10.5.2024 | Svátek má Blažena


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Falešní sobi

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
nup 11.12.2006 16:07

Re: jenom příhodu k dobru z dob bolševismu

Nene, kam se tito hrabou na dnešní pojišťováky - ti obcházejí porodnice a ještě napůl nevnímající maminky nutí k podpisu "těch úžasně výhodných, skoro zdarma" životních pojistek, v lepším případě jen stavebních spoření. Tu "neviditelnou ruku ... ", která tyhle hajjzly do porodnic pustila, bych sekal po kousíčkách.

DJ.Giovanni 11.12.2006 16:04

Re: V sobotu

totalita se lidem taky nelíbila a přesto nezanikla rychle ale až po 40 letech - pokud ovšem teď nekecají a byli tehdy naopak spokojení

DJ.Giovanni 11.12.2006 16:00

Re: Falešný svetr u Vodafone?

neboj se, přítelkyně ti pořídí parohy zaručeně pravé

Vašek 11.12.2006 15:42

nejsme výjimkou

Nevím v jaké zemi na Vás televize nechrlí vánoční reklamy.Já jsem žil v USA a na Novém Zélandu a jestli to tam nebylo stejné, tak jedině horší. A to ještě vrcholilo léto, takže to bylo ještě absurdnější - dědové mrázové teplem kolabovali .

gerontusinza 11.12.2006 15:22

Nikoli pane jenom pana JIRKU.S a pokud máte pocit že tam potřebujete taky, nic vám v tom nebrání.Re: Re: O5 Re: Myslím, že vy a pan Daneš musíte strkat své rypáky do všeho.

Ten kdo napadá nikoli názor ale jen a jen autora nemá co říci. Chápu že názor s autorem je pevně svázán ale pokud chcete být svázán s názory  pana jiřího.s proč ne.  Zasílám rovněž téže jako jemu ;-)8-o(Y).Hezký den.

gerontusinza 11.12.2006 15:16

nIKOLI PANÍ nANY není tomu tak. Je to jen reakce na jednoho starého pitomce,Re: Re: O5 Re: umíte napsat také něco jiného?

který vyhledává mé příspěvky a neustále do mě vandruje. Tak je mě líto pokud vaše očka spočinou na obrázku, ale je to prosím pouze pro pana jirku.s, ., kterého tímto nezdravím a jehož myšlenkové pochody mě nezajímají. Vám samozřejmě rád popřeji hezké Vánoce. Korektní jsem byl vždy dostatečně, ale protože s tímto pánem nemám zájem diskutovat a jeho názory mě nezajímají musím jeho výpady jen glosovat. Doporučuji vám si všímat jeho příspěvků a za čas budete se mnou možná  souhlasit. Hezký den přeji a pusu na dobrou noc.;-)

Popleta 11.12.2006 14:51

Re: Re: Falešný svetr u Vodafone?

Kdoví, jestli by dala přednost falešným (či pravým) parohům nebo by raději obešla několik desítek obchodů a hledala konkrétní svetr?

Artur 11.12.2006 14:45

reakce

Škoda, že nejste seznámen s hodnocením úrovně našich reklam v evropském kontextu. Potom by jste nemohl napsat takovou stupiditu. Pište prosím pouze o tom o čem něco víte.

Děkuji.

honzak 11.12.2006 14:31

Re: Re: Falešný svetr u Vodafone?

jsi rychlejší....

Ladislav N. 11.12.2006 14:23

Re: Re: Re: Re: žít v bludu je nemoc, nelze se tedy na autora zlobit

Pak ale není pravdivé vaše tvrzení: "...Současná společnost stojí na spotřebě. Takže je nejvýhodnější, nakoupit zboží, co nejrychleji jej vyhodit a nakoupit nové. ..."

Pro takové tvrzení nemáte žádné konkrétní důkazy, z nichž byste mohl dělat (obecně platné) závěry. ;-)

George z hor 11.12.2006 13:52

Danesi,

videl jste vubec nekdy nejakou zahranicni televizi?

Jindřich 11.12.2006 13:51

Re: Soudruhu Daneši

http://www.halonoviny.cz/

a je to opravdu maso!!  Proč tam lae psíláš Daneše, to nechápu.

