Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SPOLEČNOST: Co Právo neotisklo
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Karel 5.4.2008 15:13Co Právo neotisklo Pane Hulíku. Přestaňte špinit památku umučených a zavražděných v komunistických koncentrácích,to byli hrdinové. Nepřirovnávejte tyto vrahy Mašínovi ke skutečným hrdinům.Váš článek a vyjadřování mě silně připomíná Rudé Právo z 50 tých let. |
karel-smíchov 10.3.2008 16:53Re: Re: Český deník Omlouvám se že jsem nenapsal ,také ostatní ,kteří patřili do skupiny jsou HRDINOVĚ |
karel-smíchov 10.3.2008 16:50Re: Český deník Jako pamětník souhlasím s článkem p. Hulíka U mě jsou bř. Mašínové HRDINOVÉ |
Brloch 10.3.2008 13:53Re: Re: Vražda není nástroj Pokud to auto vezlo peníze, tak tam kdosi ozbrojený být měl. A Mašíni by pravděpodobně zabili každého, koho by tam našli, třeba i policajta, nebo vojáka. Těžko teď rozhodnout o vině, náš pohled je o půl století posunutý. |
PetrH 10.3.2008 1:48Re: Vražda je vražda ! Ale v Havlostánu je již 18 let všechno naopak ! Máte pravdu. Já bych tu Brožovou-Polednovou odsoudil a zavřel natvrdo. |
Jeřábek 8.3.2008 23:00Český deník Kam jste se to Hulíku dostal? |
brána 8.3.2008 11:47Se zbraní v ruce a pohrdáním slabšími se dá také pohodlně žít. Ale zas tak spolehlivě životadárné to nevidím. V některých společnostech není solidarnost nadávkou. Já - jak zjitujete preferuji - právě pro mou nedokonalost se nemohu spoléhat na rychlý výstřel. Má řeč naznačuje kým jsem byl povit a hlavně kým předplacen. |
Mistr Jan Hus 8.3.2008 8:02Vražda je vražda ! Ale v Havlostánu je již 18 let všechno naopak ! |
Vasekpasek 8.3.2008 0:26Re: Vražda není nástroj omg, to je teda přirovnání. V tom autě seděl btw ozbrojený milicionář... |
pH 77 7.3.2008 23:47Imunologu Nejprve si v nějakém slovníku najděte pojem demokracie, než někomu začnete kázat, že to slovo nechápe. Zjevně si ho pletete se slovem svoboda. |
Kačka 7.3.2008 23:47Re: Výstižně popsáno, Ivane |
Kačka 7.3.2008 23:37Re: Asi Vám nevadí, že se svými urážlivými a ideologicky zaslepenými reakcemi sám ztrapňujete, ale budiž, je to Vaše věc. Život se neřídí pseudodefinicemi. |
mpavlik 7.3.2008 22:55Vražda není nástroj Vraždu nikoho nemůžeme ospravedlnit nějakým rádoby vyšším zájimem. "Potřeboval jsem prachy na podplacení estébáka, tak sem přepadl auto a zabil v něm dva lidi" . No co to je? Já taky nejsem spokojen s kvalitou autobusové dopravy a nepůjdu a nezabiju chlapa v sámošce, abych mu vybral kasu a mohl jezdit vlastním autem. |
Abonent 7.3.2008 20:50Levičáci lidmi pohrdají, pravičáci lidem věří Uf. Sice jsem si vrzání brány přeložil do češtiny, ale lehká práce to není. Jaký je Váš rodný jazyk, bráno ? Levičáci hluboce pohrdají lidmi. Předpokládají, že člověk ponechaný sám sobě zůstane nevzdělancem, že zemře hlady, neboť se o sebe nedokáže postarat. Levičáci proto chtějí takový stát, který by se o ty tupce okolo nich postaral. Po celý jejich život. Chtějí, aby stát organizoval školství, zdaravotnictví, práci, využití volného času. Chtějí, aby stát lidem nařídil, co si mají myslet. A samozřejmě, levičáci vědí, že zbraně lidem do rukou nepatří. Kdo ví, co by s nimi vyváděli. Takže je lepší, bude-li občan pečovatelského státu zamordován, než aby se bránil (a obrana nějakého majetku ? No fuj !). Pravicově založený člověk lidem věří. Ví ze zkušenosti, že lidé ponechaní sami sobě, v právním státě, se sami uživí, a společnost přitom prosperuje. Konzervativně smýšlející člověk ví, že policie může být všude jen v socialismu. Takže se na obranu svého života a majetku připravuje. Vrzy vrz ? |
kosmas 7.3.2008 20:43Re: Re: 50 OOO likvidovaných sovětských vojáků? ...už jsem se dlouho tak nenasmál... |
jk-jiny 7.3.2008 20:38Re: Re: obhajujte strileni... Ne, plati me Paroubek, cos myslel |
