Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SPOLEČNOST: Hloupý, hloupější... výrobce?
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
I-Worm 14.10.2008 10:19Re: mobily a úplně nejvíce se jich vůbec nevyrábí! |
honzak 14.10.2008 10:06Re: mě osobně sqělé! |
honzak 14.10.2008 10:06Re: mě osobně Výrazů, které se nikdy nepoužívaly a přesto se používají je neurekom až hafo. Z logiky věci je posloupnost "jednak, druhak, třeťak, čtvrťak, atd." správná. Pravda, poněkud nezvyklá. Když to budu psát a), b), c), d) tak je to dobře? |
ranbow 14.10.2008 9:45Zase jeden co spad učenej z nebe Každou činnost jsme se museli v životě naučit - napřed chodit pak číst a psát, pak nějakou tu školu, někdo se učil trhat zuby, někdo počítat účty, někdo třeba stavět domy, pak jsme dělali řidičák, kromě toho třeba vařit, prát v automatce, atd atd...Představa že na všem bude jeden čudlík ktere se zmáčkne a bude to fungovat a dělat všechno za nás, je fakt cool, ale takhle to v životě opravdu nechodí.... |
MLOK1 14.10.2008 9:39Re: návod pro blbce Pánové si zřejmě srandu nedělají. Na vojně jsem se v jednom návodu k čemusi (snad radiostanice? telefonní aparát s kličkou?) dočetl, že tato "může být přepravována povozem taženým koňmi"!!!! Přísahám na holý pupek. Dodnes jsem nepochopil, psal-li onen návod totální khaki blb, či geniální žertéř. Obojí je totiž možné. Přeji všem slušným lidem hezký den. |
Jenik 14.10.2008 9:37Re: návod pro blbce Předměty v zrcátku mohou být větší a blíž, než se jeví |
Ladislav N 14.10.2008 9:14Re: Didi IP: 85.71.241.xxx Narex umí, ale není to žádná levná firma. Úroveň informovanosti zákazníka je započtena v ceně výrobku. |
Ladislav N 14.10.2008 9:11Re: Haui1 IP: 90.183.55.xxx Ale dnes už je opravdu docela snadné si najít informace na Internetu předem, včetně postřehů uživatelů v diskusích. A na základě podrobnějšího seznámení pak nakupovat. Nechat si předvádět monitory v obchodě? No proč ne, ale budete ochoten zaplatit navýšení ceny, které takový luxusní prodej způsobí? Kvalifikovaný prodavač, prostory, čas, energie... Nic z toho není zadarmo. |
Kolombo 14.10.2008 8:48Re: mobily Většina "jednodušších" zařízení se vyrábí tak, že se u standardního čipu část funkcí zablokuje nebo se použije firmware, který je ignoruje. |
Haui1 14.10.2008 8:44Re: hmmmm pane Pilný No, kultura prodeje stále ještě nedospěla do ideálního stádia :o)) Všude vám např. radí, abyste si při koupi nového monitoru k počítači porovnali několik kousků. Ukažte mi obchod, kde vám vybalí aspoň dva, tři kousky, připojí k počítači a nechají vás pokoukat. Pak to udělají s jiným typem a třeba pětkrát po sobě. Osobně mne irituje, když obcházím pulty s výrobky a jediné, co se z visačky dovím, je to, že koukám třeba na digitální foťák (jinak bych to asi nepoznal), a jeho cenu :o))) O studiu mnohastránkových návodů raději neuvažuji. |
Didi 14.10.2008 8:43Re: hmmmm pane Pilný Ono hodně záleží na přístupu výrobce. třeba návod k fotoaparátu jsem si pečlivě prostudoval (stažený z netu) ještě dříve, než jsem si pro něj šel do obchodu. Je však pravdou, že to nebyl spotřební low-cost šunt, ale slušná střední třída. Trochu se motám kolem počítačů a co mě vytáčí do ruda je neuvádění technických parametrů v dokumentaci dodané s výrobkem. Typická situace je, že zavolá známý, že si koupil nový LCD monitor, jestli bych se nezastavil mu ho připojit a nastavit. Zjistit nativní rozlišení a frekvenci je pak otázkou půlhodinového hledání na netu, protože v papírech tahle základní informace není, na stránkách výrobce taky ne. Takže zatímco na jedné straně jsou vzorové návody (například ty od Narex Protool) kde najdede všechno včetně rozpadových obrázků s opozicovaným seznamem všech dílů včetně katalogových čísel jednotlivých položek, na straně druhé jsou hrůzy ze kterých ani není poznat jakýže to výrobek vlastně popisují. A to nemluvím o otřesné "češtině", kdy číňan provede s anglickým textem copy&paste do translatoru a výsledek nechá vytisknout, čímž splní požadavek přiložení českého návodu. |
