19.5.2024 | Svátek má Ivo


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pametnik starejch dob 3.3.2007 10:34

Re: Nesuďte, abyste nebyli souzeni.

Uvědomujete si, že tímto relativizujete veškerou morálku? Tato věta je základním kamenem k tomu, aby byl zločinec dobrý a řádný člověk špatný.

Předvedu. "Kdokoliv pohlédl vilným okem na manželku bližního svého, již zhřešil v srdci svém." Má tedy smrtelný hřích, tak jako nějaký vrah. Pokud vrah svého činu lituje, je nakonec lepší než on, protože je asi málo můžů (pokud je vůbec nějaký), kteří by tohoto svého hříchu litovali.

Dědek 3.3.2007 9:15

to je komunista

Soudruh Zaorálek by měl zvážit, zda nepřestoupit ke komunistům.

Ladislav N. 3.3.2007 10:42

Re: to je komunista

Ale on přece u komunistů už dávno je! ;-P

Pametnik starejch dob 3.3.2007 9:11

Podotýkám, že i Václav Havel strašil katastrofou, když se zveřejní seznamy agentů StB

Pak to Petr Cibulka se svými spolupracovníky už roku 1992 udělal, a žádná katastrofa se nekonala. Seznamy potvrdily spolupráci lidí, o kterých jsem to předpokládal, i těch, o nichchž jsem si to nemyslel. Některé, o nichž jse si to též myslel, jsem tam nenašel.

Každopádně se tím pro mě vyjasnila spousta věcí. Těch spolupracovníků v mém okolí bylo asi dvacet.

 

DS 3.3.2007 8:50

svědomí

Ten kdo máčisté svědomí,se určitě nemusí tohoto zveřejnění bát.Ti co s tou komunistickostbáckou chamradí spolupracovali by měli vědět,že musí nést zodpovědnost.Každý kdo i jedenkrát někoho udal si nezaslouží žádné ohledy.Vím,že někteří lidé podepsali spolupráci zahnáni do kouta ale ti měli už dostatek času se obhájit a omluvit lidem,kterým i třeba nechtěně ublížili.Téměř každý si mohl vybrat,kudy půjde jeho osud.Kdyby těchto udavačů nebylo neměli by  komunisté tak lehkou práci s ovládnutím celé společnosti

Honza 3.3.2007 8:44

Marxismus-leninismu bída lidstva

Pan Zaorálek se asi bojí, aby se náhodou neukázalo, že mu marxleninské náboženství (které pilně a výlučně studoval na VŠ) vešlo do krve tak, že na jeho prosazování pracoval i pilnou spoluprací s StB.

