23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Nálepkování je špinavá politická zbraň

Je-li tzv. nálepka dostatečně pejorativní či podlá, protivník je společensky vyřízen ještě dřív, než může jakkoli obhájit své stanovisko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 23.2.2016 14:06

Re: A i kdyby bylo 75% občanů rasisty,

A vypaluje politicky korektně ubytovny. :-P

J. Svoboda 23.2.2016 20:49

Re: A i kdyby bylo 75% občanů rasisty,

Pane Prokope, pro tuto diskusi uděláme nejvíce, když tu babu budeme ignorovat a nebudeme reagovat na její příspěvky. Ať se hádá se zrcadlem, nebo potom s mohamedány.

J. Svoboda 23.2.2016 20:45

Re: A i kdyby bylo 75% občanů rasisty,

Paní Svobodová, pro tuto diskusi uděláme nejvíce, když tu babu budeme ignorovat a nebudeme reagovat na její přspěvky, Ať se hádá se zrcadlem, nebo potom s mohamedány.

J. Svoboda 23.2.2016 20:54

Re: A i kdyby bylo 75% občanů rasisty,

Paní Svobodová, už jsem vám to napsal jednou a opakuji to:

pro tuto diskusi uděláme nejvíce, když tu babu budeme ignorovat a nebudeme reagovat na její přspěvky. Ať se hádá se zrcadlem, nebo potom s mohamedány.

R. Gramblička 23.2.2016 11:11

Re: A i kdyby bylo 75% občanů rasisty,

a vyspělost národa posuzuje kdo? Snad ne Vy?!

S. Netzer 23.2.2016 11:46

Re: A i kdyby bylo 75% občanů rasisty,

Objektivní kritéria, Gramblička.

Uctívání rasismu tak jako míra konzumu piva, becherovky a tlačenky mezi tato kritéria ale nepatří.

R. Gramblička 23.2.2016 12:45

Re: A i kdyby bylo 75% občanů rasisty,

Ale fuj, takové stereotypy bych u vás nečekal. V ČR až na pár stovek lebkounů nikdo rasismus neuctívá, to vás mohu ubezpečit a většina lidí se tlačenkou taky necpe. Pivo se chlastá všude.

R. Karafiát 23.2.2016 13:21

Re: A i kdyby bylo 75% občanů rasisty,

A vydělávání na prodeji piva, becherovky a tlačenky, navíc leckdy pochybné kvality, to svědčí o velikosti ducha a morální nadřazenosti? Mě Vaše opovrhování Čechy připadá dost chucpe, jako když dealer drog opovrhuje narkomany nebo lichvář chudáky. Nebo sexuální turista z Německa prostitutkami, abych si taky vzal nějaký národ do huby.

J. Kučera 23.2.2016 14:08

Re: A i kdyby bylo 75% občanů rasisty,

Madam, dokážete vysvětlit proč ti hnusní rasisti žijí v pohodě s rasami tak vzdálenými, jako jsou Vietnamci a Číňané a nejde jim to s rasově blízkými Araby a Cikány?

J. Svoboda 23.2.2016 21:02

Re: A i kdyby bylo 75% občanů rasisty,

Pane Kučero,

pro tuto diskusi uděláme nejvíce, když tu babu budeme ignorovat a nebudeme reagovat na její přspěvky. Ať se hádá se zrcadlem, nebo potom s mohamedány.

P. Vaňura 23.2.2016 13:27

Re: A i kdyby bylo 75% občanů rasisty,

S. Netzer 23.2.2016 9:52

Když napíšu

František Ringo Čech je odporné rasistické prase (http://echo24.cz/a/ikpxf/rasisticke-porno-lidem-se-malba-ringo-cecha-i-tak-libi), tak je to taky nálepkování, nebo konstatování skutečnosti?

Ś. Svobodová 23.2.2016 10:12

Re: Když napíšu

Odporné rasistické prase bude ten, kdo tak obrázek vnímá. Jestli považujete to, že si dva oblečení černoši prohlížejí dvě svlečené bělošky....

S. Netzer 23.2.2016 11:48

Re: Když napíšu

Nejmenovaní krasoduchové toto dílo zřejmě pokládají za politicky nekorektní. :-(

R. Tesařík 23.2.2016 10:36

Re: Když napíšu

Vy jste jenom blbá.

