2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Nejde o Zemana, ale o jeho voliče

Výsledek voleb je jasný a nezpochybnitelný. Vyhrál ten, kdo přesvědčil více voličů, než ten druhý. Stačí to však?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Donát 30.1.2018 11:23

Re: Bohužel,

Přesně tak. Velká část volila NeZemana a spoustu lidí odradilo to, že Drahoš je akorát loutka. Tedy v politice. Co se týká vědy, tam nevím a je mi to tak nějak jedno.

Velmi by mě zajímalo, co teď bude s Drahošem na politické scéně dál. On se nechal slyšet, že chce pokračovat, ale já si to nějak neumím představit.

F. Houžňák 30.1.2018 13:36

Ani ve vědě to není žádná sláva,

za celou kariéru celkem 58 publikací, počítaje v to i konference. Třeba bývalý ředitel naší katedry v Německu měl těch publikací za svoji kariéru 600 a současný jich má už přes 400. A to je jenom menší ústav (jak říkají v Německu katedrám) se třemi profesory, žádný ohromný.

V. Grycz 30.1.2018 10:12

Eurohujerů

a kývačů je v EU plno. Proč volit dalšího. Není důvod.

V. Pokorný 30.1.2018 10:07

K smíchu.

Moralní autorita, nadhled, grácie. Holt ta, jak tvrdí samozvaná elita, lůza jim prostě zatrhla, aby vstupila na Hrad. Už takhle ta elita kolaborantů proti většině občanů Česka dělá a škodí, co může a zaplať Pánbůh, že zase dostala přes p.del. Dobře jí tak.

O. Prokop 30.1.2018 9:54

Souhlas s článkem

a přidávám (ohledně manipulací.. i pro pana Flenera), že manipulovat davy umí hlavně lidé s poruchou osobnosti ať přímo, nebo prostřednictvím reklamy, médií, každého ze štábu Zemana by byla žádoucí otestovat dle PCL-R testu dle Harea a určitě by se pak zařadili mezi psychopaty. Takže nic nového pod sluncem. Nepoznaní psychopati ovlivnili a vyhráli volby.

V. Student 30.1.2018 10:02

Re: Souhlas s článkem

Psychiatři se snaží manipulovat společností, že bez nich nás spolknou psychopati v nadnárodních společnostech a politice. Kdyby místo radění šli radši mezi bezdomovce alkoholiky a feťáky a koukali s nimi smysluplně pracovat, udělali by lépe. Tímhle přejímáním jejich terminologie jim akorát nahráváte v neustálém zvyšování jejich kompetencí. Nejste-li ovšem sám psychiatr, to by vaší "ovlivnitelnost" vysvětlovalo jinak.

O. Prokop 30.1.2018 10:22

Re: Souhlas s článkem

Úkolem psychiatrů není chodit mezi bezdomovce a feťáky. Na to nepotřebují studovat 6 let a pak 6 let specializaci. Ale pro zajímavost- trocha se povzdělejte, kdo to vlastně psychopati II. typu jsou... a pak komentujte.

V. Student 30.1.2018 12:05

Re: Souhlas s článkem

Když psychiatři studovali, museli vědět, že jejich klientelou budou především lidé s mentálními handicapy. Já si na to vždycky vzpomenu, když se do televizního křesla usadí odborník, který nás poučuje o životě a rozdává svá moudra. Na to studoval 6 let? Ne. Studoval na to, aby pomáhal lidem, kteří se díky své psychiatrické diagnóze dostali až na okraj, to jsou právě ti bezdomovci atd., víte? Asi víte, když víte, jak dlouho studují a co jsou psychopatie II. typu. Jestli je něco problém, tak sehnat psychiatra, aby šel tzv. "na ulici", což znamená např. s terénními pracovníky. Většinová společnost jistě nějakými neduhy trpí, ale ona si je vyřeší, angažmá psychiatra je opravdu jinde...

O. Prokop 30.1.2018 13:12

Re: Souhlas s článkem

souhlasím. V řešení problémů " z ulice" ale nyní dát "umístěnku" psychiatrovi. To bychom byli jako za komunizmu. Jeho know-how na ulici nepatří. K psychiatrovi se tito dostanou až když jim alkohol naruší osobnost...

P. Lenc 30.1.2018 10:24

Re: Souhlas s článkem

To jste mně pane Prokope opravdu vyděsil.Takže pár "psychopatů" ovlivnilo dva miliony osumset tisíc občanů, zatím co psychicky "naprosto zdravý" tým kolem Drahoše a on sám nám ukázal tu jedinou správnou demokratickou cestu.Ten článek je to co je.Za všechno mohou nezaměstnaní, důchodci a "nevzdělaní primitivové", zatím co ti, co se považují za "elity" jsou tomu plebsu nadřazení.Nejsou to obyčejní občané kdo rozdělují národ, ale právě ty samozvané "elity" za přispění "angažovaných" novinářů.Včetně autora článku.

O. Prokop 30.1.2018 12:03

Re: Souhlas s článkem

proč prosím paušalizujete? Záleží, na jak "úrodnou půdu" tyto jejich způsoby ovlivňování voličů padnou.