tich@dohoda 3.3.2007 8:44

tak jsem si soudruzi tu komentarovou zumpu precetl

a mam radost, kolik ze to dnes /20 let po dvanacte/ mame statecnych a poctivych antikomunistickych soudruhu, clovek zasne, jak ti komuniste pri volbach dosahovali 99.8 % kdyz v narode je a urcite i byla takova spousta poctivych statecnych soudruhu, co by STB nikdy nedonaseli. Pokud je mi znamo, tak napr v nasi ulici by jediny byt, kde na prvniho maje a pod. svatcich nebyly zadne vlajecky, z tohoto duvodu jsem pravidelne absolvoval podobne usmevne scenky s domovnikem ktere zname z filmu Kolja, on ten stary pan nebyl zadny praskac, jen se obycejne lidsky bal a vedel, ze nejaky jiny "dobrak"  zase  zkontroluje jej, zda  ma ve "svem baraku poradek"  .  Bohuzel jsem v  CSSR tehdy zil  a moc dobre si vzpominam  na "statecnost" svych  tehdejsich spoluobcanu.  Predpokladam, ze to jsou ti stejni nebo jejich deti, co  bez slova odporu  vyhlasovali  socialisticke zavazky, sli  s nadsenim do pruvodu mavat sovetskou vlajeckou a pochopitelne "naprasili" kolegu nebo souseda kdyz o to byli pozadani "pany v plastich" Pri sve navsteve CR jsem na prochazce potkal nekolikrat jistou pani Kolarovou, sveho casu vedouci kadroveho oddeleni naseho podniku. Vim o ni zcela pozitivne, ze ona si svedomite plnila svou sluzebni a vlasteneckou povinost a pravidelne o me podavala zpravy na ta "spravna mista" . Ta dnes uz stara pani se na mne divala, zda ji pozdravim, zrejme netusila, ze vim.Mohl jsem ji dat par facek, nebo ji alespon do oci rici, ze je praskacska *vine . Ano ja "sve praskace" znam, nekteri uz jsou mrtvi, kazdy z nich byl jiny, neznam duvody proc to delali ale vim, ze tehdy se zbabele chovali temer vsichni, tak zbabele, ze nemeli ani dost odvahy nevylepit do oken ty pitome vlajecky, nekdo by si mohl vsimnout, ze oni zrejme nesouhlasi. V tom  "Koljovi" je taky ukazano, proc pan Sverak/Louka nakonec ty vlajecky vylepil, nechtel o toho Kolju prijit . Ja nerikam, ze by se praskacum melo odpoustet, jen vim, ze to zverejneni archivu nic nevyresi,  bulvar a chatra budou mit dalsi potravu.

Majkkl 3.3.2007 9:38

Re: tak jsem si soudruzi tu komentarovou zumpu precetl

... věšet vlajky a udávat, v tom snad malý, ale přece rozdíl, nemyslíš, soudruhu?  (Y)

jirka.s. 3.3.2007 10:13

Re: Pozor! Jediný spravedlivý " tichá dohoda"!

Proto ten marasmus tady trval tak dlouho! On na to byl sám!

dvd 3.3.2007 10:15

Radsi nezperejnovat!

Co kdyby se v archivech objevil praskac s krycim jmenem Ticha Dohoda :-D

luk 3.3.2007 10:18

Re: tak jsem si soudruzi tu komentarovou zumpu precetl

Souhlasím ale podívat se pravdě do očí je taky cesta k vypořádání se s minulostí.Bohužel jako národu nám to moc nejde.

bruno 3.3.2007 8:35

zaorálku,zaorálku

Je jasné,proč se zaorálek a sockom brání tomu,aby byly zveřejněny informace,kdo se jak v minulém režimu choval.spousta těchto lidí sedí v nejvyšších patrech politiky,státní správy,policie atd.a slouží věrně za pěkné peníze, o které nás občany stát odírá.proto je v tomto státě takový nepořádek,vysoké daně,státní dluhy,úplatky,aféry, špatné vztahy mezi lidmi.marxleninský odborník zaorálek jako propagátor Listiny základních práv a svobod je opravdu představa k popukání.

M. a m i Z 3.3.2007 8:24

Nadpisem máte pravdu

pane Zaorálek, "Nepotřebujeme státní výklad historie". Ale přesně ten máme. (Ať již od Vás, ČT, nebo nějaké jiné permanentně totálně selhávající instance)

Arab. 3.3.2007 7:48

Vrchní oblbovač.

Nepotřebujeme Za orálkovo obkecávání.

Fany (on) 3.3.2007 7:23

Proč už mě ani nepřekvapí, že Listinou lidských práv a svobod se nejvíce ometají

bolševici, konfidenti gestapa a komoušů, estébáci a jejich práskači, milicionáři a další rudá verbež?

Soudruh Zaorálek, svým typickým způsobem, napsal, že má bobky z toho, že by i mladší generace poznala jaká svinstva tu dělali, podporovali a nebo jen tolerovali jejich rodiče. Ano soudruhu Zaorálku, pokud chceme minulost pochopit, tak ji musíme nejdříve dobře poznat. Proč tomuhle bráníte? Z čeho máte strach? Proč to dokazaly jiné státy bývalého socialistického bloku? Jste nejen nebezpečný svým příklonem ke komunismu, ale zároveň i trapným jeho obhájcem. Kdyby takhle psal s. Filip a další bolšani, tak bych se pousmál, ale Vy si říkáte demokrat, čímž význam tohoto slova degradujete. Je mi z Vás nás líto....

