30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Krenilek: 14.6.2006 17:14

Re: Dík za informaci.

Zatimco modre ptaky voli byvali kolaboranti s bolsevikem s rudou knizkou jako tady soudruh Sasa.

Adam 14.6.2006 17:12

Re: Re: Gratuluji redakci NP.

>..fer je fer..<

Nemyslim ze je od vas zrovna fer prisuzovat Hedvickovi ze by psal lzi o lidumilnosti Hitlera. BTW, uplne jste misnul point co jsem psal, ale to je vas problem.

Krenilek: 14.6.2006 17:09

Re: Už jsem se tak hezky hoooodně dlouho nezasmál. Dík.

To je ten byvaly soudruh Sasa, pane Pasek, co  tuhle prohlasil, ze delate svym neinteligentnim projevem ceskym exulantum v zahranici blbou povest.

No vida a zda se ze jste jediny, kdo se Sasove citaci ze Svejka vdecne zasmeje, vetsina zna Svejka zpameti, nebo sahne doma do knihovny a nepotrebuje, aby mu z Haska citoval nejaky kolaborant s bolsevikem. 

fakír 14.6.2006 17:06

Re: Re: otazka stereotypu a narodniho charakteru

vážně?

Rpuť 14.6.2006 17:01

Sašo dík, jsem si početla...

Harpyje 14.6.2006 16:53

Díky autore!

Děkuji autorovi, i jménem těch ostatních, kteří nebyli nadšeni jeho článkem, že nás označil za idioty.

Neviditelny pes uverejnil muj clanek Narod po intelektualnim holokaustu a kdyz jsem se dnes rano podival do diskuse o clanku - tak jsem z tech primitivnich diskuteru ziskal dojem, ze moje teorie je definitivne potvrzena: Intelektualni holokaust se v Cesskoslovensku skutecne odehral. Jinak to neni vysvetlitelne, kde se vzalo tolik idiotu.

posted by Ross Hedvicek @ 14.6.06   2 comments  

cb 14.6.2006 16:52

Re: otazka stereotypu a narodniho charakteru

Hasek sam byl dezerter a zradce.

exulant 14.6.2006 16:50

otazka stereotypu a narodniho charakteru

Rada prispevatelu diskutuje na thema Svejkovskeho stereotypu. Ale ono je prezit a prezit. Kdyby Svejk za neco stal, tak se z nej stal legionar. Z toho kam to Hasek stacil dopsat a co o nem vime tak Svejk k legiim rozhodne nesmeroval.

LOJR 14.6.2006 16:47

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typický Rosťa

Božínku, k té vaší "kvalitě" patří nadávání názorovým odpůrcům do lotrů, estébáků, případně dokonce hardpyjů?! O mém životním stylu nevíte zhola nic, jenom tady fantazírujete. Stejně jako o vztahu mezi inteligencí a morálkou. Právě mnou vzpomenutí Céline a Hamsun jsou krásný příklad vyvracející vaší teorii, o spoustě exponentů Třetí Říše nemluvě. Ale máte pravdu v tom, že dát vám nemohu nic. Pokud sám nejste schopen se zamyslet nad argumentační neudržitelností svých názorů, eventuelně začnete při důkazní nouzi vyvádět jak děcko, kterému vzali na pískovišti lopatičku, je to o ničem. Mimochodem, s mým věkem se rovněž pletete. Zda jedete "kvalitně a důstojně," to posoudí jiní. Na nadávkách ale , obávám se, zhola nic důstojného není. To je jen holá argumentační bezmoc, která se dere ven ruku v ruce s mindráky a frustrací.

G. Pašek 14.6.2006 16:32

Re: Gratuluji redakci NP.

Adame, fér je fér, ten článek už tady na NP byl + to vzrůšo, minus koňské felčarky svědectví.

