26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Š. Hašek 11.12.2010 22:09

Vždyť pan Dienstbier

je typický neukotvený levicový mudrlant.

Takoví to po kavárnách vždy domudrovali k Leninovi či Gottwaldovi.

J. Anděl 10.12.2010 23:07

Re: Kupředu levá !

No ono je to někde mezi. Když je někdo učitel, tak asi učí, že? Může učit na soukromé škole nebo na státní, jak mu to vyjde. Možná celý život učí na státní škole. Nemám z toho žádný špatný pocit, to jsou správně investované peníze z mých daní, tak to má být. Nevím, proč by měl učitel usilovat o to, aby čuchal z peněz soukromých, a cítit se snad špatně za to, že to nedělá.

V tomhle panu Kadlecovi rozumím. Byť se nemůžu vyjádřit k tématu disidentů, tam jenom překvapeně koukám, co kdo píše :-).

F. Pavlis 10.12.2010 22:07

Žádný

třetí odboj nemá nejmenší šanci, pokud bude KSČM plnohodnotnou parlamentní stranou a ČSSD její věrnou sestrou stejné krevní skupiny s lehce narůžovělou barvou séra....Mezi viníky vyčnívají zejména dvě osobnosti oddané snění o Evropě  - VH a JD... žel jeden prezident a a druhý ministr zahraničí v samém začátku, který už nelze opakovat. Opět stejný problém, který provází českou kotlinu tisíc let... a potom lid volební, který prodal hejtmanství za 30 stříbrňáků a senátní bidla za slib okopávání vládních kotníků aniž by zaznělo jediné slovo politického programu pro celou zemi. Na opačném pólu šíbři všech odstínů a v unionované Evropě stovky korektních kocábistů a jim podobných inženýrů lidských duší v novém přiodění. Ještě dlouho to bude úplně stejné....A doktoři? VZP výrazně ušetří a hody nastanou funebrákům.  Nu a co, novodobý mor jako nejefektivnější regulátor nezaměstnanosti...A zastupitelská demokracie dostala rathonoidní paranoiu...žel všem léčbám odolnou

O. Kadlec 10.12.2010 21:22

Re: Kupředu levá !

...prostě rozumíte příspěvku pana Stejskala jinak.Já mu rozumím tak jak jsem napsal a jak pan Prokop například potvrdil.

Vám se možná oprávněně nelíbí jak jsem tituloval pana Stejskala, ale přiložte prosím zřetel ke skutečnosti že já urážím člověka (nikoli bez příčiny) který je tady a může se bránit a ne jako on někoho kdo tu není ale zato je jeho jméno obecně známo. Zato pan Stejskal si jen naskočil na pomluvu, kterou sem vypustil autor - pan Haas. Když jedna slepice klovne, hned se další přidají.

Pana Dienstbiera nemusím hájit, ale pokud je mi známo chová se dlouhodobě konsistentně a jak je zvyklý se veřejně stavět, tak se postavil i proti tomuto pokusu o padělání minulosti. Na to má právo. Pokud proti tomu něco někdo má, měl by se dopustit racionální kritiky, v tomto případě obhajoby toho návrhu zákona, a ne útoku ad hominem.

Netuším kdo je pan Stejskal a je mi to jedno, za to, jaké pod tímto článkem nashromáždil příspěvky se nezaslouží žádné zdvořilosti - i když jsem mu taky nemusel nadávat.

A pan Dienstbier, jakkoli jsem ho do senátu nevolil, si za svůj veřejný odpor k uzákonění neexistujícího odboje - a tím taky pardonu pro kriminální činy (jako v pětačtyřicátém, taky zákonem!) z protikomunistických motivů vykonanými - zaslouží potlesk.

P. Janoušek 10.12.2010 20:50

Re: Kupředu levá !

Jste nějak popletený. Bod 1 je jasná pravda a napište, co bohulibého pan Dienstbier pro tuto zemi udělal. Teda, kromě toho, že je "známý" politik.

Bod 2 jste napsal Vy a pokud někoho nazvete nýmandem, urážíte ho. Já osobně Vás za nýmanda nepovažuji, Vaše příspěvky rád čtu, ale dneska bohužel píšete jak sám nazýváte.