Marat 7.3.2008 20:08Ti tři komnusté zaplatili jen cenu za své stranictví. Zajímalo by zda,zda takový ze záchoda dekl,geront,kylchap a další když tak pláčí,vřeští jak za živa opékané svině nad těmi třemi bolševiky, které poslalíi do Pekla Mašínové,zda také tak vyvádí nad Klémou který nechal oběsit své nejzasloužilejší soudruhy? |
čtenář 7.3.2008 20:06Re: Petr Uhl úpěl v komunistickém kriminále, protože Novotného režim byl souputníkem Chruščovova, Joj, tenhle Uhl by nám to byl býval ukázal, kdyby dostal šanci. Joj !! |
Pete Brich 7.3.2008 20:04Petr Uhl úpěl v komunistickém kriminále, protože Novotného režim byl souputníkem Chruščovova, který už pomalu zahlazoval stopy, kdežto Uhlovým vzorem bylo řádění Rudých gard v Číně podle Rudé knížky citátů Mao-ce-tunga. PB |
Marat 7.3.2008 20:03Re: Re: Re: Dnes už nevadí marate ale vadí a to zásadně premierova pochvala vrahů....Re: Nevadí tisíce mrtvých zavražěným komunistickou čeládkou.Vadí tři bolšání zabití Mašíny. Ale kuš ze záchoda dekle. |
čtenář 7.3.2008 19:53Re: Komunisti a nacisti jsou nepřátelé naší vlasti Kdyb přežil nacismus, tak by otec Mašín bojoval proti komunistům. Pochopitelně se zbraní v ruce. |
brána 7.3.2008 19:51bude Omezeně spolehlivý stát tudíž nutí humáně smýšlející občany konzervativního založení k používání zbraní tak dlouho dokud se stát nestane spolehlivým |
Abonent 7.3.2008 19:46Komunisti a nacisti jsou nepřátelé naší vlasti Kolikrát jsem to tady už napsal ? A pořád to naivkům nedochází. Proč členové odbojové skupiny bratří Mašínů zlikvidovali zajatého komunistického ozbrojence ? Protože dobře věděli, co udělá komunista zbavený pout - střílí do zad. Střílí do zad i toho, kdo naivně uvěřil lžím komunisty, a pouta mu povolil. Střílí do zad mladou dívku, a je na svůj čin velmi hrdý : http://www.konzervativnistrana.cz/sksmain/clanky/texty/judrkl02.htm Otec Mašín bojoval proti nacistům, jeho synové proti komunistům. Jsem rád, že naše vlast má takové hrdiny. |
čtenář 7.3.2008 19:46Re: Pane Hulín "...podříznout bezbranného, svázaného v bezvědomí-to je patologická záležitost ..." - ale kdepak jsi to četl, hochu, to je naprosto standartní situace v národně osvobozeneckém boji. Dělá se to proto, aby nemohl dotyčný přivést síly režimu na stopu odbojářů, nebo nemohl rovnou identifikovat odbojáře. To budeš takhle přísný i při posuzování akcí bojovníků jimž velel stýček Ho (zum Beispiel) ?? |
honzak 7.3.2008 19:40Re: Dnes už nevadí marate ale vadí a to zásadně premierova pochvala vrahů....Re: Nevadí tisíce mrtvých zavražěným komunistickou čeládkou.Vadí tři bolšání zabití Mašíny. wyser siuž konečně voko, debile! |
honzak 7.3.2008 19:38Re: obhajujte strileni... tos vymyslel sám? Fakt? |
Abonent 7.3.2008 19:36Jen ozbrojený občan je svobodný občan Lidskou nevzdělanost lze odstranit vzděláním, samozřejmě s ohledem na inteligenci vzdělávaného. S bránami lze vzdělávat "národa roli dědičnou". S branami nevím. Konzervativně založení lidé, pokud je taková místní tradice, si zbraň pořizují. Na svojí obranu, neboť vědí, že na stát lze spoléhat jen v omezené míře. Konzervativně založení lidé vědí mimo jiné, že změna neznamená automaticky pokrok (http://www.kirkcenter.org/kirk/thought.html ). Toto jako poznámka k "...soupeření o společenský vliv pomocí střelných zbraní" . Levicově založení lidé spoléhají na svůj stát prakticky ve všem. Jejich vládci toho využívají, vlastnictví zbraní jim zakazují, aniž by se obávali jejich protestů. Socialisté hnědí i rudí povolovali držení zbraní jen svým pretoriánům. Vazelínu jsem vpravil do pantů. Bude brána nadále vrzat ? |
viper 7.3.2008 19:25Re: Pane Hulín Podříznout tiše zajatce, abychom zabránili prozrazení je normální. I v odboji. Otázka: komu byla v padesátých letech vyslovena důvěra pro převoz peněz a propůjčena pistole??? Pokud máte rámcovou představu o padesátých letech, je vše jasné. I ten pokladník měl na výběr, vybral si špatně..... |
rafp 7.3.2008 19:22Re: Re: Re: Pane Marate ! jsi lehce dementní. |
jk-jiny 7.3.2008 19:22Re: Děkuji za příspěvek a amricani tomu rikaji kolateralni skody. Tak co. |