Ano, pan Ulč píše jinak  . . . . každý týden.                                                                                                     Když pan Hedvíček příště napíše, že si židi vycucali koncentráky z prstu, Hitler měl svatozář, byl lidumil a čechomil, tak bude mít 130 tisíc krát více komentářů než pan Ulč . . . a najdou se na NP Češi, kteří s panem Hedvíčkem budou souhlasit. 

LOJR 14.6.2006 16:30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No jo lojr,

S tím Kone bezvýhradně souhlasím!

LOJR 14.6.2006 16:26

Re: Mě zase Hedvíček poněkud

Nesouhlasím, kdepak Biegler! Mnohem blíže mu typologicky odpovídá lajtnant Dub.

LOJR 14.6.2006 16:24

Re: Ztratil Jste proporce

No jo Džakelko, ale mohlo by být hůř - co kdyby i gigant vašeho významu přispěl k našemu genofondu? Co potom? Mimochodem, těch 90%, to jste někde vyčetl, nebo jako obvykle kecáte?

LOJR 14.6.2006 16:20

Re: Re: Genetičtí inženýři.

Jako třeba z Emanuela Moravce? Tak to jo.

exulant 14.6.2006 16:10

Re: Genetičtí inženýři.

Diskutujicim chybi zasadni zaver - kdyby totiz Svejk za neco stal, tak z nej byl legionar!

Tana Zajicova 14.6.2006 16:06

Cut the Crap, Hedvicku!

Yeah, a americky chodniky jsou vsechny vykobercovany. Kolik Cechu pres vsechno vzdelani a talent do dneska uklizi baraky? Vetsina z nas zacala 'pucovanim hajzliku' a nekteri to delaji dodnes.

Americkej 'genetickej bazen' ma mnozstvi talentu a ne kazdy uspeje. Kolik 'romanopiscu' porvava na studenty na high school? Nespocitane. Jestli v Cechach talentu psenka nekvete, v Americe na druhe strane je nemilosrdna soutez a at me nekdo presvedci jak je tahle soutez rozdilna od zadupavanim talentu v Cechach. Lidi jsou vsude stejni a souperi stejnymi metodami.

Saša 14.6.2006 16:01

Důvěřuj, ale prověřuj.

Protože marxistům principiálně nevěřím, ověřoval jsem si význam slova "docilní" vyhledávačem a narazil přitom na pozoruhodnost, kterou každému doporučuji, zejména exulantům topícím se v pocitu zmarnění:

http://pavel_kozak.tripod.com/kocab.html

Čtěte a přemýšlejte a vciťujte se.

MM 14.6.2006 16:00

Re: Pro Fojt IP: 165.72.200.xxx

Mladí muži byli v ČSSR odveleni do vzdálených míst zřejmě proto, aby pak nebyly potíže s evtl. nasazením armády (ČSLA) proti obyvatelstvu. Např. v Rakousku slouží "záklaďáci" zpravidla nedaleko svého bydliště a mimo službu kasárna opouštějí.

G. Pašek 14.6.2006 15:52

Už jsem se tak hezky hoooodně dlouho nezasmál. Dík.

.

Adam 14.6.2006 15:40

Gratuluji redakci NP.

Je videt ze redakce NP ma schopnost vybrat zdarily material pro sve ctenare. Takovou bouri diskusnich prispevku neni schopen vyvolat ani pravidelny dopisovatel Ota Ulc, ktereho tu co den publikuji. At uz jsou nazory na Hedvickuv clanek jakekoliv , je videt ze aspon dokazou vyburcovat lidi k intelektualnimu orgasmu, a to je znamkou unikatni schopnosti Hedvicka psat lip nez nejaky Ota Ulc. Publikovat clanky toho druhu co pise Hedvicek jsou podstatou pro sirokou citelnost novin, jak dokazuje ten nevidany ohlas v diskusi.

Auiam 14.6.2006 15:39

Re: Cut the Crap, Hedvicku!

Schopnost podstupovat riziko neni meritkem moralky, nybrz odvahy. Talenty, ktere v Cesku nikdy nemohou vyrust, diky tomu, ze je okoli vzdy vcas zadupe do zeme, se mohou docela dobre uplatnit jinde. A v tom ma Hedvicek uplnou pravdu.  

