2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Katerina Karlsson 21.3.2008 14:20

Pro ty co neveri

http://www.rodina.cz/diskuse128.htm

Helena 20.3.2008 13:42

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém je v rodičích

2...nechala bit" , samozrejme.

Helena 20.3.2008 13:41

Re: Re: Re: Re: Re: Problém je v rodičích

Znamena to ze kdyz vas na ulici nekdo prepadne a oloupi , tak policie napise do protokolu:

Klaaarka se nechala byt a dopustila , ze ji jeden clovek ukradl vsechny peniez?

Opravdu se to takhle pise  a podle toho se u soudu soudi? Urcite ne? Na to jak dlouho se pary pred svatbou  znaji, nema vliv na domaci nasili.  ten kdo je v podstate nasilnik, se umi peerfektne maskovat.

Helena 20.3.2008 13:33

OMYL

Fyzicke nasili se neda v zadnem pripade oddelit od psychickeho. Vase reci josu manipulativni a alibisticke. Byta zena je predevsim tyrana psychicky. A dlouho predtim, nez padne privni rana.

Takze psychicke nasili vede rovnez u muzu. Kdyz s es nekym hadate, tak odejdete, treba na hodinu, pak na de atd. Nebo jdete do poradny. Biti jako odpoved, ze zenana vas chce uz po 150te, abyste vynesl odpadky je nepripustne.

Helena 20.3.2008 13:28

Re: Týrání mužů a muži zabíjející ženy

?

Helena 20.3.2008 13:27

Re: od mala

Problem je v tom, ze donmaci nasilnici, mohou byt velmi slusne vychovani, gentlemani, sympataci, kteri jsou oblibeni.

Naopak zenam se vtlouka do hlavy, ze maji byt tolerantni, ze nemaji nikoho kontrolovat, prechovavat atd. atd. Proste maji drzet hubu a krok .

A pak spousta silenych "rad": Jak si kdo ustele, tak si lehne", nebo "Kazdy sveho stesti strujcem". Rv

Helena 20.3.2008 13:24

Re: Re: normální chlap nemůže ublížit fyzicky ženě

Byt s zenou dele nez hodinu= povoleni ji fyzicky ublizovat. Pohrdani zenami.

Zajimeve jsou komentare nekterych muzu, hledaji a hned najdou ospravedlneni , zduvodneni a nebo problem zlehcuji. Proc jsem to neslysela ani jednou od zen,  ktere se podle vselijakych pruzkumu dopousteji nasili stejne jako muzi.? ?

Staňulka 20.3.2008 10:03

Domácí násilí

sab. 20.3.2008 9:21

To se dalo čekat :-(

http://www.novinky.cz/clanek/135755-manzel-zavrazdene-ireny-neffove-popira-domaci-nasili.html

Novákův právník Bohumil Petrů označil informace o týrání za zavádějící....

Vlad 20.3.2008 1:30

Re: Re: ...

Jsou to věci.

A jinde žena slovila hocha na cizí dítě. A to už adoptoval její předchozí. Nestačilo jí to. Pořídila si s dalším podrazem třetího parchanta.

A teď mi řekněte: Když jí jednou při načapání a jejím vřískjání, že si bude *** s kým bude chtít, spráskal holou páskem ve bláhové snaze vrátit jí rozum, bylo to zvrhlé násilí, nebo jen už pozdní, a tedy zbytečná, byť dobře míněná,  snaha?

Vlad 20.3.2008 0:49

Re: normální chlap nemůže ublížit fyzicky ženě

Vy jste asi nikdy nebyl s jednou ženskou déle než hodinu, že?

Když v ní hormony zabublají, některá ženská je schopna vás přimět zabít nejen ji, ale i Mrtvé moře. A vůbec nemusíte mít problémy se ztopořením nebo být na chlapečky.

dog 19.3.2008 23:59

Re: Re: Re: Re: Nevím, jestli pochopíte

Dovolím si s Vámi nesouhlasit: dopředu to nepoznáte, ti lidé-tyrani jsou velmi dobří herci a chameleoni, vyskytují se ve všech společenských vrstvách a o to je to záludnější. Kdo by taky věřil, že ten milý doktor, učitel, policajt atd. doma ponižuje  a týrá psychicky či fyzicky ženu.

Eva B. 19.3.2008 23:24

Re: Re: Nejlepší prevence domácího násilí

a Vy si myslíte, že by se trápil méně,kdyby se vám to bylo nepovedlo a skončila jste jako Irena?

občan z kraje města 19.3.2008 22:31

normální chlap nemůže ublížit fyzicky ženě

podle mne je to porucha. Neděje se to ani v přírodě. Žena muže bíti může, ale nepřemůže. Každého jedince mužského pohlaví, který je schopný fyzicky ubližovat ženě považuji za zženštilého. Vůbec bych se nedivil, kdyby takový člověk byl skrytý částečný homosexuál nebo impotent.

Veronika 19.3.2008 22:24

Re: ...

Bola som pri rozvodovom sude ako svedok ( dlhorocneho ) domaceho nasilia. ( Mali 3 deti.) Este pred jeho konanim sa advokat dotycnej zeny spytal : Preco ste od neho neodisla ? Odpoved : Pretoze ho milujem. Povedal jej : - Tak ja na vasom mieste by som ho uz nemiloval.

