3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Křest svatého: Vladimíra

Nadace Charty 77 ohlásila předminulý týden, komu udělí svou Cenu Františka Kriegela "za mimořádné zásluhy v boji za lidská práva". František Kriegel byl zářným příkladem, co dokáže druhá šance. Začínal jako ortodoxní komunista a v 50. letech posbíral své Řády (práce, rudé hvězdy aj.).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vích 3.4.2012 20:13

ale dnes se už začínám trpce smát

Do kdy budete argumentovat ve prospěch současného pravověrného pravicového cítění, těmi komunisty? To už je  jediný argument, který má ospravedlnit debakl toho co se tu za pravicové, stále ještě samo považuje? Vždyť se vzpamatujte paně Bartoni a po dvaceti letech si všimněte, kde ti opravdoví bezcharakterní komunisté jsou, jak si to tu hezky zprivatizovali, jak nás zaprodali a jak si v "pravicových názorech" s vámi notují. My tu neřešíme jejich neblahé historické dědictví, jak se snaží oficiální propagand a vy, tvrdit, ale jejich současnou arogantní a každodení činnost.

B. Rybák 4.4.2012 11:35

Re: ale dnes se už začínám trpce smát

Ještě po cca 300 letech, po velmi autoritativní Kalvínově vládě, zjistil Stefan Zweig ("Svědomí proti násilí"), že Ženevané jsou úplně jiní (např. bázliví). A to nebyla Kalvínova vláda vládou zločinných, loupeživých, prolhaných a vražících kolaborantů jako vláda komunistická. I kdyby nám bylo umožněno se s nimi vypořádat, potýkali bychom se s následky jejich zločinů (zničení morálky, cti, odpovědnosti, pasivity...). Jak správně říkáte, ono nám (nikomu ve východní Evropě) dovoleno nebylo. Tihle neschopní darebáci se zmocnili velké části našeho národního majetku a rychle se shodli s darebáky západoevropskými (na zničení a zašantročení našeho majetku). Se všemi těmito darebáky teď zoufale bojujeme.

R. Bébr 3.4.2012 20:09

Reprezentant kapitalizmu

Nerad odpovídám psychopatům, ale tady musím:

Jak tak čtu vyjadřování modrých kapatalistických fanatiků (ano, mám na mysli např. Slaninu), docela chápu ty, kteří fandí socializmu. Žít v prostředí Slaninů musí být děs.

Hrdě se hlásím - ano byl jsem strašný soudruh bolševik, patřil jsem k věrchušce a hlásal odpor ke kapitalismu. Slanina mě přžesvědčil, že jsem měl pravdu.

Nechť blábolí pyšně dál. Ukazuje, kam to kapitalizmus dovedl, když se opírá o idioty.

Naštěstí už nastává konec těchto sprostých nemyslících kreatur.

J. Slanina 3.4.2012 20:16

Re: Reprezentant kapitalizmu

Správně jsi, soudruhu bébře, použil nedokonavé sloveso. Bohužel to platí i pro vás bolševiky. Pro tebe a spol. by mělo platit NASTAL KONEC. Místo abys zalezl jako krysa do kanálu tady vystavuješ na odiv svou drzost a bezostyšnost. Holt nesmíme se divit, když nejsme jako ty.

J. Urban 3.4.2012 21:30

Re: Reprezentant kapitalizmu

Vy buď dostáváte od modráků za ty zho.vad.ilosti, co z vás padají, zaplaceno, nebo museli vaši rodiče být sourozenci :-)))

J. Vích 3.4.2012 20:04

svého času mě vaše příspěvky rozčilovaly,

A. Kofroň 3.4.2012 19:19

Bébře, buď se mýlíte, nebo lžete.

To byl úvod mého banovaného příspěvku číslo 53891855 týkajícího se  nísledujícího prohlášení: "A ty omítky padaly na přelomu 50. a 60. let, pak už ne."

J. Slanina 3.4.2012 19:27

Re: Bébře, buď se mýlíte, nebo lžete.

Ujišťuji vás, pane Kofroni, že u bébra, je jakákoliv pochybnost o lhaní úplně bezpředmětná.

J. Boleslav 3.4.2012 20:09

Re: Bébře, buď se mýlíte, nebo lžete.

Na demagogy typu p. Bébra nemá del mého názoru smysl reagovat. Rozčilovat se znamená škodit sám sobě na zdraví pro blbost jiných.

J. Slanina 3.4.2012 20:24

Re: Bébře, buď se mýlíte, nebo lžete.

