16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
NevericiTomas 9.4.2008 0:57

Proc na to rude vyti neodpovedet

oficialnimi slovy KSCM. Socasti pozitivniho hnuti odporu byly urcite "omyly a prehmaty". Mozna jen dodat, ze se podobne omyly nedaji vyloucit ani do budoucna, vyskytla-li by se obdobna situace...

;-P

bombík 9.4.2008 6:34

Re: Proc na to rude vyti neodpovedet

Správně řečeno,souhlasím.Prostě to byly přehmaty. Ať si komouši puknou.

Sk e pticus Ma ximus 9.4.2008 8:56

To, že jsou levičáci prostodušší devianti je zřejmé, ale kdo může vloučit "omyly a přehmaty", že tomu přikládáte takový význam?

Oni snad vědomě vraždí jen levičáci?

555 9.4.2008 0:47

A vidíte , pane Bystrove,

mluvčí Charty 77, Anna Šabatová je přesvědčena, že skutky podobné činům bratří Mašinu nedemokratický režim spíše posilovaly, protože se právě na základě jejich obecně sdílené nepřijatelnosti snažil zvyšovat svoji legitimitu. Prý to byla především „moc bezmocných"(nejspíš chartistů), kteří ruku v ruce komunistický režim porazili. Tak co byste tomu řekl? A Havel si s Husákem podal ruku a s estébáky, místo aby je od koryt odstavil, spolupracoval. Když popravovali Záviše Kalandru, tak Pavel Kohout chodil po Národní třídě ve svazácký košili, stejně jako Chramostová, Uhde... Dnes jsou tihle pomýlení považováni za hrdiny.

Jirka 9.4.2008 0:57

Re: A vidíte , pane Bystrove,

To,že byl někdo za mlada blbej nebo naivní,ještě neznamená,že je to hajzl.;-D

A. 9.4.2008 9:11

Re: Re: A vidíte , pane Bystrove,

Neřekl bych, že je správné hodnocení "blbej nebo naivní"  To už by muselo jít o stadium demence. Spíš mi v tomhle hodnocení sedí pojem "V y c h c a n e j   kariérista"

kpt 9.4.2008 9:16

souhlas, neznamená to, že byl blbej, ale že byl vždy IN. Neb dobře věděl, odkud vítr fouká.

Člověk se nemění, jen s věkem dokáže lépe skrývat své pocity a postoje. Takže ti lidé, kteří tenkrát věděli, kde mají stát, aby se jim to vyplatilo, později stejně logicky přeskočili tam, kde se jim to zdálo nadějnější s přihlédnutím k Novým okolnostem. Je třeba si to přiznat, jinak se nehneme z místa. U drtivé většiny lidí genetický kód, který velí přežít za každou cenu, je daleko silnější, než morálka.

Sokratés 9.4.2008 0:25

kauza Mašíni

Vražda odzbrojeného a spoutaného  člověka zůstane vraždou byť byla ospravedlňována nejušlechtilejšími úmysly!

Vasekpasek 9.4.2008 0:40

Re: kauza Mašíni

Jo to máte na mysli komunistického fízla? Aha, tak to děkuji za upřesnění

Abonent 9.4.2008 0:40

Členové odbojové skupiny bratří Mašínů neměli iluze o nacistech a komunistech

Likvidace komunistického pochopa je ospravedlnitelná dosti snadno : čerstvou zkušeností. Komunistický pochop v obdobné situaci zoufale kvílel, že ho pouta tlačí. Mladá žena mu je tedy z lítosti uvolnila.

Komunista se vyprostil, a vraždil. Výstřelem do zad zavraždil i onu mladou ženu. Byl na to hrdý, jeho nadřízení soudruzi jej vyznamenali.

Více zde : http://www.konzervativnistrana.cz/sksmain/clanky/texty/judrkl02.htm

Boj není nic hezkého. Kavárenští diskutéři jsou krutostí boje za svobodu často vyděšeni.

Ale bez těch "zlých" bojovníků a jejich statečnosti by svoje diskuze nevedli v kavárnách, ale v lágrech.

baltahsar 9.4.2008 0:58

Re: Členové odbojové skupiny bratří Mašínů neměli iluze o nacistech a komunistech

Tak to udělal dobře, ne? Skoro stejnej hrdina jako ti vrahouni mašínové ;-D

Abonent 9.4.2008 2:55

Re: Re: Členové odbojové skupiny bratří Mašínů neměli iluze o nacistech a komunistech

No, soudruhu " baltahsare", myslíte těmi "vrahouny mašíny" jen syny, nebo také Josefa Mašína staršího ?

Proš se ptám ?

Víte, někdy je dost obtížné rozlišit hnědé soudruhy od rudých Parteigenossen.

Každopádně : Mašín otec bojoval proti nacistům, jeho synové proti komunistům.

Naše vlast nemá mnoho takových hrdinů, jako jsou příslušníci dvou generací rodiny Mašínů.  R^ >- R^

Ladislav N. 9.4.2008 7:38

Re: Re: Re: Členové odbojové skupiny bratří Mašínů neměli iluze o nacistech a komunistech

 ;-)R^ >-

Sk e pticus Ma ximus 9.4.2008 8:44

Synové ale mají na tom hrdinství vážnou skvrnu, neškodné odzbrojené zajatce zabíjí jen úchyl.