Este aj po rozvode ju prenasledoval : vlamal sa do jej bytu, rozbil jej auto, sledoval ju, kade chodi. Prestal az na zasah policie. Znova sa vydala ( za vdovca s 2 detmi ) a po 17 rokoch sa mi zverila : Nikdy, za cely ten cas, mi  moj druhy muz nepovedal, ani nenaznacil, ze moje deti nie su aj jeho deti a nikdy som od neho nepocula zleho slova.

Co sa fyzickeho nasilia tyka, myslim si, ze aj jedina facka je uz naviac.

citlivka 19.3.2008 21:30

Re: Re: Re: Re: Když miliardáře senátora v EU parlamentu Železného syn . .

O.  Neff  se teprve  po  tragické  smrti  své dcery  dozvěděl,  v jakém  manželství  vlastně doposud  žila. Ale  od   koho,  kdo  mu  to  řekl?  Někdo,  kdo  na  př.,  viděl  ty  modřiny?

žena 19.3.2008 21:30

Re: Re: Re: Když miliardáře senátora v EU parlamentu Železného syn . .

Souhlasím - a po takové události, dcera ještě nepohřbena - probíhají literární cvičení dále...

herdekbabka 19.3.2008 21:16

Re: Re: Pane Neff....Oko za oko....

Věro - i kdyby tam seděla žena - sorry - situace by nebyla jiná. Na těchhletěch místech sedí mladí kluci a děvčata bez jakýchkoliv zkušeností - jen s nabiflovanými situacemi. Nemaj nárok i kdyby chtěli cokoliv pochopit ,natož zařídit. Vždyť je to v TV vidět. Odrecitují Vám zákon a šmytec. V převážné většině jde o zaměstnanost - nikoliv o to pomoci nebo dokonce pomoci.. Bohužel..

Kolombo 19.3.2008 21:16

Re: Re: Re: Nevím, jestli pochopíte

No, ony ženské jsou sice slabší fyzicky, ale psychicky dovedou chlapa deptat parádně. Nejenom  ujetí chlapi dokážou deptat ženu, tvrdit jí, že je k ničemu, nula, ženy jsou na to větší expertky. Mohou muži předhazovat nízký plat, nižší řemeslné dovednosti než má Franta,  slabší řidičské umění než má Pepa, řidič sanitky - atp. Jenom to, že jsou fyzicky slabší a chlap se ubrání /kdyby se neubránil, byl by navíc směšnej/ brání vyrovnání skóre ve věci domácího násilí. Pokud započtu i násilí psychické, je to 1:1.

leona 19.3.2008 21:09

S Dominikou na pískovišti..

Vážený Astone,držím Vám pěsti,abyste překonali hrůzy těchto těžkých dnů a zase se uměli radovat ..Lékem možná bude,když budete častěji chodit na pískoviště s malou Dominikou, Váš minifejeton na jednom z Vašich webů z tohoto prostředí je nádherný a nadějeplný... 

alca 19.3.2008 20:53

Re: Re: Re: Když miliardáře senátora v EU parlamentu Železného syn . .

Vy jste pane chytrý jak rádio.Já jako dítě jsem vyděla jak otec týrá maminku ale navenek byl za hodného tátu rodiny,vše se odehrávalo za zavřenými dveřmi.Dnes už rozumím jak se oběti domácího násilí cítí.Oni jsou tak vydeptaní,že se za to stydí a obvinují sami sebe.Vím o čem mluvím,protože maminka umřela když mě bylo 13 let a pak jsem převzala nejen práci ale i rány já.Slyšela jsemjenou jak jsem já ta špatná a neschopná až jsem tomu sama uvěřila. Nepamatuji si ,že by nás děti otec někdy pohladil.Dnes jsem 20 let šťastně vdaná a na otce vzpomínám jenou ve zlém.

Jakub S. 19.3.2008 20:45

Re: Re: Re: Když miliardáře senátora v EU parlamentu Železného syn . .

Aha ten. No famílyja. Dík! Vót kakája pártija...