Jindřich 11.12.2006 13:48

Re: O5 Re: Myslím, že vy a pan Daneš musíte strkat své rypáky do všeho.

gerontusinza je monotematický stařík.  Ale snad už brzo půjde tam, kam posílá kdekoho a kdeco.

Jindřich 11.12.2006 13:39

Re: Falešný svetr u Vodafone?

Místo pravých parohů?

Popleta 11.12.2006 13:33

Falešný svetr u Vodafone?

Tak jsem se odhodlal po několikerém shlédnutích TV reklamy s (ne)falešnými soby navštívit stránky Vodafone. A představte si - nikde jsem tam nenašel, že by nabízeli ten pulover, který nosí Čtvrtníček v té reklamě. Jen samé telefony s SMS zdarma. Ale já chci k vánocům právě takový svetr, jaký má Čtvrníček. Nevíte, kde by se dal sehnat?

P.S. Doufám, že nedostanu od přítelkyně falešné parohy místo toho svetru.

dulcibelka 11.12.2006 13:13

Re: jenom příhodu k dobru z dob bolševismu

Ještě štěstí, že vítání občánků nebylo povinné.

loula 11.12.2006 12:58

jenom příhodu k dobru z dob bolševismu

byli jsme tehdy s půlroční ratolestí na tzv. vítání občánků. Předseda Národního výboru tam držel řeč, potom pionýři zazpívali, maminky dostaly kytičku a občánci vkladní knížku s tisicovkou. Prostě taková běžná maličká slavnost. Ale potom vystoupil starý agent pojištovny,  a držel řeč, při které maminky omdlévaly: ...vaše děťátko nečekají pouze šťastné chvíle, ale také nebezpečí: Ano, maminko, už vidím, jak ta vaše rozkošná holčička na sebe zvrhne hrnec horkého oleje, a tohoto neposedného chlapečka určitě přejede auto. A tato dvojčátka  vypadnou z okna, na to vemte jed. .... A náhle přichází naše pojišťovna, a zase je všechno radostné.... a rozdával přihlášky.

Kam se hrabe dnešní reklama Bobika a pod.

Brmboš 11.12.2006 12:39

Jen sobi?

Víte co všechno je kolem nás falešné a ty soby holt beru jako velkou koalici mezi Vodafone a paroháči.

Nany 11.12.2006 12:32

Re: O5 Re: umíte napsat také něco jiného?

Pane Geronte, v každém příspěvku, který napíšete využíváte hojně slovo "pr..", umíte napsat i něco jiného? Co kdybyste zkusil před Vánoci být laskavý, korektní a naučil se přijmout i jiný názor?!

Hezké a veselé Vánoce přeju nejenom Vám

Nany 11.12.2006 12:31

Re: O5 Re: umíte napsat také něco jiného?

Pane Geronte, v každém příspěvku, který napíšete využíváte hojně slovo "pr..", umíte napsat i něco jiného? Co kdybyste zkusil před Vánoci být laskaví, korektní a naučil se přijmout i jiný názor?!

Hezké a veselé Vánoce přeju nejenom Vám

Luksoft. 11.12.2006 12:07

Bumerangový efekt.

Ano, tomuhle se říká "Bumerangový efekt", kdy je výsledek právě opačný.

Příkladem byla "reklamní kampaň" Rakouska, že jaderná energetika, Temelín, je špatný. A právě při vrcholící kampani před spuštěním byla podpora jádra u nás nejvyšší.

Stává se to, když je reklama agresivní či uvádí nepravdivé údaje. V případě sobů to asi nehrozí. Jelikož všichni 3 operátoři investují do reklamy, nezbude vám asi než přestat telefonovat...

loula 11.12.2006 12:02

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ať si každý "třeští podle vlastního vkusu.