S. Netzer 23.2.2016 10:42

Re: Když napíšu

Zato vy jste brilantní diskutér, umělče. :-))))

J. Laták 23.2.2016 11:11

Re: Když napíšu

To je marný .. :-) Hurvínek také neví, kdo mu tahá za špagáty a kývá hlavičkou?

J. Svoboda 23.2.2016 21:00

Re: Když napíšu

Pane Tesaříku, nejlépe uděláme, když všichni pochopíme, že nejlepší reakcí na příspěvky té baby je ignorance. Ať se hádá se zrcadlem, nebo s mohamedány.

F. Doušek 23.2.2016 9:36

Pane Chrastino, souhlas.

Jen bych ještě doplnil další větev nálepkování.

Odpůrci přistěhovalců jsou také nálepkováni jako "putinovci", "rusofilové" apod.

J. Vintr 23.2.2016 12:27

Re: Pane Chrastino, souhlas.

Jak souvisí "rusofilství" s odporem proti "přistěhovalcům"? Myslím, že je spíš právě naopak. Pokud tuhle muslimskou turistiku do Evropy neorganizují a nefinancují Saúdové, pak je jediným dalším možným pachatelem zcela logicky právě Rusko ...

F. Svoboda 23.2.2016 9:06

Jsem rasista.

neboť uznávám, že každá rasa má jiné průměrné IQ, jinou kulturu a jiné zvyklosti. Neznamená to ovšem, že bych chtěl pro příslušníky jiné rasy něco zlého. Naopak, rád bych s nimi vyšel po dobrém, pokud by nás navštívili za účelem turistiky nebo obchodu, ale pak hajdy domů. V každém případě jsem pro jejich vyhnání silou, pokud narušují naše teritorium a chtějí nám vnucovat své zvyklosti a geny. !!!

M. Malovec 23.2.2016 9:26

Re: Jsem rasista.

nejste, nebo lépe řečeno v očích hlupců a sebevrahů.

F. Netopil 23.2.2016 9:02

Správně, nálepkovat se nemá,

to říká i náš pan prezident. Ale to všem těm sluníčkářům, pravdoláskařům a havloidům těžko vysvětlíte, že ?

J. Laták 23.2.2016 9:29

Re: Správně, nálepkovat se nemá,

Jen se divím, že s tím nepřestane, protože i kdyby si tu hubu zadřel (o čemž pochybuji), pravdo-láskařům to stejně nevysvětlí. :-)))))

Z. Švrček 23.2.2016 8:22

Zdá se, že "Věc" je daleko horší

Zvítězí-li islám, čeká nás totalita. To bych podepsal, není dnes více totalitární ideologie, než politický islám v praxi a on se nám cpe do Evropy. Nemíním tím ty davy ekonomických přistěhovalců dnes, ti zatím tvoří jen masu, v které se skrytě a tím i velmi bezpečně dostávají aktivisté a bojovníci islámu sem k nám. Ti, kteří dnes jsou tou masou, budou ovšem skrz náboženství včas a dostatečně přetvořeni a radikalizováni v aktivní podporovatele. To se uděje po dosažení kritického množství muslimů, jenž umožní přechod od první fáze islamizace (deklarování mírumilovnosti a požadování tolerance) k druhé islamizační fázi (požadování respektu, výhod, politické moci, vlastní správy muslimských komunit řízených dle práva šaría až k podílu na řízení kanibalizované společnosti). Na jejím počátku se již dnes některé státy EU nacházejí. Poté nastane třetí fáze totalitního islámského zřízení, kdy islamizace bude prosazována silou, neboť množství stále přicházejících muslimů a jejich postupná radikalizace to umožní. EU zatím svým dosavadním slabošským chováním touto cestou spěje.

Může se ovšem stát, že vedení EU prosadí taková opatření, která budou připomínat stanné právo a jimiž si s imigranty přece jen v čase poradí. Bude to ovšem zanmenat omezení svobody všech občanů, vytvoření mocenských struktur jednotného evropského státu, zglajchšaltování myšlení. Znáte to policie, armáda - hesla, prapory... Takže se sice může podařit islámskou totalitu nějak opdvrátit. Opatření a moc v několika málo rukách však zůstanou a nebude vůle je vrátit. Namísto totality islámské zůstane totalita evropská, čili minimálně její silný zárodek, který v může v totalitu rychle dospět. Zdá se, že toto je plán a je realizován. Poměry se dostatčně zhoršují, aby to nakonec bylo možné.

