8.7.2024 | Svátek má Nora


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
martinz 11.4.2006 12:21

Mapky

Kdosi se tu zajímal o mapky, které tam autor zapomněl koukám asi dát. Podle mne se jedná o důlěžitý předmět diskuse, tady jsou ještě jednou:

Varianta 5A: http://www.komoko.goo.cz/fotky/var_03_2006/5a.jpg 

Varianta 6: http://www.komoko.goo.cz/fotky/var_03_2006/6.jpg  

Varianty 7: http://www.komoko.goo.cz/fotky/var_03_2006/7.jpg , http://www.komoko.goo.cz/fotky/var_03_2006/7foto1.jpg, http://www.komoko.goo.cz/fotky/var_03_2006/7foto2.jpg  

Varianta 8: http://www.komoko.goo.cz/fotky/var_03_2006/8.jpg

Nikita 7.4.2006 17:37

Lidi jsou naštvaný proto, že radnice Prahy 12 si silnici tutlala skoro 6 let. Tak se jim nedivte!

Tak já vám všem, co tak propagujete ten sjezd z toho okruhu něco řeknu: vy vůbec totiž netušíte, jaký "zločiny" v oblasti informování veřejnost ta parta na radnici Prahy 12 udělala: i lidi v Modřanech a Komořanech si uvědomují, že nějaké napojení je nutné a nejsou proti němu. Jenže ti zvolení zástupci na radnici Prahy 12 ten záměr na výstavbu sjezdu z okruhu skoro 6 let tutlali, protože to sou pěkný poserové vod starosty počínaje. Lhali vlastním lidem do očí, do místního plátku nedávali informace, dokonce byli tak posraný, že záměr na změnu územmního plánu, který jim poslal Magistrát ani nevyvěsili na úřední desku. Dokonce si ti "volení zástupci lidu" nenapsali tenhle svůj záměr nenapsali do programového prohlášení. Tak takové "hrdiny" a "lídry" my na Praze 12 máme. Takže se nedivte, že sou lidi naštvaný, když s nima vlastní radnice takhle jedná. Radní v Modřanech si totiž myslej, že je eště komunismus a můžou si dělat, co chtěj. To se ale mýlej, a brzy to zjistěj. A vy, co tak odsuzujete veřejnost v Modřanech a v Komořanech si dávejte bacha, aby vám vaše radnice neudělala něco podobnýho. Představte si, že před asi cca 6 lety, když se začal stavět bytový dům v ulici Jordana Jovkova se o tom lidi z okolních paneláků dozvěděli ve chvíli, kdy jim pod okna přijeli bagry...to neni sranda, ale krutá realita Modřan a Prahy 12. Pokud radnice má záměr postavit silnici nebo něco podobnýho, musí to vlastním lidem nejdřív říct a podebatovat o tom s nimi, zvážit všechny argumenty a teprve potom přijmout rozhodnutí, které si i třeba nemusí všem líbit. A to se v tomhle případě fakt nestalo. Lidi se ovšem ani teď rozhodně nevzdaj. Na to vemte jed!

dvd 7.4.2006 18:42

Můžete uvést jediný důvod

proč by se na tom plácku ten věžák (J.Jovkova 20) nepostavil?

Nikita 8.4.2006 2:10

Re: Můžete uvést jediný důvod

DVD cti prosim poradne ty texty. Nikdo nerika, ze v J. Jovkova ten vezak nemuze stat. On tam taky stoji. Drive tam ale nestal. Zijeme v demokracii, budujeme obcanskou spolecnost. K volbam nechodime pro srandu kralikum, i kdyz si to nekdo mysli. Ja k volbam chodim, a proto taky chci a budu chtit, aby ti,co se na radnici dostanou i mym hlasem delali pro lidi a ne pro sebe, jak je tomu ted. Takze: nez se zacal ten vezak v J. Jovkova stavet, meli ti "zvoleni zastupci lidu" lidem sdelit, ze na tom placku se planuje vystavba vezaku, ze bude slouzit tomu a tomu ucelu apod. Je to normalni slusnost, ba co vic, dnes uz povinnost. On totiz mj. exixtuje taky zakon c. 106, o svobodnem pristupu k informacim, podle ktereho se informace maji zverejnovat a ne tutlat a tajit, jak to dela nase mila radnice Prahy 12 a samozrejme, ze nejen ona. Zkratka cast lidi v Modranech ma uz tech na radnici dost a hodla prosazovat demokracii i na regionalni urovni v Modranech. Tak DVD snad uz je ti to jasny. Kdyby se totiz lidi neozvali, tak ti na radnici by byli cim dal tim drzejsi, to si pis. Jo pokud si lidi nekde nechaj vsechno od radnice libit, pak se nemuzou divit.

