26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Nehorázná provokace komunistů!

22 let od sametové revoluce, jejíž vůdcové zabránili potrestat zločiny komunistického režimu, zakázat komunistickou stranu a vyrovnat se s totalitní minulostí, sklízíme plody tohoto selhání. Jde i o selhání každého z nás, kteří jsme tomuto podvodu nečinně přihlíželi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Kadlec 26.11.2011 10:57

Re: Možná jsem nechápavý,ale

Palach zabil jen sám sebe deprivante.

M. Trhlík 26.11.2011 10:45

Re: Je to jak má být...

Paní Brousková,byla by to debata na dlouhé lokte.Máte pravdu,že zákony vymysleli komunisté,stejně jako je dnes vymýšlí jiní.Provádění a plnění těchto zákonů už je opravdu jen na lidech.Když se zamyslíte nad tím,kdo vlastně udělal puč v roce 1948,tak to byli lidé,kteří byli vychováni za první republiky.A opravdu,"horlivost" už je jenom osobní vlastnost a čím větší primitiv,tím větší "uvědomělost".A proč dnes omlouváme část komunistů,kteří vstupovali do strany po roce 1968?Aby údajně mohli prosadit své schopnosti? Já bych řekl lakonicky: Z prospěchu.A jak je hodnotíte? Pomáhali držet komunistický režim nad vodou jako  ti,kteří se po převratu v roce 1948,převelice horlivě zapojovali do plnění nesmyslných komunistických zákonů.

j. Šrámek 26.11.2011 10:36

Odbojáři?

Pokud sledujete na TV,, třetí odboj" kde se t.z. odbojáři přiznávají ,že byli školeni v Rakousku jako ,,agenti chodci" se zbraní v ruce,tak se nedivím ,že proti ti nim byly postaveni ozbrojení vojáci a STB.Ti lidé veřejně prohlašují,že se připravovali na 3 světovou válku,tentokrát proti Sovětům.Za takové skutky se i v USA popravuje.

J. Štrobl 26.11.2011 10:30

Re: Jiná forma třídního boje

Já myslím, že bychom se měli držet stávajících zákonů. Podpora nebo propagace hnutí, která prokazatelně směřují k potlačení práv a svobod člověka v organizované skupině (KSČM) je jen 8 let.

B. Brousková 26.11.2011 9:59

Re: Je to jak má být...

Lidské vlastnost nevyhlašují zrůdné zákony. Lidské vlastnosti nezavírají nevinné a neloupí majetek. Lidské vlastnosti nezaměstnávájí sadistické kreatury pro které je potěšením mučit bezbranné lidi. Byli to komunisté a ne lidské vlastnosti kdo  vytvořil takový systém , kde se takové věci mohli odehrávat. A nemohla být náhoda, že to samé dělali všude, kde se dostali k moci. Neexistuje  ani jedna země, kde by se chovali jinak.

E. Dadák 26.11.2011 9:37

Přesné - děkuji !

Na počátku byla dohoda Havla s komunisty ! Jenže, s teroristy se nejedná a to byl tragický začátek tzv. sametové revoluce.Komunisti budou čím dál drzejší a to jsou plody sametu !

J. Charvát 26.11.2011 9:36

Re: Jen mala oprava ... Meli jsme se s komunismem vyporadat po revoluci?

Pane, přečtěte si ještě dvakrát, co jste napsal, a máte odpověď. To, že se dneska nedokážeme vypořádat s komouši, je důsledek toho, že Havel a spol. se s nimi domluvili předem na hladkém předání moci a nezkřivení vlásku. Zatímco v době těsně po převratu se jim mohl přístup do rozhodujících pozic ve státě a ekonomice (účast v privatizaci!) zatrhnout, nositelé pravdy a lásky (a vlastních mocenských zájmů) tomu zabránili, konsekventně se komunisté v rozhodujících pozicích především justičního systému zabydleli, využili nahrabaný majetek k upevnění pozic, no a teď přes to nejede vlak. Poděkujme předchozímu presidentovi, ten současný v tom nejede. Ne že by se snažil tomu zabránit, jemu to privatizační "zhasnutí" nicméně vyhovovalo, a to z ryze pragmatického důvodu. Hledání spravedlnosti by stavění hospodářství na nohy zbrzdilo a tudíž strašně zdražilo. Zajímavé, jak se při přístupu ze dvou stran - ideologické a pragmatické - oba velikáni sešli.

