17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Nesouhlasím!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jirka.s. 3.3.2007 10:37

Re: Když chybí identifikační vzor, znamená to problém vždycky. Proč by to u homosexuálů měla být vyjímka?

A kde jsou ty tzv. Identifikační vzory u rozvedených manželství?

Rpuť 3.3.2007 10:41

Re: Re: Když chybí identifikační vzor, znamená to problém vždycky. Proč by to u homosexuálů měla být vyjímka?

Vždyť píšu, že je to vždycky problém. O problému chlapečků žijících jenom s maminkama se ví.

Pamětník starejch dob 3.3.2007 9:55

Paní ministryně by měla nosit burku a homosexuály

je třeba věšet.

ALLÁH AKBAR !

A.S. Pergill 3.3.2007 9:35

Pár poznámek:

Rodinu, kterou tvoří muž a žena, otec, matka a dítě, nelze ničím nahradit. Úspěšně existuje řada lidských společenství, která podle tohoto židáckého schématu (převzatého křesťany) uspořádaná nejsou. Naopak, toto schéma je spíše výjimkou. ... setkal jsem se s řadou lidí a mezi nimi i s několika, kteří měli jinou sexuální orientaci. Nikdo, zdůrazňuji nikdo je neponižoval, nediskriminoval ani nezesměšňoval. Pochopitelně lež (co jiného také od křesťana čekat, že?), homosexuálové u nás přestali být diskriminováni "podle zákona" hluboko v 90. letech minulého století a v některých církvích (včetně ŘKC) jsou diskriminováni dodnes. Autorovi to musí být známo, případně takovouto diskriminaci považuje za normu. ... si dovedu dost dobře představit reakci ostatních spolužáků ... Protože část gayů a lesbiček vychovává vlastní děti, tak jsou s tím určité zkušenosti a žádná autorem uváděná "reakce" se nekoná. Stejné zkušenosti jsou i ze zemí, kde gayové a lesbičky děti adoptovat mohou. U nás je navíc ta výhoda, že společnost je vesměs ateistická, takže je nižší riziko, že by se na tomto úseku angažoval školní farář. Čekám na reakci římsko-katolické církve. Já tedy ne. Nevidím jediný důvod, proč se vůbec zajímat o názor zločinecké organizace, vedené nyní angažovaným nacistou, který svou kariéru rozvedl jako inkvizitor (tedy člen zločinecké organizace uvnitř zločinecké organizace která prokazatelně v řadě případů, v době jeho působení na tomto postu, organizovala vydírání a zastrašování svědků zločinů katolických kněží. Takovouto organizací a lidmi v ní sdruženými nelze než hluboce pohrdat.

joe 3.3.2007 10:34

Pergille, vy jste si své vlastní peklo vytvořil již zde na zemi

Ritchie 3.3.2007 11:07

Re: Pár poznámek:

Prosím důsledně odlišujte křesťanství jako víru a katolickou církev jako instituci. Ne každý křesťan má stejný názor jako tato instituce.

A.S. Pergill 3.3.2007 11:30

Re: Re: Pár poznámek:

V podstatě s vámi souhlasím. Ale pak by to taky chtělo po antikomunistech (a těch je mezi křesťany dost), aby rozlišovali mezi komunisty jako lidmi a komunistickou stranou jako institucí ;-D

...S 3.3.2007 11:44

Re: Pár poznámek:

Nejvíc se mi na tom líbí ten "angažovaný nacista" v 11 letech a v režimu, kde byl členství v Hitlerjugend povinné, to sedí.

Jura Jurax 3.3.2007 12:31

Re: Re: Pár poznámek:

Jojo, já byl zase v Pionýru. Ale Asspergil možná ne.

A.S. Pergill 3.3.2007 13:53

Re: Re: Pár poznámek:

Jako člen katolické mládeže se mohl členství v HJ vyhnout. Bylo tu před časem doloženo, i s citacemi příslušných právních norem (v době jeho nástupu).

VL 4.3.2007 10:12

Re: Re: Re: Pár poznámek:

Takových právních norem, které platily pro někoho, bylo plno i za socialismu reálného, ani nemusel být národní.

Kolma Puši 3.3.2007 13:09

diskriminace

ráda bych se zeptala, JAK jsou či byli homosexuálové ponižováni a diskriminováni. Vy znáte někoho, kdo kvůli této své orientaci nedostal zaměstnání, nemohl jít do kina, na sportovní zápas či do restaurace, nemohl si koupit motorku nebo byt ... ?

A.S. Pergill 3.3.2007 13:54

Re: diskriminace

Do 90. let (přesný rok novelizace by se dal dohledat) byl jinak stanoven "zákonný" věk pro homosexuální a heterosexuální styk.

hulda 3.3.2007 13:13

Re: Pár poznámek:

Simunku, ty ses ale kus nacka ...

Slovák 3.3.2007 13:33

Re: Pár poznámek:

Rod vláknitých plesní Aspergillus často vyvoláva u ľudí alergické reakcie. Oprávnene.

Sch.glosátor 3.3.2007 14:35

podle tohoto židáckého schématu ...