Pokud bychom brali bod 1 jako urážku tak by to byla urážka konkrétního člověka, i když víme, že to urážkou není. Nikdo tu neurážel sto tisíc dalších lidí kteří něco pořádného dělají - jak starostů tak třeba učitelů jejichž činnost na rozdíl od činnosti pana Dienstbiera je jistě daleko záslužnější, a ve vyjímkách stejná jako pana Dienstbiera, tedy žádná.

P. Janoušek 10.12.2010 20:43

Re: hulvát... je Kadlec

Dneska se vám nějak nedaří, pane Kadleci.

O. Kadlec 10.12.2010 20:10

Re: hulvát... je Kadlec

Když napíšu že jste frustrovaný pravičák, tak to neznamená, že vás nenávidím, ale znamená to, že vás mám za pravicového extrémistu, který je frustrován, protože společnost nejde tou cestou co byste si podle své ideologie přáli.

A napsal jsem ne jak se povede vám, ale jak se povede národu, když důvody vaší frustrace nepřestanou. Hůř by se vedlo mnohým lidem, kdybyste se někdy k moci dostali.

Anebo se pletu a nejste pravičák? Možná jsem špatně porozuměl tomu co sem vytrvale píšete anebo jsem si spletl příspěvky.

Přál bych si abyste zůstali tím čím jste: výstředním společenstvím na internetu bez politické síly. Tím vám snad nic neupírám, ne?

V. Skalová 10.12.2010 20:00

Re: hulvát... je Kadlec

Obávám se, že už nevíte, co píšete, a odporujete sám svým předchozím vstupům. S nenávistí jste tu začal vy, když jste mě napadl označením za "frustrovaného pravičáka" a vyhrožováním, jak se mi dále povede.

J. Kanioková 10.12.2010 18:33

Tak teď jsem si z webu poslechla

tu debatu k zákonu a pak hlasování. Můžu říct, že se mi z oranžgutánů dělalo blivno. Diemstbier je pro mě od této chvíle neskutečný podrazák a lituju, že jsem si ho kdy vážila. Oni si prostě chtějí počkat, až ti lidi, kterých se to týká, vymřou.

Je to absolutní hnus !!!

O. Kadlec 10.12.2010 18:12

Re: Přesně tak, pane Haasi

Provedu. Za kloboukem bude můj antiantikomunistický odpor dobře vidět.

V. Skalová 10.12.2010 18:06

Re: Přesně tak, pane Haasi

Že některé případy je obtížné "rozklíčovat" by se dalo říct o každém odboji. A vámi uvedená "pravidla" stanovil kdo? Zřejmě někdo, kdo se snaží zakamuflovat, že tu byla totalitní v podstatě loutková vláda perzekvující své vlastní občany a opírající se mocensky o komunistický ruský stát. A už vůbec nevím, proč by odboj musel být ozbrojený, když lidé byli pronásledováni a vězněni za jakýkoliv náznak odporu. Strčte si svá "pravidla" ... za klobouk!

O. Kadlec 10.12.2010 17:07

Re: hulvát... je Kadlec

Vyjadřujete se marxistickými termíny. Přečtěte si to po sobě. Komunistická frazeologie je u antikomunistů častá. Máte s nimi víc společného než si sama myslíte. Mimo jiné i tu "nenávist".

O. Kadlec 10.12.2010 17:03

Re: Přesně tak, pane Haasi

Nemůžete zákon který je špatný opravovat. Všichni kdo o tom mluví chodí kolem "porcelánu", kterým jsou v tomto případě různí lidé co doplatili na odpor proti komunistům.

Oběti perzekucí, které znám, byly odškodněny, rehabilitovány, apod. Pokud tu zůstávají ještě nějací lidé, kteří z toho vypadli - a to je pravděpodobné, když se o nich mluví - pak je potřeba novelizovat již existující zákony anebo vydat nový, který se ale zabývá přímo konkrétně potřebami těch lidí, jejichž nároky uspokojeny nejsou.

Tady jde ale evidentně o opak: cílem je vnutit zákonem národu jisté zaujaté hodnocení dějin, a postižení lidé jsou jen rukojmími, za něž se to schovává.

