29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Mach 14.6.2006 10:46

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No jo lojr,

Banahu, ale on má LOJR pravdu, vaše komentáře jsou hloupé, plné chyb a nedávají smysl. Opravdu je možné vystudovat medicinu a nebýt schopen napsat souvislý a logický text bez pravopisných chyb a překlepů? Nebo je to jinak? Máte alespoň maturitu?

banah 14.6.2006 12:28

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No jo lojr,

Zde prosím přísně věcně ukažte na pravopisnou chybu. Otázka překlepů a interpunkce je podružná v prioritě vyjádřeného textu. A co se týče obsahu textu, to co pro jednoho je hloupé, jiného může nadstandartně oslovit. Je to otázka myšlenkových záměrů.

Maturitu mám a uznání rektora za studijní výsledky na LF také. Zde vidíte jak jednoproudý myšlenkový kurz je zavádějící. Ani já si nemyslím, že jsem dobrý rétorik či diskutér. Spíše ne.

Ale co mě stále fascinuje, je kolik diskutujících poukazuje na gramatiku. Tedy formu, nikoli obsah ??? Pořád si myslím že obsah a myšlenka ukrytá či neukrytá v textu, je to o co tu jde.

Kon 14.6.2006 13:56

Re: Re: Re: Re: Re: No jo lojr,

Způsob Banahova vyjadřování (a myšlení) je pozoruhodný a hned se tak nevidí.

LOJR 14.6.2006 16:30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No jo lojr,

S tím Kone bezvýhradně souhlasím!

L 14.6.2006 8:12

No jo Hedvicku,

LOJR je porad stejny. Ten se nezmeni. Vsimnete si, ze se zase zastava fizlu, i kdyz se ho nikdo nepta. Ted vim proc. Ma to v genech.

LOJR 14.6.2006 9:20

Re: No jo Hedvicku,

Leitungu, speciálně ve vašem případě začínám váhat, zda Hedvicek nemá přece jenom pravdu.

dvd 14.6.2006 6:28

Typický Rosťa

Tím, že emigroval, povýšil se jaksi do stavu šlechtického. Pokud se ovšem domnívá, že si tím zlepšil svůj IQ a pod., tak se krutě mýlí.

VM 14.6.2006 6:55

Re: Typický Rosťa

TY JSI NA TO KÁPNUL, VOLE.

JEHO GENOFOND JE O.K., ALE JEHO DETEM A VNUKUM HROZILA DEGENERACE. TED V USA JE TO OK.

banah 14.6.2006 9:25

Re: Typický Rosťa

Krutě se mýlíte prosím vy sám. Tím že se člověku nestaví do cesty systém nastavený pro dělnickou třídu tak může člověk IQ navýšit. Generačně je to vhodné pro potomky, kdy především starší muži s vysokokým IQ a např. vědeckou praxí mohou do příštích generací přeposlat tuto svou genetickou výbavu. Musí mít na vědeckou kariéru prostor. V zemi, kde ukřivděnost neschopných dává záminku na ponižování a potlačování schopných je ta šance pak pramalá. Osobně jsem předevčírem opustil řady lékařské komory, právě pro takto stále fungující praktiky v ČR. Nesmím, bez členství v komoře dle zákona, v této zemi vykonávat povolání lékaře. A to byl můj cíl. Nedávat lidem této země své zkušenosti a znalosti do té doby než změní dosud přežívající praktiky priority neschopných . Tím, že své povolání budu nabízet v zemi, kde muj profesní vklad a odhodlání budou náležitě finančně ale též, a to prosím podtrhuji , společensky doceněny. Pracoval jsem na sobe bezmála 30 let a od společnosti očekávam, že mi to oplatí. A také já sám toto pocítím. A to je to, co v této zemi zatím nepocituji!!!

A jsem přesvědčen , že u LIDÍ tyto zkutečnosti rozhodují, zda žít a pracovat v této zemičce.

LOJR 14.6.2006 9:38

Re: Re: Typický Rosťa

Opustil řady komory? Nejste vy náhodou, ale opravdu jen náhodou, ten sexuolog nepochopený zdejšími zaprděnými poměry, který se rozhodl pro revoluční léčbu svých pacientek spočívající v tréninkovém nabízení vlastního penisu? To by leccos vysvětlovalo.:-D Mám pro váš špatnou zprávu - pokud si myslíte, že si kdekoliv budete moci otevřít vlastní ordinaci bez členství v místní lékařské komoře, budete zřejmě nepříjemně překvapen - Z(s)kutečně ! ;-D Někde vám neuznají ani lékařské vzdělání z Kotlinky.

banah 14.6.2006 10:07

Re: Re: Re: Typický Rosťa

Bez komentáře.

banah 14.6.2006 10:21

Re: Re: Re: Typický Rosťa

Nejsem ten sexuolog. Pokud je mi ale známo vyrovnaný sexuální život, ostranujé tenze a tak příčiny zdravotních obtíží. Jakási agresívní tenze je cítit i z vašeho projevu. Myslím, že i z pocitem vašeho zdravého sebevědomí to v této "kotlince" je ne zcela vpořádku.