Klídek, pane Boleslave. Já se vůbec nerozčiluji, mne naopak docela rozveseluje, když mohu takovéhle týpky kapánek dloubnout. Konec konců, k ničemu jinému než k obveselení Pes a podobné neslouží. Nebo si snad myslíte, že se tady něco vyřeší?

R. Bébr 3.4.2012 18:58

Reprezentace

V diskusi se objevuje dost reálných a případných komentářů. Jen zamindrákovaný patológický zjev Slanina se snaží otrávit a zhanobit slušné normální lidi.

Doporučoval bych příznivcům ODS, aby se Slaninou něco udělali. Tady funguje jako odstrašující příklad chorobně fanatického modráka, s nenávistí k faktům a ke slušnému jednání. ODS už má z ostudy kabát a takoví Slaninové jí ještě přidělávají svými výlevy další hanbu.

 

J. Slanina 3.4.2012 19:08

Re: "...zhanobit slušné normální lidi.."

Které že to slušné lidi, soudruhu bébře, máš na mysli? Neznám totiž slušného a hlavně normálního bolševika. Stát se totiž bolševikem a ještě navíc v dnešní době se k nim nepokrytě hlásit předpokládá zcela patologickou vadu charakteru.

J. Slanina 3.4.2012 19:11

Re: Reprezentace

BTW: Jakpak jsi na tom vašem bolševickém potlachu odpověděl na otázku tvého führera falmera:

Na 13. zasedání ÚV KSČM konaném v sobotu 24. února 2007 v Praze vystoupil s úvodním vystoupením předseda ÚV KSČM Vojtěch Filip. :"Je KSČM připravena ideově, teoreticky, ale zejména politicky a věcně vyvolat a postavit se do čela eventuálních revolučních procesů? Ano, či ne."

J. Jurax 3.4.2012 20:20

Re: Reprezentace

No jo, soudruhům otrnulo a vstávají noví bojovníci :-( ... holt blbost a vesmír jsou nekonečné, ale o tom vesmíru se to ještě neví jistě ...

J. Slanina 3.4.2012 20:26

Re: Reprezentace

No to je překvapení. Pěkně vítám.

R. Bébr 3.4.2012 17:30

O co jde

Někteří ohniví "diskutéři" by se měli napřed seznámit s tím, co vlastně Akreditační komise dělá, proč ji vláda zřídila, jak se při akreditaci postupuje, co všechno se bere v úvahu. Taky jaké jsou její pravomoci a jaká je její zodpovědnost. Pak by se tu nemohly vyskytovat takové nesmysly, jaké tu leckterý "diskutér" vyrábí.

Někteří Slaninové (jako obvykle) jen plivají na prof. Dvořákovou (bez jakéhokoliv konkrétního důvodu) a hlavně vykřikují nadávky na jiné účastníky diskuse. Již Lenin vyvracel připomínky odborníků tím, že je nazval idioty a tak se stal nejlepším. I Slaninům a Kaniokům je tento Leninův styl velmi blízký.

Kapitalizmus si rozvracet nedáme, s modráky na věčné časy a už nikdy jinak, ať žije nejlepší ekonom světa (který nechal rozkrást jen jeden jediný maličký stát), geniální profesor (bez pedagogické praxe)  a slavný vědátor v jakémkoliv oboru! Ať žijí kapitalistické vlády Topolánka a Nečase, které zadlužovaly ČR jen 160 mld/rok, zatímco zlí socialisté dokonce 56 mld/rok. Naše ekonomika je na vzestupu, jen guvernér státní banky (zřejmě zákeřný oportunista) dnes prohlásil, že ekonomická politika modré vlády vede jen k propadu hospodářství.

A ať se Slanin a Kaniok vztekají ještě více, za komunistů jsme měli univerzity v první světové stovce, dnes je ta jedna nejlepší až ve třetí stovce a ostatní už pod vší hodnocenou úrovní.

 

J. Slanina 3.4.2012 17:40

Re: Krásně si, soudruhu bébře sereš do vlastního hnízda.

"...za komunistů jsme měli univerzity v první světové stovce, dnes je ta jedna nejlepší až ve třetí stovce a ostatní už pod vší hodnocenou úrovní."

Ty jsi tak zblblý tou rudou demagogií, že už si nevidíš ani do vlastní huby. Pro obhajobu své mitkämpferin jsi ochotný ze sebe udělat totálního blba.

ČÍPAK JE TO ASI VINA, ŽE NAŠE NEJLEPŠÍ UNIVERZITA JE DNES AŽ VE TŘETÍ STOVCE SVĚTOVÝCH UNIVERZIT? ŽE BY KLAUSOVA?