J. Vintr 23.2.2016 9:27

Re: Zdá se, že "Věc" je daleko horší

Je možné, že si takhle někdo plánuje. Ale nevěřím, že se podaří Islám, který teď pouštějí do Evropy, ještě někdy zkrotit.

Z. Švrček 23.2.2016 9:51

Re: Zdá se, že "Věc" je daleko horší

Ano. Papaláši EU udělali chybu, že si islám pozvali jako pomoc na dokončení rozvratu jednotlivých národních států (proto také jeho zozdělení po kontinentu skrze kvóty). Nezvládnou jej a sami se stanou jeho první obětí. Taky o té druhé možnosti píšu jako o hypoteticky možné, zatímco o té první skoro jako o dané. Jedinou záchranou může být, že si národní státy převezmou zpět své kompetence a začnou se tvrdě bránit samy a za pomnocí sousedů /což ostatně již začaly - viz Maďarsko, Rakousko, Bulharsko, Slovinsko a nyní asi i GB/. To však předpokládá silný tlak veřejnosti a vymetení dnešních EU-předposraných panáků z vlád / to také již začalo- Polsko, Maďarsko/.

J. Kučera 23.2.2016 13:30

Re: Zdá se, že "Věc" je daleko horší

V zásadě souhlas. Jen se mi podle dosavadního vývoje zdá, že to nebude jednotná Evropa, ale různé státy, které nekoordinovaně a nesoučasně se budou bouřit.

P. Maleček 23.2.2016 7:12

Nekamenujte mě - bráním fašismus

Nezbývá mi než se postavit na obranu fašismu. To před tím než do něj Mussolini na nátlak Hitlera zakomponoval nacistické prvky. Fašismus vznikl jako reakce na zkorumpovanou předchozí vládu kdy moc převzaly silové složky společnosti, tj. byznys, odbory a katolický klér (s dnešní ČR s Ano-byznysm, ČSSD-odbory, KDU-ČSL-katolický klér podobnost snad čistě náhodná).

V počátku fašisté zlepšili fungování státu, zavedli řadu pozitivních změn i v sociální oblasti a v jeho vrcholných strukturách byli i Židé. Takže fašismus ve své původní podobě nebyl ani rasistický ani diktaturou jedné strany. Bez chybějících demokratických kontrolních mechanismů však v jeho elitách došlo k masové obnově korupce a zvláště v regionech začali drsně vládnout fašistické mafie (opět podobnost s dnešní ČR snad čistě náhodná).

Pod tlakem korupce, vnitřních mafií a pak pod tlakem nacistického Německa se z fašismu stal nacismus, to i s Němci vynucenými židovskými pogromy. Čehož později zneužili komouši, když nacismus přenálepkovali na fašismus, hlavně proto aby zamaskovali svou kolaboraci s nacismem. Pakt Molotov - Ribbentrop je všeobecné známý, méně už se ví, že nacistická armáda při obsazování Česka i západní Evropy měla v nádržích ruský benzin a pancéře z ruských surovin.To samozřejmě až do napadení Ruska, pardon SSSR Německem.

No a tohle komoušké přenálepkování nacismu na fašismus převzali mnozí dnešní mudrci, viz autor. Ten dokonce fašismus srovnává s islámem. No možná to bude platit až v čele islámu budou sedět Židé a katolický klér.

Čímž - zdůrazňuji neobhajuji islám (v jeho hodnocení s autorem souhlasím) a ani fašismus, jen považuji za chybné skákat na komoušský špek a tím maskovat komoušská svinstva včetně víc jak pětileté kolaborace komoušů s nacismem.

A. Alda 23.2.2016 8:03

Máte pravdu, byť neúplnou.

Podstata fašismu je vytvoření svazků, tedy spojení zaměstnanců i zaměstnavatelů v oborových svazech, které pak vládly. Duce se musel před velkou fašistickou radou, čili společným orgánem všech svazků (fasci) pravidelně zpovídat.