Majkkl 3.3.2007 9:36

Re: Proč už mě ani nepřekvapí, že Listinou lidských práv a svobod se nejvíce ometají

... omyl, on si říká DEMOGRAT!!

julo 3.3.2007 6:52

Pravda je len jedna

Minister Langer bol na Slovensku nechapem preco sa nespytal na ustavnom sude na jedno uznesenie,kde sa hovori: ze preverovane osoby a dovernici stb o tom nemali ani paru ze su

v nejakom zozname.Ustavny sud to konstatoval v Kosiciach na Slovensku.Kedze sa jedna

o dedicstvo Ceskoslovenska tak to musi zakonite platit aj v Cechach.Dejiny treba nie prznit

ale pravdivo vykladat.Patria tu aj ludske prava.Predsa nikoho nemozno buzerovat!!!

68 3.3.2007 4:44

Když se tak dívám na ten chladný čumák Marata... Jo, ten kdyby mohol jak nemůže!

Miroslav Zikmund 3.3.2007 3:50

To si to pan Zaorálek plete.

Státní výklad historie bude, až se bude povinně učit právě ten jeden jediný a správný evropský dějepis. To bude pan Zaorálek určitě pro. Tohle ale není státní výklad historie, pouze už stát nebude skrývat kdo byl jaká svině. To je pravý důvod vzteklosti p.Zaorálka.

Jerry 3.3.2007 5:09

Re: To si to pan Zaorálek plete.

Přeloženo do češtiny ... komik Zaorálek se prostě bojí co na něho praskne ...

Joska 3.3.2007 5:35

Re: Re: To si to pan Zaorálek plete.

Zaorálek navíc musí být za každou cenu v opozici.Kdyby se zakázalo nahlédnutí do svazků,tak by zase křičel,že ODS něco skrývají.Od něj je to již paranoia.

trojan 3.3.2007 7:30

Re: Re: To si to pan Zaorálek plete.

Jedno je jisté z toho člověka je ještě větší blbec než jsme doufali.

68 3.3.2007 3:35

Lubošu, Lubošu, netřeba nám interpretace faktů. Stačí nám fakta. Kapiš?

Brunner 3.3.2007 1:13

Pravdu a jen pravdu,

padni komu padni.  Cestny clovek se vzdy obhaji.  Zverejnenim estebackych zaznamu jen vypluje na povrch vsechno to bahno rezimu, ktery by mnozi radi zase obnovili.

conqueror 3.3.2007 1:00

Nepotřebujeme Zaorálka...

Roman 3.3.2007 0:54

Zaorálku, ty ultralevicová, ultradebi*ni pi*o

ty kušuj a šoupej nohama, proč ti najednou tolik vadí minulost donašečů? Seš namočenej co? Doufám, že to pár levicovejm parcha*tum zlomí vaz!!

JAB 3.3.2007 0:37

Ukázková bagatelisace

Například poskytujme dranty, komu? Ústavu paměti národa se bojí hlůavně ti, kteří měli svou minulost pod ochranou estébáků v ÚDV a teď se bojí, co na ně praskne.

mik 3.3.2007 0:14

Statni vyklad historie konkuruje

tomu social-fasistickemu, ktery prosazuje Zaoralek, proto je potreba jej zakazat. Za bolsevika nemel namitek ke statnimu vykladu historie, naopak, byl to jediny spravny.

Stachanov 3.3.2007 0:13

lidi mají právo vědět, kdo na ně donášel

nejlepší ochana před překrucováním je právě zvěřejnit všechno. čím méně filtrů, tím menší zkreslení

Sowfiw 3.3.2007 0:10

Neprednaselo nahodou tohle prase M-L?

V kterepak kategorii bylo asi vedeno? Povesit hned za koule.