28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
gerontusinza 7.3.2008 12:15

zalez blbe, do boudy ! Re: Re: Re: Re: To jsem si tedy ráčil všimnout . . .

a neotravuj......;-D

gerontusinza 7.3.2008 12:13

Dnes už nevadí marate ale vadí a to zásadně premierova pochvala vrahů....Re: Nevadí tisíce mrtvých zavražěným komunistickou čeládkou.Vadí tři bolšání zabití Mašíny.

Taky chcete být hrdina.....? hr na taxikáře, hr na pokladníka banky, hr na policajty v uniformách a mohou být i městští......  Víte nácku, u vás je to, na co zašel Hitler evidentní, obklopil se kývaly a získal dojem že je neporazitelný a navíc nejmoudřejší......;-D nebyl:-/ a vy taky ne..

BuBu 7.3.2008 12:13

Ani na zlomek vteřiny nelze připustit . . .

. . . že, byť jen jednu jedinou věc - že udělali bolševici v letech 1948-89 správně !

Byl to zcela jednoznačně zločinecký režim, založený na vraždách, násilnostech a zlodějinách, třídní nenávisti, a naprosté absenci základních lidských práv a svobod ! Z tohoto titulu nelze tomuto režimu uznat ani tu nejminimálnější zásluhu na čem-koli !

Proto jaký-koliv způsob boje proti němu byl a vždy bude legitimní !!! . . . a to i v tom případě, že se z toho zde v diskusi přítomná Rudá podsvinčata . . . třeba i po*erou ! ;-D;-D;-D

Marat 7.3.2008 12:07

Nevadí tisíce mrtvých zavražěným komunistickou čeládkou.Vadí tři bolšání zabití Mašíny.

Ale ano.Nesčetná stáda "partizánu" byla vyznamenaná vysokými řády a to i ti,kdo vraždili i měsíce po válce.Ono v Čechách vždy záleželo na tom,kdo vraždil a kdo byl vražděn.I tady spílají do vrahu Mašínum všichni ti,komu stachanovské komunistické vraždění  ani né nekomunistu,ale i docela neviným lidem nevadí. A Petr Uhl je trockistická krysa.Ten by velice rád mordoval odpurce "socialismu".Jistě,sám by se nešpinil,měl by na to katovské pacholky.

Pan_Ptakopysk 7.3.2008 12:03

Re: Re: Super vyznamenání

Hele Lojzo, nebuď tak radikální. Nesvědčí to duševnímu zdraví :-P

Milan 7.3.2008 12:01

Re: Super vyznamenání

Přesně !!!R^

Pan_Ptakopysk 7.3.2008 11:59

Re: Dodatek...

Zajímavá informace. Jaký je zdroj?

Samozřejmě chápu, že Mašíni nemohli být vráceni do komunistického Československa, protože zde nefungovaly nezávislé soudy. Ale zkusit je postavit před soud ještě teď a třeba (pokud by to šlo) právě v tom Německu, to by mohlo být zajímavé. Do vězení by patrně nešli, ale nezávislý hodnotitel by mohl vynést soud o tom jejich "odboji".

Pan_Ptakopysk 7.3.2008 11:54

Re: vynikajici clanek

A čím a nad co vyniká? :-D

Abonent 7.3.2008 11:53

Předem se omlouvám nacistům a komunistům

V této diskuzi jsem byl obviněn z "kádrování zastánců jiných názorů".

Již jsem se zastáncům těchto názorů omluvil, ale tento můj příspěvek je daleko vzadu.

Takže ješte jednou : Omlouvám se všem nacistům a komunistům, účastníkům této diskuze, i jejich soudruhům kdekoli a kdykoli.

Samotný fakt, že komunismus a nacismus jsou zrůdné teorie a zločinné praxe, mne neopravňuje jejich zastánce kádrovat.

(Ostatně, bylo by to zbytečné. Pomatení zastánci zločinných režimů se prokádrují sami. ;-D )

Kiki 7.3.2008 11:46

Re: ***

Kdo chce poznat nepřítele musí o něm co nejvíce vědět. Ignorace se nevyplácí. Doporučuji občassi plátky typu Právo přečíst !!

