29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
občan 7.7.2009 11:52

Re: Kličko

smrdí to strašně.Jsem nekuřák a za přáteli do hospody chodím rád.Mám velmi dlouhé vlasy a vousy.Po návratu z hospody nelze jinak než šaty svléci v předsíni a do pračky a celý člověk do sprchy a nešetřit šampónem.To je,řekl bych už jistá daň a jistý druh obtěžování druhých,ne ?Co myslíte,kuřáci ?

Marat 7.7.2009 12:46

Re: Kličko

Nejen že vydechuje ještě minuty po vykouření dehet, ale smrdí i jeho oblek. Jeden můj syn kouří ovšem nikdy u nás.Ale smrdí kouřem i jeho oblečení. Já jsem rovněž bývalý kuřák a teprve tehdy když jsem přestal kouřit,tak  cítím hned ten příšerný smrad když příjde na návštrěvu. Domlovám mu vždy. A jak já přestal kouřít? Jednou jsme v partě pařili, pilo se a kouřílo a já jsem druhý den nemohl cigaretu ani vidět. Tak jsem po probuzení si nezapálil. Po hodině jsem si chtěl zapálit, ale řekl jsem si, kfdyž jsem to vydržel do této doby, vydržím, to ještě hodinu. Za hodinu jsem si řekl, kdryž to šlo další hodinu, vydržím to ještě. Vydržel jsme to celý den. Do zaměstnán jsme si vzal od předešlého dne načatou krabičku a zase  si řekl, zapálím si za hodinu a tak to stále odkládal  po hodinách.,Večer jsem si řekl, když jsme to vydržel celí den, tak si zapálím až ráno a druhý den jsme to celé opakoval, Ještě další měsíc jsem chodil do zaměstnání s tou načatou krabičkou cigaret. Po měcíci jsem si řekl, tak boy, když jsi to vydržel tak dlouho, tak už ty cigarety nepotřebuješ. Nu, ještě asi půl roku jsem dostával chuť na cigaretu a vždy jsem odolal. Dnes už nekouřím 35 roku a jsem tomu moc rád. Zkuste to také tak.

Rudolph 7.7.2009 14:00

Re: Kličko

Přesně takhle jsem přestal kouřit já. Nic jiného ani fungovat nemůže: nějaké postupné snižování k nule a takové ptákoviny ...

Adeptům odstávky od cigarety ale nebudu nic tajit: bylo to těžké. Velmi těžké. Asi nejhorší období mého života. A dostalo mě to psychicky do kolen. Na psychiatrii. A trvá to několik let, než se vám přestane o kouření zdát a jste skutečně nekuřákem. Ale víte co? PŘES TO VŠECHNO TO STOJÍ ZA TO.

Zofka 7.7.2009 11:51

Re: Reakce bývalého kuřáka

Jinými slovy, v Americe taky bijou černochy. Nebo také - protože existuje spousta strašnějších a účinějších jedů, přestane být proto strychnin méně jedovatý???? Já myslím, že ne. Smrady z chemických továren jsou hrozné (jsem z ÚL), ale smradu kuřákově se v pohodě vyrovnají. A to nemluvím jen o cigaretách, ale i o kuřákovi jako takovém. A vůbec nevadí, že se před svojí ranní cigaretkou vysprchovat - páchne pořád hnusně a dle mého názoru tím obtěžuje okolí stejně jako bezdomovec.

Klička 7.7.2009 14:45

Re: Reakce bývalého kuřáka

Také jsem jednou s kouřením na dva roky přestal, chyba byla, že jsem pak znovu začal. Ale s tím nic nenadělám, zvláště když nechci. Zbývá tedy jediné, jestli vám my kuřáci smrdíme, tak k nám nečichejte a nevyhledávejte naši společnost. Vystačíme si sami.

Olad 7.7.2009 12:54

Re: Reakce bývalého kuřáka

Smrdí to hnusně a ještě hnusnější je mluvit zblízka s kuřákem, popřípadě sedět s ním v autě, když dokouřil a ty zplodiny se mu v ústech rozložily.

alfalfa 7.7.2009 16:15

Re: Reakce bývalého kuřáka

Učila jsem na střední škole. Když v chemii přišla řeč na kouření, nic jsem nevysvětlovala, bylo mi jasné, že nějaké uřezané nohy jsou -náctiletým někde. Prošla jsem se po třídě a bezchybně označila kuřáky.  Velmi účinné.