V. Student 30.1.2018 12:09

Re: Souhlas s článkem

To rozdělování na blbé" a psychopatické" venkovany a chytré lidi z města, na naivní starce a moderní mládež, to jsou přesně ty příkopy, které - jak tvrdí - nechtějí, aby byly kopány. Já už se z nich fakt po*eru! Oni kopou příkopy a přitom na nás řvou, že je kopeme my, to nemá chybu!

P. Flener 30.1.2018 9:23

Jednoduše z toho plyne....

Že v ČR tvoří velkou část populace snadno ovlivnitelná a manipulovatelná lůza. Lidé, kteří se ovlivnit nedají, protože si dlouhodobě tvoří svůj vlastní logický úsudek pak volili Drahoše, primitivní lůza volila Zemana - aparátčíka, který používá žargon blízký této spodině.

Š. Hašek 30.1.2018 9:36

Re: Jednoduše z toho plyne....

Smiřte se s tím, vezměte o víkendu lopatu a zahrnujte příkopy. Třeba potkáte Drahoše.

A ptejte se řidiče autobusu, přeci byste svůj život nedal do rukou nějakému zástupci ovlivnitelné a manipulovatelné lůzy.

Samozřejmě - volba Drahoše potřebovala vysokoškolsky logický úsudek!! Něco jako moudro hodné Sokrata - "je to egál, hlavně to musí být Nezeman"! Blahopřeji.

Závidím Vám. Neděláte nějaké nedělní kursy o hodnotách brusele pro ty méně chápavé??

M. Šejna 30.1.2018 9:39

ano, pane Flenere

Vaše sebekritika je odzbrojující. Opravdu jen příšlušníci části Vámi prezentované snadno zmanipulovatelné populace mohou věřit blábolům, že nás volba Zemana dostane pod vliv Ruska a Číny.

Narozdíl od Vás dokáže "primitivní volič" Zemana pochopit, že jsme členy EU a NATO. Na to stačí "primitivnímu voliči" umět číst a zvládat jednoduchou násobilku. To jen ta Vaše část populace, co všechno řeší přes symfonické básně a divadelní hry, to dodnes nezjistila a je podělaná strachy z Ruska a Číny.

M. Valenta 30.1.2018 9:46

Re: ano, pane Flenere

Vždyť pane Šejna pod vlivem Ruska a Číny dávno jsme. Což nevidíte agenta Zbytka, komunistu Velebu a tleskajícího Okamuru či třeba virtuální čínské investice a Zemanovo souhlasné mručení ohledně anexe Krymu?

M. Šejna 30.1.2018 9:51

pane Valento

kterej čínskej nebo ruskej úředník už Vás obtěžoval? Pochlubte se nám tady.

Mě zatím jen prudí českej úředník podle norem EU.

A pokud Vás trápí Krym, tak nám sdělte, co všechno Česko, EU a NATO dokázalo v této věci udělat vůči Rusku s výjimkou sankcí, které se nakonec obrátily proti nám.

M. Valenta 30.1.2018 10:33

Re: pane Valento

Tak už to bývá s úředníky ( mě tedy zatěžují hlavně Ti naši), když jsme něčeho členem nebo se domníváte, že Ti kteří by je případně vystřídali, by nám dali pokoj?

P. Mark 30.1.2018 10:26

Re: ano, pane Flenere

Pane Valento postavte se v Brně před Zetor a přesvědčujte zaměstnance že je lepe býti na pracáku než mít jistou práci.Mádl a Issová Vám můžou pomoci.

Š. Hašek 30.1.2018 10:52

Re: ano, pane Flenere

Též slečna Kocábová.

V. Student 30.1.2018 9:58

Re: Jednoduše z toho plyne....

Pane Flenere, jako vtip dobrý, ale mám čím dál silnější pocit, že jste to myslel vážně.

Takže za mě: mediální a politické kampaně mají za cíl ovlivnit a manipulovat. Proto se dělají, víte? Vzhledem k tomu, jak nestvůrnou a důslednou kampaň vyvinula mainsteramová média proti stávajícímu prezidentovi, považuji za pochopitelné, že "pan Antizeman" z jehož politického diletantismu se dělala přednost, dostal plných 48 % hlasů. Ano, tohle umí důsledně dělaná propaganda. Vzpomeňte si na to v příštích volbách, až se pro média stane "panem Důležitým" někdo jiný. Drahoš dostane tak 15%. Je mi líto, ale ovlivnitelný a manipulovatelný jste tedy vy.

Takže honem spěcháte s informací, že manipulovatelná lůza jsme my. Uvědomujete si, že Zeman měl pár plakátů a TV Barrandov, a to je počertech málo na ovlivnění větší části národa. Zkuste si přiznat konečně pravdu!

F. Navrátil 30.1.2018 10:56

Re: Jednoduše z toho plyne....