Discussion 19.3.2008 20:23

...Oko za oko....pane Neff.....jeste jednou pro Karla

..souhlasim s clankem pana Neffa...chyba neni v rodinach a urcite ne v lidech, kteri jsou domacim nasilim primo postizeni. Chyba je v samotnem rezimu, v zakonech CR, v lidech kteri zakony tvori nebo vykonavaji. Vim o cem pisi. Sama jsem prosla domacim nasilim a byla jsem presne v te situaci, o ktere p. Neff pise - skutecna obet domaciho nasili se boji o sve situaci kdekoliv a s kymkoliv mluvit - protoze - logicky - pokud se o tom nasilnik dozvi ( a on se to dozvi), samozrejme se mu to nelibi a sve nasili naopak stupnuje. Skutecna obet domaciho nasili prave z tohoto duvodu radeji mlci. Nic jineho ji totiz nezbyva - pokud nechce celit dalsimu, z pohledu nasilnika vzdy dobre zduvodnenemu utoku. Obeti domaciho nasili mlci, protoze v zakonech CR nemaji zastani...a zatahovat do sporu ostatni cleny rodiny ? To vubec neprichazi v uvahu. Totiz v okamziku, kdy uz je nasili v takove fazi, ze obet zacina hledat utociste a pomoc - v te dobe uz je pozde, protoze rodina obeti je ovlivnena "vzornym" chovanim utocnika. A to nemluvim o zastrasovani a vyhrozovani ze strany utocnika. Kdo nezazil, nepochopi...A ruzne organizace v CR, ktere obetem domaciho nasili "pomahaji?"...Sama jsem byla v situaci, ze jsem mela sbaleny sve a dceriny nejnutnejsi veci a zavola na linku "Bily kruh". Pracovnik, ktery zvedl telefon sice velice trpelive vyslechl muj pribeh, ale na zaver strucne zkonstatoval "Aha - a Vy zrejme mate nejakeho pritele ze ? To proto mate takove rodinne neshody..." Nezbylo mi nic jineho, nez beze slova zavesit telefon .... a resit veci po svem...a doufat, ze se ten stary zakon "Oko za oko, zub za zub" zase jednou objevi v trestnim zakoniku.      Discussion@seznam.cz

leona 19.3.2008 20:14

Re: Re: Domácí násilí neexistuje

Milý ok,normální žena hledá vždy čestného a hodného chlapa! Bohužel, tak se umí chovat zpočátku i téměř každý budoucí agresor,násilník. Ta hrůza vyjde napovrch později, třeba i po několika letech,zamilování opadne, erotická fascinace partnerkou ochládá , přibývá všednost, starosti,nuda běžných dnů. A agresor  nespokojenost se svým životem začne obracet proti ženě, vědomě i nevědomě.. Nevěřím, že nějaká žena si vědomě hledá machistu, jedině snad masochistka. Ve většině žen je velmi málo agrese..hledají pohodu, něhu, pocit bezpečí pro sebe a své děti....

Birgittt 19.3.2008 20:03

od mala

Možná má smysl dětem, hlavně holkám, od mala říkat, jaké vlastnosti by měl mít jejich budoucí partner. Už malé holčičky by měly od rodičů slyšet, že si mají všímat, jestli je jejich kamarád slušně vychovaný, jestli se k nim hezky chová, nenadává jim, nebije je. V pubertě už holky rodiče neposlechnou, takže tyto informace by měly dostat, než do ní dorostou. I ve škole by se mělo  o problémech domácího násilí mluvit, a to často.

Karel 19.3.2008 19:44

Pro Adinu

Mám takový dojem, že Vy moc ráda každému radíte.Ale trochu Vám uniká podstata věci.

Karel 19.3.2008 19:39

Re: Re: Re: Nevím, jestli pochopíte

Co jiného než Vy jsem popsal dvěma větami?

František Dýmal 19.3.2008 19:23

Týrání mužů a muži zabíjející ženy

Nadnesený nadpis., ale pane kolego , když  jste vy s sám o vzniklém problému nevěděl  před tím  ani  po té,tak se dá těžko reagovat.. A diskutovat již vůbec. Mi zemřel táta , když mi bylo dvanáct roků. Samoziřejmě tragicky.Zmrzačena byla celá pětičlenná rodina . I já a dost. Je to hrozné, co se stalo u vás. Píši pouze proto, že s vámi dokáži soucítit, protože  , když  mé sestře  zemřel syn, mladý  14 letý , tak jsem to prožíval  dost. I když jsem byl před pěti lety představen před  soudem  rozhodnutí   podepsat  , či nepodepsat žádost o rozvod , podanou moji bývalkou, po tom všem co jsem pro rodinu vykonal. Nezabil  jsem.  A to jsem myslivec. Stejně je to pro mě mrtvá žena a škodná se  se střílí  300 metrů  od nejbližšího obydlí.  Neznám vraha , neznal jsem vaši dceru . Znám  Vaše  názory  a proto  je mi líto , jak to dopadlo. Říkám vždycky, " Když ženy odcházejí  a přícházejí, tak takoví nechlapi  tu nemájí  co dělat a ať se nevrací ". Nemá tu co dělat. Nikdo ho nečeká.

Karel 19.3.2008 19:22

Re: Re: Re: Nevím, jestli pochopíte

Protože jsem chlap, tak nejsem schopen pochopit to,že když někdo a je jedno jestli chlap nebo ženská do sebe nechá mlátit, urážet,trýznit,tak si za to může sám?To si doopravdy myslíte?Mě těch lidí je líto, ale to je vše.Oni si vybrali svého partnera,oni mají děti,oni mlčí,onise musí začít bránit.To za ně nikdo neudělal a neudělá.Opravdu to chce více zodpovědnosti při výběru a poznávání partnera.Tuto odpovědnost nelz přenést na nikoho jiného.

Adina 19.3.2008 19:00

Re: ...

 tak teď mě opravdu běhá mráz po zádech, 29 let to má život před sebou, ale to nežije, jen přežívá, nechápu proč ji nepřemluvíte a nepomůžete ji.....?!!