T. Vodvářka 26.11.2011 9:30

Jiná forma třídního boje

Podstatou komunistické ideologie je třídní boj a třídní nenávist. Tento axiom je dohledatelný ve všech základních učebnicích marxismu-leninismu, přičemž Marx chtěl jen znárodnění výrobních prostředků /tedy ukrást těm, kteří na ně vydělali/, zatímco Uljanov začal ty, co s tím nesouhlasili, střílet. Komunismus začne vždy poněkud nenápadně levicovým přemítáním o blahu pro všechny, o tom, že se všichni nají, i když pro to nehnou moc prstem. Další vývoj je v určení, co musí tento nakrmený jedinec dělat, posléze myslet. Veškeré úchylky od jednotné linie se řeší zpočátku kádrováním, posléze vězněním a v poslední řadě smrtí odlišného jedince. V závěru této epochy se pak komunisté začnou vyvražďovat mezi sebou.

Celá ideologie stojí na zmíněné třídní nenávisti a třídním boji. Proto komunistka Semelová pokračuje jako echtstranička v tomto boji i poté, co byla komunistická ideologie prohlášena za zločinnou, avšak nedošlo k jejímu potrestání, což, jak víme i z jiných příkladů, k ničemu nevede. Komunistce Semelové totiž v současnosti chybí předmět onoho třídního boje, totiž někdo, koho lze třídně atakovat. Nemá odezvu, kterou by měla mít a kterou, jak se zdá, potřebuje. Komunista in principo uznává jen stejně bezohledného soupeře, demokrat je pro něj potrhlý podivín s nesmyslnými názory. Teprve stejný postup u Semelové, jako uplatňovali její straniční předchůdci by ji ukázal povahu jejího počínání. Myslím, že by pro začátek stačila zostřená vazba s nucenou prací v uranovém dole na nějakou vhodnou dobu - třeba 10-15 let. Nejde o pomstychtivost, jen ukázat komunistce, co je vlastně její ideologie zač, jak byla (a u ní stále je) uplatňována třídní nenávist.

Nemyslím, že by komunistka Semelová prozřela. Stačí však, aby byla zcela vygumována z veřejného života, aby rodiče, kterým tato osoba pomáhá ve škole ideologicky destruovat děti proti ní ostře vystoupili a zamezili jejímu vlivu na své potomstvo. Stačí, aby každý novinář jí položil otázku ohledně třídního boje a nenávisti.

J. Charvát 26.11.2011 9:21

Re: FUJ!

Pokud jde o Vás, tak double fuj.

J. Charvát 26.11.2011 9:18

Re: Možná jsem nechápavý,ale

Ano, něco Vám vskutku uteklo. Chlapci byli tak naivní, že od českého národa očekávali všeobecný odpor a povstání proti zločinnému režimu, tak šli příkladem. Když pochopili, že zůstali jaksi osamocení, tak to tady vzdali (neb až tak naivní nebyli) a rozhodli se připojit k bojovníkům proti komunistické expanzi na západ, tj. k Američanům. Asi to netušíte, ale na tohle by nedostali ani pas, natož výjezdní doložku. Proto ten dramatický útěk s oběťmi. Myslím, že ani jejich dnes zřetelná naivita nezmenšuje jejich hrdinství. Koneckonců, J. Palach byl neméně naivní a taky o něm nikdo nepochybuje. Možná p. Kadlec a spol.

