1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
gerontusinza 23.12.2009 10:03

Pane Bartoní jako vždy když vás čtu nestačím se divit

 "O něm jsme se ale ve škole učit nesměli a rodiče v padesátých letech o tom z obav svým dětem ani neříkali."...

a že s pak tak najednou osmělili a těm dětem to říkali...... i moje maličkost měla v 1. až 2. třídě "spor" s paní učitelkou (nemylte se soudruhovalo se až později), a dokonce jsme měli pana katechetu na náboženství......   To víte pravda se říkala, jen jaksi nebylo ještě tolik soužek učitelek, ale naopak více pánů a paní kantorů každým coulem, kteří nechtěli mít kolem sebe samé blbce..... Vy asi pocházíte až z té další generace, kde učitelem mohli být fšichni,  komu tzv. strana dala důvěru,  ale knihy naštěstí nikdo nepálil a do knihoven se chodilo na povinnou četbu (na poučení ovšem l do  vesnických, kde byly, jsou a budou vždy skvosty, protože nikdo tam knihy nevyřazuje a když, zůstanou na světě- i já jich pár mám;-P) .....

Vy skutečně myslíte tak jak zde píšete? ta vaše rodina musela být hodně angažovaná, že se báli mluvit i mezi sebou....:-/

RomanL 23.12.2009 10:01

Re: On zde byl komunismus, modrý politruku ?

Jo v tak, v Německu byl za nacistů kapitalismus? Á, tak to jsem nevěděl. A co je tam teda teď, DEBILE? ;-€;-O(Y)

cukr ČR 23.12.2009 9:59

Re: Bohužel - následně mléko ČR ?

Potravinová bezpečnost státu.

Přílohy:

Cukrovar HT a jeho likvidace francouzi.pps

PS  následně mléko ČR  ?

tich@dohoda 23.12.2009 9:54

komunisti potírali ty, kteří okrádali je (tedy ty komunisty), aby nepřišli o lup, který sami ukořistili o Vítězném Únoru a následné krádeži století mylně nazývané "znárodnění".

viz titulek, soudruh Sauron/. Nechci vam brat iluze soudruhu Saurone, ovsem rodobolsevici nic neukradli, napred si totiz udelali zakony a nasledne /v souladu se zakonem / "znarodnovali" , coz udelai jejich modri brachove stejne /"co neni zakazano, je povoleno",  VZPOMINATE :-)/ =kuponova privatizace= ukradeni toho co predtim ukradli komuniste /rudi/ . Stejne tak byl "arizovan" zidovsky majetek a Zide posilani do lagru a plynu, pekne v souladu se zakonem, zadna partyzanstina, soudruhu . Rika se tomu technologie moci , pokud si k tomu udelate "spravne" zakony , tak je vse v "poradku" . Cest :-)

šašek 23.12.2009 9:53

Re: Mediální vliv.

No to je vskutu znamenitý nápad. Po zákazu KSČ by se mohla z části členů vytvořit nová strana. Ta by si dala do názvu slovo "demoktatická". Přibrala by pár příznivců, čímž by se počet komunistů trochu zředil. S takovou stranou by se již daly uzavírat koalice. Politická scéna by byla stabilnější. Ale máte pradu v tom, že jsme byli naivní hlupáci. Mysleli jsme si, že nové vlády budou jednat tak, že komunisty až na pár skalních nebude nikdo volit

Sibi 23.12.2009 9:46

Bohužel

Mnoho lidí a nejenom studentů si myslí, že bývylý režim byl fajn. Podívejte se na diskuze na levicovější weby jako www.denik.cz, seznam.cz nebo aktuálně. Nemuset se moc snažit, mít své jisté a tajně si zanadávat na "vrchnost" velké části našich občanů vyhovovalo.

RomanL 23.12.2009 9:45

Re: Čili bavme se o tom jestli jsou komunisté nebezpeční tomuto státu. ANO, jsou. Dobrý komunista je jen mrtvý komunista.

Nebezpeční jsou komunisti všech barev, včetně tebe, soudruhu!