Jednak bych se nedoplatil, nevím, kolik stojí vteřina Novy, ale asi hodně. A za druhé, za nejdůležitější knoflík na televizi považuji vypinač, a věřte, že ho velice často používám k vypnutí televize. Chápu, že televize jako masové osvěžovadlo pro 10 milionů lidí se nemůže trefit do vkusu všem, a tak považuji za úspěch, když si z nabídky vyberu tak 5%. Přesto mě štve, když uprostřed pořadu se objeví reklama na vložky s křidélky a vrtulí nebo podobná hovadina (pojďme si povídat o vlasech, mám pleš, tak to mě vždycky zaujme). Prostě reklamu chápu jako průvodní artefakt naší doby, štve mě to, ale to je asi tak všechno, co s tím mohu udělat.

jirka.s. 11.12.2006 11:59

Re: Viďte vy trumbero zakomplexovanej.Re: Re: Re: Pane je vidět že jste v té době nechodil do školy a snad ani nežil. Re: Který komunistický režim máte na mysli?

A opět stará písnička? A vůbec jak to, že vůvec víš jak kdo volil? To je na žalobu k Ústavnímu soudu pro neplatnost voleb!

jirka.s. 11.12.2006 11:56

Re: O5 Re: Myslím, že vy a pan Daneš musíte strkat své rypáky do všeho.

Velkopodnikateli gerontosaure! Ty nemáš po ruce nějakou uklízečku, co by ti poradila něco jiného kromě té (Y)?

loula 11.12.2006 11:53

Re: Re: Re: žít v bludu je nemoc, nelze se tedy na autora zlobit

Ne, ale vyhazuji různé agenty s teplou vodou, kteří mě lezou do bytu, volají telefonem a neustále hází letáky do schránky, že bych měl koupit ten či onen výrobek, protože ten starý sice slouží. ale řekněte, neměl byste si koupit nový? Samozřejmě nekupuji zboží, abych jej záhy vyhodil, ale přesně toto je cílem obchodníků a jejich reklam.

gerontusinza 11.12.2006 11:35

O5 Re: Myslím, že vy a pan Daneš musíte strkat své rypáky do všeho.

Vyližte si (Y)

gerontusinza 11.12.2006 11:34

Viďte vy trumbero zakomplexovanej.Re: Re: Re: Pane je vidět že jste v té době nechodil do školy a snad ani nežil. Re: Který komunistický režim máte na mysli?

Přestaňte závistivě pošilhávat. To je to co vám nejvíc vadí. Ten kádrovák měl víc jak vy.!To víte, díval se na to jako na tržní hospodářství. Vždyť přece takovým jako vy karieristi nevadí, viz pan Tlustý (anti)komunista z ODS. Tak co proti němu máte?8-o8-o8-o Dnes co STBák to volič ODS, vy to nevíte?;-P

Pamětník I. 11.12.2006 11:32

Re: Když oni se ti falešní sobi lidem líbí.

Co se lidem líbí nebo nelíbí, záleží především na masáži, jak vědí reklamní agentury. Kdysi dávno začátkem 70-tých let byla jedna z mála možností vidět filmy, které nešly do distribuce v promítací síni Ústřední půjčovny filmů. Bylo to přístupné i pro její zaměstnance, kteří se vstupenkami čile kšeftovali za protislužby. Tam jsem viděl totálně realisticky natočený film o vzpouře strojů proti lidem. Žádné scifi, ale čistokrevný  srajlerový škvár. Závěr z besedy po filmu byl, že v USA je tolik blbých lidí, že se vyplatí i pro tuto menšinu natočit takovýto film. A takovou "menšinu" už máme vychovanou taky, akorát, že je největší.

Ladislav N. 11.12.2006 11:30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ať si každý "třeští podle vlastního vkusu.

Co vám brání, abyste si takovou reklamu v TV zaplatil? Ostatně ti, co chápou vánoční svátky jako svátky klidu, TV zapínají třeba jenom na chvilku a nedřepí u ní jako magoři půl dne. ;-)

Echo 11.12.2006 11:29

Re: no někdo tu napsal - že ti sobi jsou ironií nebo tak něco - asi by byli,ale

Já už to nepamatuji, ale brácha vzpomíná na pana Vajíčko v reklamě TV za socíku.Rodiče nás vedli k názoru, že co je v reklamě nekupovat. Lituji prodavače velkých obchodů, vánoční koledy celý den to je silný nařez. Mne to vede k velmi rychlému úprku. Takové nějaké veni, vidi, fugi. A pan autor? Takový antikomunistický Pan Vajíčko, ale silně vyklovaný.