11.5.2024 | Svátek má Svatava


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Já mám právo sedět! A kojit! A...

Spirituál kvintet kdysi v hluboké totalitě přišel s písní Až se k nám právo vrátí. A všichni se tajně uculovali: „Ti jim to dávají sežrat! Jó, až bude právo i u nás...“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Student 24.4.2019 12:06

Re: Před časem jsem narazil na matku kojící na lavičce,

Pane Dvořáku, pokud jste předchozí text napsal s jistou nadsázkou, což je možno i dovoleno, v pořádku. Ale jestli jste opravdu čuměl na kojící, cizí ženu, a hovořil tak jak popisujete, tak jste opravdu trochu mimo.

P. Dvořák 24.4.2019 13:51

Re: Před časem jsem narazil na matku kojící na lavičce,

Rozmyslete si, jestli je na veřejnosti kojící žena naprosto běžná a normální činnost.

Jestli ano, pak je naprosto normální, že se kdokoliv může dívat a ta nána ani její ochránci se hned nemusí čilit. Jestli je to činnost, která by se na veřejnosti neměla provádět, tak ji neměla provádět a nikdo by ji neočumoval.

Já jsem za ní nelezl do žádného keře, neschovával jsem se za rohem ani za noviny, ve kterých jsem měl vystřižený otvor, jenom jsem šel kolem a zadíval se. Ona z toho měla když už ne hysterčák, tak určitě aspoň nerv. Tak nemá kojit na lavičce u cesty k obchodu a ušetří si nervy. Dítě by jistě nezhynulo, kdyby bylo nakojeno o několik minut později o několik desítek (možná stovek) metrů od takto exponovaného místa.

Ale to je pořád dokola. Vy a několik málo dalších diskutujících i ta nána jste holt patřící do skupiny, kteří si myslí, že můžou všechno a ostatní jen to, co jim dovolíte.

Z. Lapil 24.4.2019 15:51

Re: Před časem jsem narazil na matku kojící na lavičce,

Je pravda, že já si na lavičce spíš čtu, než bych kojil, ale kdyby se někdo zastavil a čuměl na mě, tak bych se taky rozhořčil.

J. Sedlář 24.4.2019 9:49

Re: Před časem jsem narazil na matku kojící na lavičce,

Proč ? Z čeho usuzujete ? Kde je vystaveno na odiv, tam se mohu dívat. Můžete si o tom myslet co chcete, ale napsat to.... aby to náhodou neporušovalo má leva.

J. Novotny 24.4.2019 9:31

Re: Před časem jsem narazil na matku kojící na lavičce,

Ne, ten voyer.

P. Dvořák 24.4.2019 9:44

Novotný, jste debil, protože používáte cizí slova

a nevíte, co znamenají.

"Voyeurství je sexuální úchylka charakterizovaná vybíjením, sexuálního vzrušení tajným, pozorováním pohlavního styku jiných lidí."

Jestliže si znovu přečtete, jak jsem situaci popsal a přesto i potom budete trvat na tom, že jsem ji pozoroval tajně, za účelem vybíjení sexuálního vzrušení a že se u ní jednalo o pohlavní styk, jste debil na druhou.

J. Novotny 24.4.2019 10:09

Re: Novotný, jste debil, protože používáte cizí slova

Tak jistěže ten dement při tom měl sexuální dráždění, které nedokázal ovládnout. Proč by to jinak dělal?

P. Dvořák 24.4.2019 10:21

Re: Novotný, jste debil, protože používáte cizí slova

Sexuální dráždění dnes máte vy několik dalších. A navíc po všem, co jste dosud naplácali, musíte udržet linii.

My ostatní považujeme kojení za do značné intimní věc, která by pokud možno měla být prováděna mimo veřejnost. I z důvodu hygienických. Nakonec když může JUST! a zrovna v bance kojit, tomuto předchází soulož, kterou také může jít dělat do banky. Mezi souložemi je potřeba nejen jíst, ale i vyprazdňovat se, což také může kdekoliv v parku a koneckonců i v bance.

Hranici kde, kdy, kdo a co smí dělat, budou určovat exhibicionističtí podivíni?

J. Novotny 24.4.2019 11:45

Re: Novotný, jste debil, protože používáte cizí slova

Choval jste se jako úchyl a ještě se tím chlubíte. Běžte se léčit.

P. Dvořák 24.4.2019 11:56

Re: Novotný, jste debil, protože používáte cizí slova

Opakujete se jak flašinet. Žádná myšlenka.

Přečtěte si můj komentář v 11:52 k vaší omílačce z 11:39.

