29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Horáček je gentleman

Prezident Miloš Zeman v nedělním rozhovoru pro Frekvenci 1 řekl, že když se dozvěděl, že o kandidatuře na prezidenta uvažuje Michal Horáček, zeptal se svých spolupracovníků, kdo to je.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Richtr 1.6.2016 16:06

Re: Moralni zasady

Evita bude kandidovat? Srovnavate Evitu s Horackem, nebo nas s Jizni Amerikou? Jak jsem psal; Horacek at kandiduje, ja osobne jsem zvedavy na vysledky... pro me je jeho moralni kredit nulovy.

P. Janoušek 1.6.2016 11:51

A pozapoměl jste...

...na nádherné texty pro Petra Spáleného na kazetě Svět se koulí dál.

Ty byly ještě před Vámi uvedenými díly s panem Hapkou.

M. Moravcová 1.6.2016 11:09

Pan Horáček je jistě

skvělý textař. Klobouk dolů. S jeho gentlemanstvím mám trochu problém. Před pár lety se v nějakém časopisu cachal, jak je výborný otec, manžel, jak má letité manželství a žije spořádáným životem, aby za rok manželku odložil a vyměnil za mladší. Vím, že život není rovná čára. Vyjadřuji se pouze k tomu "gentlemanství" k vlastní ženě.

M. Varadinková 1.6.2016 11:37

Re: Pan Horáček je jistě

Není to gentleman, je to pravdoláskař (tedy morální pokrytec). Pravdoláskaři ho ale budou vydávat za morální vzor, podobně jako Havla, který běhal za Dášenou v době, kdy jeho žena Olga umírala.

To, co píšete, je k nalezení i v jeho textech. Text "S cizí ženou v cizím pokoji" je prosté opovržení až zhnusení stárnoucí manželkou, která po letech už prostě není tak přitažlivá. Text "Dívám se dívám" je naopak o tom, že když si našel mladou a hezkou (zlatokopku), tak se teď najednou bojí on, že ona ho také jednou může odkopnout, až on přestane být pro ni přitažlivý (když bude starý a třeba přijde i o majetek).

Jak svým životem, tak ve svých textech ztělesňuje Horáček spíš to nemorální, co v politice je a bylo: Paroubek odvrhl svoji ženu kvůli mladé Petře, Topolánek dtto, nakonec i ten Klaus uklouzl s letuškou (i když ten to nakonec ustál díky své moudré ženě)....

Já nepotřebuju, aby byl politik "morálním vzorem", mně stačí, když bude hájit zájmy své země. Což se od žádného pravdoláskaře ovšem očekávat nedá.

J. Kanioková 1.6.2016 12:22

:)))))))))

Souhlas, a hlavně s posledním odstavcem, pravdoláskovníky nebrat !

Nechápu to vymezování se proti Zemanovým bonmorům! Jako by autor neznal až moc dobře Zemanovu ironii..

M. Horáčka si vážím, nemám oproti jiným potřebu ho dehonestovat. Ale jako prezidenta jej nechci, protože odmítám pravdoláskovníky v politice !

Proč?... protože podporují prchlíky, neziskovky, Kliniku, LGBT, Romy, feministky, Tibet, Hate free a pod.

Nemají o trampotách normálního všedního dne obyč. lídí ani trochu pochopení, žijí si ve svých vzdušných zámcích, humanoidních ideálech, iluzích.. Všední život běžných lidí je o dost drsnější než co si P&L představují..

R. Morava 1.6.2016 13:27

Re: :)))))))))

Máte pravdu hlavně už bych uvítal méně umělců a vice pragmatiků v politice. Havla mám celkem rád, ale bez iluzí, byl to způsobem života rozhodně umělec, ne pragmatik. Horáčka znám tak nějak spíš jak Zeman než autor článku. Hazard neuznávám a manželskou nevěru taky ne. Je to úspěšný muž ale aby nám s Kocábem hráli koncerty pro Hate free, to není to co potřebujeme.

Protože ale sám nejsem ideální, stačí mi když jednání prezidenta bude směřovat k politické podpoře těch co platí daně anebo alespoň chtějí pracovat.

