15.5.2024 | Svátek má Žofie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Liberta 26.11.2007 21:17

Mám na to větu

Na tyhle obtěžující telefonáty s nabídkou čehokoliv jsem si nacvičila odpoveď: děkuji za nabídku, prostuduji si ji v klidu na vašich webových stránkách. NA SHLEDANOU! -  a docela to funguje, prostě pak seknu sluchátkem s pocitem, že jsem to uťala slušně.

pp 26.11.2007 20:36

Pevnou linku jsem zrušil

ještě za panování Telecomu a při čtení článku a reakcí si pochvaluji, že jsem nic lepšího udělat nemohl.

Ladislav N. 26.11.2007 23:57

Re: Pevnou linku jsem zrušil

 ;-)R^ Já to udělal ještě za vlády ČSSD k prvnímu dni navýšení sazby DPH z 5% na 22%. A rozhodně jsem neprodělal; peníze dostává na O2 nezávislý poskytovatel připojení k Internetu a za nesrovnatelně lepší služby (při dané ceně) než nabízí O2...

trolla 26.11.2007 18:12

fungující tržní ekonomika,

to je dobrý vtip za situace panující u nás, milá autorko. To ani omylem. Dalo by se diskutovat také o tom, zda tato tři slova nejsou protimluv obecně. Něco jako charakterní herec. Jak může být charakterní někdo, kdo se profesionálně přetvařuje.

divana 26.11.2007 16:55

odpověď z O2 = Datum: 21.11.2007 v osm ráno :

Dobrý den, Na lince probíhá hromadná změna portů. Očekávané dokončení je: 22. listopad, 2007 10:39:25 

Děkujeme za pochopení  Hezký den   S pozdravem  Daniel Kučera

Specialista Supervize TeSu Praha  Telefónica O2, Czech Republic a.s.

divana 26.11.2007 16:56

další obdobné bylo zhruba tři dny na začátku prázdnin letos v červenci

pája 26.11.2007 16:45

POZOR JSOU TO PORAD TELEKOMUNISTI

Jmenuje se to jinak ale je to porad stary znamy telecom

VladaPing 26.11.2007 16:36

Vymačkávat debilní tlačítka 1 až 9 na mobilním telefonu, držíc vnoučka v náručí...

ještě jde - lze vnoučka odložit, ale zkuste odpovídat na "prefabrikované" dotazy pokud stojíte na pánském pisoiru....

baltahsar 26.11.2007 16:47

Re: Vymačkávat debilní tlačítka 1 až 9 na mobilním telefonu, držíc vnoučka v náručí...

A vy tam nemáte čudlík, na kterym je takový to červený položený sluchátko?

VladaPing 26.11.2007 16:56

Re: Re: Vymačkávat debilní tlačítka 1 až 9 na mobilním telefonu, držíc vnoučka v náručí...

Mám, ale v jedný ruce držím mobila a v druhé.. no toho (nečerveného) čudlíka..

A močím, močím.....

Dědek 26.11.2007 15:44

Tak nějak je to.

Oxydi (O2) ou tů jsou jako všichni ostatní poskytovatelé těchto služeb. Platit musíme hodně a přesně ale jakmile dojde na jejich malér tak mrtý a rozšlápnutý brouk je vzor živosti.;-€

