Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SPOLEČNOST: Mašínové a odboj proti komunismu
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Ladislav N. 1.3.2008 5:24Re: komunista Jozka IP: 88.103.9.xxx Nemel blbosti. Výroba, která měla své zákazníky ochotné zaplatit, jede dál... |
relativita 29.2.2008 23:47modry redneck V techto dnech zmizela Astonova dcera, mozna slo o unos. Kazdy pochopi soucasne Astonovy pocity. A ted si promitnete pocity nekoho, jehoz stryci vystrelili oko, nebo komu podrezali bratra, ci zastrelili otce, manzela ci syna. |
Ladislav N. 1.3.2008 0:35Re: modry redneck Komunistický totalitní stát byl v nevyhlášené válce vůči vlastním občanům. Čímpak by dnes byli Mašínové, kdyby se pokorně sklonili před komunistickou tyranií? |
honzak 1.3.2008 7:15Re: modry redneck co to pleteš dohromady? Neff snad někoho vyloučil ze studia a zavřel mu matku? Podepisuje jako předseda vlády rozsudky smrti ve vykonstruovaných procesech? Mysli mozkem, jestli nějaký uvnitř hlavy máš! |
A. 29.2.2008 22:48Konečně jsem to pochopil! Oni byli ti komunisti moc hodní lidé. A mysleli to s námi dobře. To ti Mašíni všechno pokazili! Jak začali s odbojem, bolševikům nezbylo, než udělat ozbrojený puč, nastolit diktaturu proletariátu, zahájit třídní boj a nastolit rudý revoluční teror. Pak už jim nezbylo, než postavit znova koncentráky, zahnat do nich všechny, kdo s nimi nesouhlasili a ty, co se ani toho nelekli, pak postřílet nebo oběsit. Životní úroveň země pod jejich moudrým vedením sice spadla ze 6. místa na světě na místo 35té, bytový fond polorozpadlý, půda vymrskaná chemií, vzduch nedychatelný a mrtvé řeky. Ale zato na 1. máje a VŘSR jsme si pěkně společně zajásali. Občas nějakého souseda nebo kolegu v práci práskli, do PSVB vstoupili. Celý národ pěkně jednotný, taková hezká rovnost v bídě. Všichni si tiše přikrádali, anžto kdo nekrade, okrádá rodinu. Ba i na Trabanta se dalo za pár let našetřit! Benzín se dal levně vyšmelit u sovětských soudruhů, co nám přijeli internacionálně pomáhat. Joj, to byla idylka. Jen kdyby to ti Mašíni nekazili. Teď se dokonce musí v práci pracovat! Dokonce skoro celou pracovní dobu! Kdo to kdy viděl! To je z toho zvonění klíči. A z těch MašínůA ještě nám bude někdo předhazovat, že jsme národ srabů a kolaborantů. To tak! |
Franta Tyčka 29.2.2008 22:54Re: Konečně jsem to pochopil! úsměv |
powerplay 1.3.2008 5:44Re: Konečně jsem to pochopil! Hááásky! (To je u dnešní omladiny výraz obdivu, prosím.) |
Ctirad 3.3.2008 0:18Re: Konečně jsem to pochopil! TY SI CHYTREJ |
Franta Tyčka 29.2.2008 22:47Nějak se jim to hochům nelibí at to,že od převratu žijeme na stále se zvětšující dluh. |
Franta Tyčka 29.2.2008 22:50Re: Nějak se jim to hochům nelibí proto mě mažou. |
Antonín 29.2.2008 22:43Mašínové Je mi smutno když čtu některé příspěvky. Jak mohou někteří Češi (třeba pod pseudonymem "Jan Hus" - mimochodem strašná urážka statečného muže, který položil život za svou víru) psát tak nebetyčné urážky o hrdinech, kteří se postavili proti zrůdné komunistické bandě, která vyhlásila "třídní boj" národu, popravila stovky nevinných, uvěznila tisíce dalších nevinných a zotročila miliony vlastních občanů - to nemohu pochopit. Kdo jsou tihle lidé? Co je vede k té strašné komunistické nenávisti, je to jenom hloupost? Je to stále přesvědčení, že jim soudruzi zajistí zářné zítřky? Jsou opravdu tak hloupí nebo je někdo platí? Obdivuji pana Topolánka, že udělil Mašínům vyznamenání. V mých očích se ukázal politikem, který se nebojí projevit svůj názor navzdory snad třetině národa, která vždy ohýbala hřbet a asi by byla ochotná ho ohýbat znovu, kdyby "to bylo nutné". |