Abonent 7.3.2008 11:43

Je potřeba opakovat, že mezi komunismem a nacismem není rozdíl

Odbojáři zabíjeli četníky i civilisty podezřelé z udávání.

Ve městě i na vesnicích.

Členové odbojové skupiny bratří Mašínů zlikvidovali zajatého nepřítele naší vlasti.

Protože velmi dobře věděli, čeho jsou komunisti schopni : http://www.konzervativnistrana.cz/sksmain/clanky/texty/judrkl02.htm

Otec Mašín bojoval proti nacistům, jeho synové proti komunistům. Jsem rád, že naše vlast má takové hrdiny.  R^ >- R^

Kiki 7.3.2008 11:41

Re: Naprostá zaslepenost.

Máte pravdu. O Mašínech, že by se podíleli na disidentu nikde ani slova. Pořád se omílá jejich odboj, ale proboha jaký?  MF Dnes o ničem jiném nepíše než  o třetím odboji. V dnešním vydání pro liberecký kraj zas máme článek o jednom kontrarevolucionáři   Jak vidno, žádné problémy ve státě nejsou a tak se do nekonečna píše a mluví o minulosti.

MK 7.3.2008 11:37

***

Pane Hulíku, soudný člověk do plátku typu Právo ze zásady nepíše, a  pokud tak nečiní čistě ze studijních důvodů, ani jej nečte. Á margo vztahu Čechů k totalitě napsal náš skutečný novinář Karel Havlíček, který už v polovině 19.století prohlédl podstatu bolševismu a ruského imperialismu : "Kdo snáší červená vejce? Přeci Češi, ti snesou úplně všechno."

Abonent 7.3.2008 11:37

Okupanti, kolaboranti, odbojáři

Odbojáři v boji proti nacismu zabili spoustu kolaborantů. Ve Francii, v bývalém Československu.

Nejen příslušníků ozbrojených složek, sloužících okupantům, ale i neozbrojených civilistů. Kvůli podezření z udavačství.

Členové odbojové skupiny bratří Mašínů zabíjeli pouze ozbrojence.

Nacisti vládli naší vlasti 6 let. Komunisti 41 let.

Komunisti jsou stejnými nepřáteli naší vlasti, jako byli nacisté. Mašínů měly být desetitisíce.

BuBu 7.3.2008 11:33

Re: Ha . . . ruský žíznivý Ivan . . .

. . . nečekán a nezván . . . .Rv(Y)

BuBu 7.3.2008 11:31

Re: Re: Re: To jsem si tedy ráčil všimnout . . .

. . . že neproklamujete ani Stalina - ani Havla !

A co takhle s. Paroubka a jeho věrného konfidenta gestapa s.Filipa - to už je jiná, což ? Ti dva z Vás čouhají . . . . jako z vidláka sláma !

vitr 7.3.2008 11:31

vynikajici clanek

Abonent 7.3.2008 11:29

Boj proti nacismu a komunismu se nedělá žvaněním v kavárně

Členové odbojové skupiny bratří Mašínů nezabili ani jednoho nevinného.

Zabíjeli komunistické ozbrojence.

Stejné nepřátele naší vlasti, jako byli nacističtí ozbrojenci, které zabíjel jejich otec.

Navíc velmi dobře věděli, co by udělal komunostický ozbrojenec, kdyby se mu povedlo vyprostit z pout : zabil by je výstřelem do zad : http://www.konzervativnistrana.cz/sksmain/clanky/texty/judrkl02.htm

Členové odbojové skupiny bratří Mašínů jsou našimi největšími hrdiny boje proti komunismu. R^ >- R^

BuBu 7.3.2008 11:27

Re: A co rodiče . . . a co doma . . . ???

. . . jinak všichni zdrávi ???  (Y)Rv

Ivan 7.3.2008 11:23

Re: Re: Ano pane..

Typický závěr pravičáckého mozku. Jiný by řekl, že autor příspěvku byl tak naplněn emocemi, že po sobě nepřečetl příspěvek dříve, než ho odeslal a že je velmi rozhořčen nemorálností Topolánka.  Pravicový mozek z toho odvodí účast na prvomájových manifestacích. (Nejvíce jsou nemorálností Topolánka rozhořčeni právě lidí se skutečným konzervativním myšlením a citem pro morálku a spravedlnost, například lidé věřící.)

