11.5.2024 | Svátek má Svatava


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Máme co slavit?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
krabaťák 16.11.2009 10:36

Re: i na blogu se daji napsat hodnotne uvahy

A ty seš co za nýmanda?

mueller 16.11.2009 10:09

To je dobrý,

"skutečné elity, které vědí, koho by obsadily do role Wolanda, že Iosif Heifets natočil nejlepší Dámu s psíkem, kde na Tverské koupit hodinu před půlnocí Achmatovou (je ve výloze), případně co a jak hrála naposledy Helen Mirren v National na Southbank" - to teda musi byt elity, ze vedi jenom tohle. Kavarensti intelektualove ziveni tu bohatym stryckem, tu bohatym milencem ci milenkou, a podobne. Hlavne nepracovat.

LN 8/09 16.11.2009 10:05

Re: Máme co slavit ? ČR 2009: 500 tisíc. nezaměstnaných a zahraniční pracovníci

Tisíce cizinců padly v Česku do otroctví, úřady otrokáře kryjí

 6. srpna 2009  14:40

PRAHA - Za svou práci nedostávají zaplaceno a stále více se zadlužují.

Pokud chtějí z otrockého zaměstnání odejít, musí utéct nebo se draze

vykoupit. Desetitisíce zahraničních dělníků živoří v Česku v otřesných podmínkách.

Dušan Streit 16.11.2009 9:48

No

Sedláček není ekonom, ale žvanil.

Jinak...článku nerozumím...

šašek 16.11.2009 9:29

Re: Máme co slavit ?

Problém je v tom, že někteří učitelé to již zkusili. Odešli na lépe placená místa nebo podnikají na plný úvazek. Zejména ti nadprůměrní, ale i průměrní. Proto  úroveň školství poměrně rychle klesá. Ale i to je možno slavit.

jarmich 16.11.2009 9:17

Re: Máme co slavit ?

Naprosto s vámi souhlasim. Ale jsou mezi námi vzdělaní lidé, ale jen z průměrným intelektem. Těm hlavně vadí to "i a y ",ale co je hlavní myšlenka textu to neví. A ta nabytá svoboda právě dává tu možnost se vyjádřit veřejně tomu myšlenkamy nabytému nevzdělanci, i vzdělanému ale myšlenkově prázdnému člověku. Jsem přesvědčen, že tak je to vpořádku.

Petr Kohout 16.11.2009 9:01

Proč je Berluscony špatný ? Protože vyhrál volby ? Protože odstrnuje feudální přežitky ze zákonodárství ?

Protože strana poražená ve VOLBÁCH (a to strašlivým způsobem), tj. Milánští soudci, se snaží za každou cenu pomstít ?

Letowitz 16.11.2009 8:58

Re: Máme co slavit ?

:-) ano. Vy jste si všiml. Je to moje chyba nikoliv češtinářky, která mne učila. A těšil jsem se na reakce.

Karotka 16.11.2009 8:43

Re: Máme co slavit ?

... uznávám, použil jsem poněkud schématické příklady, genderáci by mě mohli vytahat za uši...

Oteplovač 16.11.2009 8:41

Re: Máme co slavit ?

Ano, ten pán tam má hrubou gramatickou chybu. Ale to, co říká, je dle mého názoru úplně přesné. To, co píše, je argument. S tím ale Vy nepolemizujete. A k té Vaší poslední větě chci dodat jen to, že ve své nadutosti a povýšenosti na své vzdělání, jste prokázal, že jste ve skutečnosti nedovzdělán a to, jak je to míněno v Bibli, jste vůbec, ale opravdu vůbec nepochopil.      

Karotka 16.11.2009 8:38

Re: Máme co slavit ?

No ten citát o blahoslavených je o rozdílu mezi JUDrem bez skrupulí s dokonalou diakritikou a znalostmi z iluzorního světa společenských fetiší a intelektuálních masturbací a co já vím třeba matkou rodiny, která pečuje ještě o dědečka s Alzhaimerem, nikdy nikomu neřekla zlého slova, na svůj úděl si nestěžuje, kudy chodí, a dovede se smát. Ačkoliv třeba neví, kde použít y a kde i a je nedej Bože zmatená z toho, jak odeslat email či zavolat z mobilu.

