1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Saša 3.11.2006 16:21

To těžko půjde.

Oni nebyli vystěhováni do obecních domů těch obcí, ale do svých vlastních, na úvěr nabytých nemovitostí. Nebydlí v cizím, ale ve vlastním.

portwyn 3.11.2006 16:18

Re: Re: Re: Sebezničení primitivů

Indové nejsou dobří v programování kvůli barvě pleti, ale kvůli tomu, že tvrdě makajˇ. Indické školství podporuje tradiční ctnosti jako pracovitost, vytrvalost (na oné přednášce, z níž čerpám, nám to prezentovali jako fuj středověký dril a týrání dětí :o)) Mladí mají obrovskou motivaci se tvrdou prací vytrhnout z chudoby. Tak pokud TOHLE dokážete implantovat Romům, tak to klobouk dolů... ale myslím, že nutit je do práce pod hrozbou chudoby by v civilizované :-/ zemi bylo porušování nezadatelných práv národnostní menšiny na vlastní způsob života.

Minutus 3.11.2006 16:17

Kam na ty rozumy chodíte člověče?

Znám nekolik téměř geniálních lidí právě ze Vsetína. Aby bylo jasno nepocházím odsud. Ale co vím, žádná méněcenná populace tam není. Měl by jste se podepisovat raději Mikrocortex, působilo by to více přiléhavě.

portwyn 3.11.2006 16:12

Stejná práva

No když se budu chovat jako oni, poletím z bytu jako oni - a právem. Přesněji řečeno poletím mnohem dřív, jsa příliš světlý a příliš do práce chodící na to, abych měl jejich multikulti extrabuřty.

Kobylka Lajda 3.11.2006 16:06

Re: Re: Re: multi kulty???

Jsem protestant, ne katolík, nenabádám k vyhlazení Rómů, doučuji jejich děti, mohla bych ti moc vyprávět. Chodím s nimi plavat, do přírody, do knihovny.Ale jejich schopnost přizpůsobit je velmi malá. Hlavně nemají zájem o vzdělání - ani bezplatné doučování.Vím o čem mluvím. Žádám jejicjh přizpůsobení průměrně slušnému životu - u nich krádež, lichva, žebrání, nechuť učit se. lenivost - je tak běžná výbava, jako u chlapů holení, hygiena, pravidelná docházka do práce atd. Taky nejsem už mladice, abys mi kázal o základech tohoto státu. Pokud však někdo nedodržuje principy, na nichž stát vznikl, musí počítat s určitými postihy.  A proč by měla být terorizována většina? Jistou možnost zlepšení vidím ve zřízení funkce cikánského učitele, který by žil v jejich komunitách a vzdělával je. Tak tomu bylo za 1. republiky, cikáni si ho vážili, radili se s ním a něčemu je naučil. Znala jsem jednoho takového, jezdili za ním ze Slovenska pro radu ještě když už byl na penzi.

dsben 3.11.2006 15:52

Re: Aby právě do těchto lidí investovalo a učinilo z nich konkurenty Indie v programování...

:-D;-D;-DR^R^;-D;-D

Historik 3.11.2006 15:51

Re: Re: Re: multi kulty???

Z jedinců děláme skupinu podle CHOVÁNÍ, korelace s původem je až druhotná. ALE, pokud tady ta korelace je a silná (mimochodem, matematika na to má přesná kritéria), tak to může tak vypadat.

Když potkáte v noci skupinu občanů, Vaše reakce bude tímto nepochybně ovlivněna.

Sch.glosátor 3.11.2006 15:47

Samozřejmě, že může. Když má šikovné ruce a inštrumenty....

Něco jiného je, že podle  zákona nesmí. Co nových klik se týče, navrhuji na cenu "Vzorného nájemníka" s právem platit  nájemné ve výši tří čtvrtin platu ;-)

Historik 3.11.2006 15:45

To já bych bral spíše číslo 7,

i když to s tou 7 je lež, bylo to o dost víc.

Gries 3.11.2006 15:43

Každej klace...

Omylem bylo vyjádřeno podstatné. Totiž pan senátor nechtěl řešit problém cikánů, ři koho to uráží, Romů, nýbrž chtěl řešit problém slušných lidí. Proto ho také volili.

