6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: ČRo by se měl Dukovi omluvit

Představte si, že někdo by v rozhlasu říkal: "Když tady nad námi vlál rudý prapor s černou svastikou a byla doba nesvobody…" – a moderátorka ho okamžitě napomenula: "Promiňte, pane, máme před volbami, tak nemůžete tady agitovat…"

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Novacek 24.10.2013 0:54

Kdoze se ma omlouvat komu??

Nebudte smesni vy rimskokatolicti pokrytci...zajimal se uz vubec nekdo z te plejady obskurnich nabozenskych intosu o historii nabyti tech majetku cirkvi? Jiste ze ne, protoze by vyslo najevo, ze to ziskala cirkev podvody, nasilim a korupci...behem minulych stoleti, samozrejme. Cela slavna katolicka cirkev si nevidi do ust a slovy sveho nepokrytectejsiho cernohrdelnika Duky se domaha neceho, co ji nikdy historicky nepatrilo!

A co se deje ne napric, ale krizem krazem celou katolickou Evropou vam uniklo? Jeden smutny irsky vtipek hovori za vse:

B. Novacek 24.10.2013 0:58

pokracovani:

V irském Dublinu pláče na kostelních schodech malý chlapec.

Uvidí ho kostelník a ptá se ho: "Co se ti stalo, chlapečku?"

"Umřela mi máma," odpovídá chlapec plačtivě.

"Ale to je mi líto," říká kostelník, "nechceš jít dovnitř za otcem O''Reillym?"

"Moc děkuju, pane," říká chlapec, "ale sex je to poslední, na co mám teď náladu."...proc by mela dostat nejbohatsi firma na svete majetek ozebraceneho statu, o jehoz ozebraceni se mimochodem dost pricinila?

B. Novacek 24.10.2013 17:44

citace:

"...Katolické bestie brutálně okradly národ vdobě pohusitské a pobělohorské ,vyhnaly statisíce jinověrců, terorizovaly národ.

1623 Konfiskační komise do 3. října zabavila 658 osobám 789 statků, 220 domů a 41 vinic v hodnotě 24.276.885 zlatých rýnských. Zabavenými statky byli obdarováni cizozemští důstojníci a kněží aktivní na Bílé hoře. Podle Palackého byly konfiskovány skoro tři čtvrtiny Českého království. Česká šlechta byla připraveno o vše a lid byl vydán napospas cizím pánům. http://otta.cechove.cz/popravy3.htm 1624

Podle patentu z 29. března nemělo být provozováno jiné náboženství než katolické nastala brutální totalita katolíků,..."...a tak dale, nenazrani cenohrdelnici!

J. Urban 23.10.2013 22:22

Znormalizovaný rozhlas, podobně jako ČT

mi zvedá kufr. O mediální prostitutce Nova ani nemluvě. A fakt flanďáky nemusím.

J. Václavíková 23.10.2013 22:21

Když čtu přesný přepis,

máte pane Jochu pravdu. Ovšem když se řekne a), je třeba říct i b). Tato naše komunistická strana, jež se tak ráda drží svého odkazu, by zcela jistě měla být zakázána.

J. Urban 23.10.2013 22:25

Re: Když čtu přesný přepis,

Však kdyby tam krafala ta rudá §vině grebeníček, toho by si okřiknout nedovolila.

J. Dvořák 23.10.2013 21:25

Kdyby měli v rozhlase trochu cti v těle a v hlavě rozum,

tak by hnali toho nenažranýho potentáta bejkovcema pryč !!! Prodávají vzdušné zámky a to je podvod, majetek většinou nakradli !!! Pábůh by mu pomohl aby ho to tolik nebolelo,žejo !!!

J. Kulišek 23.10.2013 23:05

Re: Kdyby měli v rozhlase trochu cti v těle a v hlavě rozum,

Proste to co ucil Marx o mutnosti revolucniho teroru.

P. Götze 23.10.2013 19:22

RE

No myslim, ze lidi z radia jsou v tom nevinne. Jak byste si teda predstavoali, zre by musel rikat, aby to dle vas odporovalo tomu pravidlu, ze pred volami se nesmi agitovat? Tak bud to pravidlo plati a ma se dodrzovat, nebo je to pravidlo na nic a ma se zrusit. Protoze to antikomunisticka agitace proste byla(cimz nerikal jestli je to dobre nebo spatne). Opet ceska klasika, resi se blbost, nikoliv pricina problemu.

D. Nowodny 23.10.2013 18:59

Český rozhlas a TV

sluhové pučistů a "takyvlady" Rusnoka !