Jestli to ale vono není tím, že se už na těch univerzitách nevyučuje marxismus-leninismus. Tam bude asi nejspíš zakopaný pes.

J. Urban 3.4.2012 17:53

Re: Krásně si, soudruhu bébře sereš do vlastního hnízda.

Kromě modrobolševického nadávání se na víc nezmůžeš, že? Chudáčku.

J. Slanina 3.4.2012 18:02

Re: Krásně si, soudruhu bébře sereš do vlastního hnízda.

Kouzelné, když rudý bolševik pindá o nadávání:

Autor: J. Urban Datum: 03.04.2012 17:52

Tak ještě jednou (a když tak ještě a ještě...): AK nerovná se Dvořáková. Sahá, MODRÝ BL.BE, tvůj omezený duševní potenciál tak daleko, aby to pochopil? Pochybuju.... musí se ti žít docela snadno :-))))

R. Bébr 3.4.2012 18:38

Re: Krásně si, soudruhu bébře sereš do vlastního hnízda.

Pro vás je označení modrý blb jen konstatováním skutečnosti, nikoliv nadávkou. A kam sahá váš duševní potenciál, to všichni snadnmo poznají z čtení vašich "příspěvků". Je mi vás líto, modrý blbe.

J. Slanina 3.4.2012 18:47

Re: Jako by tě, soudruhu, K.H.B. už tehdy znal

"Blbci nikdy nevysvětlíš, že je blbec skutečně, říkat blbci, že je blbec, říkáš vždycky zbytečně."

BTW: Líto mi tě není, soudruhu. U tebe to není genetická vada, pouze vada charakteru.

R. Bébr 3.4.2012 18:59

Re: Jako by tě, soudruhu, K.H.B. už tehdy znal

Konečně jste napsal něco rozumného. Už vám nic vysvětlovat nebudu.

J. Slanina 3.4.2012 19:14

Re: Jako by tě, soudruhu, K.H.B. už tehdy znal

No konečně ti to došlo. Takových rudých komisařů jsem za svého života potkal, že bych je mohl skládat do metrů. A žádný neuspěl.

R. Bébr 3.4.2012 13:16

Pro pořádek

Akreditační komise není poradním orgánem Ministerstva školství, ale je nezávislým orgánem vlády ČR.

O kvalitě a duševní úrovni některých diskutujících svědčí nejlépe níže uvedený "příspěvek", který zdůrazňuje, že kvalifikovaný instalatér umí opravit vadný záchod lépe než akademik, profesor, docent nebo něco podobného. Tomu nelze samozřejmě oponovat. Ale pán, který do diskuse o akreditační komisi vysokých škol přináší takový argument, by se měl vrátit k psaní po zdech záchodů (kde zřejmě začínal a kde je mu patrně líp než v prostředí vzdělaných lidí). Ze samých starostí o záchody mu uniklo, že v českém textu se dělá za tečkou mezera.

A věta "Ale Dvořáková, jak ji občas naslechnu v TV, je typický produkt školství za totáče.. " mě rozesmála. Takový Klaus je tedy totéž, Kanioku?

P. Skřivan 3.4.2012 15:12

Re: Pro pořádek

Neřekl bych. Tam bude školství o poznání vyšší . :-))) Šacoval bych to na to, kde včera znamenalo zítra. ... nebo to bylo naopak ? :-)))

J. Kanioková 3.4.2012 16:08

Typický zdejší styl - vytrhávání z kontextu...

Myslícím lidem není třeba překládat, co je tím myšleno - takový ten revoluční zápal -

.."Ale Dvořáková, jak ji občas naslechnu v TV, je typický produkt školství za totáče.. V AV se " Zaměřovala zejména na politické systémy latinskoamerických zemí." No, už se nedivím jejímu stylu..."...

V. Skalová 3.4.2012 16:17

Re: Typický zdejší styl - vytrhávání z kontextu...

On podle předchozích příspěvků bude pan Bébr s Dvořákovou zřejmě "spřízněn volbou"...

J. Slanina 3.4.2012 16:38

Re: Typický zdejší styl - vytrhávání z kontextu...

Nejen volbou, nejen volbou.

R. Bébr 3.4.2012 17:05

Re: Typický zdejší styl - vytrhávání z kontextu...

Zase jste něco vytrhl z kontextu.

R. Bébr 3.4.2012 17:08

Re: Typický zdejší styl - vytrhávání z kontextu...

Takový Klaus je tedy totéž, Kanioku?¨

Ten se zase zabýval výhodami socialistické ekonomiky nad bídou kapitalismu (umíš-li číst, jaho diplomka je na VŠE).