29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Janoušek 26.8.2011 15:00

Re: K bratrům Mašínům mám jedinou výhradu,

Víc pokladních a svázaných?

J. Klepal 26.8.2011 8:17

svoboda slova

Příspěvek je ukázkou frustrace typického českého blba, který dosud nepochopil, k čemu má sloužit svoboda projevu, o lidských právech zřejmě rovněž neslyšel.

O. Kurz 26.8.2011 8:26

Re: svoboda slova

Zmiňovat se o, v tomto spojení, o "svobodě slova" a "lidských právech" je naprostý nesmysl. Po, komunisty vyhlášeném třídním boji, se jednalo mnoha lidem o holé životy. Termíny, které jste zmínil tehdy ještě komunisté neznali.

Z. Trunecek 26.8.2011 8:56

Re: svoboda slova

On o voze Ty (Vy) o koze. Jde o dnešní české blby, kteří se snaží  druhým vnutit svoji pravdu urážkami nebo i hrubým násilím.

P. Schuh 26.8.2011 10:33

Re: svoboda slova

Souhlasím s Vámi, ale nevolil bych tak ostrá slova. Možná není frustrovaný blb, ten pán může mít svůj vychytralý cíl.

R. Misák st. 26.8.2011 8:12

Díky pane Krejčí

V těch prvních třech odstavcích Jste to přesně vystihl. Jinak doporučuji knihu Jana Nováka "Zatím dobrý"

P. Chládek 26.8.2011 9:05

Re: Díky pane Krejčí

Pro doplnění: Velmi dobrá je kniha Jana Němečka - Mašínové-zpráva o dvou generacích a knížka Barbary Masin -. Odkaz

"Dost dobrá" je taky publikace Františka Vrbeckého - "Mrtví nemluví - Jenom ne strach". Podle komentářů na této stránce si v ní listují Kadlecové a ostatní bolševici.

P. Janoušek 26.8.2011 14:59

Re: Díky pane Krejčí

A je tu ještě Svědomí hrdinů.

E. Heusinger 26.8.2011 7:46

Mašíny prý podporuje

panáct procent obyvatelatva. Tlustý Saša a i jiní prohlásili, že prý národ časem pochopí. Ale jak toho dosáhnout?

"Tento národ potřebuje ještě více propagandy".

Už jste začal, pane autore?

O. Kurz 26.8.2011 8:32

Re: Mašíny prý podporuje

Oněch 15%, které uvádíte, to je zhruba ten počet lidí, kteří si s režimem nijak nezadali. Zbytek byli ti přímí a nepřímí podporovatelé režimu, o kterých se autor zmiňuje. On člověk nemusel být zrovna v partaji, nebo estébák.

E. Heusinger 26.8.2011 8:45

Jistě a nejvíc si zadali

dobrovolní hasiči. Proto to jeden odskákal vystřeleným okem a znetvořenou tváří.

Z. Bureš 26.8.2011 9:29

Re: Mašíny prý podporuje

Pane  Kurz - přesvědčený bolševik "tělem i duší" - Heusinger. . . . . Vás nikdy nepochopí !!! Na to má moc vymaštěnou kebuli od svých chlebodárců z let 1948 - 1989 !!!!

O. Kadlec 26.8.2011 13:10

Re: Mašíny prý podporuje

No, to lžete. Jsou to hlavně lidé, kteří "si zadali". Tehdy byli podělaný, dnes si to vynahrazujou.

J. Urban 26.8.2011 22:38

Re: Mašíny prý podporuje

Ano, je to ten typ lidí, který za všech okolností a za každého režimu chce být "na vlně". Znal jsem jednu §vini, nejdřív velká svazačka, pak komunistka (manžel udavač StB), po listopadu ovšem "prohlédla", nechala se slavně pokřtít a zase chce "ovlivňovat".

J. Urban 26.8.2011 21:24

Re: Mašíny prý podporuje

No tak ať si Vondra pustí nějaký projev Goebbelse, má se ještě co učit :-/

P. Boublíková 26.8.2011 7:37

Hm, Klaus taky

Mašíny dvakrát nemusí. Je to rudé vemeno a přisluhovač minulého režimu:-)

Z. Bureš 26.8.2011 7:36

Děkuji Vám pane Krejčí . . . . .

