15.5.2024 | Svátek má Žofie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
miki 7.5.2008 14:45

Klaus,

ostatně jako vždy, trefa do černého a jako vždy hloupoučké reakce rudooranžových hlupáčků

Gonzales 7.5.2008 14:43

Co s tím má Regan

Vůbec nic. Vždyť jste si vlastně odpověděl sám :-D

miki 7.5.2008 14:39

Re: Re: Re: Nezáleží na názoru, ale na tom, zda jej přijímá společnost

no jasně, komouši se v celé východní Evropě rozpustili sami, aby založili ještě lepší společnost, než byla a ty ku.vy kapitalistický jim to zkazili

Mě zase fascinuje 7.5.2008 14:14

Re: Re: Re: Re: Nezáleží na názoru, ale na tom, zda jej přijímá společnost

Tak nás chytráku pouč, co jsi načetl s těch starých novin.

Mě zase fascinuje 7.5.2008 14:12

Re: fascinace vlastni Ja

používání takových krásných slov, které mnozí kdesi pochytili a dnes je papouškují. Krásné je třeba sebestřednost.

Wabi. 7.5.2008 13:57

Re: Re: Re: Nezáleží na názoru, ale na tom, zda jej přijímá společnost

No dyk to říkám. Je to blbost, ale někteří to rádi opakují donekonečna, jsouce líní vytáhnout starý noviny a přečíst si je.;-(

I. Laengsfeld 7.5.2008 13:55

Re: formulacni schopnosti nepoliben

Co rozumite "zacatkem stoleti", rok 1914 ?  nebo  snad nejake drivejsi datum ?

Martin 7.5.2008 13:45

Re: Re: Nezáleží na názoru, ale na tom, zda jej přijímá společnost

Reganova politika způsobila pád komunismu v evropě ??? 1.žádný komunismus v evropě nikdy nebyl 2. levicové strany v evropě nadále existují 3.zřízení,které vládlo ve státech "varšavské smlouvy",se samo začalo rozpadat v jednotlivých státech vlivem sílícího vnitřního odporu a rozpadu komunistických stran uvnitř. Co s tím má Regan ??;-D

Wabi. 7.5.2008 13:45

Re: tohle uz tu bylo pred tydnem !!!!

R^;-D

honcek 7.5.2008 13:29

historii nepolibeni

Jen kratce, opravdu nutne zaklady pro podobna individua. Na zacatku minuleho stoleti byly v Evrope DVA staty, ktere ji chtely celou ovladnout. Jednomu z nich se to na temer 50 let z poloviny podarilo!!!!!

A.R. 7.5.2008 13:23

fascinace vlastni Ja

Na panu Klausovi me vzdy  udivovala  jeho fascinace sama sebou. A jeho extremni sebestrednost. Dnes nam v podstate sdelil, ze profesor z Columbijske univerzity je idiot a zakukleny ultra levicak. Copak se dozvime asi priste. Ze by profesorek takzvane VS ekonomicke z Prahy vedel vice nez ti z Princetonske univerizity?

Wabi. 7.5.2008 13:19

Re: Nezáleží na názoru, ale na tom, zda jej přijímá společnost

Reganova politika způsobily pád komunizmu ...No, to je něco jako o tom Jánošíkovi8-o. Taky to byl ve skutečnosti bezohledný lupič. Některé mýty jsou zkrátka nesmrtelné;-(.

Aleš 7.5.2008 13:02

Re: Re: tragedie pana prezidenta

 Ano jedn akademik kdesi v Americe napsal knížku, pravděpodobně ujetou, ale  vyřizovat skrze tuto knížku uboze účty se svými oponenty a mluvit o demonstracích je trapné.

O této knize mají diskutovat odborníci a ne politici. Onen pán je akademik ,není to žádný významný  funkcionář politické strany,  své myšlenky veřejně neprezentuje, jenom vydal odobornou publikaci.  A to je ta ujetost pana profesora Klause.

toogood 7.5.2008 13:01

Re: Šmarjá,Josef !!!

Dalsi general po bitve.

