3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Dělají z nás blbce

V úterý 17. listopadu 2015 večer jsem byl moc smutný. Cítil jsem, že masivní ofenzíva, kterou proti většině našeho národa vedou politici a mainstreamová média, se ještě znásobila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Lenc 24.11.2015 13:37

Re: Moc se nedurděte :-)

Opravdu ho pane Kloudo řečnění neživí, jeho zlodějny, nyní kryté vysokou politickou funkcí jsou opravdu megavýnosnější.

P. Klouda 24.11.2015 13:49

Re: Moc se nedurděte :-)

Ano. Je to tak. A?!! ~ jak jsem se ke konci minulého týdne dočetl, také ANO v potenciálně "předvolebních preferncích" poskočilo směrem vzhůru. Skoro by se to dalo zobecnit: čím je v současné době který politik či politická uskupení méně morální, tím mu lidé více fandí. ~~ Samozřejmě ~ IMO...

K. Frauknecht 24.11.2015 13:40

Re: No tak, už toho nechme.

Žalujte jej dle své potřeby (třeba za ztrátu morálky), já tak neučiním :-).

Jen mě zarazilo, že jste pobouřen nemorálností pana prezidenta (kterou opravdu nespatřuji) a ne třeba naznačenou nemorální zlodějnou páně ministra (která je zcela zřejmá)!

P. Klouda 24.11.2015 13:58

Re: No tak, už toho nechme.

Nu, pane Frauknechte, podle Vašich prvních příspěvků bych řekl, že Vás zarazila řada jiných momentů v tom, co jsem napsal, resp. podle Vás ~ teď... ~ mohl napsat, ale nenapsal.

Věc je „prostá“: můj příspěvek se týkal především p.ing.Zemana, což jako poslední inciovalo shlédnutí onoho včerejšího TV pořadu ~ ani náhodou jsme neměl v úmyslu psát socio-politologickou studii naší současné politické reprezentace. Přesto jsem do svého příspěvku aspoň jedním souvětím jednoznačně řekl, že p.ing.Zeman není jediný amorální politik v současné České republice, ale Vám je to ~ až teď... ~ málo.

Vám, který toho pana ministra nemáte ani odvahu pojmenovat.

Prostě si jen hledáte další "slabiny" na mém příspěvku ~ mě na něm mrzí hlavně to, že jsem si i při kontrolním přečtení nevšiml spousty překlepů, resp. míst chybně formulovaných ~ inu adrenalin. Ale teď už mě omluvte, musím ~ a chci... ~ reagovat i na jiné přispěvatele.

Ś. Svobodová 24.11.2015 15:57

Pane Kloudo,

Chápu stav Vašeho rozčilení nad prezidentem. Pokud člověk neustále čte o jeho eskapádách a sleduje zprávy a nyní "Repotréry", udělá si obrázek. Ale prosím, nepodléhejte manipulaci. Pochopte, že dnešní většinová novinařina je jen obchod s emocemi. Pokud budete v těch zprávách hledat pouze fakta a vynecháte-li spekulace, doměnky a vyjádření "odborníků na všechno", co zbyde?

P. Klouda 24.11.2015 16:17

Re: Pane Kloudo,

Paní Svobodová, děkuji Vám za Vaše uklidňující ujištění o pochopení mého rozčilení. Bez jakékoli, byť skryté ironie... 8) Leč...

... k Vaší poslední větě a jediné otázce. Zkusím odpovědět pouze na základě toho, co teď má pro mě smysl hodnotit jako nejčerstvěji, a tedy s nejmenším zkreslením vnímané. ČT jako jediná minulé úterý odvysílala V PŘÍMÉM PŘENOSU celý projev p.ing.Zemana. Tím těžko mohla něco zkreslit. Ovšem právě onen projev je cosi, co stojí za rozbor díky více než jednomu pro naši demokracii problémovému místu. Tolik za prvé. A za druhé: ve včerejších Reportérech byly použity autentické audio-video záznamy z mnoha momentů oné akce Hradu, kterou patrně jako "No 1" zorganizoval hradní mlynář ~ co na těch záznamech Vám připadá jako spekulace či doměnka? Vše, co tam bylo řečeno a učiněno je stejným faktem, jako jsou jím slova p.ing.Zemana.

Pokud to ale někdo nechce jako fakta vnímat, pak mi nezbývá než zopakovat [s využitím citace autora, jehož jsem nepožádal o svolení] název svého prvotního příspěvku: »Neslyšící a nevidící mě nemohou nechat klidným!«

Pro mě je to to samé, jako když se se mnou před cca 15ti lety přel jeden student, že černá prostě JE barva. Bavili jsme se přitom o černé nejako malíři či natěrači, ale z hlediska optiky. On se prostě rozhodl, že černá barvou je, a všuchni fyzici optikové mu můžou políbit....... Jako by popíráním reality bylo možno realitu odstranit.