Pamětník 3.11.2006 15:40

Re: Re: Re: Sebezničení primitivů

A na tyto perly politické ekonomie jste přišel sám? 

Sch.glosátor 3.11.2006 15:40

Aby právě do těchto lidí investovalo a učinilo z nich konkurenty Indie v programování...

Ano. Využít jejich přirozeného talentu na Byty.

Sch.glosátor 3.11.2006 15:36

jenom 20 milionů Rusů.

Ano. Ostatním se už nechtělo.

Megacortex 3.11.2006 15:34

Re: Re: Sebezničení primitivů

Nikterak nemohu souhlasit. Vsetínsko patří k nejméně produktivním oblastem ČR, při aplikaci stejného principu na tento region by se vrátilo do středověku, ke kterému tíhne zřejmě samospádem v důsledku nekvalitní populace. Místo toho se dožaduje stádo solidarity a za celostátní prostředky vyváží vyvržence jinam, místo toho, aby právě do těchto lidí investovalo a učinilo z nich konkurenty Indie v programování.

čtenář 3.11.2006 15:33

Re: Sám jste si o to řekl...

Téměř jste ho oslovil správně ! Nicméně oslovení mělo znít: Pane poručíku Dube ! ;-D Ano ! Je to skutečně On !  ;-D

Sch.glosátor 3.11.2006 15:31

A nejnebezpečnějsí menšiny

jsou samovykořisťující. Vrcholným stádiem je tzv. autokanibalismus.

Historik 3.11.2006 15:31

Re: Sebezničení primitivů

Neproduktivní Vsetíňané??? Oni snad nepracují a nevydělávají. Neplatí žádné daně? To že jako se..rou na Vaše vznešené ideály je podle Vás degraduje. Obvykle se nakonec ukáže, že to stádo má více rozumu než celá vznešená kohorta Marxů a Leninů...

Můžete se na ty Cikány složit, když je tak milujete.

Sch.glosátor 3.11.2006 15:29

To je vpořádku. Osobování je přípustné.

Je to neškodná aktivita snižující míru frustrace části obyvatelstva. Personalyt(R) obdržíte i bez lékařského receptu. Stejně tak Frustrotix(R), Vulgaren (R), Hulvatin(R) a Agresan(R).

JoJo 3.11.2006 15:27

Re: Sebezničení primitivů

Máte pravdu, soudruhu. My ty po staletí nezařaditelné zařadíme, my jim tu kultůru přineseme. Oni na to jednou přijdou, že do školy chodí kvůli sobě a ne kvůli gadžum.

Historik 3.11.2006 15:27

Menšiny jsou různé

1) Vykořisťující ale rozvoj zajišťující 2) Parazitující 3) Parazitující a své okolí ohrožující 4) Vysoce nebezpečné pro stát, do něhož nalezli 5) Také takové, kteří drží dotyčný stát de fakto nad vodou.

Všechny menšiny kromě typu 1) a 5) jsou NEPOTŘEBNÉ A NEŽÁDOUCÍ, což platí zejména pro bod 4). U menšiny 1) je to pak otázka míry regulace.

Takže NENÍ MENŠINA JAKO MENŠINA

Pak jsou také národnostní skupiny, které navzájem nemají ve větší míře vztahy typu 1 až 5, ale jsou si navzájem nepřátelské. Tady má smysl mluvit o právech menšin v daném státě, u bodů 1) až 5) ne, tam je to jasné.

čtenář 3.11.2006 15:26

Re: Každej klacek má dva konce

Budou to taky muset "prosít", postavit v té obci ten samý typ domu, jako ve Vsetíně. Těm Romům, kterým dají nejvíc důvěry, jim ho dát do používání za podmínek, jaké používají ve Vsetíně. S ostatními udělat to samé co vsetínský starosta, poslat je dál a tam zase ........ Až nakonec zůstanou jen ti, kteří se skutečně nepřizpůsobí a ty teprve můžeme brát jako nerudovský problém. 

Megacortex 3.11.2006 15:21

Sebezničení primitivů

Míra ekonomické užitečnosti člověka je statisticky přímo úměrné tomu, kolik do něj společnost investuje dovedností a prostředků, které povzbuzují jeho tvořivou schopnost. Tak divoch uměl i při optimálních morálních vlastnostech a motivaci a nejtěžší práci vyrobit málo, protože nedostal potřebné investice v podobě vzdělání a schopnosti myslet a používat technologie.