Nedelam si iluze o tom, ze se veci v '90 letech nedaly resit lepe, ale soucasne se absoulutne nedomnivam, ze bychom takovou osobnost tehdy v CR meli nebo byli schopni ji rozpoznat (tj. ze by byla volitelna - pokud by o tuto karieru vubec stala)

Martin 7.5.2008 12:31

Re: Jo, Rusko to zlomilo, zatímco se amíci a další opalovali na pláži Omaha

Jste patrně příliš mlád a zpracován současnou propagandou.Nikdo netvrdí,že se američané a britové nezasloužili o konečné vítězství.Hlavní nápor fašistů byl ale o dva roky dříve nasměrován na východ,tam rusové zničili celou polovinu němec.divizí současně s japonskou na čínskoruské hranici. Oslabené německo už mělo v Holandsku,belgii a francii jen část své armády a část v Africe.

milanS 7.5.2008 12:26

Nezáleží na názoru, ale na tom, zda jej přijímá společnost

U každého názoru je nutné "zkoumat" jestli se jedná o názor marginální nebo o názor se kterým se ztotožňuje významná část veřejnosti. Z tohoto hlediska nemám strach o Ameriku - vždyť kdo jiný než Reganova politika způsobily pád komunizmu v Evropě. Bohužel mám strach o Evropu, kde stále sílí tlaky na "přerozdělování produktu" a na zasahování státu do čehokoliv. U nás myšlenka socializmu (=sociálně spravedlivé společnosti) má silné kořeny a pramení od závisti, která úspěch neodpouští.  Určitě se v počátku 90-tých let podcenil právní rámec a výsledkem byli Kožení, Křejčířové, Berdychové atd a proto dnes může Paroubek říkat to co říká a má i zanícené posluchače.  Bohužel po bitvě je každý generál. Současná politická reprezentace bohužel žádné východisko nenabízí.

Ivanhoe 7.5.2008 12:13

Re: aha ...

... a původní, socialistické vedení zprivatizovaných podniků postřílet a jejich rodiny poslat do pracovních lágrů, že, malý Jardo?(Y)

Xaver 82.117 7.5.2008 12:13

Jo, Rusko to zlomilo, zatímco se amíci a další opalovali na pláži Omaha

nebo v tichomoří, že....

Xaver 82.117 7.5.2008 12:11

Rozhněvaný pravicový důchodče MA, vot ten žako měl pravdu....

Proč zase máme držet hubu když se komouši za podpory Paroubka a jeho s.r.o. zase derou k moci?

On vás někdo nutí držet hubu? Vy fakt máte z totáče nějakej mindrák, asi jste MUSEL (samozřejmě) horliově přisluhovat. Jinak bych připoměl jedno mé oblíbené přísloví: Mluvením rýži neuvaříš! A jak to funguje na západ od našich hranic? Přesně tak, jak fungují občané na západ od našich hranic.

Martin 7.5.2008 12:10

Re: Pozor

Gustav má pravdu - nebýt Stalina a ruské armády,tak dnes by většina států už neexistovala.V nacistickém německu byla velká hospodářská krize,proto Hitler potřeboval zabrat co nejvíc cizích území a za pomoci fašist.Itálie a Japonska by se jim to povedlo.Proto se dnes na tu dobu už neumíme dívat pohledem té doby.Rusko je zlomilo a tím zachránilo evropu,včetně anglie.

Xaver 82.117 7.5.2008 12:05

Jo, dobrý, trefný !

R^!!

klobouk 7.5.2008 12:00

tohle uz tu bylo pred tydnem !!!!

nejspis podle vzoru eekishe: "pro velky zajem otiskujeme vcerejsi uvodnik dnes znovu."

;-P;-P;-P

Ivanhoe 7.5.2008 11:56

Re: Tento clanek tady uz byl!!

I Pol Pot býval zprvu salónním levičákem, když studoval na Sorbonně. Pak přijel domů a zkusil, jak to bude fungovat v praxi... Pro ty kdo to nepochopili: Salónní levičáci jsou potenciálně stejně nebezpeční jako terénní!!!

zoch 7.5.2008 11:38

Šmarjá,Josef !!!

