28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Je velká část našich občanů xenofobní?

Nejprve verbálně. Mnoho lidí povrchně a mylně vnímá slovo xenofobie jako výraz pro nenávist a nepřátelství proti všemu cizímu. To ale není pravda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Netzer 24.11.2016 11:56

Re: Jedno je jisté

Nálepkování je vaše silná stránka, blběnko.

P. Smutný 24.11.2016 12:02

Re: Jedno je jisté

Má pravdu, žejo. A to vás štve, kravěnko :-)

S. Netzer 24.11.2016 12:12

Re: Jedno je jisté

Je hloupá.

Jako vy, volku.

P. Smutný 24.11.2016 12:25

Re: Jedno je jisté

Za hloupou vítačku jste tu od začátku vy, kravko.

J. Hanzal 24.11.2016 12:41

Re: Jedno je jisté

Do háje, tak co je frau Netzer. Čekám už 3hod. na to vysvětlení správného liberála a furt nic. nezabývejte se zemědělstvím, ale podejte nám už konečně výklad pro správného liberála.

R. Langer 24.11.2016 13:40

Re: Jedno je jisté

Pátá kolona, co si dobrovolně zvolila podřadnou úlohu otroka nás bude poučovat o svobodě!

Co všechno se dnes ještě nedozvíme? :-D

J. Schwarz 24.11.2016 10:40

Re: Jedno je jisté

O hodnotách slimáků vím taky kulové, ale úplně mi stačí je výsledkem aplikace jejich hodnot je sežraná zahrada.

R. Gramblička 24.11.2016 11:12

Re: Jedno je jisté

:-)))

R. Langer 24.11.2016 13:41

Re: Jedno je jisté

Bingo!

P. Rudolf 24.11.2016 13:43

Re: Jedno je jisté

Po přečtení několika článků tohoto autora, kdy pro jejich hloupost a autorovu naprostou neznalost problematiky jsem je nikdy nedočetl do konce, si dovolím konstatovat, že autor ví kulové o čemkoliv.

S. Netzer 24.11.2016 14:29

Re: Jedno je jisté

To můžete tvrdit i bez dovolení. :-)))

R. Langer 24.11.2016 14:29

Re: Jedno je jisté

Nebo jsi to jenom, jako obyčejně, nepochopil, soudruhu... :-D

J. Hanzal 24.11.2016 14:43

Re: Jedno je jisté

Chtěl jsem, Pane Langře, napsat, že Vaše tykání je neslušné, ovšem zapomněl jsem na to , že si soudruzi tykali takže to v případě s. Rudolfa nevadí:))

K. Janyška 24.11.2016 9:03

Samozřejmě, že není. Jsme národ. Tím neříkám

nic než národ. Ale jsme národem spořádaným, co máme to jsme si sami vybudovali a nevidímm jediného důvodu to cpát lenochům, zločimcům a náboženským fanatikům, tedy strašpytlům ze strašidel... Dzp.

P. Zinga 24.11.2016 8:40

"Jsem starý bílý muž.

Píšu na stroji, které vymysleli a na trh hodili staří bílí mužové. Mé znalosti a mé smýšlení o světě čerpají ponejvíce z knih, napsaných starými bílými muži. Jako brouk stojím na ramenou starých bílých mužů a jsem za to nekonečně vděčný." Dushan Wegner, německý publicista

M. Šejna 24.11.2016 7:57

xenofobní je jen ten, kdo nezná data

málokdo z těch, kteří jsou proti imigraci, ví, kolik se k nám ročně stěhuje cizinců. Proto jsou tak snadno manipulovatelní různými xenofobními populisty.

k 30.červnu 2016 u nás bylo registrováno 480 tisíc cizinců s trvalým nebo přechodným pobytem. Z toho 20 tisíc jich bylo z Afriky nebo z muslimských zemí.

V Česku nyní zcela legálně žije 1660 Turků, 1380 Albánců, 800 Tunisanů, 770 Egypťanů, 760 Syřanů, 540 Pakistánců, 390 Íránců, 350 Iráčanů, 270 Maročanů, 235 Jordánců, 200 Jemenců, 190 Libyjců, 170 Palestinců, 160 Saudů.

Z pohledu těchto čísel je opravdu komické, když národ protestuje proti povinným uprchlickým kvótám v počtu zhruba 1700 uprchlíků. Prý k nám zanesou nemoci a islám.

Těch aktuálně žijících 20 tisíc Afričanů a muslimů k nám přinelo co?

R. Tesařík 24.11.2016 8:41

Re: xenofobní je jen ten, kdo nezná data

To jste to pěkně zgulášoval.

T. Hraj 24.11.2016 8:53

Re: xenofobní je jen ten, kdo nezná data

Protestoval bych i kdyby ten počet imigrantů byl jeden a ten byl zdravý, jako řípa. Principielně by totiž vadilo, že je nelegální a povinně kvótovaný.

S těmi 480 000 naopak nemám problem, protože přicestovali v souladu s naší imigrační politikou a podrobili se příslušným administrativním procedurám. Tj. o vstup do země slušně požádali a bylo jim vyhověno.