J. Slanina 24.11.2015 11:57

Re: S vámi je velká sranda!

Učinil jste velkou chybu, že jste neshlédl až do konce. Zajistil jste si tak vlastně alibi pro schvalování takové prasárny.

P. Klouda 24.11.2015 12:41

Re: S vámi je velká sranda!

Dobrý den, pravděpodobně reagujete na komentář pana Frauknechta, ale i kdyby čirou náhodou ne ~ mohu se zeptat, zda máte na mysli konec reportáže o akci Hradu, a nebo konec celého pořadu, chilli reportáž o "našich" muslimech?

Ta mi díky záznamu projevu na kameru onoho bývalého pražského imáma připadá taky jako docela burcující. Ačkoli ten projev je možné vnímat jako reakci na projevy extrémistů u nás. Na druhou stranu: nijak zvlášť mi není jasné, co míní p.Popovský, autor komentovaného článku, tím bojem proti "islamizaci České republiky" v době, kdy:

a] o udělení azylu u nás nemá zájem téměř nikdo; b] navíc naše vláda se snaží bojovat proti eurounijním kvótám pro přijetí uprchlíků, jak jen může, a pan inžinýr jí to akorát komplikuje svým veřejným straněním Bloku proti islámu a dalším podobně smýšlejícím. Řekl bych... Ač nevím, co byste řekl Vy, pane Jiří... 8)

J. Slanina 24.11.2015 13:18

Re: S vámi je velká sranda!

Ano, mám na mysli konec reportáže o Hradu. Dále jsem se nedíval, neboť se mi enormně zvedl TK, a ač ho mám jinak naprosto v pořádku a musel jsem se vydýchat.

P. Klouda 24.11.2015 13:31

Re: S vámi je velká sranda!

UFF! Tak to se mi ulevilo! ~ tedy samozřejmě ne proto, že se Vám zvednul TK!.. 8)

Já to vydýchával skoro do půlnoci, a dneska jsem se opravdu zaradoval, že mi pan Popovský dal šanci svou reakci v komentáři k jeho podivnému článku zveřejnit.

Protože co je moc, to je příliš, jak říkávali mí předkové, narození ještě na konci 19.století... 8)

J. Slanina 24.11.2015 13:45

Re: S vámi je velká sranda!

Po vydýchání jsem shlédl i druhou část pořadu, tu o muslimech. Víte, to se má asi tak jako s našimi cikány. Samozřejmě, že znám slušné, dokonce i pracovité cikány, ale v šalině si raději vždycky sáhnu na kapsu, když vidím nastupovat cikány. Ve fakultní nemocnici jsem byl dokonce i ošetřen muslimským doktorem, naprosto k mé spokojenosti. Jenže... pokud se tzv. "přemnoží", ve smyslu víčečetných tlup, ztrácejí zábrany a jelikož se v té tlupě najde vždy nějaký magor, docela bez zábran se jím pak dá strhnout celá ta tlupa.

A to platí jak pro cikány, tak pro muslimy. Nechci dělat žádné politologické závěry, ani se k nim necítím kompetentní, ale toto všechno jsou pouze mé VLASTNÍ životní zkušenosti. Zkuste si třeba zajím v Brně na Cejl nebo do Bratislavské.

P. Klouda 24.11.2015 14:12

Re: S vámi je velká sranda!

Do Brna to mám daleko, ale věřím, že Vím, co a jak tímto myslíte. Moje žena si před pár lety půjčila a přečetla Cervantesova Dona Quijota ~ tedy, přečetla ho jen část, protože jí další a další kapitoly připadaly být čím dál víc stejné. Co si ale pamatuje do dneška, že na jednom místě Cervantes velmi břitce hodnotí právě jednak Cikána, a jednak muslima, a nebo spíš Araba. A o Arabovi Cervantes píše, že se mu prostě a jednoduše nedá věřit.

Nevím, zda se to dá až takto zobecnit ~ v životě jsem se setkal pouze se dvěma, kdy ten první byl můj celkem sympatický spolužák v prvních 3 třídách ZDŠ. Cíle islámu ~ a teď schválně odbočuji od etnika a vracím se k vyznavačům Koránu ~ jsou od středověku známé a stejné: vybít Židy a křesťany. Tkž. se prostě lidsky obávám, že máte pravdu ~ v tom, co s nimi udělá, když jich je víc. Minulý týden mě tu opravdu vyděsil článek ~ bohužel už nevím ani autora, ani den ~ o tom, čeho jsou schopni: někde v Anglii v místě s početnější populací muslimských mužů [autor neuváděl, zda jen mladých...] bylo oněmi muži za pslední ~ rok?.. ~ znásilněno asi 1400 anglických týnejdžerek.

