7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Ještě jednou k burkinám

Ale také k burkám, nikábům, čádorům, hidžábům, prostě všem těm slušivým oblečkům, jejichž pravým významem je ukázat ženu jako neplnoprávného, nečistého, potenciálně nemravného tvora, nádobu neřesti ve vlastnictví muže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Frys 19.7.2017 23:29

S burkinami je to jak s kouřením

Jo, přijde mi to srandovní, a možná tím i pohrdám, možná je to symbol útlaku. A taky se v tom musí blbě plavat. Zkoušel jsem plavat v riflích a tričku a nebylo to nic moc. Ale co si kdo obléká, do toho mi opravdu nic není. A tak jako není třeba řešit zákonem kouření v hospodě, tak není třeba řešit burkiny v bazénu, je to věc majitele/provozovatele. Taky může zakázat bermudy, nebo dokonce i jakékoliv plavky. Nebo naopak povolit třeba montérky...

M. Moravcová 19.7.2017 15:10

Teď jsem četla hezký

komentář v jedné diskusi k netoleranci Čechů k burkinám. Jasný a stručný.

"Toleranci můžeme vyvíjet jen vůči někomu, kdo ví, co ten pojem znamená"

H. Lukešová 19.7.2017 16:10

Re: Teď jsem četla hezký

Ano, tolerance ke zlu a dávnému nepříteli je zločinem proti lidskosti vůči našim lidem.

A skutečně nenávistní zde jsou pouze zdejší neomarxisté, jmenovat netřeba, seznamy netvořím, od toho jsou zde neomarxisté, ti vytvářejí indexy zakázaných serverů a nežádoucích lidí.

J. Václavíková 19.7.2017 16:25

Re: Teď jsem četla hezký

Já zírám, najednou Vám vadí zločiny proti lidskosti! Bacha, ještě jedno malé zakolísání a je z Vás neomarxistka, než se nadějete. Pak byste si musela hodit špagát.

H. Lukešová 19.7.2017 16:32

Re: Teď jsem četla hezký

Zločiny proti lidskosti mě vadily vždycky (holocaust, velký hladomor v SSSR, muslimský a komunistický terorismus). To jaksi vám nevadí muslimský a komunistický terorismus. Já nechci ani nácky, ani bolševiky, ani muslimy.

J. Václavíková 19.7.2017 16:42

Re: Teď jsem četla hezký

Jenže pokud budete horovat za lidská práva, tedy proti oněm zločinům, stane se z Vás neomarxistka. Já Vás varovala!

J. Václavíková 19.7.2017 16:52

Re: Teď jsem četla hezký

Pěkné. Chtěla bych vidět ten test, kterému podrobíte dotyčnou v nevhodném šatu, jestli je tolerantní. A co když se ukáže, že Vy sama tolerancí nevládnete? Dostanete nakopáno, nebo Vás pouze vysvlečou?

J. Tachovský 19.7.2017 13:17

Mala poznamka k radovym sestram

Na rozdil od muslimek mohou rad opustit, habit svleknou a nikdo je za to nezabije.

V. Kolman 19.7.2017 13:17

CO (KDO) BRÁNÍ TĚM UTLAČOVANÝM MUSLIMKÁM....

....navštěvovat nudistické pláže?

J. Zaorálek 19.7.2017 12:57

Ano, přesně tak. Je to symbol podřízenosti, nerovnopravnosti a méněcennosti žen, který je posouvá na úroveň zboží, majetku, který je vlastněn. Výhradně muži, samozřejmě. A to je přesně to, cemu se musíme postavit a cemu nesmíme ustoupit. Docela zajímavá je úvaha, jak by se vyvíjela situace v tech zemích západní Evropy, které v tomto ustoupily (i v jiných věcech), kdyby tuto pravdu jasne formulovaly hned na začátku a tento symbol zakázaly, alespoň tedy na takových mistech jako jsou veřejná koupaliště. Nebo spíš zcela. Jaká by tam byla dnes situace? Dostala by se tak daleko, jako dnes je?

I. Břízová 19.7.2017 12:02

Aktivistka

Na Mášáku nějaká novinářka zkouší v burkinách jak reagují přítomní rekreanti. Cítí se tam prý nesvá. Chudinka.

I. Břízová 19.7.2017 12:03

Re: Aktivistka

Pardon. Na Mácháči.

F. Matousek 19.7.2017 12:20

Re: Aktivistka

Az jí nekdo nakope p.del bude se navíc cítit ublízená.

Kráva

J. Václavíková 19.7.2017 13:02

Re: Aktivistka

Vy asi budete jeden z těch, co se cítí dotčeni nařčením z xenofobie a nenávisti, že?