MK 9.4.2008 10:21

Re: Synové

Nikdo, kdo v 50.letech vlastnil oficiálně zbraň, nebyl neškodný. Stoprocentně neškodný je každý z nás až po smrti. Nět čelověka - nět prabléma (Džugašvili).

Kačka 9.4.2008 5:01

Re: Co kdybyste se začal zajímat i o současnost?

Abonente, co kdybyste se začal zajímat také o současnost? Aby Vám v zápalu boje v minulé válce neuniklo, že je třeba řešit současné problémy.

Ladislav N. 9.4.2008 7:48

Re: Re: Co kdybyste se začal zajímat i o současnost?

Potíž je v tom, že současné problémy by chtěli "řešit" ti, co si nepamatují vlastní minulost...

Eva D. 9.4.2008 15:05

Re: Re: Re: Co kdybyste se začal zajímat i o současnost?

Někdy i pamatují, jen chtějí, abychom my dál zapomínali, aby zase mohli oblbovat další generace.

Když se o tom nebude mluvit, tak to nebylo a bylo vlastně taaaak dobře.

jirka.s. 9.4.2008 10:12

Re: Re: Co kdybyste se začal zajímat i o současnost?

Případná poznámka, soudružko kačko! Ano, o současnost bychom se skutečně měli zajímat mnohem více než činíme doposud! Protože budeme-li k této naší současnosti stále tak neteční jako dosud, opět budeme muset jednou v nedaleké budoucnosti řešit dilema, zdali je zabití komouše vraždou či ne! Pokud se ovšem v této morálně zdevastované společnosti najde vůbec alespoň pět odvážlivců, kteří by tak byli ochotni a schopni učinit! ;-(

Borek@exil 9.4.2008 3:08

A vy byste se odvážil přepadnout policajtovnu, přemoci a spoutat chlupatýho bolševika a podříznout mu chřtán? K tomu je zapotřebí odvaha, víme?

Sk e pticus Ma ximus 9.4.2008 8:46

Ne, na to stačí být úchyl a dožene Vás k tomu potřeba vraždit.

kája 9.4.2008 8:33

Re: kauza Mašíni

Proto asi nebyl Grebeníček starší za současného režimu nikdy odsouzen, i když svými skutky zavraždil desítky politických věznů v kriminále -tedy spoutaných a vydaných mu na milost?

Eva D. 9.4.2008 15:07

Re: Re: kauza Mašíni

Protože to přeci byl chudák nemocnej dědoušek, to je jasné!

JH 9.4.2008 11:18

Osobně beru v úvahu jen příspěvky (a doporučuji to i ostatním)

od těch lidí, kteří tu šílenou dobu zažili (a nepatřili k vládnoucí diktatuře) nebo od těch lidí, co mají dost informací  (takových přispívatelů je opravdu málo!) a schopnost je objektivně vyhodnotit. Nikomu tu dobu nepřeji, ani těm, co se k ní vyjadřují smířlivě a k Mašínům negativně. Važte si dnešní doby svobodného konzumu :-)

IS 9.4.2008 0:21

dokumenty StB jsou křišťálově čisté

Není nad důveryhodnější organizaci než StB, tvrdí nepřímo Bystrov. Kam až došel tento pán.

baltahsar 9.4.2008 0:59

Re: dokumenty StB jsou křišťálově čisté

Co Bystrov, ale Topolánek podle Žáčkovejch not. A ještě dojde na odbojáře Slánskýho a Clementise, ti se taky přiznali.

nejvetsi hrdina: Sling 9.4.2008 2:20

Re: Re: dokumenty StB jsou křišťálově čisté

Nejvetsi hrdina ale byl Otto Sling.  Ten, kdyz dostal nakladacku, tak priznal zabiti Slanskeho. Pak ale zavreli Slanskeho, chudak Sling dostal dalsi nakladacku, a priznal, ze se Slanskym osnoval zabiti Gottwalda. Ten Sling ma plne pravo na DVE Topolovy medaile. Na druhou stranu Gusto Husak nedostane zadnou, neb sice kdyz dostla nakladacku, tak podepsal vsechno, co po nem StB chtela, ale pak to pred soudem zbabele odvolal. Tak dostal novou nakladacku, vsechno priznal i pred soudem, ale dostal jen dozivoti. Tim padem nema na Topolovu medaili narok, neb si dovolil zpochybnit ty kristalove ciste dokumenty StB, s pomoci kterych ted Zacek rozhoduje, jaka je ta nejspravnejsi verze ceske historie.Rv

Kačka 9.4.2008 4:51

Re:

R^R^R^

jirka.s. 9.4.2008 10:17

Re: dokumenty StB jsou křišťálově čisté

A nemohla bys nám, soudružko ivano sergejevno, nastínit, kam až jsi došla ve svém názoru na StB ty? :-/

upenliva prosba 9.4.2008 0:05

bezte se s Masiny vycpat

Neni pseudonymem Vladimira Bystrova Petuska Sustrova. Nebo neni pseudonymem Petrusky Sustrove Vladimir Bystrov. V kazdem pripade se k Masinum jeste nevyjadrila Petruska Sustrova. Myslim ale, ze je uz posledni, pak se nad tim uz snad zavre voda.Rv