Z. Lapil 24.4.2019 15:56

Re: Novotný, jste debil, protože používáte cizí slova

Dejme tomu. Nicméně zastavit se a zírat na cizího člověka je projev nevychovanosti, ať už kojí nebo je kojen.

Až se vydýcháte, čtěte dál: vy se svými dnešními příspěvky zařazujete přesně mez i ty "já mám právo", o kterých je článek. To právo vám snad ani žádný právník nebere, ale smiřte se s tím, že vás občas nějaký neprávník osloví značně nevybíravým způsobem.

J. Sedlář 24.4.2019 9:53

Re: Před časem jsem narazil na matku kojící na lavičce,

Konám-li potřebu na veřejnosti, počítám s následky. Chčiju - přijde městapo, kojím - přijde čumil, souložím - budu na trubce. Máte právo na všechno, já mám právo se dívat nebo ?

P. Dvořák 24.4.2019 9:30

Re: Před časem jsem narazil na matku kojící na lavičce,

Když někdo přistupuje ke kojení tak, jako k vlastnímu jídlu, to jest v klidu a na veřejnosti, pak musí počítat s tím, že se na tu činnost v klidu a na veřejnosti bude každý dívat.

Jestliže někdo provádí činnost, která by měla podle něho být skrytá, ale přesto ji provádí na veřejnosti, tak tomu u nás říkáme debil, protože 1) neví, co chce a patří do léčebny (za mříže, podle okolností) 2) nebo si myslí, že je pupek světa a všichni se z něho po....

Kdo je a kdo není úchyl, stejně tak jako která činnost je a která není úchylná, bych při vašem rozumu vůbec neřešil, protože to záleží na kultuře té které společnosti. Ne na názoru jednoho podivína.

J. Novotny 24.4.2019 10:15

Re: Před časem jsem narazil na matku kojící na lavičce,

Je rozdíl mezi tím, když se někdo dívá a když ostentativně čumí trumbero.

P. Dvořák 24.4.2019 10:33

Re: Před časem jsem narazil na matku kojící na lavičce,

Když si nána ostentativně kojí, tak ať se nediví, že se kdokoliv ostentativně dívá.

Jenom blb něco dělá tak, aby se všichni mohli dívat a potom po všech chce, aby se nedívali.

Jenom blb a pokrytec se tváří, že někdo něco nedělá, když všichni vidí, že dělá.

Vy byste si obecně měl rovnat v hlavě, jestli u nějaké činnosti můžete nebo dokonce toužíte být viděn a potom se nedivit, když se na vás při tom někdo dívá.

J. Novotny 24.4.2019 11:39

Re: Před časem jsem narazil na matku kojící na lavičce,

Jsou země, kde jsou s tím naprosto v pohodě, jenom Vy hledáte pořád nějaký problém. Běžte se léčit.

P. Dvořák 24.4.2019 11:52

Re: Před časem jsem narazil na matku kojící na lavičce,

Jste fakt minimálně nechápající, ale spíš postižný mnohem více.

Já jsem s tím neměl problém, normálně jsem se díval, jak ta nána kojila. Ona začala mít problém poté, když kojila na veřejnosti, kde se na ni každý dle libosti může podívat a já jsme se podíval, s čímž nutně musela počítat nebo to přímo chtěla a potom zase nechtěla.

Strčte si někam "nějaké země", vy světoběžníku a kosmopolito. Neřešíme vaše vysněné destinace, řešíme blbku kojící na veřejnosti a její partičku fanatických zastánců, přičemž ani ona ani její partička vlastně neví, co chtějí.

Vlastně ví. Chtějí si dělat, co se jim zlíbí, kdekoliv, kdykoliv, samozřejmě tak, aby je u toho mohl kdokoliv pozorovat, ale bacha! když by je u toho někdo pozoroval. Potom vyžadují přísné soukromí. Prostě blbci horší než malé děti.

J. Novotny 24.4.2019 12:17

Re: Před časem jsem narazil na matku kojící na lavičce,

Tak to máte ještě štěstí, mohl jste dopadnout takto:

https://www.lidovky.cz/sport/ostatni-sporty/zenu-na-plazi-sledoval-onanujici-muz-nevedel-ale-ze-je-to-ultimatni-zapasnice.A190424_113001_ln-sport-ostatni_rkj

P. Dvořák 24.4.2019 13:37

Re: Před časem jsem narazil na matku kojící na lavičce,

Nemusím to číst, už jen podle odkazu vidím, že jste si vybral podle sebe, to jest úplně blbý a nesouvisející příklad.

J. Novotny 24.4.2019 13:49

Re: Před časem jsem narazil na matku kojící na lavičce,

Vybral jste si ke svému oplzlému útoku ženu, která kojila a byla tak jednoduchou obětí a nemohla se bránit. Proč? Abyste mohl ukázat, jakej jste frajer? Komu?