J. Charvát 26.11.2011 9:11

Máte recht

v obou bodech. Jak pokud je o hodnocení činů bří Mašínů a vystoupení oněch dvou apologetek zločinného a zavržníhodného režimu (mimochodem, na jeho schvalování by nějaký paragraf nebyl? Obětí má na svědomí o 2 řády více - těch fyzických - než ctihodní bratři M.), tak pokud jde o hodnocení KSČM. Jen si dovolím zopakovat, co jsem tu už onehdy napsal - nejspíš je lepší, když representanty komunistické ideologie máme pěkně na očích, než kdyby se skryli pod nějakou méně odpudivou nálepkou se stejnou ideou v hlavách. S těmi hlavami beztak nic neuděláme.

M. Trhlík 26.11.2011 8:51

Re: Je to jak má být...

A nemyslíte si paní Brousková,že za každými takovými činy jsou docela obyčejné lidské vlastnosti?Ano využívali toho vždy jen blbci,kariéristé,grázlové a podobně. Dnes pochopitelně nejde srovnávat dobu před šedesáti lety,ale všimněte si kolik podobných vlastností mezi lidmi,kteří zdaleka nemají s komunisty nic společného je.Komunisté jen velmi obratně zneužili důvěřivé lidi ve svůj prospěch.Jinak kriminály máme pořád plné a ještě to nestačí.Komunistický režim měl daleko k ideálům,které hlásal a navíc vše řešil radikálně.Jenže dnes už nám přibývá zase nespravedlivých rozhodnutí a ta,která by měla být potrestána se nějak vytrácí.

D. Švik 26.11.2011 8:35

Re: Je to jak má být...

Úplně přesně.Sedí každé slovo.

K. Janyška 26.11.2011 8:33

Komunistů bylo v roce 1989 1,7 milionu a další statisíce tzv. bývalých. A docela rovnoměrně rozmístěných ve všech rodinách, které je chránily a chrání. . Co s tím kdo chtěl a chce dělat ? Dzp.

B. Brousková 26.11.2011 7:46

Re: Je to jak má být...

Nikdy a nikde , kde se dostali komunisti k moci, to neskončilo jinak. Justiční vraždy, koncentráky, uloupený majetek a kastování lidí na ty správné a na nepřátele, které je potřeba zlikvidovat. Domnívat se , že by tomu "příště" bylo jinak, je neskutečná naivita. Všechny ty země, kde se komunisti döstali k moci měly společné jen to, že ať měli rozdílné dějiny nebo přírodní bohatství či byly průmyslové nebo zemědělské v Evropě nebo Asii či Africe, vždy to vzalo stejný konec. Zdevastované hospodářství, prázdné obchody a plné kriminály. A lidské zrůdy ve vládě. které nechaly zavraždit každého o kom se domnívaly, že by jim mohl být nebezpečný. Mezi českými komunisty byly jen dva druhy lidí. Grázlové a blbci. Komunismus má nenávist v programu a na závist a nenávist spoléhá. A nikdy se to nezmění, jako se to nezměnilo nikdy v minulosti.

V. Kain 26.11.2011 7:33

Re: Nesmysl!

Tak jste nám to soudruhu Kadleci vysvětlil,až mě málem slza ukápla.Oni ti soudruzi v padesátých letech byli podle vás naprostá nevińátka.Já vám ale řeknu,že opak je pravdou.Dík takovým jako jste vy a vám podobní jsme tam kde jsme.

M. Trhlík 26.11.2011 7:13

Re: Je to jak má být...