. . . . . za výborný článek !!!

V prvních dvou odstavcích jste nádherně a výstižně popsal ty místní diskusní Kadlece, Veselé, Jaromíry, Víchy . . . . . - zkrátka všechny ty kvičící přisluhovače a pochlebovače komunistického režimu, bez kterých by se tak dlouhou dobu tento režim těžko udržel !!!!

A je mi jasné, že jakákoliv diskuse s těmito zarudlými Vemeny není možná - neboť mají makovice vymaštěné od různých okresních tajemníků a kádrováků, kterým v minulosti lezli do řití . . . . . . . . .Ale kdyby alespoň měli trochu . . . . trošilililinku soudnosti - a drželi ty své rudé rypáky !!!

F. Matousek 26.8.2011 7:55

Re: Děkuji Vám pane Krejčí . . . . .

poněvadž bych to lépe nenapsal a jenom bych opakoval lépe sdělené, klikám tímto jaksi na Váš příspěvek, to aby nás, co povazujeme Mašíny za národní hrdiny, bylo více.

E. Došlík 26.8.2011 11:09

Re: Děkuji Vám pane Krejčí . . . . .

Bureši, ty si koleduješ těmi svými urážkami lidem, kteří nesouhlasí s tvojí přiblblou doktrínou komunistobijce - štětina je podle tebe co?

R. Sedláček 26.8.2011 7:20

To je hovasdina

před plyšákem jsem jistě nepatřil k pochlebovačům režimu. Psal jsem v samizdatu, podepisoval petice, byl vyslýchán STB a vyhlašován SE. Revoluci jsem dělal velmi aktivně a přesto nesouhlasím s názorem, že když chci dělat odboj, tak abych měl prachy můžu zabít pookladníka.

J. Křepela 26.8.2011 14:06

Re: To je hovasdina

asi nejseš synem důstojníka atd. kuwa zkus nemyslet jen politicky;-)

O. Kadlec 26.8.2011 14:20

Re: To je hovasdina

Já vím že se to dá vysvětlit i pochopit. Ale ne překroutit. Z chronické české nemoci přebarvovat vlastní historii je mi zle a od mládí proti tomu vystupuji. Nejde o Mašíny. Jde o podvod na vlastních dějinách.

J. Veselý 26.8.2011 6:35

Aha

Tak on je ten chudák ohrožoval tím že se na ně díval? To jsou novoty. Jestli je podle Vás špatný ten kdo nezavraždil pak ano, jsem hrdý na to že jsem byl špatný. S těmito nechutnými ódami na vrahy už mlčte Vy.

Z. Jaromír 26.8.2011 6:30

Žasnu

Co vás, pane Krejčí, přimělo k tomu, abyste napsal takto hloupý text. "Lidičky"..., tento termín, jenž je ještě blbější než Čecháčkové,  vás prozradil.

V 50. letech jsme co malí "záškodníci" zašití v hájku za vsí spříseženecky podpalovali Rudé Právo, ale řeknu vám, o vyznamenání už nestojím.... 

Svět je obludný stále, tehdá v padesátých byl dvojnásob, trojnásob...

P. Krasny 26.8.2011 4:02

To že máte pravdu,

poznáte hlavně tak, že vám budou předpřiposraní češi nadávat.  Ono by to za socíku vypadalo jinak, kdyby se bolševik nebyl pokorou a pasivitou vykastrovaného národa tak jistý.

J. Veselý 26.8.2011 6:38

Re: To že máte pravdu,

No tak se připojte a obhajujte vrahy. Ani jeden z Vás nesrovnává třeba s paní Horákovou, tento vzor statečnosti Vám nevoní. Přečtěte si bibli - po ovoci poznáte je.

R. Langer 26.8.2011 10:08

Re: To že máte pravdu,

No, však my taky dobře víme, jak skončili všichni ti stateční jako Horáková, že? A že si jich vážím! Ale to vám asi nedošlo, co?