RomanL 23.12.2009 9:45

Re: A proč by si to někteří,

R^ Přesně!

tich@dohoda 23.12.2009 9:44

Čili bavme se o tom jestli jsou komunisté nebezpeční tomuto státu. ANO, jsou. Dobrý komunista je jen mrtvý komunista.

viz titulek, fanaticky modrobolsevik, soudruh mik/. Osobne se domnivam, ze daleo vetsim nebezpecim pro CR jsou v soucasnosti modri bolsevici , nez jejich starsi rudi brachove. Drtiva vetsina rudych komunistu /clenove ,priznivci/, to jsou lide 70+, za 10 let uz asi KSCM ani neprekroci 5% volebni kvorum. Takze nejake nebezpeci z teto strany nevidim. Naopak modri bolsevici ti maji moc, jsou napojeni na mafiansky system financni a prumyslove oligarchie a pracuji v jejich zoldu. Cili naplnuji vsecny znaky totalitniho bolsevickeho systemu. Navic jsou modrobolsevici podporovani stejnymi fanatiky jako rudobolsevici, viz soudruh mik a spol zde na Psu, ti budou volit sveho vudce a partaj i kdyby trakare padaly, bolsani, co od takovych cekat jineho. Cest :-)

I-Worm 23.12.2009 9:44

Kdyby bylo třeba čelit Brežněvovi

tak by dnesšní president Obama nejspíše nebyl zvolen. A kdo ví, jestli by se vůbec stal kandidátem na presidenta...

Sauron 23.12.2009 9:42

Re: Mediální vliv.

Mistře Jene z Husy,

komunisti potírali ty, kteří okrádali je (tedy ty komunisty), aby nepřišli o lup, který sami ukořistili o Vítězném Únoru a následné krádeži století mylně nazývané "znárodnění".

Sauron 23.12.2009 9:33

Důvodů nostalgie po socialismu je víc

S názorem Vámi vyřčeným souhlas. Příčinou nostalgie po socialismu ve společnosti je mimo jiné také vysoká míra ROVNOSTÁŘSTVÍ a ZÁVISTI zarostlé našinci pod nehet. Podstatná část populace (někdy mám pocit, že převažující většina) jsou jedinci, kteří nejsou ochotni postaviti se na vlastní nohy, opustit matřský cecek státu a převzít za svůj osud zodpovědnost. Raději se nechají státem/systémem oškubat, než aby si o svých penězích rozhodovali sami i s rizikem toho, že je to bude stát jisté úsilí a rizika. Poté jsou velmi rozladěni, najde-li se ve společnosti skupina lidí, která je schopná se o sebe postarat sama a tedy vytvořiti sobě blahobyt několikanásobně převyšující onen šedý průměr. Ta je terčem závisti a následně v rámci rovnostářství obrána o výdobytky své práce. Pochopitelně obrána legálně, tj. progresivním zdaněním, či dalšími skrytými daněmi a poplatky.

A co se týče Obamy: V Brežněvovské éře studené VÁLKY by něco tak měkkého, beztvarého a makrobiotického (rozuměj: nemastné/neslané) vůbec nemělo šanci projít stranickýma primárkama. To jen současná doba zdánlivého klidu, míru a prosperity generuje takovéhle exoty do vedoucích míst (a není třeba koukat jen za moře či za hranice). Každá akce, BOHUŽEL, vyvolává reakci a tak nám ona doba klidu, míru a prosperity zřejmě dlouho nevydrží... :-(

Petr1 23.12.2009 9:32

Re: Není divu

Jardo, ještě budou párkrát stávkovat a jak se firmě vrátí náklady, tak ti nas.aní již nebudou mít kde stávkovat. Budou na pracáku. A dobře jim tak, těm nas.aným.

Mistr Jan Hus 23.12.2009 9:29

Re: Mediální vliv.

Ne, komunisté krádeže potírali a pachatele stavěli před soud, proto křičí TOTALITA, neboť nemohli krást. Dnešní režim je "demokratický" neboť jim umožňuje beztrestně páchat trestnou činnost. ;-D;-D

Mistr Jan Hus 23.12.2009 9:27

Re: On zde byl komunismus, modrý politruku ?

Ano, vládli zde komunisté, otázka zní, kdy zde byl komunismus? 8-o;-D

Petr1 23.12.2009 9:27

Re: Ano, Richtr makal Kuchařovou, že...za prachy....

Jestlije to tak, tak se omlouvám.

Mistr Jan Hus 23.12.2009 9:26

Re: On zde byl komunismus, modrý politruku ?

V Německu byl kapitalismus, jsi hloupý, zde komunismus nikdy nebyl. ;-D

RomanL 23.12.2009 9:22

Re: ,

Ano, komunisti se vyznačují tím, že svůj komunistický režim pojmenovávají různými názvy a komunismus jenom jako by "budují". Samozřejmě je to naprostý nesmysl, jak jsem již níže psal, když v Německu vládli nacisté, tak byl režim nacistický. To samé platí pro komunisty, přejmenovávat si to mohou jak chtějí (stejně jako komunisti řadí nacisty mezi pravici). Soudný člověk s mozkem v hlavě ale na takové LŽI nedá!

historik 23.12.2009 9:20

Re: Komunizmus ne!