Jaký smysl například má ustanovovat zákonem, že ten kdo byl v "odboji", musel být alespoň rok ve vězení?!! Jestliže tady byl nějaký skutečný odboj, tak zcela jistě nejúspěšnější odbojáři jsou ti, které nikdo nechytil, anebo kteří před vězením stačili utéci do zahraničí, anebo kteří utekli z tohoto vězení (což se v r. 1948-9 stávalo) dříve než tam byli rok. A co zabití?A co nevinní? Jedním z argumentů historiků je i fakt, že v příliš mnoha případech neumí dnes rozklíčovat, zda někteří bojovníci proti komunismu jimi skutečně byli, nebo zda nebyli obviněni falešně jako čarodějnice z Velkých Losin a přiznání k činům které se nestaly bylo vynuceno, anebo zda to nebyli nešťastné a zmatené loutky manipulované StB jak bylo zjištěno u jednoho mladíka z Brna, který "v odboji" zabil dva estébáky. V mnoha případech historici tápou a kdo jiný než oni se k tomu má vyslovit?

Třetí odboj nebyl, protože tady není naplněno žádné z kritérií které by nás opravňovalo o nějakém odboji mluvit: 1. válka, 2. ozbrojená organizace odporu, 3. uznání tohoto odporu v zahraničí. Byli-li lidé v odboji, musí někam patřit!

V. Skalová 10.12.2010 16:35

Re: hulvát... je Kadlec

Tak tedˇ nevím, jsem podle vás frustrovaný pravičák nebo marxista??? Ta logika, ta logika, že...

M. Prokop 10.12.2010 16:30

Re: Přesně tak, pane Haasi

Já osobně bych se chybný zákon snažil opravit a ne zrušit, ale já také nejsem (bývalý) komunista.

A ani nevěřím na to, že "třetí odboj" vůbec neexistoval. Měl jen jiné podmímky než předchozí odboje.

L. Kubeš 10.12.2010 16:21

Re: hulvát... je Kadlec

Souhlasím s vámi paní Skálová, jak Dientsbier tak Pithart, dříve komunisté, pak chartisté a nyní majitelé senátní trafiky, jsou netolik nedůvěryhodné osoby, že od nich se dá očekávat úplně všechno. A logicky nemohou připustit existenci něčeho jako byl antikomunistický odboj, když byli sami v té době pravověrnými komouši.

O. Kadlec 10.12.2010 15:44

Re: hulvát... je Kadlec

:-)))

Docela by mne zajímalo vědět, do které "třídy" jste mne pasovala a kterou mám nenávidět. Ten marxismus se z vašich hlav a terminologie asi do smrti nedostane.

V. Skalová 10.12.2010 15:35

Re: Přesně tak, pane Haasi

To, že vy o žádném třetím odboji nic nevíte, vám věřím. Dole jste se přiznal ke své "třídní" nenávisti k pravicově orientovaným. A nevím, o jaké pomluvě mluvíte, slyšela jsem hloupé Dienstbierovo prohlášení v TV na vlastní uši.

V. Skalová 10.12.2010 15:32

Re: hulvát... je Kadlec

Ano, mluví z vás přímo třídní nenávist. A bude líp jen pro levičácké aparátčíky, hlupákům sklapne, ale pozdě!

O. Kadlec 10.12.2010 14:44

Re: hulvát... je Kadlec

Odjet do emigrace není pohodlíčko ani dnes, natož tenkrát!

Ale na druhou stranu kdo si žije v bezpečí neměl by napadat ty, kdo žijí v nebezpečí, notabene i za něj! Je to opravdu hnusný.

Ve druhém odstavci z vás mluví obyčejná pravičácká frustrace a tomu se nedivím. Jen zůstaňte frustrovaná, bude v naší zemi líp, než kdybyste byla spokojená.

O. Kadlec 10.12.2010 14:39

Re: Přesně tak, pane Haasi

Pan Haas jen využil této příležitosti, aby si přisolil a pustil do světa záludnou pomluvu. Je dokladem morální úrovně každého, kdo mu za to tleská.

Věcně je spor ale jinde: týká se toho návrhu zákona. Nevím proč by měli být zákonodárci povinni schvalovat zákony tak pitomé, jako tento návrh. Někdo si třeba myslí, že ten zákon pitomý není tak ať pro něj zvedne ruku. Ale kdo je stejného názoru jako já ten ji zvedne proti. Je zajímavé, že proti jsou zejména také historici.