tomáš 14.10.2008 8:43Re: mě osobně jednak, druhak, honzak |
Loki 14.10.2008 8:36Re: mobily A dostával jste alespoň odpovědi: "Milej pane, to už jste dneska nejmíň dvacátej, kerýmu musím vysvětlovat, že žádný takový mobily se nedělaj, páč vo ně není zájem." ? |
-- 14.10.2008 8:20Co se tyce DVD, tam je to dano primo specifikaci formatu, tam se muzete rozcilovat, jak chcete, aby byl DVD standarsni, musi se uzavrit |
Paul Sulc 14.10.2008 8:07Re: návod pro blbce Panove, ted si ale delate srandu , ne????? |
cimbal 14.10.2008 7:50Re: návod pro blbce Kočárek - Před složením kočárku vyjměte dítě. Taky nás to pobavilo. |
Mamlas 14.10.2008 7:35Re: návod pro blbce A co nápis na zpětném zrcátku: Pozor, to, co vidíte v zrcátku, je ve skutečnosti za vámi! (Jestli nemám dobře čárky ve větě, tak pardon :-) ) |
slovan 14.10.2008 7:30mobily Mate zcela pravdu, chtel jsem pro 75-ti lete rodice mobilni telefon, jen na telefonovani (co nejmene dalsich funkci), velka tlacitka - mimo stolniho Jablotronu nic, pry o ne neni zajem. Nac se vyrabi zarizeni, jehoz moznosti se vyuzivaji na 5% ? Pokud chce vyrobce vydelavat, at klidne vyrabi mnohem jednodussi zarizeni za stejnou cenu - i jednoduchost a velke rozmery jsou v mnoha pripadech vyhoda. |
Petr Kohout 14.10.2008 7:29Protože, pokud se zmýlím ve čtvrtém čísle a všimnu si toho, mohu se opravit, protože dosud nebyl stisknut ENTER |
Kanuk 14.10.2008 7:26Re: mě osobně Mne zase irituje používán výrazu "druhak". Čeština zná výraz "jednak,,,,,,,,,jednak", ale pokud vím, tak výraz "druhak" se nikdy nepoužíval. |
mil 14.10.2008 7:08Re: návod pro blbce Svého času jsem koupil spací pytel. Návod na jeho sbalení začínal větou: Z pytle vylezeme. |
jardys 14.10.2008 7:04návod pro blbce Já se pobavil při čtení návodu na obsluhu holicího strojku Philips ( vyrobeno v Číně) : Nože strojku opláchněte horkou vodou - pozor, ať se neopaříte !!
|
honzak 14.10.2008 6:49mě osobně irituje jednak čeština návodů (zde ční hlášky v helpech od Billa Gatese) a druhak miniaturní písmo (aby se na rozumný formát papíru vešel návod v zhruba 24 jazycích). |
redneck Mike, Mississippi 14.10.2008 5:54Clayi, "a což takhle se zajímat předem, než něco koupíte?". Chtel jsem si koupit mobilni telefon, ktery by byl jen a pouze na telefonovani. A protoze mam pracky ponekud nestandartni, dalsi pozadavek byl, aby byl aspon takove velikosti, aby me nechytala krec do prstu, pokud jsem nucen pridrzovat jej u ucha dele nez jen jednu dve minuty. Neni a uz nikdy nebude... |
Vladislav 14.10.2008 3:53Sorry Kaju se. Odeslal jsem to, aniž bych si to po sobě přečetl. Promiňte. |
Vladislav 14.10.2008 3:50Návody Mám dojem, že návody na používání mnohých zahraničních výrobkých výrobků píše někdo, kdo tento výrobok dokonale zná. Překladatel jako by vycházel jen z cizojazyčného textu a výrobek nikdy ani neviděl. |
Ladislav N :-))) 14.10.2008 3:07Re: hmmmm pane Pilný Hmm, ono taky záleží na tom, kdo ten text napsal. Většina lidí totiž neumí ani napsat srozumitelný text. |
Ladislav N :-))) 14.10.2008 3:06Re: hmmmm pane Pilný Hehe, zkuste si v obchodě studovat návod třeba k digitálnímu fotoaparátu. Žádný byste nekoupil. Leda ten, který dělá všechno automaticky za vás a vy jenom mačkáte spoušť... Každý výrobek vyžaduje určité minimum znalostí na pochopení jeho ovládání a nabízených funkcí. Stačí se podívat třeba na operační systém Microsoft Windows, jehož úspěšné a dlouhodobě bezkonfliktní užívání vyžaduje (pokud nemáte již praxi se staršími verzemi) dlouhodobou praxi spojenou se studiem. Znám řadu lidí, kteří v zaměstnání pracují s počítačem napojeným na firemní síť s dohledem správce, ale když mají nezávisle pracovat s počítačem, tak váhají snad i nad tím, kde se zapíná... Ale faktem je, že žádní "jednoduché řešení" neexistuje. Nejjednodušší je obejít se bez nich. |
Kotaz dotaz 14.10.2008 3:05Re: hmmmm pane Pilný A patříte k většině, či menšině? |
vlada 14.10.2008 3:00Re: hmmmm pane Pilný hmm, je statisticky dokázáno, že většina lidí, má potíže s pochopením psaného textu. |