M. Moravcová 19.7.2017 14:55

Re: Aktivistka

nenávistná jste tady akorát vy, Netzer a Beneš. Ostatní jsou v pohodě.

J. Václavíková 19.7.2017 16:21

Re: Aktivistka

A co Vy, také byste jim za tu drzost, obléci si plavky dle svého gusta, nakopala prdel, paní láskyplná?

I. Břízová 19.7.2017 16:39

Re: Aktivistka

Ale paní Václavíková. Ona si ty burkiny neoblékla proto, že se jí to líbí, nebo dokonce pro nějakou víru.Četla jste vůbec ten článek?

J. Václavíková 19.7.2017 16:46

Re: Aktivistka

Takže Vy byste také tuhle ženskou nejradši nakopala? Teď si pouze nejsem jista, jestli je pro Vás horší, když burkiny obleče někdo z přesvědčení, nebo naopak proto, aby si vyzkoušel reakce na vlastní kůži.

I. Břízová 19.7.2017 17:01

Re: Aktivistka

Já tvrdím to, že aktivistky si umanuly něco někomu dokázat. A ty burkiny, které tato aktivistka na sebe navlékla k tomu jejich dokazování patří.Vám se to líbí, dokonce je podporujete, já to považuju za pitomost.O nějakém kopání někoho jsem já ani nepípla.A za nejhorší považuju to, že se někdo chová jako pitomec.

P. Boublíková 19.7.2017 17:19

Re: Aktivistka

Jj, a protože si umanuly dokázat netoleranci, prohlásily za netoleranci čumění na babu v burkinách. Ale na fotách ani to čumění není moc patrné, většina lidí okolo si té namaškařené osoby vůbec nevšímá.

J. Václavíková 19.7.2017 17:20

Re: Aktivistka

V tom případě nevím, proč jste na mě reagovala, když já jsem se pozastavila pouze nad onou agresivní reakcí. Taky nevím, co má aktivismus společného s tím, když někdo zkoumá reakci lidí. Ono se vůbec vyrojila spousta bezobsažných klišé, jež jsou dost bez rozumu nadužívána.

,,Dokonce je podporujete" Vážně? A jak jsem to udělala? Nepletete si toleranci s podporou?

I. Břízová 19.7.2017 17:25

Re: Aktivistka

Zdá se, že nemá cenu se s Vámi o něčem dohadovat. Ale aspoň nejste sprostá.Za to děkuji.Sbohem.

P. Boublíková 19.7.2017 12:48

Re: Aktivistka

Četla jsem. Nikdo na ni nevlítl s kudlou, ani do vězení nepůjde. Test české tolerance dopadl na 1* a paní redaktorka si naběhla na vidle.

J. Veselý 19.7.2017 13:36

Re: Aktivistka

A hlavně je na tom videu vidět co jsou ty burkiny zač. Obyčejné hadry, to už se můžu koupat v teplákové soupravě a bude to stejné. Na Mácháči to tak nevadí, ale v krytém bazénu docela průšvih.

M. Moravcová 19.7.2017 14:59

Re: Aktivistka

"Všichni mě sledují, ale málokdo se mi podívá do očí" ta nána ani neví, že muslimkám se nesmí koukat do očí.

P. Vaňura 19.7.2017 11:17

Pokud si každý může nosit co chce, není důvod aby

kdokoliv nechodil s hákenkrajcem na rukávu.

Ostatně, islám povraždil více lidí, než nacismus a komunismus DOHROMADY.

V. Kraus 19.7.2017 10:16

U nás se o burkinách diskutuje,

v egyptské Hurghadě jistý "zbožný muž" řešil nevhodný koupací oděv žen na pláži nožem. Asi se mu nelíbilo, že ony ženy na sobě neměly burkiny. A potom, že je máme chápat a být k burkinám vstřícní.

J. Chaloupka 19.7.2017 10:03

Je to jen o tom, že muslimům-mužům nikdo

nezakazuje nosit evropské šaty, takže je nerozeznáme. Měli by mít také něco předepsáno, třeba placku: jsem muslim.

A. Alda 19.7.2017 10:20

Ve většině případů se rozeznat dají.

Mají tmavší barvu a jsou neholení.

S. Netzer 19.7.2017 10:47

Re: Ve většině případů se rozeznat dají.

"Tmavší barvu" mají například Arménci a Řekové a vousy mají koptští a řečtí ortodoxní duchovní.

Předpokládám, že jste schopen je díky svému ostrozraku a vrozené inteligenci na první pohled rozlišit od muslimáckých čmoudů.