Saša 14.6.2006 15:38

Dík za informaci.

Česky se tomu říká stádnost. Jsou to sledovači vyvolených bigbrotérů a voliči socdemáků.

Saša 14.6.2006 15:34

Vnitrostátní mísení.

"To už se dávno vědělo," řekl k němu po cestě jednoroční dobrovolník, "že nás přeloží do Uher. Tam budou formírovat maršbatalióny, vojáci se vycvičí v polní střelbě, seperou se s Maďary a vesele pojedeme do Karpat. Sem do Budějovic přijedou Maďaři posádkou a budou se mísit plemena. Je už taková teorie, že znásilňovat dívky jiné národnosti je nejlepší prostředek proti degeneraci. Dělali to Švédové a Španělé za třicetileté války, Francouzi za Napoleona a teď v budějovickém kraji budou to dělat zase Madaři a nebude to spojeno s hrubým znásilňováním. Poddá se všechno během času. Bude to prostá výměna. Český voják vyspí se s maďarskou dívkou a ubohá česká děvečka přijme k sobě maďarského honvéda, a po staletích bude to zajímavé překvapení pro antropology, proč se objevily vysedlé lícní kosti u lidí na březích Malše."

     "S tím vzájemným pářením," poznamenal Švejk, "je to vůbec zajímavá věc. V Praze je číšník černoch Kristián, jehož otec byl habešským králem a dal se ukazovat v Praze na Štvanici v jednom cirku. Do toho se zamilovala jedna učitelka, která psala básničky do Lady vo pastejřích a potůčku v lese, šla s ním do hotelu a smilnila s ním, jak se říká v Písmu svatým, a náramně se divila, že se jí narodil chlapeček úplně bílej. Jó, ale za čtrnáct dní začal chlapeček hnědnout. Hněd a hněd a za měsíc začal černat. Do půlroku byl černej jako jeho tatínek, habešskej král. Šla s ním na kliniku pro kožní nemoce, aby jí ho nějak vodbarvili, ale tam jí řekli, že je to vopravdová černá kůže mouřenínská a že se nedá nic dělat. Tak se z toho pomátla, začala se ptát v časopisech o radu, co je proti mouřenínům, a vodvezli ji do Kateřinek a mouřenínka dali do sirotčince, kde z něho měli náramnou legraci. Pak se vyučil číšníkem a chodíval tancovat po nočních kavárnách. Rodí se dnes po něm čeští mulati s velikým úspěchem, který už nejsou tak zabarveni jako von.

J.Kraus 14.6.2006 15:27

Škoda toho

údaje o počtu mrtvých Němců s dvojitou chybou - dává tušit autorovu zaujatost a zpochybňuje celý článek. V roce 2006 snad už je zřejmé, že to, co proběhlo ve východní a střední Evropě jako pokus v malém (a s odporem většiny) je teď po korekcích aplikováno v zemích bývalé t.zv. západní demokracie (s podporou většiny).

Saša 14.6.2006 15:27

Hedvíčkovi holt chybí klasické literární vzdělání:

  "Každej nemůže bejt chytrej, pane obrlajtnant," řekl přesvědčivě Švejk, "ti hloupí musejí dělat výjimku, poněvadž kdyby byl každej chytrej, tak by bylo na světě tolik rozumu, že by z toho byl každej druhej člověk úplně blbej. Kdyby například, poslušně hlásím, pane obrlajtnant, znal každej zákony přírodní a doved by si vypočítat vzdálenosti nebeský, tak by jenom vobtěžoval svoje okolí, jako ňákej pan upek, kterej chodil ke Kalichu do hospody a v noci vždycky vyšel z výčepu na ulici, rozhlížel se po hvězdnatej vobloze, a když se vrátil, chodil vod jednoho k druhýmu a říkal: ,Dneska krásně svítí Jupiter, ty nevíš, pacholku, ani, co máš nad hlavou. To jsou vzdálenosti, kdyby tě, lumpe, vystřelili z děla, tak bys tam rychlostí dělový kule letěl milióny a milióny let.` Bejval přitom tak sprostej, že potom vobyčejně vyletěl z hospody sám, vobyčejnou rychlostí elektrický tramvaje, asi tak, pane obrlajtnant, deset kilometrů za hodinu. - Nebo máme například, pane obrlajtnant, brabence..."