P. Krešňák 23.10.2013 15:51

Nějak tomu nerozumím....

Podepsali pánové Klaus a Vlk nějakou dohodu o nárocích církve stran Pražského hradu? V médiích se hovořilo o tom, že ano a obsahem dohody byl závazek církve si nic na Pražském hradě nenárokovat. Pokud je toto pravda což nemohu nikde dohledat, pak si pan Duka nevidí do úst a chová se jak hovado. Pokud takováto smlouva neexistuje, pak má pan Duka plné právo na základě zákona o restitucích církví žádat majetek, který je součástí Pražského hradu a český rozhlas se má omluvit. Všechna ostatní diskuze je zbytečná. Krešňák

E. Sevrát 23.10.2013 13:15

Václav Klaus ve svých nejlepších časech

prohlásil, že církve jsou něco jako spolek zahrádkářů.Takže nic zásadního se nestalo,byl pouze vypnut předseda takového spolku,který má minoritní podporu veřejnosti a není žádný důvod se tím dále zabývat.

K. Frauknecht 23.10.2013 15:28

Mňo, poněkud zarudlý názor.

Prostě jsem vás vypnul, jako zastánce minoritního názoru a není žádný důvod se tím dále zabývat.

E. Sevrát 23.10.2013 15:53

Re: Mňo, poněkud zarudlý názor.

OK, máte pravdu,zcela chápu.

R. Langer 23.10.2013 16:11

Re: Václav Klaus ve svých nejlepších časech

Ale ony církve nejsou nic jiného, než spolek zahrádkářů. Považujete je snad za něco jiného, nadpozemského? Jejich kritiku komunismu ovšem dokážu pochopit, konkurenční boj je těžký a komunisti v něm použili takové podpásovky, které se v novodobých církvích přestaly používat už před pár stoletími.

V. Košacký 23.10.2013 13:03

Ostuda Radiožurnálu

Jako pamětník komunistické zvůle v padesátých letech jsem byl z chování redaktorky Shánělové zděšený a došlo mi, že to jsou následky sametových postojů "nejsme jako oni", kdy jsme se rázně nevypořádali se zločiny komunismu.  Naši komunističtí "demokrati" se nám denně vysmívají, sladkými hesly oblbují i nadále a mazaně se pohybují "pod hranou tenkého ledu".  Kardinál Duka neřekl nic víc než velkou pravdu a nedivím se, že zvýšil hlas. Redaktorka Shánělová byla připravena  pouze na alibistickou obranu hloupého ustanovení, ale nebyla připravena na jednoduché konstatování : " platný zákon, stvrzený i Ústavním soudem, nemůže být nyní měněn". Český rozhlas by se měl kardinálu Dukovi omluvit a hlavně si uvědomit, že před volbami jsme neustále !!!!!!!!!!!!

F. Sem 23.10.2013 12:03

Dvojí metr soudružky redaktorky

Já se panu Dukovi nedivím a myslím si, že se ještě dost ovládal. Redaktorka selhala na celé čáře. Otázku, na které se celá věc točila nelze označit jinak, než jako volební proklamace pana Peciny. Redaktorka se v tomto případě stala pouhým Pecinovým papouškem. A pokud redaktorce nevadí fakt, že pan Pecina chce do věci zasahovat zákonným opatřením, tak to Bůh s námi. Pan Duka to přečetl správně. Absence citlivosti na svévoli, neochota používat selský rozum. Proti hlouposti se těžko věcně argumentuje.

Z. Švrček 23.10.2013 10:40

Jak jasné

Obraz české mediální scény se tím, co Dukovi provedl ČRo, stal opět jen krystalicky čistějším a hnus médií zjevnějším. Občan, který ovšem čte jen letáky od Lídlu (promiň Lidlíku) a nebo sleduje seriály, či si kupuje Blesk, MFD, či jiný bulvár, se jím stejně nechá manipulovat dál.

P. Urban 23.10.2013 9:23

Bonapartisté a neonacisté v těchto volbách nekandidují

V. Heidlerová 23.10.2013 9:41

Re: Bonapartisté a neonacisté v těchto volbách nekandidují

Ty jsi ale blb, nerozumíš nadsázce a příměru? Bože můj, kam až zajde lidská omezenost.....

V. Braun 23.10.2013 10:48

Re: Bonapartisté a neonacisté v těchto volbách nekandidují

Ano, Bonapartisté a nacisté nekandidují, nekandiduje však ani KSČ se srpem a kladivem. O to spíše by se měl Český rozhlas omluvit, protože o KSČM neřekl pan Duka ani slovo. Nemohl to řící ani nepřímo, protože KSČM sama tvrdí, že s nesvobodou způsobenou KSČ oni nemají nic společného.

