27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: K vyznamenání Petra Robejška

„Je sedmasedmdesát těch, jimž naslouchá svět a já jsem jedním z nich.“ Jedna z nezapomenutelných vět, kterou v románové trilogii o starověkém boji Židů za svobodu vložil spisovatel Lion Feuchtwanger do úst Josephu Flaviovi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Vaclavik 8.11.2016 15:17

Re: Robejšek NENí intelektuál,

Tak at je po vasem - racionalista intelektual.

Intelektual je neutralni oznaceni, nikoli nejak hanlive, jak jej mylne (pravicacky) chapete.

Naopak hanlive je v mych knihach termin racionalista. Oznacuje to cloveka, ktery si zracionalizuje vsechno, vcetne iracionality.

F. Hereit 8.11.2016 18:33

Re: Robejšek NENí intelektuál,

Plně souhlasím. Není intelektuál podle mé definice, že intelektuál je vzdělanec, který je hrdý na svou nevzdělanost v matematice, ekonomii nebo v přírodních vědách.

A proto ho mám rád.

J. Lepka 8.11.2016 9:23

Tak jsem si v diskuzi zase početl.

A docela by mně zajímalo, kolik z těch "příspěvků" psal sám Ovčáček pod různými nicky.

F. Houžňák 8.11.2016 12:01

Já se hlásím,

rozdáváte i nějaké ceny?

M. Moravcová 8.11.2016 9:14

Tak to čtu poprvé, že

"jsou její účastníci dehonestováni".

Hlavní česká média píší a mluví úplně o něčem jiném. O velkém úspěchu té staroměstské demonstrace. Naopak jsou dehonestováni jako blbci, nevzdělanci a burani z venkova voliči Zemana. I když jsem nebyla jeho voličkou, i mě tato prohlášení médií a staroměstských demonstrantů urážejí. Se Zemanem to musí ještě rok a půl vydržet. Jen toho pořádného kandidáta místo Zemana jaksi nevidět. Tak snad pan Robejšek?

P. Khail 8.11.2016 10:03

Re: Tak to čtu poprvé, že

Tak když nečtete pozorně nebo nechápete psaný text, ještě vám to tu zkopíruji: "jsou její účastníci dehonestováni. Kým? Také člověkem, z jehož rukou Petr Robejšek převzal státní vyznamenání". Vytrhnout část textu ze souvislostí a argumentovat jím může jen demagog nebo lhář.

P. Hlosta 8.11.2016 10:20

Re: Tak to čtu poprvé, že

Mohl byste uvést konkrétně ono dehonestování Zemanem? Já mám nějak mezeru v informacích, kde a koho Zeman všechny a jak dehonestoval. Prosím ale o pečlivé citace a fakta, abych si nemyslel co jiné než vy.

P. Lenc 8.11.2016 11:09

Re: Tak to čtu poprvé, že

Nějak jste mne pane Hlosto předběhl, ale dík za to, myslím si totéž, čekám nějaká ta fakta.

P. Khail 8.11.2016 11:17

Re: Tak to čtu poprvé, že

Také neumíte číst. Nebo Zeman je snad "hlavní české médium"? Protože já poukazoval na rozdíl mezi tvrzením p. Stejskala a reakcí p. Moravcové. On totiž tvrdí něco jiného než čím ona argumentuje, víme?

Z. Rychlý 8.11.2016 8:00

Při psaní komentáře mě napadlo,

nezaložil on Havel nějakou ortodoxní sektu nepolitické politiky ? Apoštolů tady tedy zanechal dost. Taková Táňa na mě působí úplně mimozemsky, a Rumlovo ego je přes veškeré leštění dost zašlé. Je mi líto Horáčka, že si nechal vlepit polibek smrti od takových revolucionářských trosek.

M. Moravcová 8.11.2016 9:16

Re: Při psaní komentáře mě napadlo,

souhlasím :-)

J. Kanioková 8.11.2016 12:08

I já..

Š. Hašek 8.11.2016 10:00

Re: Při psaní komentáře mě napadlo,

Mimoděk založil, neboť ti nepolitičtí (ve skutečnosti politiky, slávy a moci velicechtiví) jsou skoro vždy "napojeni" na bývalé chartistické jádro, složené s antihusákovských komunistů. Není to až tak složité.

V. Braun 8.11.2016 10:51

Re: Při psaní komentáře mě napadlo,

Podstatné je, jak chápete "nepolitickou politiku". Osobně to chápu tak, že občané by se měli o politiku zajímat, samozřejmě vždy v rámci voleb, ale i mimo volební období. Myslím, že na tom je založena demokracie.

Z. Rychlý 8.11.2016 11:06

Re: Při psaní komentáře mě napadlo,

Jako politiku bez politických stran. Jinak občané by se měli velmi velice zajímat o politiku a snažit se politice rozumět. Češi ovšem berou politiku jako nekriticky fandovskou záležitost. Hlavně, že naši (ODS,ČSSD,ANO,...) vyhráli, i když hrají mizerně a faulují. A rozhodčí je pro ně blbec za všech okolností.

Z. Rychlý 8.11.2016 7:46

Pan Robejšek dělá svou práci dobře.

Proto si nějaké to ocenění zaslouží. Nikde jsem nezaznamenal, že by lezl Zemákovi do ř...