Pokud by tento návrh přece schválen byl, je mi lidí postižených kdysi perzekucemi líto. Celá ta teze by totiž měla být - a asi bude - stižena stejným posměchem, jako slavná komunistická teze o tom že "bez VŘSR by nebylo samostatného československa."

Žádný "třetí odboj" totiž nebyl. Je to pokus o podvod na dějinách zákonem. Pokud snad někdo je jiného názoru, měl by svou tezi obhájit standardními prostředky, totiž ve vědecké diskusi. Ale na politický nátlak s cílem prosadit do hlav lidí Chrudoše a Šťáhlava, VŘSR nebo třetí odboj jsem přímo alergický a celý život těmto kejklím odporuji. Takže logicky nepřestanu ani při této příležitosti.

V. Skalová 10.12.2010 14:03

Přesně tak, pane Haasi

Odmítnutí toho zákona je ostuda, a Dienstbierova argumentace sprostá vůči těm, kteří byli i s celými rodinami perzekvováni od počátku 50.let. Jen mu a Pithartovi věřím, že nějaký ušmudlaný příspěvek je nezajímá, ti jsou za vodou.

V. Skalová 10.12.2010 13:56

Re: hulvát... je Kadlec

Jestli si myslíte, že odjet do emigrace a prosadit se tam bylo "pohodlíčko", tak jste ještě více alternativně inteligentní, než jsme si mysleli.

A stydět by se měli ti dva bývalí komunističtí prominenti z 50. let - Dienstbier a Pithart. Souhlas, pane Haasi, je to ostuda současného oranžovo-rudého senátu, a s ostudným bývalým milicionářem Štěchem v čele!!

J. Stejskal 10.12.2010 13:24

Re: Kupředu levá !

Začínám toho mít dost. Asi sprostě urazím jednoho neznámého diskutujícího.

J. Kanioková 10.12.2010 13:19

Dobrý článek, díky

J. Stejskal 10.12.2010 13:03

Re: Kupředu levá !

Jo a mimochodem. Pletete si pojmy. Veřejné peníze nejsou rozhodně to, co mám na účtu. A k penězům se bohužel čuchá. Strká do nich rypák kdekdo. Já nedehonestuji žádná povolání, pokud už, tak konkrétní lidi, jak je psáno výše.

J. Stejskal 10.12.2010 13:00

Re: Kupředu levá !

No, nevím, proč zrovna ve větší úctě mají být povolání, která jste vyjmenoval. Myslím si že může být úctyhodný starosta, zrovna tak jako neúctyhodný, atd. Ale vidím, že máte sám se sebou více problémů, než si myslíte. Takže to nemá cenu dál komentovat.

O. Kadlec 10.12.2010 12:37

Re: Kupředu levá !

Prosím pane Stejskal:

- veřejné peníze jsou to co máte na účtu. Žádné jiné neexistují. Vy jste měl ale asi na mysli veřejné rozpočty, že?

- k těmto penězům se nečuchá. Pokud je někdo z veřejného rozpočtu zaplacen, nežije z veřejného rozpočtu, jak píšete, ale ze své práce, funkce, profese. A za práci se platí!

- veřejné rozpočty existují právě proto, aby z nich stát nebo obec investovali do objektů veřejného zájmu a aby zaplatili práci těch lidí, kteří pro veřejný zájem pracují. Takoví lidé (starostové, učitelé, vojáci i senátoři) mají být ve větší cti, než ostatní lidé, jakkoli ti ostatní mají poctivou živnost nebo pracují poctivě v soukromém sektoru. A taky vždycky, dokud myšlení této společnosti nezmrzačili komunisti, ve větší cti byli. Naši předkové si to s hrdostí nechávali psát na hrob! V naší veřejnosti je však nemálo lidí, kteří právě tyto profese dehonestují. Jako vy!

a.p. těmi kdo okrádají stát jsem myslel soukromníky, kteří podvádějí z daňových důvodů. Taky bych sem zařadil vykuky, kteří za pomoci známých úředníků vysávají veřejné rozpočty předražnými zakázkami - tuto variantu znám ovšem jen z médií.

M. Prokop 10.12.2010 11:20

Re: Kupředu levá !

Co je na tom urážlivého?

To je skutečnost.

M. Prokop 10.12.2010 11:18

Na Dienstbierovi

je názorně vidět, co je to "bývalý černoch". Další takový je zde nechvalně známý Vízek.