21.5.2024 | Svátek má Monika


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kot 4.1.2010 15:31

Jak je možné, že za tzv. totality, jsem se před nástupem do letadla nemusel svlékat,

sundávat si boty, nechat se rentgenovat,  zatímco v tzv, svobodě musím toto strpět? Vysvětlí mi to nějaký kapitalistický politruk? :)))

Thutmose 3.1.2010 20:01

Je to zajímavý paradox

Navíc je ale třeba vzít v úvahu vyhrožování Čalfy ,tohoto předsedy ZV KSČ na předsednictvu vlády ČSSR , který hrozil represáliemi rodinám poslanců, kteří by Havla nezvolili. To se tedˇ již oficiálně ví a píše. Havel byl zvolen  pod nátlakem, tedy nelegitimně , i když legálně tedy sborem, který je k volbě prezidenta určen. Jakákoli smlouva, která je uzavřena pod nátlakem, je neplatná. To je i tento případ, ovšem nikdo legitimitu nebude oficiálně napadat, jakož i křivou přísahu věrnosti ČSSR , kterou nám ČT 1  ve svém lokajství k 20. výročí převratu mnohokrát přehrála, dokonce i o vánocích. To samé platí i o rozbití Československa.

Kot 4.1.2010 15:31

Re: Je to zajímavý paradox

Máš pravdu.

JH 1.1.2010 22:51

Autor článku naprosto zapomněl

na jeden podstatný faktor volících komunistický poslanců - na strach. Následující závěry jsou proto naprosto omezené.

Sýček 1.1.2010 21:42

Selhání elit?

"Cosi napoví dobové ukázky selhání elit. V únoru 1948 získali komunisté vládu, ale ne většinu v parlamentu. K ní vykročili až 16. dubna 1948, kdy Národní shromáždění schválilo volební zákon s jednotnou kandidátkou Národní fronty. Čtete dobře: nekomunističtí poslanci hlasovali pro normu, která je vzápětí vyřadila."

1. Bylo to už při schválení  Košického vládního programu 5. 4. 1945, kdy se voleb mohly zúčastnit jen strany Národní fronty.

2. Bylo to už při vytvoření II. republiky, nezákonným a protiústavním odstoupením Sudet, vytvořením režimu "akční demokracie" dle představ E. Beneše (parlamentní systém dvou stran jedné pravicové a jedné levicové).

No jo, ale to byste museli přehodnotit i ty elity, na které dosud rádi vzpomínáte. A to ne.

(Jo a zatýkání představitelů nekomunistických stran národní fronty a jejich nahrazení "akčními výbory" během únorové krize nějak pomíjíte. Proč?)

Mke 1.1.2010 21:28

VIDEO: Noam Chomsky: “USA nejsou demokracie”

http://www.youtube.com/watch?v=LmJv_wf91W8&feature=player_embedded

Zajímavě na toto téma pohovořil Noam Ch...

Sýček 1.1.2010 21:50

Re: VIDEO: Noam Chomsky: “USA nejsou demokracie”

A ještě zajímavější jsou komentáře tím.

Sýček 1.1.2010 21:51

oprava

A ještě zajímavější jsou komentáře pod tím.

Mke 2.1.2010 0:12

Re: oprava

jo - je to vážený pán...

Niky 1.1.2010 18:10

Mejla Hlavsa byl alkoholikem

a prokazatelným agentem STB. Ovšem jako každý pravdoláskař měl 100% podporu medií!

kocour 1.1.2010 17:24

Happy New Year

Tendle ref s ulice me probudil kolem pulnocy, sem fstal, dopyl zbitek sampusu a si sel znova lehnout. Proc se vzrusovat ? Tendle rok bude zrovinka tak na howno jako ten predeslej, rambove budou furt rejdit po zemich rozlicnejch a f Iraqu a Afganistanu strilet obrance tech zemi, kery nazivaj terorysti, a papalasi v zemi par tisic km votamtad budou davat plakety loupeznejm vrahum a prohlasovat je za narodni hrdiny, i voslavnej televyzni pribjech vo nich chtej natocit, tak vo co de ?  

Mke 1.1.2010 17:19

SOUHLAS

jev demona stadního souhlasu je v politice endemický - stačí se podívat na vývoj v USA 

Mke 1.1.2010 17:27

VIDEO: Agenda 21 & the Club of Rome

http://www.youtube.com/watch?v=N4aD3_tJNsc

Mimchodem Havel se bratříčkuje s Gorbačovem, Al Gorem a D. Rockefellerem v elitářském klubu Club of Rome, který propaguje ideu nedemokratického "globálního managementu planety" a depopulaci. V jeho životopisech - např. na wikipedii -  tato poměrně významná věc nebývá zmíněna... zvláštní to věc.

Niky 1.1.2010 18:11

Re: VIDEO: Agenda 21 & the Club of Rome

Václav Havel je také jedním ze signatářů,kteří podporují multikulturalismus a faktický vznik Euroarábie!