Neříkám, že každý muslim, kterého bych kdy kde mohl potkat, mě chce zabít, ale a priori mu nebudu věřit, že nechce. Což nepovažuji za xenofobii, ale za normální pud sebezáchovy, resp. záchovy mých nejbližších.

Ś. Svobodová 24.11.2015 15:09

Re: Neslyšící a nevidící mě nemohou nechat klidným!

Cimrman by to nenapsal lépe. Nabídněte se panu Svěrákovi.

P. Klouda 24.11.2015 15:15

Re: Neslyšící a nevidící mě nemohou nechat klidným!

Pokud jste tím, paní Svobodová, vystřílela všechny své "argumenty", nemám se ~ promiňte ~ nejspíš čeho obávat. Btw ~ panu Svěrákovi nic nabízet nemíním ~ nemám ho jako přehrávajícího "herce" rád.

J. Dvorská 24.11.2015 17:26

Re: Neslyšící a nevidící mě nemohou nechat klidným!

Pane Klouda, díky za Váš příspěvek, absolutně souhlasím  ! Jsem z okresu, kde má sídlo Minář, jeho paktování s komunisty a rusáky je do nebe volající. A akce zájezd na Hrad a vlezdoprdelismus Zemamovi, je absolutní prasárna. Dělat si ve státním symbolu soukromé akce - větší hnus tady ještě nebyl !

P. Klouda 24.11.2015 17:32

Re: Neslyšící a nevidící mě nemohou nechat klidným!

Paní Dvorská, já děkuji VÁM! Teprve teď jsem se poprvé za posledních cca 5 hodin přestal cítit jako "mimozemšťan", aneb ten, koho příznivci Zemana a Bloku hážou do jednoho pytle s rosolovitými, ttž. tekutě amorfními politiky z EU, kteří mají na svých hlavách máslo jiných kvalit... ,)

Opravdu děkuji.

P. Klouda 24.11.2015 17:36

Re: Neslyšící a nevidící mě nemohou nechat klidným!

Já děkuji VÁM, paní Dvorská! Opravdu moc ~ už si nepřipadám jako "mimozemšťan"... 8) Opravdu děkuji.

M. Pernický 24.11.2015 18:38

Re: Neslyšící a nevidící mě nemohou nechat klidným!

Pane Klouda: něco vám napíší- Blbec nikdy nepochopí,že je blbcem skutečně,proto blbci,že je blbec říkaš scela zbytečně.

P. Klouda 24.11.2015 18:54

Re: Neslyšící a nevidící mě nemohou nechat klidným!

Máte pravdu, pane Pernický. Jenže já jsem od včerejšího večera hrozně ~ no, to byl vlastně jeden ruský car, že, Ivan Hrozný ~ tak velmi, velice moc rozčílený. A jak mě znají ti, co mě znají, tehdy je těžké mě brzdit, protože tehdy já sám sebe těžko brzdím. Poprvé v devíti a půl letech, dva týdny před tím, než nás "osvobodili" osvoboditelé z Waršavského paktu... 8)

V. Běhal 24.11.2015 9:22

Kdo kope za ČR

Zemana jsem volil se skřípějícími zuby. Dnes vidím, že to byla správná volba. Je to jediný náš politik, který hájí zájmy naší republiky. Ostatní jsou jen lokajové v žoldu americké Kriminální Finanční Oligarcie.

 Maďarský prezident byl fašista, protože nechal postavit plot proti muslimům. Za pár týdnů ho chtějí postavit všichni. Takže se Evropa fašisuje, jak to hodnotí pan Dinsbier.

J. Urban 24.11.2015 9:19

Až na toho Zemana by se dalo souhlasit.

On říká "nechci muslimy" a zamlčuje "chci rusáky". Jenže rusáci a muslimáci jsou si velmi podobní. Ti i ti chtějí vládnout všem, ti i ti si myslí, že jsou nadlidé, nadřazení všem ostatním. Ti i ti jsou ve velké většině naprosto nevzdělaní a neproduktivní (čest výjimkám).

E. Vašátko 24.11.2015 8:44

Zkuste se podívat na poslední Reportery

Tam je krásná reportáž o tom, jak byla organizována podpora pro Ovara. Předpokládám, že svoz kamarádů a pohoštění platil opět soudruh Putin prostřednictvím svých zástupců na hradě. Holt soudruh získává hlasy kde může a za jakoukoliv cenu. Teď je kamarád s Konvičkou, protože se to nosí a lidé se oprávněné bouří proti imigrantům. Kdyby sem zítra přijeli osvoboditelé jako v roce 1968, první kdo je bude vítat bude opět náš všemi milovaný prezident. Hlavně když bude ovar a slivovice.