Martin 26.11.2007 13:36

Zkusil jsem na vlastní kůži

jaké že to máme schopné telekomunisty v "prekabátěném" O2-telekomu. Objednal jsem si (vzhledem k tomu, že wifina v naší vísce stojí za prd) balík trio a po telefonu. Na druhé straně (tedy u O2) naslouchala a do klávesnice ťukala jakási slečna. Menší problém měla pouze s tím, že trvalé bydliště mám jinde, než kam jsem požadoval zřízení služeb. Nicméně vše se povedlo a slečna mě ubezpečila, že na kobel vedoucí do mého domečku, lze instalovat jak ADSL tak TV. Dohodli jsme termín intalace a já se pln radosti jal očekávati onen všudy reklamovaný zázrak s filigránským zavináčem (nebo co to v té reklamě ten doveda plácá). Ve smluvený den se k mému zklamání nikdo nedostavil. Tedy nikdo, přijel za mnou na návštěvu otec a přivezl balíček pošty co u nás doma ve schránce úvízl a patřil mě. A mezi poštou obálka od O2 (už jsem zase chtěl napsat od telekomu - jestli to nebude tím, že se chovají stále stejně). V dopise uvnitř mě s.pracovník(ce) informovali o tom, že vše je na nejlepší castě ke zřízení mnou požadovaných služeb, ale na adrese mého bydliště! Po telefonátu, v němž jsem si připadal jako lhář, když jsem přesvědčoval pracovníka zákaznické linky, že jsem té slečně skutečne nadiktoval adresu pro zřízení jinou, než tu s trvalým bydlištěm a v němž jsem se dozvěděl, že na oné ústředně, kde bylo před týdnem volno, už není volný slot pro TV, opět čekám. Čekám na vyřízení stížnosti jenž jsem na postup oné pracovnice podal. Při zahájení hovoru s pracovníky podpory vás automat ujistí, že "V zájmu zlešování..." je to co si povídáte nahráváno. No asi se dá dohledat co jsem po slačně chtěl a co nakonec někdo zmršil, ale asi nikdo nechce, protože se niko neozval. A tak mi opět na mysli tane něco bolševicích a jejich mizerné práci... Změnil se název a logo na obálce, ale obsah zůstává stejný. A považte kolik by u O2 museli vydělat, kdyby všem kdo si objednají to co se reklamuje také vyhověli.

MLOK1 26.11.2007 14:30

Re: Zkusil jsem na vlastní kůži

Martine, věc se má dle mého skromného mínění trochu jinak. Za vlády komunistů tu žilo mnoho šikovných a spolehlivých lidí, vychovaných ještě kapitalismem. V období socialismu, jaksi setrvačností jelo vše dál, ale mělo to sestupnou tendenci. V dnešní době se čím dál, tím víc přesvědčuji, že nyní nastala ve službách éra nezodpovědných neumětelů a diletantů - čest nemnoha výjimkám. Jinak už si nedovedu vysvětlit všudepřítomnou neodbornost, laxnost, nedržení slova...........   snaha o maximální finanční ohodnocení při vydání co nejmenší (nejlépe žádné) námahy.

       Já vím, ono se něco podobného říkalo už ve starém Římě o nové mladé generaci. Naštěstí se občas najdou i výjimky, které tím víc potěší.

Šerlok Homeless 26.11.2007 13:13

Kdy konečně dealeři zjistí, že nabídky po telefonu nefungují

Obzvlášť mne někdo nadchne, když mi zavolá ve chvíli, kdy jsem na odchodu: Čepici na hlavě a šálu na krku. Uzavírání smluv po telefonu může fungovat jedině tak, že zákazník volá na call centrum, opačně ne. Zákazník zavolá ve chvíli, kdy je připraven, má všechno spočítané, ví co chce a akceptuje jednu z nabízených voleb, které si předem prostudoval. Na druhé straně je stálá sluýba určená k přijímání takových volání.

NIKDY neuzavírám smlouvy tak, že mi volá dealer, pokud to nebylo předem dohodnuto a nevyšlo to z mé iniciativy.