Xaver 82.117 7.7.2009 10:05

Kouření je slabost? Ano, nemělo by obtěžovat nekuřáky.

Mohou nekuřáci obtěžovat kuřáky? Mám rád dršťkovou. Je to slabost?;-)

kolemjdoucí 7.7.2009 10:18

Re: Kouření je slabost? Ano, nemělo by obtěžovat nekuřáky.

Myslíš, že by někdo mohl onemocnět tím, že ty debi.le jíš dršťkovou?

Xaver . 7.7.2009 11:54

Samozřejmě, hňupe.

Ale neřeknu ti proč, starej se...;-D

jorrick 7.7.2009 13:17

Re: Kouření je slabost? Ano, nemělo by obtěžovat nekuřáky.

jistěže může. (nekuřák obtěžovat kuřáky) Třeba už tím, že na trochu provokativní dotaz hned nazve autora dotazu deb-ilem, nebo podobně. V této debatě se jak vidno nesluší být ve věci kouření politicky nekorektní. Pak je ovšem debata spíše podobná provolávání hesel. Mám ten pocit jen já sám, nebo ty debaty zde bývaly otevřenější a méně deb-ilně agresivní?

Článek, o kterém se debatuje je kvalitní a podepsal bych ho. Sám jsem dlouho nekouřící kuřák a vím, o čem je řeč. Nekuřáci mají právo žádat čerstvý vzduch atd. Ale podotýkám,, že jsem potkal také dost lidí, pro které jejich nekuřáctví bylo jen a pouze záminkou k prudění okolí. Že to není součást problému? Možná... .

Ivošek 7.7.2009 14:51

Re: Kouření je slabost? Ano, nemělo by obtěžovat nekuřáky.

Mě silně obtěžují milovníci koprové omáčky, stačí když ji někde poblíž ucítím a zvedá se mi okamžitě žaludek, někdy až k plnému vyzvracení se. Měl bych požadovat zákon o zákazu koprovky ve všech restauracích?

Klička 7.7.2009 10:00

Docela dobrý článek, ikdyž

je třeba si uvědomit i jiné skutečnosti. Mezi mými přáteli je většina nekuřáků. Jsou však tolerantní. Moje kouření jim nevadí, ikdyž mne za můj zlozvyk kritizují. Podle mého názoru je vyhánění kuřáků z hospod pokrytectvím. Kdyby nekuřákům opravdu tak záleželo na jejich zdraví, museli by nutně stejně vehementně vyžadovat zrušení automobilově dopravy, zákaz provozu chemických továren a beztrestné vylévání chemických splašků do potoků, řek a moří. Mám za to, že takováto činnost podstatně převyšuje škodlivost tabákového kouře. Jen si zkuste představit, že všechny hospody jsou nekuřácké. Na cestě do takovéto hospody ujdete průměrně půl kilometru. Cestou se nadýcháte tolika škodlivin, že se vám o tom ani nezdá. Což takhle současně s kouřením zakázat zákonem provoz automobilů, letadel a jakékoliv chemické výroby? Já bych byl pro. To by se vám, nesnášenliví nekuřáci asi nelíbilo. Ono by se vás to totiž dotklo. A to ne málo.

OMar 7.7.2009 10:11

Re: Docela dobrý článek, ikdyž

jádro pudla je v právě v tom, že žádná z těch vámi popisovaných činností zdale škodlivosti kouření ani zdaleka nedosahuje (teda pokud nemáte namysli zamořování krajiny plutoniem)

JJ 7.7.2009 10:24

Re: Docela dobrý článek, ikdyž

Auta ci tovarny maji omezene emise. Vylevani chemickych splasku do potoka ci reky beztrestne neni. More nemame.

Ano dnes se dycha podstatne lepe, nez kdybychom jezdili v dvoutaktech na olovnaty benzin.

MLOK 7.7.2009 10:31

Re: Docela dobrý článek, ikdyž

A vy v té Americe zase věšíte černochy!

       Tak tohle mě milá/ý Kličko napadlo, když jsem četl Váši poznámku. Ony jsou to polopravdy co jste napsal. Mnoho z toho, co uvádíte - je pravda. Ale - bez dopravy, elektřiny a podobně bychom se asi dost těžko obešli a ZATÍM! s tím nejsme schopni nic moc rozumného udělat. Ale pracuje se na tom, emise aut i uhelných elektráren se dosti citelně snižují. Kvantifikovat škodlivost cigaretového kouře ve srovnáním s jinými fujtajbly - na Vašem místě bych to netvrdil tak autoritativně.