jonáš 8.4.2006 11:40

A jste si jistá

že to neviselo na úřední desce vpravo dole nebo nevyšlo někde na osmnáctý stránce radničního věstníku? Viz Adams, Douglas, Stopařův průvodce ..

nikita 8.4.2006 12:41

Re: A jste si jistá

tak to si teda sem, nezlobte se, ale vite co to uredni deska vlastne je? mozna vam to neprijde tak dulezite, ale to, ze to nedali ani na tu blbou uredni desku znamena jenom jedno: ze byli z lidi posrany a tak to radsi tutlali tolik let...nebudu se s vami prit, mate pravo na svuj nazor...brat vam ho nebudu. Tim, ze to na tu desku nedali porusili pravni predpisy...jak pak muzou chtit po lidech, aby zakony dodrzovali, kdyz je sami nedodrzuji, jak si pak lidem dovoluji davat pokuty apod.

KivH 11.4.2006 11:41

Re: Můžete uvést jediný důvod

Já Vám povím proč, protože si lidi nebudou mít kam sednout když budou chtít zrelaxovat a budou muset sednout do auta a jet na Šumavu, protože to tak vymyslel pan komunista Adámek. V Praze se podle něj bydlí a na Šumavě se relaxuje. .., To je ale hovadina, co? Představte si, že by na Šumavě řekli, že o pražská auta nestojí, protože jim ničí poslední zbytky toho, co mají sami na rekreaci ...

jonáš 7.4.2006 18:44

Stejně je to pitomost

na vnějšim okruhu nemůžou být podle normy pro dálnice dva sjezdy blíž od sebe, než asi 5 km, a tenhle by byl od Lahovický superkřižovatky asi jeden a půl. No a ten argument o propojení okruhů je pěkná broskvovina, ona po druhém břehu asi nevede Strakonická? Ale tu radnici si klidně vymeťte, jen si včas uvědomte, že vám nikdo nezaručí, že nová nebude ještě horší. Ušetříte si další zklamání :-)

Bubik 7.4.2006 21:54

Re: Stejně je to pitomost

nebudou :-D

Martan 7.4.2006 22:08

Re: Re: Stejně je to pitomost

Bohužel. A bohužel jsem to představení musel vidět, neboť jsem také z Komořan a byl jsem zvědav, jak bude celá tak dlouho zastupitelstvem připravovaná akce probíhat. Prostě, vy nás nezajímáte...vypovídejte se, pokud budete mít jiný názor, je to blbý názor...asi tak to probíhalo..pak zvedli pracky a řekli, že nás milují a proto nám sem ty kamiony pěkně zavlečou.

Martan 7.4.2006 22:36

Re: Re: Re: Stejně je to pitomost

Nicméně k té radnici abych se doplnil, největší chybou člověka je apatie a teďka jak po sobě čtu tu reakci a už ji nemohu upravit, vypadám dost apaticky:-)...pokusit se o novou radnici smysl má, prostě v nouzi poznáš přátele...volme ty poctivé, co vidíme, že něco dobrého činí a pak do počtu místo nepoctivých, nové...pak to horší nebude:-)

jonáš 8.4.2006 11:46

Však víte jak dopadlo v Brně referendum

a zastupitele vůbec nevzrušovalo, že se přes všechny radniční obstrukce proti přesunu nádru vyslovilo víc občanů, než je na tu radnici volilo. Kdo dostal ouřad, dostal s nim přece i rozum --

stan 7.4.2006 16:37

jezdím tam denně

znám to tam dobře a jak je to popsáno není podle mne celá pravda, ale většinou ano. Prodloužení ulice Generála Šišky přes most do Lahovic a využití podjezdu na Radotín mě od začátku přišlo jako jednoduché a účelné řešení, navíc v bezprostřední blízkosti Strakonické to tak nezatěžuje životní prostředí. To co navrhuje P12 je čtyřproudá (skutečně Saule) komunikace k okruhu, ale pokud vím, tak okruh tam nebude vůbec napojen. Bude potřeba dojet až na Most závodu míru a přes Zbraslav!