R. Langer 23.10.2013 13:02

Re: Bonapartisté a neonacisté v těchto volbách nekandidují

No vida, to by mě nenapadlo. Ta moderátorka se prostě totálně spletla. :-D

J. Němec 23.10.2013 8:59

Braňme demokracii a svobodu - jsou to křehké nádoby

S autorem článku naprosto souhlasím. Náš národ velmi brzy zapomněl, čeho se v roce 1989 zbavil. Tím tenkým ledem, o kterém mluvila redaktorka ČRo je především naše demokracie a svoboda. Pokud si to neuvědomíme a nebudeme je denně i v malých skutcích bránit, dočkáme se starých známých časů - polopravdy, demagogie, odstraňování a zastrašování nepohodlných občanů toužících žít v pravdě, lásce a svobodě.

Pana Kardinála Duky si velmi vážím. Televizní rozhovor s Václavem Havlem mi o něm leccos napověděl. V případě, že by jej tato, či příští vláda vyštvala ze země či do ústraní - tak nevím, co mohu od budoucnosti v naší republice čekat. Už jednou v životě jsem před komunistickou diktaturou emigroval...

Braňme demokracii a svobodu!

P. Lenc 23.10.2013 9:04

Re: Braňme demokracii a svobodu - jsou to křehké nádoby

Připojuji se.

E. Vašátko 23.10.2013 7:45

Nejsem věřící,

ale s kardinálem Dukou i s autorem článku naprosto souhlasím. Málokdo si uvědomuje, že přesvědčení pana kardinála vychází mj. i z vlastní zkušenosti, protože s komunisty a kriminály si zažil své. Kdo z kritiků o tom něco ví ? A "veřejnoprávní rozhlas" je asi stejně veřejnoprávní jako ČT nebo TV Nova. Jenom mě štve, že to musím platit.

P. Kříž 23.10.2013 6:47

JO, jo, jakmile nedostane církev co chce

není zde právní stát... Byl bych pro zrušit celý církevní restituční zákon...

V. Heidlerová 23.10.2013 9:43

Re: JO, jo, jakmile nedostane církev co chce

Pane Kříž, přejmenujte se třeba na SRP nebo Kladiva,

P. Kmoníček 23.10.2013 15:21

Re: JO, jo, jakmile nedostane církev co chce

A užívat si z ukradeného,soudruhu Kříži,že.

M. Hanko 23.10.2013 6:39

pravda?

Pan Joch napsal: "On pouze řekl tu velkou, jasnou a všem se zdravým rozumem a nezkřiveným svědomím zřejmou pravdu, že když tady nad námi vlály rudé prapory se srpem a kladivem, byla tady nesvoboda a nebyl zde právní stát."

To ale není pravda: Duka řekl, že pokud by byl přijat zákon o Pražském hradu (stanovící, že je majetkem státu a nikoliv církve), pak nežijeme v demokratickém (!!!) státě, neplatí zde PRÁVNÍ STÁT, ani ŽÁDNÉ ZÁSADY (!!!) a vracíme se pod rudé prapory.

Tento výrok je hrubě nepravdivý. Dále si pan Duka stěžoval, že byl Českým rozhlasem cenzurován. Jak ale napsal šéfredaktor, Duka už tak mluvil déle, než je v podobných vstupech obvyklé. Navíc byl pozván k určitému tématu, a k tomu se již vyjádřil (jak si může každý ověřit poslechem). Redaktorka ho přerušila ve chvíli, kdy nemluvil k tématu, ale horlil o srpech a kladivech a rudých praporech. Chcete snad říct, pane Jochu, že pan Dominik Duka má mít svaté právo mluvit v rozhlase vždy a za každých okolností jak dlouho se mu bude ráčit? Nebo co je špatného na tom, že byl rozhovor ukončen ve chvíli, kdy už se vyjádřil k tématu ke kterému byl pozván, a kdy se začal rozvášňovat nad svou nevěcnou úvahou, kam že se podle něj vracíme, když bude přijat ten a ten zákon? Má se mu snad rozhlas omluvit za to, že redaktorka, v časovém presu a vypjaté situaci a po nonverbální domluvě s editorem, nezdůvodnila krok, ke kterému má jinak ČRo svaté právo, dostatečně přesně a precizně?

Já si to tedy nemyslím.