T. Vodvářka 1.6.2016 12:25

Re: Pan Horáček je jistě

Nějak Vám tam z těch manželských karambolů vyklouzl Miloš Zeman.....

Holcman 1.6.2016 12:47

Re: Pan Horáček je jistě

:-)) ten dozajista, vylozene rodinny typek.

P. Švejnoch 1.6.2016 13:01

Re: Pan Horáček je jistě

... a vy v americe zase bijete černochy...!!! :-)

Možná byste, pane Vodvářko, měl pozorněji číst i příspěvky, které Vám nejsou milé - tedy alespoň se stejnou vervou, s jakou čtete články svých epigonů (tedy - snad to není obráceně...?).

Snad byste se tím vyhnul psaní příspěvků, které jsou zcela mimo rámec myšlenky Vašich předřečníků.

T. Vodvářka 1.6.2016 13:11

Re: Pan Horáček je jistě

Pane Petře Švejnochu, po dobu asi jednoho roku zjišťuji, že máte úporné puzení mne neustále diskusně korigovat a napomínat. Jsou případy, že podobné puzení nahrazuje u některých jedinců sexuální vzrušení. Takže v rámci mého altruismu budu stále psát ve stejném stylu a to pro vaše potěšení.

Bylo to dneska fajn?

F. Houžňák 1.6.2016 21:00

Ale prosimvas, znate to, ceho srdce plne,

tim usta pretekaji. Rekl bych, ze to plati i o vas a o vasem sexualnim vzruseni. Nedivte se, kdyz pisete blbosti, ze vas nekdo koriguje.

T. Vodvářka 1.6.2016 21:11

Re: Ale prosimvas, znate to, ceho srdce plne,

Ale pane Houžňáku, to přece bylo v mateřské školce... prosíím, on taky.

Je zajímavé, že pan Švejnoch - přestože píšu blbosti - mne z výšin svého přehledu neignoruje, ale reaguje na vše, co napíšu.

Jinak vás ubezpečuji, že moje sexuální vzrušení není z pana Švejnocha či z vás.

Zkuste cosi chytřejšího....

F. Houžňák 1.6.2016 21:21

No, to me tesi, a co vam na tom vadi, ze na vas

tady nekdo reaguje? Proto sem prece pisete, abyste vyvolal reakce, ne? Tak si nestezujte, pusobite pak, no, divne. A jake "on taky", neblouzníte trosku? Pokud nechcete, aby na vas nekdo reagoval, tak sem nepiste, to je prosté. Jinak tomu neuniknete. Znáte to, staré obilí spálit, nové nezasévat.

T. Vodvářka 1.6.2016 21:25

Re: No, to me tesi, a co vam na tom vadi, ze na vas

Ale vy jeden filuto...ono je tak trochu rozdíl, jestli někdo reaguje ad rem /tedy k věci samé/, nebo ad hominem /tedy jen na jméno. To snad ještě poznáte.

Pokud si tak nějak přečtete můj vzkaz panu Švejnochovi, tak je právě o tom.

Jinak vám přeji dobrou noc a rozvahu, než budete psát.

F. Houžňák 1.6.2016 21:35

Ze si uz nedate pokoj,

takhle starý a takhle dotěrný. Ad hominem není "jen na jméno". Běžte radši spát nebo se ožerte na dobrou noc.

B. Rybák 1.6.2016 12:28

Re: Pan Horáček je jistě

Zcela s Vámi souhlasím! EU-hujerští pravdoláskaři jsou největším nebezpečím pro náš stát, i pro drtivou většinu jeho občanů, protože prosazují pouze zájmy "Bruselu" (Berlína)!

V. Kain 1.6.2016 13:29

Re: Pan Horáček je jistě

Tato sorta lidí byla za doby Tuzexů úspěšnými veksláky.Bony,bony nechcete bony?

J. Lepka 1.6.2016 15:37

Re: Pan Horáček je jistě

Jistě, paní Varadinková, ale neuniklo vám něco ?