       A navíc. Nekuřáci po kuřácích nežádají, aby se svého zlozvyku (či vášně - nazývejmež to jak chcete) vzdali. Akorát jim vadí, když jim kuřák smrdí pod nos a zasmrdí jim oděv. Naštěstí už přibývá nekuřáckých podniků, jež mohou navštěvovat i nekuřáci, což tento letitý problém řeší.

       Asi si to neuvědomujete, ale v přechozích dobách jsem nemohl jít do hospody, protože mi kouř natolik vadil (kromě pylové a prachové alergie mám i alergii na cigaretový dým), že převážila negativa před milým poklábosením u dobrého moku s přáteli-kuřáky. Po VELMI vzácné návštěvě hospody mě ještě 2 dny pálily oči a oblek jsem musel týden větrat, než jsem ho mohl opět vzít na sebe.

       Tak a můžete se do mě kuřáci pustit:-)

Klička 7.7.2009 11:01

Re: Docela dobrý článek, ikdyž

Vaše odpověď mi silně připomíná odpovědi mé dcery na tyto argumenty. Vrať se do jeskyně. Není přeci až tak vzdálená doba, kdy automobilová doprava a chemická výroba v současném měřítku neexistovaly. Lidé neprodukovali neuvěřitelné množství odpadů a odpadků (vč. vajglů) a vůbec se nedá říci, že by proto byli nešťastní nebo jakkoliv z těchto důvodů nespokojení. Nedá se ani říci, že by byli zdravější. Různé pachy, ba ani smrady jim nevadily (existují a existovaly mnohem horší smrady než cigaretový kouř). Nebyli totiž rozcapení, neměli na to čas. Z čeho myslíte, že vznikly různé alergie, jimž operujete? Ze zcela zničeného životního prostředí, na jehož stavu se sice tabákový kouř také podílí, ale pouze nevýznamně. Mnohem méně mi vadí kuřák v hospodě než nekuřák hnojící pole chemikáliemi, automobilista - nekuřák, jezdící zbytečně autem. Máte sice pravdu v tom, že emise aut a elektráren se snižují, ale na straně druhé obrovský nárůst automobilové dopravy a spotřeba el. energie to vše převyšuje. A to nemluvím o pokrytecké politice států, které na spotřební dani z výroby cigaret inkasují desítky miliard. Není přece nic jednoduššího, než zákonem zakázat výrobu, dovoz a distribuci cigaret. To by vše vyřešilo a podobné debaty by se staly zbytečnými. Ovšem státy by přišly o nemalé prostředky a proto o podobném řešení ani neuvažují.

Minutus 7.7.2009 9:56

Inteligentní příspěvek

Ukazuje mimo jiné, že vše je otázkou kultivovanosti člověka. A na vzdělání nesejde. Když byla moje žena těhotná, pan primář klidně kouřil na inspekčáku (cca 3x5 m), kde musela jako elév vypisovat karty několik hodin denně. Řekla mi to z obav, že tam na něj vlítnu až mnohem později. Bylo to navíc na dětském oddělení. Tady je vidět, že i lékař se může chovat jako hovado.

MPL 7.7.2009 9:54

Nerovný souboj

Nedávno jsem zašel do restaurace na oběd. Dal jsem si hrachovou kaši s chlebem a limonádu s bublinkama - přijel jsem autem. Když jsem dojídal, tak mi nejdříve vlítly bublinky do nosu. Za chvíli jsem potichu krknul. Další krknutí už bylo hlasitější a kuřáci u vedlejšího stolu se na mě naštvaně podívali. Vtom začala účinkovat hrachová kaše a nenápadně jsem prdnul. Když smrádel doplul až ke kuřákům, podívali se na mě vražedným pohledem. Povídám jim: " Kdo krká a prdí, zdraví si tvrdí". Spokojeně jsem si znovu nahlas říhnul a hned na to vypustil hlasitý pšouk. Kuřáci se naštvali a vynesli mě v zubech před hospodu. Ani jsem jim nestačil říct, jak je i pasivní kouření škodlivé. Tento souboj smraďochů jsem prohrál, jelikož byli v přesile. To mě naštvalo a tak jsem se rozhodl, že jsem pro zákaz kouření v restauracích a jídelnách (alespoň v době jídla).

Jura 7.7.2009 9:48

SOUHLAS!!!