Někteří dokonce přežili i koncentrační tábory v Jáchymově. I trhání rodin přežili. I trhání polí sedlácí přežili. A vy si teď můžete vztekem třeba trhnout nohou. A klidně to můžete učit i své děti. A kdyby ty vaše děti nedokázali pochopit, co je to netržní prostředí, vemte je na výlet na Kubu. Tam se ještě netrhá, tam se buduje.

RomanL 23.12.2009 9:16

Re: On zde byl komunismus, modrý politruku ?

Komunismus je všude tam, kde vládnou komunisti, rudý hnuse. To ví každý a jenom komunisti to popírají. Nebo snad v Německu nebyl nacismus, když tam vládli nacisti, rudá zrůdo?

Dodo 23.12.2009 9:15

Mediální vliv.

V socialistických dobách se dařilo krádežím, lhaní, korupci a udavačství. Nikde se o tom nepsalo, ve zprávách se pěly ódy na včasnou sklizeň cukrovky a socialistické závazky brigád SP.

Dnes se veřejně o korupci píše, lhaní sledujeme v přímém přenosu až z Parlamentu. Socialisté slibují ráj pro všechny, jenom musí obrat ty bohatší. Do toho se komunisté staví jako jediní ochraňující morálku. Zase to zavání zítřkem, kde se bude zpívat všude.A závistiví lidé tomu tleskají.

Byli jsme naivní hlupáci a nechali se uspat tím, že je lepší nezakázat KSČ. Němci byli chytřejší a tak se náckové slejzají po sklepech. Naši komunisté v Parlamentu!

historik 23.12.2009 9:14

Re: On zde byl komunismus, modrý politruku ?

Byl. Vládli komunisti. To vládnutí měli i v ústavě. čtvrtý článek. Tak co by to mělo být jiného? Demokracie? A politruky měli jenom rudí. Ale to snad ještě nezapomněl.

RomanL 23.12.2009 9:13

Re: A co čekat od mladých když jim média systematicky lžou

Podle vás je křesťanská morálka pravicová? Tak to jste asi spadl z višně (nicméně to nic nemění na tom, že NSDAP byli socani=levičáci jak řemen). A poznámka "Nebyl zestátňován majetek (s výjimkou u židů)" mě rozesmála skoro k slzám. Nemáte náhodou židovské předky? Obtěžoval jste se alespoň někdy přečíst si jejich volební program? Srovnejte si ho s tím od ČSSD, ftipálku. ;-€;-O(Y)

j 23.12.2009 9:12

Re: On zde byl komunismus, modrý politruku ?

ne, komunisti, to stačí

j 23.12.2009 9:10

Re: Není divu

proto je občas ukázat jak dopadli sklárny a jejich zaměstnanci aby se aspon na půl roku zklidnili a uvědomyli si, že takhle také mohou dopadnout

Mistr Jan Hus 23.12.2009 9:08

On zde byl komunismus, modrý politruku ?

;-D;-D;-D

RomanL 23.12.2009 9:08

Re: Komunismus u nás nebyl

Je to opačně, komunismus BYL, JE a obávám se, že stále BUDE. A co je komunismus? Komunismus = život pod nadvládou komunistů = otrokářská společnost. To je komunismus. Tohle a nic jiného. A stále existuje. A pokud někdo tvrdí něco jiného, tak je zaručeně komunista sám. :-P

FRK 23.12.2009 9:01

Komunizmus ne!

Nebylo úžasné a pro lidi velmi příjemné a laskavé tržní prostředí. Kdy to ti mladí pochopí? Rodiče házejí děckám pod nohy klacky, když vychvalují totáč ve kterém úpěli a je divné že totáč přežili. Děcka mají dnes úžasné tržní možnosti a perspektivu. Jen se musí naučit trhat co se trhnout dá. :-D

Pete 23.12.2009 8:50

Re: Pochopitelně, že pro

Není co dodat  ! !      R^R^R^

Jarda 23.12.2009 8:47

Není divu

Ta neuvěřitelně stupidní kampaň v českém rozhlase i televizi ke dvacátému výročí prozatím posledního převratu musela i v tomu největším blobovi ukázat, že se noví papaláši nejspíš začínají bát. Řekl bych právem, nas*ranost běžných lidí začíná narůstat, viz stávka v Hyundai.

Je třeba nezapomenout na havlovské lži o tom, že u nás nebude nezaměstnanost atd.,