Pane jste ubožák.

P. Dvořák 24.4.2019 14:05

Re: Před časem jsem narazil na matku kojící na lavičce,

Ano jste ubožák a ztrácíte jakékoliv argumenty. Já jsem si ji k žádnému útoku nevybral, naopak zaútočila ona na mně. Naštěstí jenom verbálně.

Vám se nelíbí, když jsem prováděl to, k čemu ona svoji exhibiční činností na veřejnosti dala de facto souhlas, to jest, díval jsem se.

Z lidí jako vy je mně na nic, protože z nich se rekrutují překrouceči a zamlčovači pravd a skutečností. A zakopávači hoven pod stůl, jenom aby (óóó hrůzo) nikdo neviděl, že je tady hovno. Čest vaší pravdolásce, kde je všechno jinak než v životě.

M. Moravcová 24.4.2019 14:24

Re: Před časem jsem narazil na matku kojící na lavičce,

Máte pocit, že před kojící ženou je třeba si sednout na prdel? Ale jděte. Taky jsem kojila. V parku na lavičce. odlehlé lavičce a stejně jsem se halila plínou. Až budete kojit, tak se přihlaste k diskusi.

J. Novotny 24.4.2019 17:01

Re: Před časem jsem narazil na matku kojící na lavičce,

Ta žena mu nijak nepřekážela, nemohla se bránit, její důvod pro kojení na tom místě mohl být různý - je možné, že to mohla udělat lépe, je i možné, že nad tím moc nepřemýšlela. Ale jenom zmetek by udělal v té situaci to co on.

A přiznáváte, že jste kojila ve veřejném prostoru. Jak by Vám asi bylo, kdyby tam přišel oplzlej dědek a začal na Vás čumět?

Jinak nemáte co určovat, kdo může a nemůže diskutovat, ta doba už pominula (nebo ještě nenastala?).

M. Moravcová 24.4.2019 17:55

Re: Před časem jsem narazil na matku kojící na lavičce,

Kojila jsem v parku, a nikdo mě neviděl. Snažila jsem se, aby mě nikdo neviděl. Kdyby ta mamina požádala personál o prostor, kde by mohla nakojit dítě, jsem přesvědčená na 100%, že by jí bylo vyhověno. Zvlášť v se bance musíme chovat jasně tak, aby bylo zřejmé, že nepřipravujeme loupež, že si nevyhlížíme případnou oběť loupeže a podobně. Od toho tam ostraha je. A kojení v bance není normální činnost v bance.

D. Stirský 24.4.2019 4:19

V galeriích lze občas viděti středověký obraz Kojící Panny Marie. Tak o co jde

P. Dvořák 24.4.2019 4:46

Máte pravdu.

V galeriích lze občas viděti nejen středověké obrazy mučení, poprav, zabíjení v bitvách. Tak o co jde.

V. Student 24.4.2019 12:13

Re: Máte pravdu.

Mohl byste, pane Dvořáku, vysvětlit vaší asociaci mezi kojící Madonou a mučením a popravami? Nechci vás znepokojovat, ale i podle vašich dalších textů to vypadá, že ve vás pohled na kojící ženu vyvolává pocity, se kterými byste se měl rozhodně svěřit i někomu jinému, než nám Psu.

M. Moravcová 24.4.2019 14:18

Re: Máte pravdu.

Víte, co je to stud a rozpaky? To jsou normální lidské vlastnosti. Za ty se nikdo nemusí stydět a určitě se s nimi nechodí k psychologovi. To jste trochu přepískl.

P. Dvořák 24.4.2019 14:18

Re: Máte pravdu.

Jaké pocity máte na mysli? Přečetl jste si můj úplně první příspěvek? Ten není o mých pocitech, ale o pocitech té nány, která zrovna!!! musela kojit na lavičce u cesty, kudy lidé chodí nakupovat.

Pokrytci odvraceli zrak, já jsem se díval, čímž jsem tu nánu rozzuřil, což chápu, protože ona se chovala tak, aby ji všichni viděli a já jsem jí to splnil. :-)) Takže kdo by se komu měl svěřovat jinde než vám na Psu, je evidentní.

Tu asociaci jsem jenom hodil o level výš, než Autor: D. Stirský Datum: 24.4.2019 4:19. Když on přirovnává galerijní obraz kojící ženy k dnešnímu životu, proč bych měl skončit tam, kde on si stanovil hranici?

R. Gramblička 24.4.2019 6:42

Re:

Tvl, kam na ty argumenty chodíte?