Demokracie spočívá v tom, že hlas každého občana má stejnou váhu. Pokud někdo nazývá občany lůzou jen proto, že nemají stejná názor a nevolí podle jeho přání, není demokrat. Prostě ten bolševismus se zadřel mnoha lidem pod kůži a nedokáží se ho zbavit. Ještě horší je, že mutovaná forma tohoto způsobu myšlení k nám proudí z EU.

V. Student 30.1.2018 8:58

Pane Vodvářko, je po volbách!

1,8 milionu obyvatel má severní Morava. 1,2 milionu severní Čechy. To je cca 30 % obyvatel ČR. Úvaha, že tyto kraje měly největší podíl na Zemanově vítězství, je nesmyslná.

"Frustrace z dosavadního neúspěchu" u obyvatel vyloučených lokalit by z psychologického hlediska znamenala, že budou volit něco jiného, než co tu doposud bylo. Opět zvláštní vývod.

"Volili ho dle rozborů spíše starší občané a ti, kteří mají dosažené základní vzdělání." Člověče, já nevím, že si s touhle prvoplánovou manipulací už nedáte pokoj. To si nějak potřebujete zchladit žáhu, nebo co? Ale dobře, pro mě za mě, klidně mě považujte za člověka se základním vzděláním. Ale lžete sám sobě, víte to?

Je po volbách a vy jste prohráli. Tak už dejte pokoj.

V. Student 30.1.2018 9:02

Re: Pane Vodvářko, je po volbách!

Doprčic, vy jste mě tak naštval, že jsem ten prostřední odstavec zvoral... tak znovu a lépe:

Vy tvrdíte, že frustrace z dosavadního neúspěchu u obyvatel z vyloučených lokalit se na výsledu hlasování podepsala. Já ale říkám, že kdo je frustrován dosavadním neúspěchem, volil by změnu. Takže váš argument z psychologického hlediska kulhá. Toť vše. Že já ty vaše články čtu...

Š. Hašek 30.1.2018 8:57

Vážený pane Vodvářko,

mě nikdo nestraší. Já si dávám dohromady fakta.

Že Vás to baví.

Jsem Pražák, nevolič ANO, nevolič ČSSD, ale vlastně proč Vám to mám říkat. Neměl byste jiná themata, než se porád šťourat v tom, že někdo volí jinak než Vy?? Televize v tom jede s Vámi, určitě jste patřičně hrdý.

Četl jsem od Vás lepší články, dávno tomu.

S. Ševeček 30.1.2018 8:47

Doktore tydoktore, musíš si píchnout, ...

http://dfens-cz.com/tak-nam-zastrelili-demokracii-pani-millerova/

O. Zeman 30.1.2018 8:44

Urážlivé

Pan J. Pospíšil 402 to tu níže vystihl přesně. Pan Vodvářka tentokráte hodně přestřelil a urazil... přinejmenším nás dva. Kde berete, autore, tu drzost kategorizovat voliče? To je přesně ten první krok na cestě do pekla. I mukl v kriminálu má volební právo, a i když je mi hodně proti srsti akceptovat volbu někoho, kdo společnosti ublížil a žije na její úkor, respektuji to. Kdo se vůbec troufne nazývat "elitou", na to jsou nějaké školy? Vy je máte? A z kterých novin a zpráv Vy čerpáte ty rozbory o vzdělanosti voliče v regionu? Každý takový zveřejněný průzkum je "na míru" zadavateli, zkoumá tam, kde nalezne kýžený výsledek. A opět - takový průzkum je irelevantní a urážlivý.

Doporučuji Vám ke čtení články pana Kurase a Frýborta. Ty o islámu, pokrokovosti a revoluci. Volte si pány Drahoše a jeho podporovatele kalkulující své každé volební období na účast připrchlíků u voleb. Teď můžete být rád, že za pět let půjdete opět k volbám, že budete mít vůbec možnost volby. Jinak je tu totiž ještě varianta klanění se Bruseli (Berlínu) a nejlíp pětkrát denně.

L. Černín 30.1.2018 8:43

Dobrá analýza

Souhlasím s tím, že příští volby vyhraje jiné téma než migrace. Minule to byly Benešovy dekrety, které tentokrát nikdo ani nezmínil. Příště to bude něco zcela odlišného, např. ceny másla a vajec, nízké důchody, vlaky zdarma anebo regulační poplatky.

Š. Hašek 30.1.2018 10:56

Re: Dobrá analýza

Jistě, nebude to příště migrace, ale ochrana státní hranice, ignorování rozkazů nějaké komise, šetření a zatnutí zubů, abychom ty hodnoty přestáli. Ten děs vodvedle, z Berlína. V tom máte pravdu.

Také ty dekrety - Schw. to kouzelně, spontánně ujelo. On totiž si musí stále do těch Čecháčku dloubat. Pak už bylo pozdě to brát zpět.

M. Valenta 30.1.2018 8:42

Neúspěšní na cestě zpět do ráje.

Při pohledu na posádku Zemanovy archy s plavčíky Zbytekem, Velebou a spol., je jejich kurz plavby zřetelný. Jestli se s nimi dáme vyvézt i my ostatní se teprve uvidí.