Že neudělal gesto a neodmítl ? Není to muž gest, ale racionálních úvah a rozhodnutí. Nepodbízí se ani Zemanovi, ale ani iracionálním Havlovým pohrobkům, kteří to zřejmě neunesli.

S. Ševeček 8.11.2016 8:23

Re: Pan Robejšek dělá svou práci dobře.

Pan Robejšek dělá pro naši zemi Česko velmi mnoho.

Státní vyznamenání si zajisté plně zaslouží.

J. Kanioková 8.11.2016 12:05

Souhlas..

Z. Lapil 8.11.2016 22:15

Re: Pan Robejšek dělá svou práci dobře.

On totiž pan Robejšek uvažuje a píše o dlouhodobých a nadnárodních záležitostech. Zcela jistě zaznamenal (zjednodušuji) vulgarizaci politiky. To, že se jeden z představitelů tohoto trendu jmenuje Zeman a shodou okolností zrovna prezidentuje, je mu, předpokládám, dost jedno. Dokonce bych řekl, že mu pan prezident nemá co nbídnout a čím vyhrožovat. I ta medaile potěší, ale dá se bez ní žít.

Takže ho vlastně nemá potřebu ani jmenovat, natož mu lézt či nelézt tam či onam.

F. Houžňák 8.11.2016 7:01

No, dehonestováni, oni se tam na Staromáku

nesešli proto, aby oslavili národní svátek, ale proto, aby dehonestovali Zemana. Takže když si začali, nemají si stěžovat. Ostatně si taky myslím, že naprostá většina z nich byla oportunistická, mocichtivá a prolhaná sběř. Zbytek byli nemyslící zblblíci.

M. Šejna 8.11.2016 7:41

přesně tak

já si pamatuji i na 120 tisíc zpitomělých pravdoláskových demonstrantů na Václaváku v době televezní krize, kdy tahle fašistická sběř veřejně podpořila "Velkou televizní bolševickou revoluci". Takže mě tyhle pravdoláskové demonstrace provolávající nenávist vůči druhým už ničím nepřekvapí. Panu Stejskalovi ale tyhle fašistické akce evidentně imponují.

Š. Hašek 8.11.2016 10:07

Re: přesně tak

Souhlas.

A. Alda 8.11.2016 8:54

Naprostý souhlas.

Výhodou demokracie je, že volby jsou už "za pár...", takže se to vždy dá vydržet a není třeba demonstrovat proti konkrétním lidem - naopak je třeba politicky pracovat na vítězství jiných lidí v dalších volbách.

Š. Hašek 8.11.2016 10:05

Re: No, dehonestováni, oni se tam na Staromáku

Souhlas.

Neměli chtít přímou volbu a teď by tam neměli strkat textaře, sázkaře a absolutního politického mimoně (pokud ovšem nebereme mlhavé eurohodnoty a nesourodé láskamluvení jako všeprogram do každé rodiny).

J. Jelínek 8.11.2016 5:52

Peníze

non olet!

P. Maleček 8.11.2016 4:44

Robejšek zpitý medailí odhalil své totalitní panděro.

Malér vidím v tom, že Robejšek při svých znalostech a životních zkušenostech, které dokládá svou publikační aktivitou, nemůže nevidět a nevnímat destruktivní roli Zemana na ČR společnost. Ta je ke všemu v přímém rozporu s tím, co Robejšek až donedávna říkal a psal.

Přesto po medaili, zvlášť toho typu co dostal Robejšek, skočí Robejšek jak slepice po flusu.

Robejšek rozumem mdlý není, naopak. Moc dobře ví, že (stejně jako všichni Zemanem vyznamenaní) převzetím této medaile současně vyslovuje podporu Zemanovu odpudivému stylu výkonu prezidentské funkce a i Zemanovu zavlékáním ČR na východ do spárů tamních krvavě despotických vládců.

A ono to pro toho, kdo sleduje Robejškovu současnou tvorbu, zas až tak překvapivé není. Z jeho textů čím dál víc vykukuje znechucení demokracií a roste obdiv k totalitnímu vládnutí, které se neobejde bez manipulace s davem. Což se nejlépe dělá drážděním jeho nejtemnějších pudů. A přesně tohle dělá Zeman.

A pak se divte, že Zeman dá Robejškovi metál a ten ho nadšeně přijme. On totiž Robejšek oslepen leskem medaile od už zřejmého totalitáře asijského střihu, jaksi odhodil svůj stejně už notně děravý demokratický kabát a světu ukázal své, z rudých trenek bobtnající totalitní panděro. Jen aby to Robejšku nebylo poněkud brzy ...

M. Šejna 8.11.2016 7:52

destruktivní Zeman?

Zeman pouze provádí názorovou destrukci pravdoláskové ideologie nadřazených. Proto ho pravdoláska tak nenávidí. Jako státník se chová tak, jak mu prezidentský úřad nařizuje.

S. Ševeček 8.11.2016 8:22

Re: destruktivní Zeman?

cbd

A. Alda 8.11.2016 9:01

Raději mlčte.

S šílenci se nediskutuje.

Umíněnost a zarytost jsou nejlepší důkazy hlouposti a na tohoto pána to sedí naprosto přesně.

V. Povolný 8.11.2016 10:32

nesouhlasím

Zeman provádí destrukci celospolečenského konsensu - shody na tom, že směr, kterým jsme se vydali, je správný. A navíc to dělá mimořádně odpudivým způsobem. Co na tom má být státnického, to opravdu nechápu.