Někdy však ani toto nepomůže - slabomyslní tuctoví občané nebudou o nic produktivnější, když do nich nebo spíš kolem nich uspořádáte školení v logice, fyzice, programování - mají v hlavě NEPLODNÉ LÁNY. Totéž platí v politice - stádu můžete nekonečně dlouho vysvětlovat hodnotu lidkcýh práv a jejich dodržování, šířit osvětu o demokracii, a to stádo bude bučet stále stejně, a bude tíhnout k divošskému způsobu života, samo nejsouc produktivní. Takto se tedy Vsetíňané vracejí do doby kamenné, HLAVNĚ ŽE NIKDO NEDOSTANE NEPRÁVEM ANI KORUNU na účet těžce pracujícího stáda hlupáků.:-D:-D

Sch.glosátor 3.11.2006 15:20

To je v pořádku. To je zákonná norma.

V rámci požadavku na společenskou pluralitní vyváženost naplňuje stanovený počet agresívních ateistických trotlíků. Je na to grant z EU.

Sch.glosátor 3.11.2006 15:16

Ne. Televizní poplatek platíte za právo nedívat a neposlouchat.

Kdo neplatí, tomu státní vysílání běží dvacet čtyři hodin denně. Vypnutí je přestupek, vypnutí na delší dobu než 48 hodin je trestným činem porušování autorských práv. Podle zákona každý autor  má právo aby jeho umění bylo vysíláno a konzumováno. Na to dbá ochranný autorský svaz. Neautorizované nebo neplacené nesledování je trestné. To musíte vědět. Jako byste neměla implantovaný čip......

Charlie 3.11.2006 15:14

Proč bychom se neměli zbavovat

těch, kteří se bez našeho souhlasu nalezli ? Těch které tu všichni (až na pár degenerovaných pseudohumanistů) nechceme ?  Problém je jen v tom: "Kam s tím ? " 

gerontusinza 3.11.2006 15:12

Nic proti vaším hrdiným řečem. Re: Re: oakmanovi sudetoněmeckému poskokovi

Vaši kolegové ze zahraničí poslali pány premiery svých zemí k panu Hitlerovi, aby mu sdělili že kvůli nějakým čecháčkům, slováčkům přece bojovat nebudou,( co je jim do nich že ) i když existovaly platné spojenecké smlouvy o společné obraně. Prostě pošlapali to co slíbili. A co děláte vy?. Kýváte zamindrákovaným idiotům, kteří se stydí za chování svých představitelů ,ale nikdy to neřeknou, protože to je jejich vnitřní problém. Být mnichovanem byla totiž zrada. A 80 mil. Německo po anšlusu  Rakouska mělo otevřené hranice do ČSR prakticky všude na jihu země bez jakýchkoli obraných opatření s 5 milionovou 5. kolonou Němců v naší armádě.  Jinak angláni až do konce války se chovali v těchto intencích a proto i ty výsledky Jaltské konference byly pro nás takové jaké byly. Takžepřestaňte s tím sebemrskačstvím a představte si co byste udělal kdybyste měl proti sobě 10 chlapů, kteří by se vás nerozpakovali beztrestně zabít a za vámi by bla vaše žena a dítě.. Jaký byste asi byl hrdina? Neodpovídejte ale hlavně sakra myslete bez idiotských politických žvástů a nebo žvástů jiných idiotů..

Myrtha 3.11.2006 15:11

Re: Re: Sám jste si o to řekl...

OAKMAN ?? take patrne nejaky multikulti fanatik ... ??

CD Rom 3.11.2006 15:11

Re: Re: Ano, jazyková neschopnost domorodců bývá skandální.

Dubovy muzi, ci lepe receno, ty Dubova hlavo, pokud tvuj nick ma vyjadrit stadium zabednenosti,co to placas?Pocti trosku historie,zkus jak jsi na tom s logikou a jestli tva kultura ma to spravne stari,bez zase navlekat koralky.

Sch.glosátor 3.11.2006 15:09

V Praze.

Pokud se pamatuji, tak křišťálově čisté to bylo jedině v Říši. To byla noc !