Největší gól je ale ta tramvaj do Radotína! Proboha proč tam stavět další koleje TAM UŽ JEDNY DÁVNO JSOU, CO JEDNY DVOJE. A JEZDÍ PO NICH TRAMVAJ JMÉNEM PANTOGRAF, TO BY BYLY VYHOZENÝ PENÍZE. Možná tak na Zbraslav, ale proč?

ok 7.4.2006 16:43

Re: jezdím tam denně

Stavet koleje je prece dobry kseft! Rachot tramvaji stavitele poslouchat nebudou, bydli nepochybne v satelitnich mesteckach vystavenych za svoje poctive vydelane penize. Vim o cem mluvim, mimo centrum se rachot tramvaji nese kilometr daleko.

stan 7.4.2006 17:06

Re: Re: jezdím tam denně

A vlaku ne. A v Norimberku nebo ve Vídni ani tramvaje, jestli mi je vůbec umíme vyrobit, ty tramvaje?

stan 7.4.2006 18:17

Re: Re: jezdím tam denně

A vlaku ne. A v Norimberku nebo ve Vídni ani tramvaje, jestli mi je vůbec umíme vyrobit, ty tramvaje?

napojeni 7.4.2006 17:17

Re: jezdím tam denně

To je dobrý vtip - samozřejmě že přivaděč přes Komořany by se stavěl POUZE v návaznosti na dálniční sjezd mezi mostem a tunelem v pískovně! Jinak by nikam nevedl, na Zbraslav se protáhnout nedá, tam vadí obrovská "keltská" skála. V tom bych problém neviděl.

Pravda je, že Modřanům most chybí, Lahovičky či Chuchle jsou přes vodu coby kamenem dohodil a přitom je to delší štreka než jet do centra. Ovšem stavět dva mosty za sebou, notabene modřanský přes soutok B+V, to považuji za blbost.

stan 7.4.2006 18:39

Re: Re: jezdím tam denně

Mé milé napojení, mýlíš se. http://www.okruhprahy.cz/sokp_513.html na této stránce je jasně uveden popis stavby, na kterou je platné územní rozhodnutí a vyřizuáje se stavební povolení. Ergo kladívko, v komořanech žádná křižovatka, alébrž mimoúrovňové křížení přeložka silnice II/101. Ta už je dokonce hotová.

Jinak doporučuji stránky http://komoko.goo.cz/, je toho dost.

Zdeněk 7.4.2006 15:59

Jsem také z Komořan

Kontrolní otázka ?

Kolik lidí bydlí v Komořanech a Modřanech a jaké procento tvoří 300 lidí ?

Tato skupina otravuje ovzduší již několik let. Jejich malost spočívá v tom ,že veškerý provoz chtějí přehodit na Zbraslav  a nevyužít ideání prostor u tratrě .Ten , kdo bydlí na trase Braník ,Modřany,Komořany ví o čem mluvím . V letních měsících každý pátek od 15 hodin do 18 hodin trvá tato trasa 5 km přibližně 40 minut v rozpáleném autě. Navíc se zde zhoršuje prudce ovzduší a prašnost. Je pravda , že vybudováním  plánované trasy , by se zhoršily podmínky v několika domech umístěných nad tratí v Komořanech . To je asi těch 300 lidí včetně jejich přátel a známých.

Martan 7.4.2006 22:29

Re: Jsem také z Komořan

S tím nemohu plně souhlasit. Pokud žiji na Zbraslavi, jak se mohu dostat do Prahy? Buď autem nebo autobusem. Víte, kolik lidí by přivítalo sednout ráno na tramvaj, nečekat v zácpě a být v Praze co by dup? Pak by nemuseli použít auta a celé této čtvrti by se ulehčilo. V tramvaji jsem nějaký čas pracoval, tak vím, o čem mluvím.

Teď jsem na druhém břehu, podobně jako Vy a dost často poránu chodím kolem řeky na tramvaj, kterou jedu do práce. Autem nejezdím, jednak, protože je to moc drahé a potom, protože je to pomalé. Slibujete si však od toho, že když vznikne u řeky čtyřproudovka, že se provoz urychlý? Nikoli, této zkratky akorát využije více aut z okruhu, které se setkají s těmi ze zhora s Modřan a všechny se setkají pěkně před nájezdem na Barandovský most v daleko delší frontě, než dnes. Takový bude výsledný efekt. Nedostanete se odtud autem už nikam.

Nikita 8.4.2006 2:19

Re: Jsem také z Komořan

Hele Zdenku, nic proti tvymu nazoru, zkus si prosim precist text pod nazvem Lidi jsou nastvany...Zkus se vzit do tech lidi, mohlo by se ti jednou stat, ze ti ta mila radnice pod okny taky neco peknyho postavi, aniz by ti o tom predem rekla. Doby komunismu uz jsou pryc, hubu a krok lidi museli drzet driv, ted uz ne, tak se s tim hold musi vsichni smirit !