ubu 29.2.2008 23:14Re: Mašínové Jan Hus a jemu podobní jsou blbí, rudí a naprosto zbyteční. |
Ladislav N. 1.3.2008 0:37Re: Re: Mašínové Ovšem nick "Jan Hus" je nutno uvádět s uvozovkami, a nejlépe s IP adresou, z níž sem vrhá své komunistické zblitky. |
Richard III. 29.2.2008 22:23Komunisté mě přesvědčili Kdyby nic jiného, reakce dnešních komunistů je svědectvím, že Mašínové byli v právu! Komunismus se nezměnil, stejně jako se nemění komunisté. |
Baryk jun. 29.2.2008 23:12Re: Komunisté mě přesvědčili Stoprocentni souhlas! |
Mistr Jan Hus 29.2.2008 22:04Vražda zůstává vraždou, ikdyž demagogové dělají co můžou. Kdo podporuje a schvaluje vrahy, je sám pěkný ksindl. |
A. 29.2.2008 22:57Re: Vražda zůstává vraždou, ikdyž demagogové dělají co můžou. Ksindl je ten, kdo si arogantně přisvojí jméno slušného a poctivého člověka v domnění, že si tak zvedne prestiž z úrovně Pepka Vyskoče na normálního člověka. A ještě smrdí na všech diskusních fórech produkty rozkladu vyhnilého mozku. Nejspíš to mají ti bolševici povinné. Tatíček Lenin, stejně jako Gottwald, jim zdechnul na progresivní paralýzu. Oni si snad pro toho syfla chodí do stejného hambince. |
ubu 29.2.2008 23:16Re: Vražda zůstává vraždou, ikdyž demagogové dělají co můžou. A ty si rudá svině a jdi ..Pokud Mašínové podřezávali takové hajzly jako jsi ty, budiž jim sláva. Ty rudej bolševickej noku |
honzak 1.3.2008 7:18Re: Vražda zůstává vraždou, ikdyž demagogové dělají co můžou. škoda že nepodřezali tvýho fotra dřív, než jsi se narodil, trotle! Odjeď někam do komunistického ráje (Kuba, Sev. Korea) a nedýchej nám tu kyslík, zrůdo! |
paco 29.2.2008 21:47to je hruza Panebože, co je to za diskusi? Nezapomněli jste při svém "spravedlivém" rozohnění na Mašíny? Podle mě to byl regulérní boj - jak jejich otce, tak i jich samých. Rozhodli se a jednali. Všimli jste si, že v obou případech byla většina národa hluchá a slepá? Jak je nám dnes pohodlné všechno svalit na komunisty a komunismus, že? Máme to štěstí, že je na koho to hodit... Hlavně, že za to muže někdo jiný... |
papapa 29.2.2008 21:38vrazi!! Jsou to vrazi, pořád platí nezabiješ!! To se nedá ospravedlnit. Ničeho nedosáhli, jen si každý řekne, že jim nic nebylo svatý a byli stejní jako skalní komunisté. Za svoji pravdu klidně i zabíleli. |
mp 29.2.2008 19:54? Nebude jen tim, jak pravi pan Masin, ze lidi neznaji historii, ale hlavne, ze nezazili tu dobu na vlastni kuzi. |
Skybird 29.2.2008 19:47Mašínové byli puberťáci, kteří cca 10 lidí zavraždili a dalších zhruba 18 přivedli na šibenici resp. na dlouhá léta do kriminálu. Tomu říkáte hrdinové a odbojáři ??? Měli prostě mindrák ze svého bezpochyby úctyhodného, odvážného otce - hrdiny. Snažili se jej napodobit, ale moc se jim to nepovedlo. Na co sáhli, to jim nevyšlo - prostě to neuměli - a následky byly tragické. Nevím, zda za to stálo těch několik rozbitých vitrín KSČ a 17 zapálených stohů většinou soukromých zemědělců. Znám řadu lidí, kteří se před komunisty nesklonili, neutíkali, zůstali zde, obětovali kariéru svoji i svých dětí - nic z toho neměli, medaile žádné nedostali. Přesto to jsou skuteční stateční hrdinové. Topolánek posunul laťku hrdinství ostudně nízko ! |