Seznámení s nabídkou a uzavření smlouvy vyžaduje časový odstup. Promiňte, nemám čas, sdělte mi, kde mohu získat více informací, které bych si mohl v klidu prostudovat!

pig 26.11.2007 20:40

Re: Kdy konečně dealeři zjistí, že nabídky po telefonu nefungují

Hm, vysvětlujte to těm pitomcům, co mi dělají skvělé nabídky na investice a volají pokaždé z jiného čísla, abych to vzal ;-€

tomáš 26.11.2007 11:24

o2

dal jsem si před lety (ještě v dřevních dobách českého telecomu) slib - dokud bude ten zatracený monopolista vázat poskytnutí jakékoliv své jiné služby na podmínku, že musím platit za hlasovou službu i v případě, že ji využívat nechci a nebudu - nesmí mi tahle tahle společnost přes práh, a to doslova. K mému prahu se totiž dostali, aniž by se ptali - když jsem stavěl barák, první co se objevilo na ještě nedokončené zdi, byla krabička tehdy ještě Českého telecomu. Od té doby (7 let) zůstalo u té krabičky, přestože při stěhování se mi do baráku cpali dveřmi, oknem i poštovní schránkou - nejlepší metoda na jejich odpuzení je ignorace a pasivní rezistence.

Ladislav N. 26.11.2007 19:06

Re: O2 - nesmí mi tahle tahle společnost přes práh, a to doslova.

 ;-)R^ ... !!

Skelnik 26.11.2007 11:01

Hrátky s Kyslíkem (O2)

Asi nikdo nepamatuje ( staré dobré časy ). Po sedmi létech od podání žádosti o telefon jsem dostal dopis s dotazem. Trváte na zřízení tel. linky za cenu 5000 Kčs? Netrval jsem. Po revoluci jsem v pondělí požádal a ve čtvrtek měl. Bez poplatku. Když jsem před rokem objednal internet, do týdne byl. Výpadek od té doby žádný. Nabýdka na TV se dá odmítnout jednou větou.

PD 26.11.2007 11:48

Re: Hrátky s Kyslíkem (O2)

A jako - co jste tím chtěl říct...?

slovan 26.11.2007 13:56

Re: Re: Hrátky s Kyslíkem (O2)

Pan Stejskal mohl rici nemam zajem a nemusel poslouchat nabidku dealera pul hodiny. Obcasne problemy maji vsichni poskytovatele pripojeni.

slovan 26.11.2007 13:54

Re: Hrátky s Kyslíkem (O2)

Ja take s O2 problem nemam, pri prvni nabidce jsem TV odmitl a kdyz mi po cca 14 dnech nabizeli TV znova, durazne jsem operatora nma lince upozornil, ze mi volaji podruhe a ze si preju aby si v databazi poznacili, ze TV od nich nechci a nepreji si aby mi kvuli tomu volali a od te doby(cca pul roku) klid. Mimo problemu pri zavadeni ADSL (asi pred 5ti roky) kdy tehdy jeste Telecom nebyl schopen rici, kdy sluzba bude zprovoznena zadne podstatne problemy.

Franta 26.11.2007 9:21

Autor zapomněl na jeden podstatný rozdíl

A to, že nabídka O2 je pouze na jednu TV, kdežto kabelovka funguje na více televizích.

Kvalita stramu O2 je dosti špatná, vzhledem k přenášené šířce pásma.

Přepnutí programu trvá nezanedbatelný čas.

A hlavně - za ty prachy moc nezískáte. To máte lepší digi.tv za 260 Kč jeden přístroj se dvěma tunery (tj. možno se dívat na dvě TV s rozdílnými programy).

Martin 26.11.2007 13:43

Re: Autor zapomněl na jeden podstatný rozdíl

jde o to na kolik je cena dampingová. a taky o to jaký je v místě signál. Kabel nemám a jedním z řešení je právě balík od O2. Bohužel se chovají stále stejně monopolně.

Karel 26.11.2007 20:44

Re: Autor zapomněl na jeden podstatný rozdíl

Jakmile budou i kabelovky přenášet data digitálně, nebude problém je zašifrovat a tak bude jistě časem potřeba pro každou televizi extra krabička (placená, samozřejmě). Vosejlovat zákazníka, votomtoje.

R 26.11.2007 9:15

Budu brzo rušit ADSL a pevnou.