Snad nám nechce ten stokrát prověřený člověk z "Prognosťáku" tvrdit,že byl dycinky proti komunistům   ??   Spíše to asi bude tak,že nám plebejcům mělo být znovu předvedeno,že právě autor je velevzdělanec ,který čte vše ve světě,vše chápe a tudíž všemu rozumí nejlépe.

Moje skálopevné přesvědčení :  VK ve světle jeho činnosti před r. 89  nejen že nebyl antikomunistou,ale naopak se vždy pilně zasloužil o to,že byl kladně hodnocen a vnímán svým živitelem.    Už se mu podařilo spoustu svých  kiksů a přehmatů během let  prezentovat v opačném gardu a mnozí paměť záměrně či  pod vlivem propagandy a účelového výkladu ztratili. Se mnou se v tomto ohledu počítat nedá,ale žel - s přibývajícími léty se cítím více osamocen. Vymývání mozků u nás funguje a mladí  ani neví a netuší. Z ješitného karieristy a  byrokrata  je najednou  učiněný vzor v každém ohledu.

Snad až po smrti......jako u  jiných východních "velikánů"......

čtenář 7.5.2008 11:38

Američtí levičáci

jsou nebezpečnější, než ti evropští. Zuřivé útoky na prezidenta Bushe, oteplovací alarmizmus a další ptákoviny  jako feminizmus apod. pocházejí právě od nich. Evropa v tomto směru jen napodobuje.  Absurdní na tom je,  že evropští intoši sice nemohou přijít USA  na jméno ale přitom své americké protějšky horlivě napodobují.

jirka.s. 7.5.2008 11:29

Re: Re: Re: Re: Klausova metoda anticharty?

Krucinál, zase díra v plotě! 8-o 

jirka.s. 7.5.2008 11:27

Re: Re: Z.B. A vy jste ji už četl ?

I velmi znatelný dement by ze slov pana Boušky: "Až ji přečtete a bude-li k mání (koupi, zapůjčení), měl bych zájem."  rozpoznal,  že ji s největší pravděpodobností nečetl!

Ne tak ovšem soudružka ivana sergejevna! Čímpak to asi tak bude?;-)

gerontusinza 7.5.2008 11:22

Pane presidente, i takové knihy je nutno číst i když je nelze pochopit.......

ten pán co je napsal měl totiž velikou výhodu, on ani jeho rodina nebyla postižena "objektivními okolnostmi" ani u nicj ani z druhé strany... nebo naopak, třeba jeho rodina měla zkušenosti s výbory pro neamerickou činnost....  Mám rád lidská práva, ale nikoli jen v Číně, ale zejména v česku (referendum=radar),  referendum o smlouvách EU a hlavně v Evropě (Kosovo+USA zájmy, atd)..... A lidská práva v USA ?  ....je to jejich věc.....:-/

¨Pepa 7.5.2008 11:07

Re: Rozdíl je zřejmý ...

Skybirde pokud bys byl starší tak bys věděl, že bývaly doby,kdy byly komunistické strany i v západních zemích a to docela silné (Francie a Itálie, dokonce i v Americe, tam to bylo slabší) a měli dost slovo. A jak se jich zbavili je tím, že je nechali na pokoji v klidu pomalu umírat. A kde jsou dnes už o nich není ani vidu ani slechu. Ono něco zakázat je snadné a tím to získá na větší popularitě zvláště u nás, kde se toho chytnou Nova, ČT a různá novinová media a je to reklama jako blbec. Za deset let KSČM taky už nebude mít tolik příznivců což je vidno z jejich mítinků o jakou věkovou skupinu jde. Takže dofám, že čas pracuje proti nim a žádným jiným "bojem" se jich nezbavíme, to je nesmysl dělat nějaké zákony.

Jirka 7.5.2008 10:57

Re: Re: Re: Profesore,

Já nehájím Klause ani to není můj kůň, ale shazovat něco na jednoho člověk je trochu ubohost. Což pánové se na tom nepodepsali i jiní, kteří jsou dnes za vodou.. Možná že i vy, kteří jste v kuponové privatizaci dali hlasy fondům a Koženému tak si nestěžujte