mp 29.2.2008 20:01Re: Mašínové byli puberťáci, kteří cca 10 lidí zavraždili a dalších zhruba 18 přivedli na šibenici resp. na dlouhá léta do kriminálu. na sibenici a do kriminalu privedli ty lidi komunisti. Stejne tak Lidice a Lezaky maji na svedomi nacisti a ne atentatnici. V totalitach byvaji nasledky takovych akci vzdycky tragicke. |
milan007 29.2.2008 20:46Re: Mašínové byli puberťáci, kteří cca 10 lidí zavraždili a dalších zhruba 18 přivedli na šibenici resp. na dlouhá léta do kriminálu. Mýlíte se. Pravda je , že jim ten odboj moc nešel, a zkazili co se dalo, ale nepobíhali v modrých košilích s rozjařenými tvářemi neslavili narozeniny soudruha Stalina, jak většina těch , co je dnes označuje za vrahy. Proto si jich vážím já :-) |
Skybird 29.2.2008 22:25Re: Re: Mašínové byli puberťáci, kteří cca 10 lidí zavraždili a dalších zhruba 18 přivedli na šibenici resp. na dlouhá léta do kriminálu. Takových bylo více - můj soused chodil ministrovat ke Kajetánům v Nerudovce, pionýrský šátek snad v životě neměl na krku a na 1. máje místo průvodu chodili na Petřín k Máchovi. Ale nikoho nevraždili a nepálili sedlákům stohy ! On si dnes rád hraje na odbojáře proti komunistům kdejaký normální kriminálník. Těch skutečně hrdých a statečných si velmi vážím, ale takoví Mašínové je jedině kompromitují. A to je škoda ! Pikantní je, když jim medaili předává syn kovaných komunistů a frekventant komunistického vojenského gymnasia. |
ubu 29.2.2008 23:11Re: Re: Re: Mašínové byli puberťáci, kteří cca 10 lidí zavraždili a dalších zhruba 18 přivedli na šibenici resp. na dlouhá léta do kriminálu. postříleli komouše a to je dobře |
Wabi. 29.2.2008 18:27Taky takhle Mašínové rádi zdůrazňují obdobu svého jednání s protinacistickým odbojem za 2. světové války. Budiž, píše Miroslav Tejkl. Takže si představme, jak Gabčík a Kubiš zapálí stohy protektorátního sedláka, člena protektorátního Svazu zemědělců (zřejmě Háchova pochopa, který nic než smrt nezasluhuje) a zraní hasiče (další Háchův pochop), který se pokouší hasit. Pak podřežou českého protektorátního četníka (opět Háchův pochop) a přepadnou auto s penězi na výplatu nějaké protektorátní firmy - pokladníka (Háchův pochop)utlučou a zastřelí. A to bude, řekněme, vše. |
čtenář 29.2.2008 18:38Re: Taky takhle Mnóóó, oni by dnes soudruzi byli rádi, kdyby měla ČSSR a předtím lidovědemokratická ČSR statut protektorátu. Jenže ho neměla a tak jsou za všechno, co se stalo od roku 1948 do roku 1989, zodpovědni zdejší soudruzi. Oni byli strůjci tehdejší ústavy, práva atd. Bylo to jejich dílo a ne dílo nějakého protektora. Dokud po nich nikdo nechtěl, aby se zpovídali ze svých činů, tak se naopak oháněli svou rozhodovací nezávislostí a suverenitou. Takže takhle ne, soudruhu. |
OBČAN 29.2.2008 18:53Re: Re: Taky takhle Tak Ty bojovníku proti komunismu-čtenáři- běž tedy a rychlea zneškodni senátora Jičénského, protože ten se také podílel na tvorbě ústavy ČSSR.Podle tebe by to nebyl zločin ty machře.Kdyby tobě podřízl někdo rod. příslušníka proto 6e nesouhlasí tady se systémem a utek do -tšeba nuslim. státu,který zase nás považuje za nelidké. |