KivH 11.4.2006 11:36

Re: Jsem také z Komořan

Jsem z Radotína a Zdeňka nechápu, jak může takovou pitomost jako Vy napsat. Auta smrdí v Modřanech v pátek a v neděli proto, že misto toho, aby se hlavní trasa kterou popisuje opravila a usnadnil se na ní průjezd tak se stále víc zasírá novými a novými zpomalovacími opatřeními. A až tam bude ta nová silnice, nic se nezmění, protože nejvíc těch opatření je na té části, co zůstane průjezdná. Jen se to zhorší o to, že když se něco stane na křižovatce na okruhu, a to se stane podle mě denně, tak to tam bude stát pořád. Most by naopak odlehčil Zbraslavi, protože my z Radotína, když budem muset na Libuš, nebudeme muset na okruh nebo přes okruh, ale pěkně vyjedeme rovnou přes nový most. Stejně tak Černošičtí, Lochkovští a pod.

Saša 7.4.2006 11:38

Problém Pražanů je v tom, že všechno důležité je v Praze.

Proto jezdí do Prahy příliš mnoho lidí. A proto vedou všechny větší cesty do Prahy a Praha na komunikační mapě vypadá jak sluníčko s paprsky. A proto pak spousta lidí musí i jezdit přes Prahu, ani by chtěla. Řešením je teritoriální dekoncentrace ústředních orgánů státní správy. Vystěhování ministerstev a dalších ústředních orgánů z Prahy by  1. uvolnilo lukrativní prostory v Praze pro orgány EU i OSN i středo- a východoevropské centrály velkých nadnárodních společností;  2. zvýšilo ochotu ministerských úředníků rozloučit se se svým místem a tedy nevymýšlet důvody pro zachování a rozšíření právě jimi vykonávaných agend (viz zákony prof. Parkinsona);  3. ulevilo Praze dopravně, protože by odpadly každodenní kolony úředníků a politiků z různých regionů;  4. oživilo výstavbu a tím celou ekonomiku v regionech - a tím i celou národní ekonomiku;  5. zkvalitnilo výběr nových úředníků, když v Praze pro nadbytek jiných lákavých příležitostí ti nejschopnější se byrokraty nestávají a pro ministerstva tak zbývá 3. až 4. garnitura; 6. zmírnilo nebezpečí teroristických útoků na Prahu, když i ti nejblbější z fanatiků by viděli, že dočasným ochromením života v Praze se státní správa nezhroutí; 7. likvidovaly špionážní sítě (a to nejen síť agentů bývalé KGB) - právě teritoriální koncentrace ústředních orgánů je živnou půdou pro špionáž a rozehrávání různých "zpravodajských her";  8. zmírnilo bytovou nouzi v Praze, neb by se zmenšily ty davy lidí, kteří se do Prahy snaží přestěhovat i se svými rodinami jen proto, aby tam mohli pracovat na nějaké ústřední instituci;  9. bylo dobrým příkladem pro eurounijní politiky a bruselskou byrokracii, což by mohlo jak pomoci zachránit proces evropské integrace, tak i přivést významnější instituce EU do Prahy i s jejich penězi a vysokými platy.

Saša 7.4.2006 11:42

Byla by to cesta k úsporám.

Při vystěhovávání z Prahy by bylo možno redukovat ouředlnické stavy na ministerstvech tak na 1/3, možná ještě více. Uvolněné budovy v Praze, zejména ministerské paláce v historických částech Prahy, by bylo lze pronajmout za mimořádně velké peníze mezinárodním institucím a nadnárodním koncernům - úplně by se o to porvali. A výstavba nových a moderních úředních budov ve velkých městech jednotlivých krajů by snížila tamní nezaměstnanost a celkovou sumu vyplácených sociálních dávek - aspoň po dobu výstavby.

Dnes v době mobilů a faxů a e-mailů a internetu s webovými kamerami a dálnic už dávno není třeba, aby ústřední orgány byly umístěny všechny v jednom jediném městě. Ministerští úředníci se stejně nenavštěvují, ale telefonují a mailují si. Ani na jednom ministerstvu se navzájem nenavštěvují, co teprve mezi ministerstvy! V Praze by mělo zůstat než Zamini, Úřad vlády, Presidentská kancelář a president, případně též patentový úřad a Česká správa sociálního zabezpečení (poslední jmenované kvůli rozsáhlým archivům, aby je nebylo nutno stěhovat -ostatně sídlo ČSSZ na Smíchově nijak atraktivní stejně není).

