4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Když nebát se je laciné

Jestli se u nás na něčem shodne většina, tak na tom, že 17. listopad ztělesňuje boj za svobodu. Možná méně lidí se shodne na tom, že k němu patří i starost o práva a svobody za pandemie a karantén.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Štěpán 22.11.2021 19:59

Aha snadné. No určitě, např. v práci, když se chce někdo sestřihnout, zajít se pobavit atd. Nicmeně k článku, demonstrace se konala v Praze, což znamená Hřib a jeho "porážka" covidu demonstrována na Karlově mostu-myslí snad někdo že máme v Praze takové úředniky kteří si "vezmou na triko" dát zelenou policii zasahnout 17.11?

J. Jurax 22.11.2021 19:26

Souhlas.

Pražský primátor Hřib dodal: „Dle sdělení úředníků zákon neumožňuje rozpustit shromáždění kvůli nedodržování vládních covid opatření. Šlo by to rozpustit, kdyby tam třeba začali hajlovat nebo kdyby se dopouštěli násilí." - psáno v článku.

Můj ryze soukromý názor je, že Hřib je přinejmenším tomto punktu vůl.

S. Kubů 22.11.2021 14:11

Pokud u nás někdo v současné době šíří nakažlivou chorobu (na což pamatuje Trestní zákoník v § 152), pak toto podezření budí zejména "neznámá osoba", která svými "opatřeními" vyjmula z podstatné části protiepidemických opatření osoby očkované proti covid-19 - a to při plném vědomí, že tyto mohou virus SARS-CoV-2 akvirovat a dále ho šířit se stejnou pravděpodobností jako osoby neočkované.

Tato opatření navíc působí dojmem, že si na neočkovaných "autority" vylévají zlost za to, že vakcíny proti covid-19 nefungují tak, jak se čekalo a jak se ještě nedávno tvrdilo a leckde doposud tvrdí.

Jinak viz též

Rezoluce 2361 Rady Evropy z 27. ledna 2021, tedy přesněji bod 7.3.1 a 7.3.2 .

7.3.1 „zajistit, aby občané byli informováni o tom, že očkování NENÍ povinné a že na nikoho není politicky, společensky ani jinak vyvíjen nátlak, aby se nechal očkovat, pokud si to sami nepřejí“.

7.3.2. „zajistit, aby nikdo nebyl diskriminován za to, že nebyl očkován kvůli možným zdravotním rizikům nebo nechtěl být očkován“.

https://stavbeznouze.cz/blog/ustavni-soud-informace-o-ockovani-je-vysoce-duverne-nikomu-nic-nerikejte/ (18.11.21)

https://neviditelnypes.lidovky.cz/veda/veda-testovani-vakciny-pfizer-biontech.A211118_110858_p_veda_wag (20.11.21)

Ś. Svobodová 22.11.2021 12:09

Na přispěvcích pana Petráčka je dokonale vidět, jak ohromný vliv na myšlení má dosavadní rozdělovací propaganda. Postupně přecházel ze soudržnosti k toleranci, pak k pokusům přesvědčovat, následně začal omlouvat a později tolerovat státní šikanu a nyní byl už nejraději neočkované mlátil za drzost. V některém z následujících článků se dočteme, že jediná správná možnost je odchyt neočkovaných a následná internace v táborech do doby než stát vyhlásí jejich povinné očkování.

J. Lukavsky 22.11.2021 15:03

"nyní byl už nejraději neočkované mlátil za drzost." Trochu mi ty tanečky kolem vyhlášení povinného očkování na covid 19 připomínají....MUDr. : pane Nováku, tak tu nohu vám musíme uříznout. Ale nebojte se, uděláme to nejdřív pod kotníkem, pak nad kotníkem, pak pod kolenem, pak nad kolenem... aby to tolik nebolelo. J.L. end

J. Sedláček 22.11.2021 11:08

bohužel těch jurodivých po celé EU je, že by drahocenná voda nestačila

M. Boháček 22.11.2021 10:49

"Kvaplo" niečo z toho aj Petráčkovi, alebo je iba "užitočný idiot", zmanipulovaný a vystrašený? :-)

Gates nalial stovky miliónov do médii, zlepšoval si obraz o sebe a kšefty

https://www.inenoviny.sk/gates-nalial-stovky-milionov-do-medii-zlepsoval-si-obraz-o-sebe/

Čo si o fektivite vakcín myslí špičkový matematik?