Pane Kovaříčku,máte nepochybně zajímavý názor na problémy rodiny Mašínů,či reakce komunistů.Já sám jsem poslední týden byl mimo dění,protože jsem trávil čas užitečným způsobem na hodech na Slovácku.Prostě bez starostí a problémů nejen ze současnou politikou,ale i tou poměrně dost dávnou historií rodiny Mašínů.Nikdy nemůžeme dosáhnout toho,že to budou hrdinové,či lidé,kteří tady  po sobě zanechali několik mrtvých.Ono ti mrtví už těžko prokáží komu sloužili ,či jak by se zachovali,kdyby bratry Mašínovy nepotkali.Já si jen pamatuji nedávnou dobu,kdy paní Zdena Mašínová odmítla převzít vyznamenání od p.Parkanové,která v té době měla funkci ministra NO,jen proto,že tam byla přítomná předsedkyně KPV paní Naděžda Kavalírová.Když už mluví ve školách o činnosti rodiny Mašínů,zmiňuje se i o ní? Je pravda to co o ní prohlašovala? S odstupem času se velmi těžce hodnotí to,co kdo vykonal. Vytrhávat jen části z článků,také není nejlepší řešení,protože se píše v afektu. Dnes máme tolik problémů a zdaleka se jim nevěnuje tolik pozornosti,jak věcem,které se stávají historií a pamětníci také ubývají.Jenom je otázkou,kolik i těch pamětníků je věrohodných.Konkrétně myslím paní Kavalírovou.Byla dobrá,nebo nebyla?Můj otec byl za Protektorátu 4 roky v koncetračním táboře a kdo o těchto lidech dnes ví?O těchto problémech se bude asi ještě dlouho diskutovat,ale život jde dál.A to,že komunisté začnou stvět znovu lágry,tomu budou asi věřit jenom ti,kteří budou krmeni jen přednáškami,asi tak jako nás krmili o výhodách socialismu.

T. Pansky 26.11.2011 6:09

Jen mala oprava ... Meli jsme se s komunismem vyporadat po revoluci?

Jenze nikdo nikdy nerekl jak. Meli jsme na komunisty stvanici a zacit vrazdit? Problem byl v tom, ze mnoho lidi zvolenych do parlamentu bylo s komunismem nejak spjatych a proto tu nikdy nebyl prijat zakon napriklad o tom, ze lide s komunistickou minulosti nesmi byt voleni nebo zastavat statni funkci. Ona by potom musela odejit pulka Poslanecke snemovny, vetsina politici a patrne vsichni soudci. Takze narikat, ze jsme se s komunismem meli vyporadat drive je naprosty nesmysl. Ceska spolecnost se neni schopna s komunismem vyporadat ani dnes. Za pripominku stoji jednani ministerstva spravedlnosti (pod vedenim pana Pospisila, plzenska prava, ODS), ktere dela vsechno proto, aby se kauza legalnosti KSC(M) nedostala pred soud. Z dani nas, poplatniku, jsou placeny jakesi posudky doporucujici nejit pred soud !!! Tohle je proces, ktery se opakuje s velkou pravidelnosti. Osobne bych radeji zaplatil soudni proces a videl v primem prenosu, jak takovy soud vypada. Mnoho lidi by si asi uvedomilo, jak nesmyslne je postaven soudni system v Ceske republice a mnoho lidi by si take uvedomilo kontinuitu ceskeho socialismu ve statnich institucich. top0625top@live.com

J. Kovaříček 26.11.2011 4:05

Je to jak má být...

Když čtu různé názory na odboj skupiny bratří Mašínů žasnu nad stavem českého myšlení i po 40 letech působení komunistické diktatury - tedy tisíce zabitých, statisíce vězněných a miliony zmařených životů. Kde mohlo dnes Československo být kdyby se našlo podstatně více lidí typu bratří Mašínů, kteří by zbavili zemi darebných komunistů. Jak říkával můj děda-legionář, který zažil říjnovou revoluci v Rusku: Bolševici, to je svoloč.

Většina Čechů jaksi nemůže nebo nechce postoje Mašínů pochopit. Komunistickou stranu tvořili lidé, kteří zločiny plánovali a prováděli. Nikdo z nich nebyl po právu či spravedlnosti postrestán. Tak se mi jeví, že ten komunistický režim tomuto národu sedí, nikdo se ho po mírném převratu v mezích zákona v roce 1989 nezbavil. Zdá se tedy samozřejmé, že se komunistická zlovláda v nějaké formě zase brzy vrátí, nikdy vlastně plně nevymizela. Bývalí členové strany umně rozkradli co se dalo, nápomocen jim byl k tomu jak Havel tak Klaus. Takže vše je v pořádku. Národ, kde většina lidí jsou lokajové v chování i myšlení, není schopen vybudovat slušný demokratický systém . Je to tedy jak to má být.