Vilém 14.6.2006 15:27

Re: Co jest to "docilní"?

Á, krasořečník by rád obohatil svůj slovník. :-D:-D. Je to anglismus, který do češtiny zavedl Koukolík; odvozené z anglického docility - poslušnost, učenlivost, poddajnost,tvárnost, povolnost.

Význam (nikoli tedy původ slova: Koukolík význam tohoto pojmu popisuje takto: Docilita je druh učení, který se projevuje

přijetím sociálního vlivu. Docilní lidé se naučí, co si společnost přeje, aby se naučili . Docilita přispívá ke zdatnosti jedince tím, že ho naučí velkému počtu „užitečných věcí“ aniž si je jedinec ověřuje - včetně altruismu.

Příklad pro větší názornost: Človíček nadšený každý nesmyslem, který VK vypustí z úst, měnící názory jak pouťový kejklíř přestrojení.

;-)

Kon 14.6.2006 15:26

Re: Re: Re: Re: Re: Re: České IQ

Křesťanství možná - ale zakazovalo lichvu. Židé směli půjčovat peníze na úroky, z čehož vznikly banky. Viz: W. Shakespeare - Kupec benátský.

Saša 14.6.2006 15:26

Klidně se mi smějte,

ale nejprve mi vysvětlete, co to znamená.

P.M. 14.6.2006 15:23

Co nici charakter?

Tak tu po ranu ctu v Atlanta Jurn. - Const. hned na prvni strance:

Byvaly major Atlanty Campbell odsouzen na tricet mesicu do lapaku - nepodminecne. Jeste pred par lety spolubojovnik Jesse Jacksona a jemu podobnych sampionu a zastancu chudych, garant nikdy nekoncicich prispevku za nicnedelani, poukazovatel na socialni rozdily, zkratka socialista. To, ze sam dane neplatil, povazoval za privilegii za svou krusadu k lepsim zitrkum. O uplatcich od kdejakeho sejdire ani nemluve. Ze o socialisticke nirvane musel premyslet na romantickych cestach v Tichomori (pokazde s jinou slecnou), je nasnade - vysledky socialismu jsou taky snem ve vetriku se pohupujicich palem a romantickych lagun. . . Tedy az do chvile, kdy se prejde k realite.

Dalsi clanek se tez tyka vehlasneho championa chudych - vehlasna propagatorka rovnosti a spravedlnosti ( Pravdalaska?) Barbra Streisend bude zpivat v Atlante. Cena za vstupenku se pohybuje mezi $120 az $760. Skoda, ze toho predem vzpomenuteho starostu uz maji v base. Jiste by zvysil podporu pro sve volice, aby mohli tu oslavovanou zastankyni chudaku taky uvidet. Skoda. . .

Dalsim clankem

ptakopysk 14.6.2006 15:05

Re: ptakopysku, tak dalece bych jejich IQ nepřeceňovala :))))

:o))) Vzpomínám si na jednu dávnou cestu do Drážďan, kdy při zpáteční cestě nás probírala celnice, která nereagovala na naše české výmluvy a hlasem nápadně připomínajícím jednoho malého malíře pokojů s knírkem nás německy dirigovala co všechno máme rozbalit a vyložit. Trvalo to do chvíle, kdy kontrolovala kamarádovi i špinavý kapesník v kapse. Dífka onoho kamaráda česky zabručela: "Prošacuj mu taky trenky, včera jsem měla dojem, že tam v pytlíku něco pašuje." Teutonka sekla s pasama na sedačku a vystřelila z kupé jak píchnutá šídlem...