M. Šejna 24.11.2016 9:45

pane Hraji

mnozí z těch cizinců, kteří už mají u nás povolení k pobytu, k nám přicestovali nelegálně, protože ve válkou zmítaných zemích je docela problém zajít na české velvyslanectví a požádat tam o vízum. Tihle lidé obvykle v do Česka přicestují a poté požádají o přechodný pobyt nebo o azyl.

T. Hraj 24.11.2016 9:58

Re: pane Hraji

Ano, to je pochopitelný stav nouze. Takoví lidé ale jistě nebudou mít nic proti tomu, že do doby zlegalizování jejich pobytu (vyřízení žádosti o azyl) se nebudou moci volně pohybovat po republice, ale budou v detenčních centrech. Vždyť podstatné je, že si zachránili holý život.

Ale nevím o tom, že by takových u nás bylo mnoho, jak říkáte.

A. Alda 24.11.2016 9:16

Protesty lidí mají smysl je do té doby,

než je země cizinci zaplavena.

Právě díky protestům občanů se naše země nestala čekacím táborem muslimů pro přechod do Německa. Díky protestům občanů nejsme zavaleni statisíci s námi zcela nekompatibilních cizinců.

Proti Vietnamců, Číňanům, Mongolům, Korejcům, Ukrajincům, Bělorusům se nikdy takový odpor nezvedl a převažuje positivní vztah k nim. Nikdo se nedomáhá jejich vystěhování, isolace, hlídání a tvrdé kontroly nad nimi. Pro nikoho se nestali předmětem politického souboje.

Ale muslimy zde naprostá většina našeho národa nechce, protože nejsm blbí a dokážeme se učit nejen z chyb vlastních, ale i z chyb cizích. Vidíme přeci, co muslimský příval způsobil v Anglii, v Holandsku, v Belgii, ve Francii, v Itálii, ve Švédsku, v Německu... To tady prostě nechceme!

M. Šejna 24.11.2016 9:38

pane Aldo

muslimů u nás v současnosti žije asi 22 tisíc (na tomto čísle se shodují státní úřady i Konvičkovci). Z toho zhruba 5 tisíc má už české občanství, takže nejsou evidování mezi cizinci.

Mohl byste nám tu sdělit, co Vám na těchto 22 tisících muslimech žíjících nyní v Česku vadí? Ubližují Vám nějak?

M. Drašner 24.11.2016 9:54

Re: pane Šejno

Je vidět, že nejste zahrádkář. Ten, kdo nezačne vyvíjet příslušné aktivity v době, kdy se mu na zahradě objeví první škůdci (mšice, slimáci, mandelinka bramborová...) spláče nad výdělkem.

T. Hraj 24.11.2016 10:21

Re: pane Aldo

Těch 22 tisíc k nám přicestovalo individuálně, nikoli masově ve vlně. Každý si musel najít své místo ve společnosti, pracovní uplatnění a pod. Nevím o tom, že by si někdo z nich vynucoval nárok na pobyt. Proces integrace byl tedy přirozený a postupný. Mnozí se sem vrátili jako do země, kde v mládí studovali (mají tedy k CR určitý vztah a jsou vzdělaní). Problémy s nimi nejsou (a doufejme nebudou). Ať se jim u nás líbí a daří.

Přesto si nepřeji, aby se jejich počet zvyšoval. Islám je ideologie zla.

R. Gramblička 24.11.2016 11:19

Re: pane Aldo

ano, 22000 úplně stačí

F. Matousek 24.11.2016 13:59

Re: pane Aldo

proc zapomínáte na to , ze jsou napr. ochotni si vynucovat nosení sátkú soudne? A to je teprv zacátek. Soudní procesy v západnch zemích jsou toho dokladem. Pan Sejna zrejme neví, ze

muslimové pozadují zákaz vánocních krestanskych symbolú, v Bavorsku uz nesmí byt ve skolách kríze, neb muslimové si stezovali a bylo jim vyhoveno. Ted se resí jak migrantúm vyhovet, kdyz si chtejí brátt nezletilé dívky, event. jak jim z vyjímky povolit mnohozenství.

Pan Sejna se nebojí On to v Ceské TV jeste neslysel. A neuslysí.

T. Hraj 24.11.2016 14:23

Re: pane Aldo

Ano, i u nás jsou ojedinělé případy pokusů něco si vynutit, ale myslím, že zatím byla reakce úřadů vždy celkem profesionální (tj. pochopitelně odmítavá).

Naše reakce je taky to jediné podstatné. Problém nejsou migranti ani islám, ale my, tedy naše ochota jim vzdorovat. Zdá se, že na tom nejsme ještě tak špatně.

Nicméně i u nás se snaží bohatí arabové skupovat pozemky za účelem vytváření "svých" lokalit (Teplice, Podkrkonoší ...).

A. Alda 24.11.2016 16:27

co proti nim mám?

Jsou to muslimové.

P. Smutný 24.11.2016 9:34

Re: xenofobní je jen ten, kdo nezná data

Tak jste si zase zaagitoval a teď už jděte zpátky do brusele.

M. Šejna 24.11.2016 9:48

ignorante Smutný

máte nějaký problém s daty od ČSÚ? Máte nějaký problém s daty od Policie ČR? Já totiž čerpám z jejich statistiky, nikoli ze statistiky Bruselu.

Takže tahněte do brusele vy, nevzdělaný agitátore, když nevěříte údajům českých policistů a statistiků.