V republice máme tato statutární města, kam je možno jednotlivá ministerstva a další ústřední orgány státn správy vystěhovat:

Kladno, České Budějovice, Plzeň, Karlovy Vary, Ústí nad Labem, Liberec, Hradec Králové, Pardubice, Jihlava, Brno, Zlín, Olomouc, Ostrava, Opava, Havířov, Most, Teplice, Karviná a Mladá Boleslav.

Brno je však možno vynechat, protože tam už sídlí všechny justiční útřední orgány, tam by další úřady mohly způsobit personální problém jako v Praze, kde se kvalitních úředníků pro úřady již nedostává a do vysokých postů se tak dostávají i neschopní, kteří by v malé městě mohli dělat leda tak pomocného referenta.

napojeni 7.4.2006 12:25

Re: Byla by to cesta k úsporám.

Mýlíte se, pane kolego, zejména v představě, jak se nadárodní korporace poperou o kancelářské budovy v centru Prahy. Už dnes jsou takové budovy obtížně pronajmutelné, naopak všechny nadnárodní firmy prchají z centra do novostaveb na periferii jak to jen developeři stačí stavět. Důvodů je spousta, zejména doprava+parkování, flexibilta pracovního prostoru (v historických budovách je tvorba open space kanceláří či jen budování technologiíí skoro nemožné).

Saša 7.4.2006 12:40

Je to možné, že v Praze je to takto.

Nemám podrobnější informace. Ale máte je Vy? Skutečně se takové velké paláce dnes v Praze v celku pronajímají? Třeba něco srovnatelného s MPSV? Já přeci jen myslím, že nabídka by zde zvýšila i poptávku.

napojeni 7.4.2006 12:52

Re: Je to možné, že v Praze je to takto.

OK, zrovna MPSV by byl pro developery zajimavý projekt. Nebo MD na nábřeží. Nebo Pražský Hrad bez Klause ;-) Ale většina běžných kanceláří by to nevytrhla. Jinak samozřejmě samotá myšlenka zrušit hlavní město je natolik absurdní, že nemá smysl se o ní bavit. Ve světě se párkát stalo, že se hlavní město přestěhovalo či uměle vytvořilo (Brazílie, Austrálie). Nikoho ale nenapadlo ho zrušit a rozházet centrální úřadu po celém státě. Že by zase nějaká česká třetí cesta?

Saša 7.4.2006 14:31

A co Francie a Holandsko?

Ve Francii je velké množství ústředních úřadů mimo Paříž, rozeseta kolem. V Holandsku jsou rovněž úřady rozházeny po jednotlivých velkých obcích. V USA, jak tady nedávno psal pan Ulč, je běžné že jsou od sebe odděleny hlavní město ekonomické a hlavní město administrativní.

Nu a náš státeček je tak malinký, že to klidně rozházeno být může. Praze a Pražanům se uleví, atraktivita Prahy se přitom zvýší, veřejná správa rozhodně nebude fungovat hůře než teď etc. etc. viz výše.

napojeni 7.4.2006 17:22

Re: A co Francie a Holandsko?

Prosím, a které ministerstvo nebo centrální vládní instituce USA nesídlí ve Washington D.C.? A které přesně miniserstvo nenajdeme v Paříží? Nenechte se zmást tím, že Paříž je velkoměsto a tak se počítá i velký okruh okolo historické Paříže.

A.D. 7.4.2006 14:25

Re: Problém Pražanů je v tom, že všechno důležité je v Praze.

Praha nemá dopravní problém s centrálními úřady, ale s TRANZITEM!

Všechno, co jede od Brna na Plzeň a naopak, se musí procpat přes barrandovský most. Co za hrůzu je severojižní magistrála ani nemluvě. Takže je potřeba mít hlavně ucelený a dobře průjezdný vnější okruh.

Jinak nevidím rozdíl, jestli pojedou do centra auta s úředníky a návštěvníky úřadů, nebo zaměstnanci evropských a nadnárodních korporací. Nebo myslíte, že ti by jezdili metrem? :-)

Naštěstí vedení velkých firem už dávno pochopilo, že sídlo firmy v historické budově v centru sice možná hezky vypadá, ale znamená to nekonečné problémy se strukturovanou kabeláží, klimatizací, rozložením kanceláří..... plus další problémy s dopravou a parkováním. Proto se radši stěhují do moderních budov na periferii.