Pamětník 2 1.1.2010 14:53

Démon stádního souhlasu

Jak je vidět,řada lidí místo přání všeho dobrého i svým oponentům,začína l letošní rok v zaběhlé tradici.Měl bych asi  pociťovat větší roztrpčení při své procházce,když jsem viděl zdemolované koše na odpad,poštovní schránky,poškozená auta ,nepořádek u popelnic,rozházené lahve i jiný nepořádek.Mám snad přemýšlet nad tím,proč se tak lidé chovají?Nebo snad,kdo tyto škody zaplatí? Snad by nebylo normální,že toto vše vzniklo ,protože půlnoční přípitek měl bývalý prezident Havel.Teď máme možnost přemýšlet nad tím,co nám řekl současný prezident Klaus.Na jeho projev bude zajisté zase spousta rozporných názorů,ale nic se nezmění na skutečnosti,že se musíme smířit s tím,že Havel byl zvolen parlamentem socialistického státu,Klaus zase jinak a jak to bude v bodoucnu to nikdo neví.Nebo opravdu jen autoři scifi?Tak příjemný rok 2010 všem:-):-)

pavel 1.1.2010 11:10

naivita

Havel je pouhý oportunista, kam vítr, tam plášť, který se potajmu bratříčkoval s STBáky a z takzvaného disidentství si udělal živnost. A nebyl z jeho party jediný. Tomuto státu a národu učinil tolik škod, že by to v normálně fungujícví společnosti vyneslo nějkolikanásobné doživotí. Tak ho tady moc nevynášejte, nestojí tenhle humanitární bombardér za to....

. 1.1.2010 12:27

Re: naivita

R^R^R^R^R^R^R^R^

Soib 1.1.2010 13:21

Re: naivita

Zmlkni, rudá obludo. Tvůj čas ještě nepřišel.

IR 1.1.2010 10:36

Nedelejme si iluze

Kdyby se lide jako Clinton, Gore, Carter narodili v komunistickem Ceskoslovensku, stali by se take soucasti te hry a pravdepodone by byli spickou mezi elitami. Nevylucuji, ze i Havel, kdyby nemel spatnej puvod, by se pridal k tem komunistickym elitam. Nakonec vetsina jeho pratel (Dienstbier, Hajek a jini) byla soucasti tech elit v jistem obdobi. Muj nazor potvrzuje i Havlova momentalni koketerie se Zelenyma, kteri se ve svete transformovali z komunistu. Havel take nikdy neodsoudil svoji pritelkyni Baez za podporu komunistickeho Vietnamu proti Americe 

M.S. 1.1.2010 12:06

Re: Nedelejme si iluze

Pokud jsou někteří disidenti upřímní, tak přiznávají, že byli disidenty více méně z donucení (neplánovitě). Válka ve Vietnamu byl politický omyl USA. Bojovat proti komunismu podporou korupční a neoblíbené vlády nemohlo přinést žádné pozitivum, kromě odzkoušení vojenské techniky. a i tu si tam komunistické státy odzkoušely lépe než USA. Bojovat proti komunismu měly USA jinde a jinak.

M.S. 1.1.2010 9:25

Bohužel v roce 1989 byli ti konformisti normalizační

Jiní tam ani nemohli být. Jinak se divím, že se autor diví, když to výše na příkladu roku 1948 a 1968 sám popisuje. Některé principy holt zůstávají. To si uvědomuji když pozoruji mladickou zapálenost současných mladých komunistů, liberálů, konzervatistů, ekologistů a dalších. Je jim vše jasné a nemají žádné pochybnosti o svých ideích podobně jako je neměli dřívější zapálení svazáci.

Bruno 1.1.2010 12:18

Re: Bohužel v roce 1989 byli ti konformisti normalizační

Zajímavé že autor nevspominá 46až48 kdy vyhrali také bolševici,je to snad záměr,Beneš také koketoval z bolševikem,a tak je se třeba ptát co to vlastně ta demokracie je proto že i když volby budou na jaře tak jestli vznikné vlada tak to bude pozdní léto nebo spíš podzím.kdo tahá za nitky je snad autoroví zřejmé,ale i to autor zamlčuje a nebo strka hlavu do písku.Proto bych byl za tím jestlí chce něco pisatel zdělit tak by měl byt aspoň nebojacnější!!

. 1.1.2010 12:33

Re: Bohužel v roce 1989 byli ti konformisti normalizační

Ty se Bruno raději vrať do školy a neprozrazuj tu na  sebe nedostatečné základní vzdělání.

kirast 1.1.2010 2:42

Lisabonská smlouva je snad dostatščně výmluvný příklad,

kdy "elity" v politice naprosto selhaly (teď mám na mysli především ODS) a sehrály se svými voliči zcela ostudnou etudu o nevyhnutelnosti osudu. Dokud půjde o h...o, tak budou hrdinně bránit idee, když půjde o kůži, vys..ou se i na své voliče.

Saul 1.1.2010 11:00

Re: Lisabonská smlouva je snad dostatščně výmluvný příklad,

Jako zhrzený kdysi-volič ODS musím konstatovat, že máte pravdu. Ostatně poslední schvalování rozpočtu ukazuje, že takové postupy v ODS zdomácněly.

. 1.1.2010 12:24

Re: Lisabonská smlouva je snad dostatečně výmluvný příklad,

Bingo! Kirast, lépe a vystižněji to snad už nelze  popsat. R^R^R^R^R^

Lišák FOX 1.1.2010 12:40

Re: Lisabonská smlouva je snad dostatščně výmluvný příklad,

Čtení takových názorů mi dává ještě naději, že nejsme jen tupé stádo a že doutná jiskřička naděje. Díky za ten názor Kiraste.

Tomáš Marný 1.1.2010 12:51

Re: Lisabonská smlouva je snad dostatščně výmluvný příklad,

.. ale obávám se že jsme s těmito názory ztraceným zlomkem ve stádě třicetikorunáčů.

chouan 1.1.2010 16:22

Re: Lisabonská smlouva je snad dostatščně výmluvný příklad,

Věčná škoda, že se nemýlíte!

Queribus 1.1.2010 21:17

Re: Lisabonská smlouva je snad dostatščně výmluvný příklad,

R^R^R^