A nejhorší je když kouří jeden ze dvou partnerů a druhý ne. Nutně to musí skončit rozchodem....protože ten smrad v posteli je úděsný a neskutečný....a nekuřáka časem nutně přejde chut´ na kuřáka at´je zamilovaný jak chce. Nejhorší je žena-kuřačka, kromě ekologických. Žena má vonět a ne smrdět ja cap u plotu.:-P

MLOK 7.7.2009 10:36

Re: SOUHLAS!!!

Juro, ten cap u plotu mi smrdí méně než prouzená kuřačka;-D;-D;-D

       A políbit kuřačku na ústa? To by pro mne byl velmi - velmi nepříjemný trest. Dost dlouho bych si potom musel vyplachovat ústa ústní vodou.

Tx 7.7.2009 10:43

Re: SOUHLAS!!!

Ne tak zcela. Já jsem odjakživa nekuřák, moje žena od 16ti let kouří. Je ale velice ohleduplný kuřák. Jsme spolu už 53 let... A nesmrdí!

A.D. 7.7.2009 10:50

Re: SOUHLAS!!!

Žiju s kuřákem deset let a nevyměnila bych ho ani za nic! Určitě ne třeba za jednoho kamaráda, který sice nekouří, ovšem kouzlo ranní sprchy a zubního kartáčku jaksi stále neobjevil..

MLOK 7.7.2009 13:26

Re: SOUHLAS!!!

Milá A.D., dovolím si jednu "podpásovku". Za přepokladu, že jste nekuřačka (z příspěvku to není patrné).

      Nevyměnila byste svého muže kuřáka za svého stejného muže, ale nekuřáka??? Stejně milého, pozorného, vášnivého, .......(doplňte dle libosti)...... , ale voňavého??? Že ne? Tak to se mi nechce věřit:-)

       Jinak s Vámi souhlasím, že neumytý vagabund se smrdící tlamou není zrovna k pomilování:-D. Zajímavým faktem ovšem je, že ženy tolerují muže-kuřáka daleko častěji, nežli muž ženu-kuřačku.

tich@dohoda 7.7.2009 9:27

Zběsilým nekuřákům přeji, aby se dožili života co nejdelšího, když o něj tak urputně stojí,

viz titulek, nick JAPA/. Zrovna vcera jsem mel moznost pozorovat kurackou "ohleduplnost" , navstivil jsem kamarada, nevideli jsme se drahne casu. Upozornuji, ze je to dobry kamarad , coz jsem mel moznost si overit v tezkych casech, ktere , jak znamo kali charaktery. V hezke a utulne restauraci si on objedanal pivo a cigarety, ja kafe a obed. Kdyz mi donesli jidlo, v pohode pokracoval v koureni, dokouril v klidu, tipnul /spatne/ a popelnik s kouricim nedopalkem odsunul smerem k memu taliri, aby mu nesmrdel pod nos :-) . Nemyslim, ze muj kamarad je hovado, jednoduse si to neuvedomuje, tak jako drtiva vetsina kuraku. Asi pred tydnem jsem sel po ulici, takova kratka ulicka , cca 150 m , schvalne jsem se dival na zem, vsude lezely "spacky" , stovky nedopalku za tech par metru. Podivejte se kolem sebe, s jakou samozrejmosti kurak odhodi "spacka" nekde na zem. Cest :-)

alfalfa 7.7.2009 16:26

Re: Zběsilým nekuřákům přeji, aby se dožili života co nejdelšího, když o něj tak urputně stojí,

No dyť jsem psala, že jsou kuřáci hrozná prasata.

J. T. 7.7.2009 9:15

Je pozoruhodné, že náš parlament v tomto ohledu

nepodlehl mediální hysterii.

I-Worm 7.7.2009 9:28

Re: Je pozoruhodné, že náš parlament v tomto ohledu

ne tom není nic pozoruhodného; zkuste rozvinout ve velkovýkrmně vepřů mediální kampaň na téma "obezita zkracuje život" - kolik vepřů na ni zabere?

Mirek F. 7.7.2009 9:34

Re: Je pozoruhodné, že náš parlament v tomto ohledu

Všichni, co se budou bát o koryto (poslanecký mandát v příštím období). Právě proto je pozoruhodné ,že náš parlament nějakou neuvěřitelnou náhodou tentokrát přijal dobré rozhodnutí.

JJ 7.7.2009 9:48

Re: Je pozoruhodné, že náš parlament v tomto ohledu

"Budou se prat o koryto" - chcete naznacit, ze by nazor proti koureni v restauracich mohl by t v CR vetsinovy? 8-o