V prednáške spomína, že samotné hodnotenie pozitívnych prípadov podľa PCR je zavádzajúce.

Podľa neho benefit očkovania sa dá určiť jedine porovnaním všetkých príčin úmrtia u očkovaných a neočkovaných (očkovaným sa mysli podanie aspon jednej vakcíny).

https://www.inenoviny.sk/spickovy-matematik-fenton-skritizoval-ockovanie-a-jeho-benefit/

P. Vychodil 22.11.2021 9:05

Prof. Pirk: Diagnóza nemoci se standardně stanovuje na základě klinických obtíží, klinického obrazu plus pomocných laboratorních vyšetření. Tady se na základě jednoho pomocného laboratorního vyšetření stanovuje diagnóza nemoci. To je proti veškerým zásadám medicíny, stalo se z toho politikum. Kdyby se takto testovali lidi na pneumoviry, tak by se ukázalo, že jich tady bylo mnohem více než covidu. Hlavně to postihuje i děti v předškolním věku," uvedl Jan Pirk pro ŽivotvČesku.cz s tím, že je přesvědčen, že svobodná vědecká diskuze není v tuto chvíli v České republice možná...

D. Zítko 22.11.2021 9:23

Přesně tak !

J. Ticháček 22.11.2021 19:20

Jenže v tomto případě nejde o diagnózu provedenou na základě jednoho testu. Ten test neslouží k tomu, aby diagnostikoval onemocnění, ale přítomnost viru. Tedy to, že testovaná osoba je schopna ten virus šířit po okolí.

A po pravdě řečeno, ten Pirk to moc dobře ví. Takže je zajímavou otázkou to, proč se rozhodl veřejně placat takové hovadiny.

P. Vychodil 22.11.2021 19:38

sorry, už nemám náladu odpovídat na komentáře idiotů---

jen jednu poznámku: u všech zemřelých lze prokázat ve střevech zbytky pšeničných výrobků...tudíž zbytky těchto pšeničkých výrobků v prakticky všech mrtvolách prokazuje, že pojídání chleba, rohlíků, je smrtelně nebezpečné...

ale správně říkáš, test ukáže přítomnost čehosi, co má něco společného s virem, takže, veškeré tzv. počty nakažených jsou založeny na základě jednoho testu, a tímto číslem se straší...

velice se mýlíš ve svém výroku, že přítomnost viru znamená automaticky šíření viru...víš co člověk má v sobě virů, bakterií ? vrať se do školních lavic...

R. Langer 22.11.2021 8:21

Hm, Petráček už klesl na úroveň starýho PSVB Joukla. :-P

J. Nevrkla 22.11.2021 8:13

Demonstrace na Staromaku je odsuzována, lidé bez roušek na Václaváku při oslavě ve stejné době jsou ok, nikdo nekritizuje. To už jsou podlide a nadlidé?

V. Braun 22.11.2021 11:40

Pan Petráček kritizuje hlavně laciný populismus typu "nebála jsem se v roce 1989 a nebojím se ani nyní". Tedy srovnávání nesrovnatelného.

J. Nevrkla 22.11.2021 11:45

Já to vidím jako srovnatelné. Tenkrát režim omezoval svobodu a diktoval, teď také, dokonce ve větší míře. A taky už se mu ty lži začínají sypat na hlavu. Je nutno se bránit.

V. Braun 22.11.2021 16:21

Byl jsem na demonstracích v roce 1989, třeba na Palachově týdnu v lednu, a byl jsem se podívat i nyní 17.11. na Staromáku. Věřte, srovnatelné to není, v lednu 1989 jsem musel prchat před vodním dělem a bát se právních následků účasti na nepovolené demonstraci. Nyní nic z toho nehrozilo.