M. Moravcová 24.11.2015 9:14

Re: Zkuste se podívat na poslední Reportery

a vy věříte reportérům a ČT? Tak to máte hlavu vymytou do běla. Na FB běží fotka, jak na Albertově tajní zase hlídají, kdo tam jde uctít památku 17. listopadu a není vpuštěn - že na fotce je palác Dunaj na Národní manipulátorům evidentně nevadí. A o tom to je.

P. Klouda 24.11.2015 10:58

Re: Zkuste se podívat na poslední Reportery

Paní, vy argumentujete zesměšňováním někoho, kdo má v ruce skutečné argumenty. Až si pořádně užijete onen pořad, což můžete i na Netu na adrese http://www.ceskatelevize.cz/porady/1142743803-reporteri-ct/215452801240039/ PAK zkuste komukoli tvrdit, že v té reportáži bylo něco zkresleno. A pokud to tvrdit budete, pak jste asi jedna z těch, co hledí, ale nevidí, naslouchají, ale neslyší.

J. Slanina 24.11.2015 13:53

Re: Zkuste se podívat na poslední Reportery

A mluví a neví co. Prostě tři opice.

P. Lenc 24.11.2015 9:16

Re: Zkuste se podívat na poslední Reportery

Dívejte se dál na "Reportéry" a dejte si k tomu ústřice a sklenku něčeho méně plebejského než je slivovice.Mimochodem, Zemanův názor na islám je opravdu letitý, což vám ovšem "Reportéři" neřeknou.Nač také, oni takových Vašátků potřebují co nejvíc.

J. Urban 24.11.2015 9:21

Re: Zkuste se podívat na poslední Reportery

Ono o tom je to hodně. Podpora hnutí "Islám v ČR nechceme" díky kolaborantství našich (j)elit dále poroste a tak vypitej MZ ještě není, aby si to neuvědomoval a nevyužil toho ve svůj prospěch. Ale i tak: zaplať Bůh, že tam nesedí místo něj švarcenbilderberg.

P. Maleček 24.11.2015 6:54

Se Zemanem do totalitního pekla

Citace: "Díky úsilí generací našich rodičů a prarodičů a díky relativně rozumné správě věcí veřejných žijeme v ráji!" Autor, dle toho jak píše, tím viditelně myslí období nacistické a komunistické totality.

Nebude-li Zeman včas zastaven, čeká nás vbrzku její Putinu-čínská varianta. Protože jen onen pověstný "slepý a k tomu blbý" nevidí, že celá ta "komedie" s islámským exodem je příznivci narudlých totalit směrována od masové nenávisti přes razantní a tvrdá opatření k likvidaci demokratických svobod a nastolení centrální totality nesoucí těm v jejím čele obrovské zisky a moc.

A Zeman je v tomto Putino-čínským užitečným idiotem. A ti z něj teď naivně třeštící hlupáci první ucítí pěst totality, když se stanou bezprávnými otroky jako většina Číňanů či Rusů.

P. Vaníček 24.11.2015 8:19

Re: Se Zemanem do totalitního pekla

A takových troubů jako Vy je dost..............

J. Schwarz 24.11.2015 8:26

Re: Se Zemanem do totalitního pekla

Vždycky jsem byl zásadním odpůrcem komunistů, protože mne štvalo jejich pokrytectví, kolektivismus a "lidovost" a z toho plynoucí nuda, svrab a neštovice. Ovšem připouštím že jsou lidé, kterým se podobný život může líbit takže mojí hlavní námitkou proti komunistům byly zavřené hranice. Dnešní "vyspělý západ" a jeho domácí klony v podobě eurohujerů a socanů se chová stejně jako předtím komunisti - chtějí zavést svůj model všude. Komunisti  zavřeli hranice aby jim "pracovní síla" neutekla / oni sami  říkali ochrana naivních lidí před kapitalistickým vykořisťováním /, dnešní EU elity se snaží o svět, ve kterém nebude KAM utéct, všude bude panovat přiblblé sluníčkářství. To ale není "pestrost" ale dokonalý eintopf! Pestrost naopak spočívá v různosti s tím, že každá společnost má právo přijmout ty, co v ní chtějí žít protože se jim líbí její principy a odmítnout vyžírky a rozvratníky. Sluníčkáři, levičáci a náboženští blouznivci jsou rozvratným elementem vždy a všude! Howgh.