- Z prvního manželství (1971–1978) s Blankou Zemanovou, která byla jeho středoškolskou spolužákyní, má syna MUDr. Ing. Davida Zemana, Ph.D. (* 1971), který pracuje jako lékař v oborech klinické biochemie a neurologie. Podruhé uzavřel sňatek v červenci 1993 se svou asistentkou Ivanou Bednarčíkovou (* 29. dubna 1965). Do manželství se 1. ledna 1994 narodila dcera Kateřina Zemanová. ( K tomu se mi chce dodat klasické : chudinka nedonošená. )

Inu i morálku lze vnímat selektivně, že ?

M. Varadinková 1.6.2016 16:18

Re: Pan Horáček je jistě

A taky Nečas a Nagyová mi unikli. A ještě spousta dalších. Mým cílem ovšem nebylo podat úplný výčet, ale poukázat na to, že Horáček není žádný "morální vzor". Nikde jsem ovšem nepsala, že Zeman jím je. Taky nevím, proč bych měla psát zrovna o Zemanovi, když článek se týká Horáčka. Zemanem jste umanutý pouze Vy, selektivní ubožáku.

A. Richtr 1.6.2016 19:10

Re: Pan Horáček je jistě

Jestli to chapu spravne, tak mezi manzelstvimi mel prestavku 15 let... to je docela bourak, protoze Havel to vydrzel chvilicku co se pamatuji nez pojmul Dasu... pan Horacek mel take takovou prestavku? A proc by mela byt mlada Zemca nedonosena? Myslite snad ze pan Zeman je ultrakatolik nebo ze se bicoval kdyz mel nemanzelsky styk... nebo vy to delate? Nemyslim bicovani, ale vzdy jste zenaty nebyl.

F. Houžňák 1.6.2016 21:02

Pokud si pamatuju, tak moralni vzor vsech

pravdolaskaru, antiklausovcu a antizemanovcu Havel jezdil soulozit s Veskrnovou v dobe, kdy jeho manzelka Olga umirala na rakovinu.

Holcman 1.6.2016 12:41

Re: Pan Horáček je jistě

To gentlemanstvi je jisty problem, ale itleligentni a moralne nahlodany nabob je urcite.

J. Kombercová 1.6.2016 15:56

Re: Pan Horáček je jistě

No, taky mě to tehdy zarazilo... nicméně, který úspěšný muž zůstal s první ženou, těch je vážně málo.

I pan Zeman je podruhé ženatý.

M. Varadinková 1.6.2016 16:27

Re: Pan Horáček je jistě

Jenže z dat, které poskytnul Zemanem umanutý Lepka, jde o úplně jiný případ. Není to ten případ, kdy žena pomůže manželovi vybudovat kariéru a on, když se vyšplhá nahoru i díky ní (protože mu desítky let dělala zázemí, starala se o děti i o něj), tak ji jako starou, opotřebenou a už ne dost atraktivní odkopne a nabrnkne si mladou hezkou zlatokopku. Zeman se rozvedl již zamlada, dlouho předtím, než začal dělat úspěšnou politickou kariéru. Nevím, proč se rozvedli, ale nedivila bych se vůbec, kdyby při jeho známé povaze o ten rozvod požádala sama manželka:-))))

V. Bartl 1.6.2016 10:15

paní Polláková

"diplomová práce" pana kýčařě se týkala toho, že je lepší prohrávat ve Fortuně nežli ve Sportce. Jistě podnětné a potřebné pro vzdělanost národa.

Má lásko s přetěžkými míčky.

Hezký den

vb

M. Polláková 1.6.2016 11:14

Re: paní Polláková

. já bych ho jako prezidenta nechtěla

M. Šejna 1.6.2016 9:12

Horáček versus Zeman

mě osobně by Horáček ve funkci prezidenta vůbec nevadil. Nesměl by ale koketovat s pravdoláskaři. A s těmi on zatím koketuje náramně. Takže Horáčka volit zatím nemohu.

M. Valenta 1.6.2016 10:05

Re: Horáček versus Zeman

Vy si asi také myslíte, jako v IVK, že Havel byl vyslanec ďábla a rozmazlené princátko, co po něm bylo omylem pojmenováno letiště a v Bílém domě , taktéž omylem, umístěna jeho busta, že?

R. Gramblička 1.6.2016 10:37

Re: Horáček versus Zeman

to píšete a podsouváte Vy.

M. Valenta 1.6.2016 11:36

Re: Horáček versus Zeman

je tam "asi".