J. Nevrkla 22.11.2021 20:54

Tady si ještě netroufaji, v mnoha zemích EU už jsou vodní děla běžná, už se ozývá i střelba, už se vyhazuje ze zaměstnání, neockovany zdravý nemůže mnoho, očkovaný nemocný může vše. Současnou demagogii už by si v roce 89 snad ani netroufli. Do diktatury směřujeme mílovými kroky.

V. Braun 22.11.2021 21:03

Pokud se na ulicích zapalují auta tak se vodním dělům nedivím.

J. Nevrkla 22.11.2021 22:14

Ne vždy se zapalují, alespoň v těch případech se snad divíte. Jak mají lidé postupovat, pokud jsou ti neockovani takto diskriminováni a zoufalí.

R. Langer 22.11.2021 11:52

Jo, teď je to s tím očkováním zatraceně drahý populismus, von Braune. :-P

J. Lukavsky 22.11.2021 7:18

„Pojďme se nebát!“ Docela pěkné by bylo vydat a vylepit veliké plakáty s pěknou fotkou umírajícího na JIP s hadičkou v nose a přes to nápis „Pojďme se nebát!“. Oni ti odmítači všeho samozřejmě předpokládají, že jim se to stát nemůže. Leč mnozí už tam skončili a není jisté zda se na konci báli či nebáli. J.L. end

R. Langer 22.11.2021 8:19

Jo, a hlavně u toho uvést: "Tento člověk byl 3x očkován! Pojďme se nebát!"

Jsem všemi deseti pro! :-P

J. Vintr 22.11.2021 8:23

Běžte vy covidisti s tím debilním strašením už do háje.

Ś. Svobodová 22.11.2021 12:29

Pravděpodobnost že během roku chytnete covid je 1:500 - 1: 50 a že s ním zemřete je 5:1000. Pravděpodobnost že se nabouráte je 1:18 a že při tom zemřete je 5,4 :1000. Tak že buď prodejte vůz a seďte doma, nebo vyražte za město a udělejte si pěkný výlet.

V. Braun 22.11.2021 17:19

Takže pravděpodobnost zemřít v důsledku autohavárie je dle vás vyšší než na covid, chápu to správně? Nějak mi s tím nesedí ty počty mrtvých, autohavárie cca 500 za rok. covid, když to mechanicky podělím, cca 16000 za rok. Můžete to vysvětlit?

J. Jurax 22.11.2021 19:33

Tak z první vody mne napadlo, že řidičů je míň než lidí ... :-)

Ono když nevíme, jak byly ty statistiky vytvořeny a pouze je mechanicky srovnáme, nemůžeme se nedopustit chyby.

V. Braun 22.11.2021 21:07

Účastníky dopravních nehod, a často mezi zemřelými, jsou i chodci, v podstatě tam patří kdokoli kdo alespoň jednou za čas vyjde ven.

V. Kolman 22.11.2021 19:47

Teď naštvu spoustu lidí, ale ono je to podobné jako s kouřením (a jinými drogovými závislostmi). Ti i oni se (mylně) domnívají, že nebezpečí se týká jenom těch druhých a jsou pak nemile překvapeni, když zjistí, že umírají, ačkoli tomu mohli s vysokou pravděpodobností předejít.:-(:-(:-(

Z. Žabička 22.11.2021 7:15

A novináři budou psát, že vláda neudělala opatření a zabila x tisíc lidí zbytečně. Na druhou stranu se ptám, proč se testují ti, kteří nemají příznaky a proč si nelehnou do postele ti, co příznaky mají. Vím, že zjednodušuji, ale přiznejme si, že nemoc je nemoc.

J. Vintr 22.11.2021 8:25

Vláda zabila X tisíc lidí. Strašením, narušenim zdravotnické péče a tím, že brání léčení nemoci.