Punktum.

LOJR 14.6.2006 10:30

Re: Re: Re: Re: Typický Rosťa

Pokud je z mého projevu cítit jakási agresivní tenze, zůstává otázkou, co (kromě zjevné dysgrafie) je cítit z vašeho. Z projevu jedince, který někoho, koho vůbec nezná, nazývá lotrem a estébáckým gaunerem a jiného diskutujícího hardpyjem. Ačkoliv vzhledem k tomu poslednímu bych typoval na "bledou závist".(Y)

Harpyje 14.6.2006 10:36

Re: Re: Re: Re: Re: Typický Rosťa

Prosím, ono to nějak nejde, já jsem osoba ženského pohlaví.  :-D 

LOJR 14.6.2006 11:55

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typický Rosťa

I tak to může být bledá závist. Kdybych měl usuzovat z kvality psaného projevu, byly by zřejmě na místě pochybnosti, zda banah vůbec dokáže rozlišovat mezi mužským a ženským rodem.;-)

banah 14.6.2006 12:12

Re: Re: Re: Re: Re: Typický Rosťa

Prvky agresivity, umíněnosti, nepřítomnost intuice a empatie v lidské sounáležitosti jsou pro vás typické. Váš životní styl je jen o pohybu vpřed za každou cenu. Nemusíte si všimnout, že jedete po oranici a vezete nitroglycerin. Že je jen otázkou času, kdy to vše bouchne. Kolik z toho z vás zustane, aby se to dalo, poskládat do dalšího života. Vy nebo nikdo, to je tvuj životní princip. Zpochybnit jiného a protlačit své. A bylo naznačeno i jinými diskutujícími. Podle všeho jste mladý jedinec, který ještě neřešil principy nezvratnosti některých veličin jako je nemoc nebo smrt. Zde sebevětší síla nebo rychlost problematiku nevyřeší. A slovní argumenty jsou k ničemu. Fakta určují.

Znám vás jen tak jen se zde presentujete a co jste vyjevil. A to k vyádření názoru na této " niti" je dostačující. Pro mne váš životní styl je nepřijatelný. O mnoha věcech toho teoreticky víte hodně, ale praxe životního bytí vám je nedala ještě ověřit. Zde jsou velké nebo malé rozdíly. Život člověka má několik fází určující styl a kvalitu. Evidentně nejsme ve stejné fázi.

Proto usuzuji, že naše diskuse je pro oba nepřínosná. Vy jedete hodně rychle a na efekt a mým zájmem je jezdit kvalitně a důstojně.

Možná můžete někoho poučit, ale ne obohatit. Proto od další diskuse odstupuji, mě nic nemůže dát. Bylo by to jen o okopávání si kotníků. Rv

Harpyje 14.6.2006 12:23

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typický Rosťa

Alkohol?

banah 14.6.2006 12:37

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typický Rosťa

??

LOJR 14.6.2006 16:47

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typický Rosťa

Božínku, k té vaší "kvalitě" patří nadávání názorovým odpůrcům do lotrů, estébáků, případně dokonce hardpyjů?! O mém životním stylu nevíte zhola nic, jenom tady fantazírujete. Stejně jako o vztahu mezi inteligencí a morálkou. Právě mnou vzpomenutí Céline a Hamsun jsou krásný příklad vyvracející vaší teorii, o spoustě exponentů Třetí Říše nemluvě. Ale máte pravdu v tom, že dát vám nemohu nic. Pokud sám nejste schopen se zamyslet nad argumentační neudržitelností svých názorů, eventuelně začnete při důkazní nouzi vyvádět jak děcko, kterému vzali na pískovišti lopatičku, je to o ničem. Mimochodem, s mým věkem se rovněž pletete. Zda jedete "kvalitně a důstojně," to posoudí jiní. Na nadávkách ale , obávám se, zhola nic důstojného není. To je jen holá argumentační bezmoc, která se dere ven ruku v ruce s mindráky a frustrací.

Mejla 14.6.2006 5:44

NEJVYŠŠÍ IQ mají údajně Židé, teprve potom jsou Asiaté. I počet Nobelových cen tomu nasvědčuje.

