2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Klausova svoboda

Není tak snadné dopídit se, proč nadace Victim of Communism Memorial udělila Truman-Reaganovu medaili svobody právě Václavu Klausovi. V Česku převládá reakce udivená, někdy zděšená, hodně pohoršená, až odsuzující.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Udatný 18.10.2013 13:33

Díky panu Klausovi

a kupónové privatizaci jsem ve fajnu. Nepřijít Kožený, tak jsem vydělal mnohem víc ale jak on přišel s "jistotou desetinásobku", tak každý chtěl desetinásobek a to jsem nikomu nanabízel. Já jsem dal za knížku pětistovku a pohoda. Prvních deset dní od registrací I. vlny mi lidé mohli ruce utrhat ale neměl jsem kapitál. V první vlně TMP a ve druhé vlně Telecom a bylo to jako vždy někdo vydělal a někdo jen na pana Klause plive hnus. Jsem moc vděčný panu Klausovi za možnost, kterou dal v kupónové privatizaci všem občanům bez rozdílu.

Z. Sohorova 18.10.2013 13:58

Re: Díky panu Klausovi

Dalsi slepec co ma klapky na ocich a ucpane usi jako kazdy Klausuv obdivovatel

M. Bílý 18.10.2013 14:53

Takové slepectví jako má pan Udatný beru a řadím se k němu. Kolikpak sype kuponovka Vám, paní Sohorová?? (13:58) Mně docela obstojně. Vy si dividendy z kuponovky vynahrazujete pliváním na Václava Klause.

 Až si  zase půjdu do banky pro dividendy , vzpomenu si bna Vás.

M. Bílý 18.10.2013 14:40

Jsem na tom také tak, pane Udatný (13:33) jako Vy. A neviním pana Koženého, ale tu masu hlupáků co mu naletěli na desetinásobek a teď plivou na Václava Klause. Nebýt jich sypala by mi kuponovka daleko víc. I tak jsem ale spokojený.

S. Udatný 18.10.2013 15:08

Re: Jsem na tom také tak, pane Udatný (13:33) jako Vy. A neviním pana Koženého, ale tu masu hlupáků co mu naletěli na desetinásobek a teď plivou na Václava Klause. Nebýt jich sypala by mi kuponovka daleko víc. I tak jsem ale spokojený.

pane Bílý, mně už nic nesype, neboť jsem vše prodal a před x lety koupil podíl ve firmě. Moje chyba byla investice "Staviva", neuvědomil jsem si, že jde o Staviva Ostrava, tak tam nebylo nic. TMP dalo hodně, neboť hodnota TMP vyletěla velmi rychle ještě víc než Telecom. Prakticky jedna knížka dal cca 150.000Kč.

P. Gabriel st. 18.10.2013 11:24

V. Klaus i nadále marxistou!

Nepamatuji se, že bych z úst V. Klause kdy slyšel jasné odsouzení komunistické ideologie i komunistů a jejich politické a mocenské praxe. Co je ale nepochybné, že ten, kdo za minulého režimu vystudoval aspiranturu a jezdil na zahraniční stáže, musel svou loajalitu vůči komunismu a komunistům neustále, opakovatelně a prokazatelně ukazovat. Pamatuji rovněž, že Klaus volby co volby rád a hlasitě verbálně mobilizoval proti komunistům a komunismu, ale v praxi byl obklopen exkomunisty, ODS byla exkomunisty prolezlá a při každé příležitosti, především na komunální úrovni piklila a paktovala s komunisty proti ostatním demokratickým stranám. Pamatuji i to, že poprvé byl prezidentem zvolen hlasy komunistů na objednávku a odvděčoval se jim tím, že napsal do LN zlehčující prokomunistický článek.. Ale především tím, jak neustále vyzdvihuje jako rozhodující vliv ve společnosti ekonomické vztahy, jako určující pro politický systém, se ideově pohybuje na platformě marxistické filosofie. Americká nadace, která mu udělila cenu, tedy musela být neinformovaná,  neznalá skutečností, nebo tak po Klausovsky pragmatická, že cenu přidělila na tržním principu.