(Mimochodem, na Ostravsku byl jistý krajský tajemník KSČ Mamula, nesmírné to bolševické hovado. Topolánek by mohl vysvětlit, jak blízký rodinný vztah má k onomu neblaze proslulému bolševikovi právě z oněch problematických padesátých let a proč se tím třeba nechlubí ve svém životopise. Onen Mamula má na svědomí nejednoho politického vězně. Že by to od Topolánka byla nějaká zvrácená forma pokání?)

Abonent 7.3.2008 11:21

Omyly komunistického pablba "Mistr Jan Hus"

Kdyby "Mistr Jan Hus IP: 85.160.106.xxx" nebyl komunistický pablb, věděl by, že

1) čtyřicetiletá vláda komunistů způsobila mojí vlasti daleko větší škody než šestiletá vláda nacistů

2) Heydrich nebyl protektor

Pozn. : Česká republika není vlastí komunistického pablba "Mistr Jan Hus IP: 85.160.106.xxx".

Jeho vlastí je tzv."světová socialistická soustava". To jest Ruské impérium.

darny 7.3.2008 11:21

Dodatek...

Vzhledem k tomu, že v sousedním Německu je stále jeden z bří. Mašínů stíhán za vraždu, těžko se vrátí, alespoň na návštěvu do ČR. Oni by totiž němci mohli v rámci EU požadovat jeho vydání a nebo si pro něj přímo dojet. Proto ty bláboly o tom, že tady stále není zakázaná Komunistická strana, a že přijede až bude atp....

mpscz 7.3.2008 11:19

Re: Naprostá zaslepenost.

Přijde na to, kdo je v tomto případě zaslepený. Autor to nebude...

Petra 7.3.2008 11:16

Vynikající článek

Naprosto souhlasím.

Ivan 7.3.2008 11:15

Re: Hrdinstvi

Žádný lupič nebo vrah přece nechce strávit zbytek svého života v kriminále. Tedy vraždí přece v sebeobraně, aby ho policie nebo oběť nebo i náhodný svědek do toho kriminálu nedostali. Takže každý vrah v ČR se teď bude moci hájit tím, že bojuje v odboji proti modrému (rudému, zelenému, hnědému nebo černému - dosaďte dle libosti) teroru, protože bytostně nesouhlasí s režimem a má proto svaté právo se režimu bránit se zbraní v ruce.

Jinak, jen více takových výplodů pravičáckých mozků, aby si co nejvíce lidí uvědomilo, jaký výkvět společnosti se skrývá v řadách modrých fandů.

Dany 7.3.2008 11:15

Děkuji za příspěvek

honzak 7.3.2008 11:15

Re: Naprostá zaslepenost.

k lesu čelem, k ivanovi zády!

Alois 7.3.2008 11:14

Re: Super vyznamenání

Vražedkyně Polednová, co podle a zbaběle zavraždila těhotnou političku, si užívá důchodu. zrůda Grebenícček se ani neobtěžoval dostavit k soudu.

Mašínové jsou hrdinové. Jedni z mála Čechů, kteří za něco stojí. Zbytek národa jsou z poloviny zločinci, stejně jako vy, pane pisateli.

darny 7.3.2008 11:14

Re: Re: Hmmmm...., autore

Jestli jste si neráčil povšimnout, neproklamuji ani Stalina, ani Havla a dokonce jsem se zmínil, že v každém případě to odnesou neviní lidé.

Abonent 7.3.2008 11:12

Omluva komunistům a nacistům

Omlouvám se všem komunistům a nacistům.

Těm, kteří píší do této diskuze, i všem ostatním.

Samotný fakt, že komunismus a nacismus jsou zrůdné teorie a zločinné praxe, mne neopravňuje jejich zastánce kádrovat.

Soudruh Hitler měl rád pejsky, parteigenosse Stalin hudbu a filmy.

Stačí jako omluva, vážený "mf" ? Vážená "Kačko" ?