Nejste náhodou, ehm... jeden z odpadlých  od Abrahamovy víry  a vykořeněných multikulturních rozesíračů ? Pro mnohé z nich je typické, že jinde propagují to, za co by doma v Izraeli dostali přes hubu. A právem.

Pamětník starejch dob 4.3.2007 11:25

Pane Pergille, podle tohoto "žiďáckého" schématu je

uspořádána naprostá VĚTŠINA úspěšných společenství, ač některá dovolují bohatým mužům více manželek.

Nezapomeňte, že má-li mít jeden muž 10 manželek, znamená to, že 9 jich nemá žádnou, což je dost velký společenský problém (samozřejmě zjednodušuji, tam, kde většina mužů umírá ve válce toto nemusí platit).

Evropan(original) 3.3.2007 9:21

teda vazeni,

to se nedivim, ze mate obavy o maleho jedince mezi ostatnimi, zvlast kdyz jejich rodici budou nekteri z Vas.

Jura Jurax 3.3.2007 12:55

Re: teda vazeni,

Nebo někteří z Vás ... :-P

Arab. 3.3.2007 7:56

???

Ze začátku když vylezl teplouš Hromada jsem říkal,podej buzerantovi prsrt a utrhne ti ruku.Hromada říkal,že o adopci zatím nechtějí mluvit a už je to tady.

dulcibelka 3.3.2007 10:23

Re: ???

Podej prst a natrhne ti(Y)

Jura Jurax 3.3.2007 12:31

Re: Re: ???

R^

Petr Holubec 3.3.2007 6:44

radeji zadny

Je mi uplne jedno co si si o tom mysli jakakoli cirkev. Jsem si absolutne jist, ze dite potrebuje matku i otce. Neumre kdyz bude jen jeden nebo dvakrat stejny ( dve maminky, dva tatinkove ), ale poznamena ho to. Nemuze nepoznamenat. Protoze jsem vsak v podstate liberal a touzi-li dva tatinkove po diteti, tak at si ho proste udelaji. Ja jsem udelal za spoluprace manzelky dve. Oni to dokazi urcite taky, kdyz po tom tak touzi.

Proochazka 3.3.2007 17:58

Re: radeji zadny

R^R^:-)

honzak 3.3.2007 6:12

ta osoba Džamila

by konečně měla dostat nějakou portfej, která by jí zaměstnala natolik, aby neměla čas vymýšlet vagínoviny. Jak se něco takového může dostat v 21. století do vlády ve státě, který o sobě tvrdí, že je civilizovaný? Tím nechci říct,že je blbá. Je ale naprosto mimo a škodí. A ten zbytek ministerstva bych taky chtěl vidět v akci....

jirka.s. 3.3.2007 10:40

Re: ta osoba Džamila

A co takhle místo portfeje hadr, kýbl a smeták?

Boží oko 3.3.2007 13:48

Re: ta osoba Džamila

Je to import kvalitních východních myšlenek

tomas pansky 3.3.2007 1:23

... Vas clanek je dobry, ale na konci ...

... jste trochu ujel.  Ale nelze se zlobit, jak jste sam rekl, nejste aktivni katolik.  Vase dovolavani se katolickeho uceni na konci clanku mi pripomnelo dobu po revoluci v roce 89: v te dobe se od katolicke cirkve hodne ocekavalo jako od nekoho, kdo tu spal poslednich padesat let a najednou se probudi a zachrani nas.  Jenze jsme si nevsimali, ze zasluhou spolecnosti, ktere jsme soucasti, tu byla cirkev systematicky eliminovana.   Ve veci homosexuality je postoj cirkve dosti jasny a striktni.  Nevim, proc se tedy ted dovolavate nejakeho extra gesta (jakeho, jste ale nerekl).  ... V Evrope ma Cesko jedno z nejvyssich poctu deti v detskych domovech na pocet obyvatel - nic noveho pod sluncem, jen vysledek socialisticke demagogie.  Je zajem o deti a jejich adopci ci pestounstvi, jenze nase socialisticke pravni povedomi je tak komplikovane, ze sanci deti na adopci znacne snizuje.  V tomto pripade je aktivita ve smyslu umozneni adopce deti homosexualy naprosto k smichu: aniz bychom vyresili jadro problemu, vytvarime problem dalsi.  Pani Dzamila Stehlikova ma patrne svuj vladni ukol: problemy tvorit, ne resit.

68 3.3.2007 3:14

Re: ... Vas clanek je dobry, ale na konci ...

Jak se ta Stehlíková vlastně jmenovala za svobodna? Nebo se ona kdysi narodila panu a paní Stehlíkovým? (To prosím bez špetky ironie.)

?? 3.3.2007 8:04

Re: Re: ... Vas clanek je dobry, ale na konci ...

Džamila se narodila v únoru roku 1962 v Alma - Atě v Kazachstánu. Vystudovala medicinu v Moskvě; kde se též provdsls za našeho  občana Stehlíka. Přestěhovala se do ČSSR, kde později  získala naše občanství. V současné době je rozvedená.  Dle jejích nápadů je "Zelená slepice" a ministrině ve  vláděTopolánka.