J. Vích 26.8.2011 0:52

zamrazilo mě z vás autore

Vaše argumentace je děsivá pane Krejčí - takže nebudu k ní držet ústa  jak mě doporučujete, nedžel jsem je dřív, nebudu ani dnes. Po přečtení vaší obhajoby zločinu - ve stylu " účel světí prostředky"  a jasné sdělení, že ti kteří nesouhlasí s podřezáváním omámených strejců, jsou pohrobci komoušů a zbabělců, vidím, že tady promluvá novodobý kádrovák, který kdyby měl tu příležitost, choval by se stejně jako jeho vzory , ale chyběla mu, jak píše, jen ta "odvaha" . Naopak, Vám by slušelo to mlčení. Vaše vzory odvahy vynikaly agresivitou už ve škole, dodnes si je jejich spolužáci pamatují, nikdy se o svobodu svých spoluobčanů nestarali , nikdy za ni nebojovali, ale kradli a loupili už od roku 1946 ( to tu vládli komouši?), peníze zbraně a motorky nepoužili na atentáty a boj proti exponemtům zločinného režimu , ale na pravda elegantní, téměř bondyovské prostřílení se do US army. Ani zde na rozdíl od jiných emigrantů, pro tuhle zemi nic nedělali, byla a i tomu co zbyl je ukradená. Doporučuji vám  jako osobní vzor jiné hrdiny,  kteří vynikali opravdovou odvahou a přestože nezabíjeli ani svázané nebo nesvázané účetní, dokázali svou obětavostí a láskou k bližnímu, proti minulému režimu daleko víc.

J. Kanioková 26.8.2011 1:45

Do pihele...

.."nikdy za ni nebojovali, ale kradli a loupili už od roku 1946 ( to tu vládli komouši?) "..A  kdo?

První vláda Klementa Gottwalda, zvaná též Vláda Národní fronty existovala od 2. července 1946 do 25. února 1948

Podstatná je příčina, kdo vraždil jako první.. ??   H. Píka 1949, M. Horáková 1950 + další ze skupiny tehdy obžalovaných + další na uran. V dobách největšího komunistického teroru, srovnatelného s nacismem, u nás v létech  48 - 54  zavraždili  241 lidí, plus další tisíce zničených životů.  Takže kdo vraždil jako první?         Útěk Mašínů - 1953 !      Co myslíte, že si přála spousta lidí tenkrát v r. 48? V co doufali? Tak jako my v osmašedesátém, kdy jsme doufali a snili, že to západ takhle nenechá, že nějak zakročí....  V totéž doufali lidi po osmačtyřicátém, že to komunistům neprojde, že to tak západ nenechá. Ti kluci byli idealisti, patrioti, byli tak vychováni a měli na mysli vzor svého otce. Věděli, že sami toho moc nezmůžou, proto věřili, že venku pomohou vyburcovat západ k dalšímu "boji".  V ě ř i l i  tomu !  Byli tak vychováni a věřili, že se vrátí s pomocí!  Netušili, že politici to vidí jinak.   Navíc, když komunisti tak zašlapali památku jejich otce, jste si jistí, že jim tady nešlo o život?  Že by je režim nechal na pokoji, obzvlášť když Ctirad byl už zavřený na uranu? Co udělali s jejich matkou? Ta seděla v jedné cele s M. Horákovou. Jistě o tom doma mluvila.  Prachy  potřebovali na vybavení k útěku, z  hned po válce na vybavení k záškodnické činnosti, v r. 46 byli oba vyznamenáni osobně prezidentem Benešem za jejich boj proti nacistům. Jejich rodina se stýkala s rodinou H. Píky. Posuzovat tuhle událost lze pouze v intencích tehdejší zlé doby

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/exkluzivne-na-ct24/textove-prepisy-na-ct24/10600-masinove/

 

O. Kadlec 26.8.2011 1:58

Re: Pihel je vesnice u nového Boru..

A co vy, Kanioková, to jsem se furt nedozvěděl. Takovej militantní antikomunista, pravicový extrémista, jak vidíte sebe v intencích zlé doby? Jak se ten váš antikomunismus projevoval? Jak jste bojovala sama půlmašínová? Nebo jste byla zašitá někde v Piheli?