Teď se rychle ozvou potrefené kachničky.  Ale nebojte se, soudruzi, váš "ráj" se vrací. Ctirad Mašín dobře věděl proč se nechtěl vrátit do rodné země, za kterou byl ochoten položit život. Tak se stalo několika členům této skupiny, popravených komunisty, kteří žádnou tolenci nikdy neuznávali.

J. Blažek 26.11.2011 2:23

FUJ!

Článek plný nepřátelstv a lží! FUJ!

O. Kadlec 26.11.2011 1:20

Re: Možná jsem nechápavý,ale

V ničem. Samozřejmě to bylo jinak.

Dneska se to ale snadno posuzuje, oni to měli zespoda: z venkova, obklopeni brutalitou nového režimu. Vyrostli v odboji. Měli tátu hrdinu. Je třeba vzít v úvahu jak byli mladí. Co se navyváděli mnozí jejich vrstevníci anonymně! A jim tohle dávalo nějaký smysl, i s tou bezohledností a brutalitou.

Že je všechno jinak si možná uvědomili poprvé když zabili pár lidí, zapálili pár stohů a zjistili že nevědí jak dál. Nebyli totiž v žádném odboji, jak si romanticky namlouvali. kdo je v odboji má své rozkazy. Oni neměli nic, jen statečné srdce a horkou půdu pod nohama. Pak se probili na Západ a tam se jim zřejmě rozsvítilo, když jim to Amíci vysvětlili: žádný odboj není a válka už nebude.

Dnes je zjevné, že se potom zasekli: nikdy neodpustí svému národu, že se zbytečně stali vrahy. Tohle se viníkům stává...a tak jsme vinni my ostatní.

Za tu šaškárnu, jak z nich dnes pravičáci dělají hrdiny, snad ani nemohou, v tom jsou pole mne nevinně.

J. Vích 26.11.2011 0:56

Možná jsem nechápavý,ale

rád budu když ni někdo vysvětlí, v čem lze připodobnit vlatenecký odboj oněch nepochybně zdatných a odvážných bratrů k oboji legionářů nebo tisíců statečných odbojářů proti nacismu. Nějak tu postrádám morání přesah, onen vyšší princip a odhodlání k nejvyšší oběti. Pokud je mi známo, nikdo z nich ( z 1.a 2.odboje)  jak konstatuje autor "  ani nevraždil, ale ani nezabíjel " své pomýlené spoluobčany, kteří by ho asi jinak jistojistě udali, ale bojovali a riskovali své životy pro všechny našince bez rozdílu, jejich politické příslušnosti. Podle této optiky, kdy účel světí prostředky, jsou vlastně hoši z Al Kaidy normální vlastenci. Dokonce i ten účel mi uniká, pokud vím dosaženým cílem těchto vyznamenaných odbojářů , byla služba v US Army a to vyznamenáni by měli spíše obdžet od Obamy.

O. Kadlec 26.11.2011 0:22

Nesmysl!

Člověk který se marně pokouší o zvolení, nedokáže ani sestavit kandidátku, a to v Praze, kde je taková základna, a pak si přijde pro své půlprocento, nemůže mluvit o selhání vůdců sametové revoluce. Selháváte vy, pane.

Vůdcové sametové revoluce by selhali, kdyby dopustili aby se moci chopili ti násilníci, co si dnes, v bezpečí nalepili na štít pana Mašína. Což se nestalo, v zemi se žádná pomsta nekonala, etablovala se tu demokracie která platí pro vás jako pro komunisty, akceptovalo nás NATO i Evropská unie.

Což je dobré znamení, přecijenom jsme v Evropě a ne v Latinské Americe.

Vůdcové neselhali a odvedli svou práci přiměřeně tomu čeho byli schopni. Vy - ničeho.