M. Varadinková 18.10.2013 12:02

Re: V. Klaus i nadále marxistou!

Alzheimer v kombinaci s bájnou lhavostí.

P. Brodský 18.10.2013 12:20

Re: V. Klaus i nadále marxistou!

Komu chybí argumenty, stane se amaterským psychiatrem.

S. Netzer 18.10.2013 12:29

Re: V. Klaus i nadále marxistou!

To ani není tak amatérské psychiatrizování, jako ryzí bolševická sprostota, kterou oplývá většina těchto oddaných stoupenců pana exprezidenta. Zřejmě měli důkladnou půpravu.

S. Netzer 18.10.2013 12:30

Re: V. Klaus i nadále marxistou!

Průpravu, sorry.

M. Varadinková 18.10.2013 12:45

Re: V. Klaus i nadále marxistou!

Na snůšku tak evidentních blábolů a lží je zbytečné plýtvat argumenty. Kdo si nic nepamatuje, resp., pamatuje si jen to, co si vybájil on sám nebo jemu podobní,  na toho je každý argument zbytečný.

S. Netzer 18.10.2013 12:49

Re: V. Klaus i nadále marxistou!

Vy "argumentujete"?

Doposud jste tu každému, kdo nesdílí Vaši adoraci poloboha Klause, jen sprostě vynadala.

M. Varadinková 18.10.2013 12:57

Re: V. Klaus i nadále marxistou!

Od Vás jsem ještě nikdy žádný argument nečetla. Jen plivání a zoufalou nechápavost.

Píšu přece, že argumenty jsou (teď  a tady) zbytečné.

Jindy já argumentuji, zatímco Vy vždycky jen štěkáte.

M. Varadinková 18.10.2013 13:05

Re: V. Klaus i nadále marxistou!

Myslíte takto sprostě:

Autor: S. Netzer Datum: 18.10.2013 07:55

Hloupě žvaníte, ordinérní osobo.

S. Netzer 18.10.2013 13:14

Re: V. Klaus i nadále marxistou!

Ano, zn. Boublíková a Vy si můžete podat ruce.

J. Václavíková 18.10.2013 14:24

Re: V. Klaus i nadále marxistou!

Paní Varadinková myslí takto:

Autor: J. Anděl Datum: 17.10.2011 18:20

Všechno, co smrdí, smrdí pravdoláskou. Musíte používat vlastní mozek. Ale ten vám funguje správně jen tehdy, dospějete-li k výsledku,že všechno, co smrdí, smrdí pravdoláskou. Pokud dospějete k jinému názoru, jste zblblý pravdoláskou. Takhle je to jednoduché ;-))).

S. Netzer 18.10.2013 14:42

Re: V. Klaus i nadále marxistou!

Pokud se tato duševní činnost dá nazvat myšlením.

Už nevím kde, a ani kdo o ní napsal, že je Klausův robot.

To vystihuje její aktivity, myslím, trefněji.

J. Václavíková 18.10.2013 15:12

Re: V. Klaus i nadále marxistou!

Mně ještě výstižnější přijde jiný příměr. Nedávno jsem četla o syndromu zavrženého rodiče a mám dojem, že ten to popisuje dokonale:

,,Gardner tímto termínem definoval proces, kdy je dětem vůči rodiči předkládána kritika a vštěpována nelibost až odpor, který nemá své opodstatnění. Zahrnuje také nadměrně zveličování drobných nedostatků nebo běžných negativních povahových rysů.

Tento jev se objevuje logicky především u toho rodiče, který s dítětem žije. Odcizení rodiče však nevzniká pouze popouzením, svou roli zde hraje i samo dítě, které se podílí na rozvinutí syndromu nezávisle na rodiči. Programující, respektive kopírovaný či preferovaný rodič (lze používat kterékoliv z těchto označení) přispívá k odcizení jak vědomě, tak podvědomě. Dítě záhy pociťuje k odcizenému rodiči strach, odpor až nenávist i přesto, že jejich původní vztahy byly hezké a kvalitní."