Rozdíly mezi rasami jsou a není na tom nic špatného. Např. bílí hráči amerického fotbalu mají nejlepší tlak v lehu, ale černoši zase vévodí sprintu. Pan Hedvíček má pravdu v tom, že emigrace a vyvražďování nepochybně genefond obyvatel ČSR ovlivnily, ale regenerační schopnost je vysoká a stačí 2-3 generace. Ovšem větším problémem jsou tzv. paralelní mocenské struktury, které přežívají daleko houževnatěji, viz např. mafie v Itálii nebo u nás. Skutečnou tragédií však opravdu je česká švejkovina, kdy velká část národa je hrdá na patologického blba Švejka a i na jeho autora, bezcharakterního komunistu Haška. I když mladým lidem naštěstí švejkovská esence ubohosti a úpadku naštěstí nic neříká.

František 14.6.2006 8:39

Re: NEJVYŠŠÍ IQ mají údajně Židé, teprve potom jsou Asiaté. I počet Nobelových cen tomu nasvědčuje.

Autor má v mnohém pravdu. Židy je nutno vynechat, protože pracují se svým mozkem poněkud jinak, než je běžné a to již od časů Abrahámových ( současné řešení více variant ) Proto je většina šachových špiček židovského původu ( souběžná práce na více procesech je také základem Windows ). S tím úpadkem IQ v české a zejména moravské kotlině je to evidentní a výsledek voleb to dokonale dokládá. Jestliže velká část občanstva věří, že od sociálně se tvářícího eráru obdrží více než kolik jim erár sebere, jsou jejich duševní pochody na hranici debility.

banah 14.6.2006 9:30

Re: Re: NEJVYŠŠÍ IQ mají údajně Židé, teprve potom jsou Asiaté. I počet Nobelových cen tomu nasvědčuje.

Díky Františku, smekám.

Mirek F. 14.6.2006 10:03

Re: Re: NEJVYŠŠÍ IQ mají údajně Židé, teprve potom jsou Asiaté. I počet Nobelových cen tomu nasvědčuje.

Jistě, jak dokonale známo především Rosťovým fandům, na Západě nemají levicové strany ve volbách šanci, natož aby se podílely na vládě, socialisté již dávno upadli do bezvýznamnosti...

Rpuť 14.6.2006 5:16

A DO VLASTNÍHO HNÍZDA SRAV, STAL SE TÍM ČÍM JE, TO JEST BRAV.

Je to zvláštní, že ti emigranti tak rádi používají zrovna přechodníky, které neumí. Zpochybnit tak IQ národa článkem, kde hned v prvním slově je gramatická chyba, je tedy spíše pro srandu;-D

68 14.6.2006 5:56

Re: A DO VLASTNÍHO HNÍZDA SRAV, STAL SE TÍM ČÍM JE, TO JEST BRAV.

A za předpokladu, že přechodníky jsou v pořádku a první slovo článku je gramaticky správně vyvedené? (Sereme sereme sereme si to, přes to pole přes to žito...)

Rpuť 14.6.2006 6:31

Pak je tam logický lapsus:

Buď jsme tak blbí, jak pan Hedviček píše a pak si pomoci nemůžeme, nebo si pomoci můžeme, což znamená, že zdaleka tak blbí nejsme.

A pokud jsme tak blbí, že si pomoci nemůžeme, pak je naprostá blbost nám to psát, protože nám to stejně nepomůže. A pokud tak blbí nejsme je stejná blbost nám to psát, protože se to nezakládá na pravdě a tudíž nám to taky nepomůže.

Jediná relevantní diskuse by pak byla na téma, zda-li jsme blbější my nebo pan Hedviček. Pokud bychom byli blbější my tak nám blbý článek pana Hedvička není nic platný a pokud je blbější pan Hedviček, není nám to nic platný tuplem, neboť co si máme počít s blbým článkem?

;-P;-D:-P

A v tý veršovánce Vám pajdá rytmus!:-P

Muki 14.6.2006 6:42

Re: Pak je tam logický lapsus:

Napred jste se domnival, ze ten clanek je o kvalite cestiny, pak o tom, ze jsou vsichni cesi blbi, zkuste to jeste jednou , do tretice

VM 14.6.2006 6:58

Re: Re: Pak je tam logický lapsus:

jestli opet nechapete, zistete si neco o svem genofodu,

clenstvi v ksc, v stb, v milicich, v komsomolu, v pionyru

a nejen sve, ale i svych rodicu a mozna pochopite...

Rpuť 14.6.2006 7:23

"...a tatínek byl hugenot! Mondieu...."

Tedy, že sv.Václav vyvážel voly do Německa, jsme se učili ve škole. Ale že až tak daleko....Ts ts, to jsou mi věci!

;-D;-D;-D

liddy@seznam.cz 14.6.2006 8:43

všeobecně

Setkala jsem se s Američanem, který po 6 letech u nás neuměl skoro vůbec česky. Zato nelenil, a můj anglický přízvuk zesměšnil v Expresu jako směs Czenglish, English, German atd. Přesto se plynule anglicky domluvím, ač jsem ve Velké Británii ani v USA nežila...

To není pod úroveň?