Mě taky štvou. Ústřednu mám 7 kilometrů daleko, takže slibovaná rychlost, za kterou platím, je utopie, nějaké zlevnění že by nabídli za ten paskvil, to ne, navíc při každé změně počasí směrem ke zvýšení vlhkosti v ovzduší  - déšť, sněžení atd linka začně dlouhodobě padat a připojím se tak v průměru na minutu. Podle jejich měření je vše v pořádku.  Budu brzo rušit ADSL a pevnou.

Kylchap 26.11.2007 9:12

Pane Stejskale,

najenom Kyslík. Mám ADSL od Radiokomunikací Když mi nešel net tak jsem jim zavolal. Dovolal jsem se jim ale až za hodinu, podotýkám. Stále jsem slyšel "čekejte". Slíbili, že to opraví do týdne. Tak jsem druhý den koupil nový modem a přeinstaloval. Pak to bylo v oukeji. Jenže za týden mi ta vynikající společnost poslala SMS: Dnes ve 11.53 jsme Vám závadu odstranili".

doxtan 26.11.2007 6:28

chybná úvaha hned na začátku

"oni vytrvale nabízeli, my vytrvale odmítali" to je omyl. V okamžiku kdyste připustil diskusi, tak jste neodmítl. Proto Vám volají znovu a znovu. "Nezlobte se, děkuji, ale o Vaše služby nemám zájem, na shledanou." Tak vypadá odmítnutí.

Už pár let mám pocit, že mám pevnou linku jen na takový spam, spousta volání jsou nabídky a kdybych se s  nimi vybavoval, tak nedělám nic jiného. Jedinou vyjímkou je moje banka, tam okamžitě děkuji za úžasnou nabídku investování, kterou okamžitě využiji jakmile na to budu mít. A ať se koukne na částky, které platím za vedení účtů, tam se dá nejlépe začít, dokud ovšem účtují tak strašný peníze, tak to asi nebude možné, bohužel. Zrovna tihle ovšem poslední dobou nějak nevolají.;-)

MLOK1 26.11.2007 9:27

Re: chybná úvaha hned na začátku

Chyba doxtane - velká chyba! Nikoli "nashledanou" - tím vyjadřujete přání opětného shledání/slyšení. Vy musíte říci "NANESHLEDANOU!!!, či ještě lépe "SBOHEM!!!", pronesené patřičně energickým hlasem.  Mě tak dlouho hnětlo stálé nestydaté zvyšování cen "kyslíkem" a neustávající otravování nabídkami "služeb", až jsem se rozhodl využít služeb jiného (nejmenovaného) poskytovatele telefonních služeb. Při mé četnosti telefonování platím o cca 100 - 200,-Kč méně a mám pokoj od úlisných dívčích hlásků, nabízejících mi "senzační a levné služby" - (telekomunikační - aby nedošlo k omylu);-D

       P.S. Když jsem odhlašoval  zastaralý drátový aparát, stály u všech okének fronty lidí, kteří, podobně jako já ztratili zájem o služby "kyslíků". Společnost, ke které jsem přešel mi dala bez dalších poplatků k používání BEZDRÁTOVÝ!  telefonní přístroj - žádné placení 72,-Kč ročně za zastaralý drátový přístroj ještě s rotační číselnicí, co si nestydatě účtoval "kyslík"í!!

       Přeji hezký den.

VLK 26.11.2007 12:58

Re: Re: chybná úvaha hned na začátku

I to "sbohem" je pripis dlouhe vybavovani. Pokladam hned,jak zjistim, ze jde o nejaky takovy "hovor". Domnivam se, ze v tomhle pripade se o neslusnosti neda mluvit. Neslusnost by to byla, kdyby oni se mnou chteli hovorit. Ale oni nechcou hovorit se mnou, jim je uplne jedno, kdo je na druhe strane dratu.

Wunsch 26.11.2007 14:26

Re: Re: chybná úvaha hned na začátku

Dobrý den MLOKu.1

Můžete mi prosím zaslat na můj soukromý e-mail informaci,která společnost nabízí bezdrátz za takových slušných podmínek? Děkuji za odpověď. T.W. e-mail: tomas1985@post.cz