Všimněte si té poznámky o aktivní roli dítěte. To samo pak aktivně vytváří další scénáře proti odmítanému rodiči. Nepřipadá Vám ta analogie naprosto přesná?

P. Boublíková 18.10.2013 15:23

Re: V. Klaus i nadále marxistou!

Takže antiklausovci jsou co? programující rodiče nebo naprogramované děti? Asi se to případ od případu liší. "nadměrně zveličování drobných nedostatků nebo běžných negativních povahových rysů" - to na zavilé antiklausisty sedí jak prdel na hrnec (když jsem za ordinérní osobu).

J. Václavíková 18.10.2013 15:40

Re: V. Klaus i nadále marxistou!

Antiklausovci jsou poněkud nehomogenní skupina, jejíž příslušníci různě rychle procitli ze svých sympatií ke Klausovi. A úměrně době, kdy sledovali tohoto politika bez klapek na očích, se dostavil různě silný pocit zhnusení, neustále potencovaný jeho objektivně existujícími odpudivými projevy.

P. Boublíková 18.10.2013 15:57

Re: V. Klaus i nadále marxistou!

Ano, nehomogenní skupina - programující rodiče i naprogramované děti, vždyť píšu, že se to případ od případu může lišit.

Vystihla jste antiklausovce téměř dokonale - kouzlo nechtěného.

M. Varadinková 18.10.2013 16:12

Re: V. Klaus i nadále marxistou!

Ano, Václavíková popsala sama sebe přímo dokonale:-))))))

P. Scheck 19.10.2013 0:01

Re: V. Klaus i nadále marxistou!

Zcela s vámi, paní Václavíková, souhlasím!

R. Tesařík 18.10.2013 14:47

Re: V. Klaus i nadále marxistou!

pravdaláska opravdu smrdí.

M. Varadinková 18.10.2013 16:10

Re: V. Klaus i nadále marxistou!

Tak myslí pan Anděl. Neumíte přečíst jméno? Nebo si myslíte, že píšu pod jeho nickem já?

L. Novák 18.10.2013 17:18

Re: V. Klaus i nadále marxistou!

Autor: P. Gabriel st. hlásá, že jedinou konzervativní stranou v Česku jsou lidovci (KDU-ČSL). :-)

No, nechybělo mnoho, a mohli by si podávat ruce s konzervativními komunisty. :-P

J. Růžička 18.10.2013 10:54

Touché.

H. Šindelová 18.10.2013 10:52

Mne by jen zajímalo,

co a kde dělali všichni ti, kteří kritizují Klause minimálně za to, že byl jen šedá myš v šedé zóně.

Kolik z nich se hrdinně postavilo komunistům a kolik jich akorát tak planě kecalo nad pivem v hospodě.

Jsem naprosto přesvědčená, že většina byla těch druhých.

M. Prokop 18.10.2013 11:11

Re: Mne by jen zajímalo,

Těch je vždy většina.

P. Hlosta 18.10.2013 11:14

Re: Mne by jen zajímalo,

Vy jste chodívala do hospody za socíku? Pokud byste totiž seděla u těch, co by si troufli na kritiku a byť jen slovní boj s komunisty ač by žádného vedle sebe nepodezírali z donašečství, velmi brzy byste skončila s problémy nejen na VB, ale i v práci. Takže pomalounku s těmi názory o dřívějších hospodských řečech, když o tom nemáte ani páru!

Jsem přesvědčený, že takoví jako vy, pokud byli za socialismu už ve středním věku, byli naprosto mimo realitu běžného života. Buďto žili na samotě u lesa, nebo ze strachu nevystrčili zobák do společnosti. Dnes jsou plní kritiky ostatních, až už nefouká!