Ale to jen pro ten podle mě necitlivě použitý citát...

Frank 16.11.2009 8:03

Re: Máme co slavit ?

Asi máte pravdu a vás učili jenom učitelé průměrní. "Peníze udělali...." je fakt síla. Nemluvě o interpunkci. Čeština je pro mnohé nepřekonatelný problém a je jedno, jestli je OSVČ nebo "jen" zaměstnanec. Blahoslavení chudí duchem.....

Demosthenes 16.11.2009 7:51

Re: i na blogu se daji napsat hodnotne uvahy

Školy u nás zavírali nacisté a potom komunisté - takze k jakému z těchto spolků ráčíte patřit vy?

Letowitz 16.11.2009 6:53

Máme co slavit ?

Dle mého názoru ano, máme co slavit. Již 20 let si můžeme užívat svobodu. To však není tak jednoduché. Málo z nás chápe, že za svobodu je nutno platit. Tvrdě platit. Platit zodpovědností. Ti co to nepochopili, neví kde je chyba. Jsou hyperkritičtí a chybu hledají všude a ve všem. Bohu-žel, ne u sebe. Lhostejno, zda se jedná o učitele nebo štamgasta ve venkovském lokálu, který je deset let na podpoře. Snad každému bych doporučoval, aby se alespoň na chvíli pokusil podnikat. Je zcela lhostejné, v jakém oboru. Stal se  tzv. OSVČ. To je totiž ta nejlepší cesta k prozření. A zejména si myslím, že nejvíce by to potřebovali státní zaměstnaci, učitele nevyjímaje. Nevěřím totiž, že by peníze udělali z průměrného učitele, učitele vynikajícího. Totéž platí pro celé školství. To by bylo velmi jednoduché. Tak to ale není - lituji.

MV 16.11.2009 6:12

Ueukám uadau, Philip Morris - pane Klvaňa zase nám něco napište, my Vám věříme.....

V(Y)

R.J. 16.11.2009 5:42

Čeští bolševici , stbácký ksindle, milicionářská zběři, lampasácké gumy,

Vy jste slavili  7 Listopadu, o deset dní později, které  "otřásli Husákem s Jakešem" , tak to zase slavíme my. Tak někam zalezte a držte ty své drzé prolhané  zobáky.  

Klokocka Bohumil.... 16.11.2009 4:44

Je co slavit....

Ja slavim to, ze nejsem jako oni.... a tak mi oni muzou polibit zadel.... at jsou nalezli ve vsech stranach a k volbam nechodim, ja ty smejdy nepotrebuju....;-D

Fafa 16.11.2009 3:36

Re: Svobodu, ci neco cemu se da tak rikat, to matte, pravds,

A kde je to podle Vas podstatne lepsi?

Paul Sulc 16.11.2009 3:30

Svobodu, ci neco cemu se da tak rikat, to matte, pravds,

ale demokracii, podil na rizeni veci verejnych, od toho jste moc a moc daleko. At volite koho chcete, jsou to nenazranci kterym o budoucnost statu vubec nejde, jen o koryta. A tak to bylo i pred valkou.

V 16.11.2009 2:43

i na blogu se daji napsat hodnotne uvahy

ale tahle mezi ne nepatri, nejste vy nahodou ten Kvlana co protlacoval ten radar?

ale to se me nezda, ten je snad z ODS a tohle je vypotek socializovaneho mozku - kdyz vzdelavani hapruje, tak se tam hodi vic penez a ministerstvo skolstvi se ucini tim nejdulezitejsim...

coz takhle ze by budoucnost mohla byt spis v ponechani na lidu a jeho vynalezavosti a odstatnit skolstvi, aby vsechny myslenkove smery mely svou sanci se uskutecnit? coz v dnesnim statnim zglajsajchtovanem systemu nemaji