8.6.2024 | Svátek má Medard


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
mf 7.3.2008 7:16

Re: Re: Mistře Jene Hnusi . . .

Debata na úrovni...

mf 7.3.2008 7:14

Re: Barometrem nálady

Líběj dovolit, vašnosto, a o kterých bolševicích ráčej hovořit? Máme je tu ve dvou barvách. Obě skupiny vřeští a kvičí na tu druhou bez zájmu o argumenty a názory.

mf 7.3.2008 7:13

Re: Re: Blábolíš, Abonente

Jenže on opravdu blábolí. Jen bolševik nebo duševně defektní jedinec (obé bývá kombinováno) kádruje lidi na základě pouze toho, že mají jiný názor než on. Takových jsou tu mraky.

mf 7.3.2008 7:08

Re: Re: Vůbec se nedivím...

neni nad lidi s vytribenym nazorem

BuBu 7.3.2008 7:05

Re: Mistře Jene Hnusi . . .

. . . zalez už konečně někam (třeba do Paroubkovic tlusté(Y)) . . . a dej pokoj !

Každý na NP ví, že jsi bolševik-stalinista, jehož životním snem je socialismus a komunismus !

A nota bene - když o příběhu Mašínů víš akorát tak ho*no . . . tak alespoň buď tak laskav a zavři tu svou rudou držku !

Pavel 7.3.2008 6:55

Barometrem nálady

je pro mne vždy reakce bolševiků. Čím vice se k dané věci svíjejí a kvičí, tím více se upevňuje moje přesvěfčení, že v dané věci se děje dobře. A všimněte si také, že v rámci kvičení a třídních tanců nebávisti k Mašínům vytahli bolševici hned růžky a ještě oslavovali Vítězný únor a své krvavé činy eufemisticky označují jako"drobné přehmaty". Platí, že "bolševika nepředěláš", ale neznamená to nic nedělat  a vzdát to - je třeba ho každý den vzít po papuli a nakopat do(Y), jinak hned začnou vystrkovat "růžky".

cb 7.3.2008 6:46

Re: Vraždou je kupříkladu usmrcení zdravotníka ze sanitky přivolanék fingované nehodě.

Vazeny nic, major Zeman rozhodne neni historicky zdroj.

Mistr Jan Hus 7.3.2008 6:35

Re: Nevim zda chtene ale vystihl jste presne o co zde jde..

Francouzi proti Němcům bojovali de facto i de jure.  ;-D

Mistr Jan Hus 7.3.2008 6:33

Ale ty přece víš Hulíku, že úmyslné zabití vraždou je ! Víš také, že přepadení šedesátiletého

pokladníka, jeho zastřelení, oloupení není chvályhodným činem. Také víš, že vystřelení oka hasiči, co hasí požár, také není chválihodné, atd., atd. Tak neobhajuj neobhajitelné. ;-D

honzak 7.3.2008 6:21

Re: Při vší úctě,

pitomec není. Je to trockistická swině!

Jarda 7.3.2008 4:48

Re: Nacistů je v Česku málo, komunistů hodně

Jo priteli Abonente naciste byli pristizeni pri cinu, uprostred akce. Koncentracni tabory osvobozeny, plne veznu, pochodujicich koster, vsechno to priserne divadlo natoceno na filmove dokumenty, tisice prezivsich promluvilo. Kdezto komunisticke koncentracni tabory jako Jachymov, Mirov, Leopoldov, Bytiz v roku 1989 jiz davno nebyly tim co byli v casnych letech padesatych. Komuniste meli a maji spoustu casu zahladit stopy a umlcet svedky jejich sadistickych zlocinu. Jeste dlouho po "Sametove" meli komanci pod kontrolou vsechny archivy a spoustu casuodstranit coby je usvedcilo. Kdyz parlment ma neco odhlasovat o zlocinech rudych sadistu pokazde se zvedne odpor Paroubsko-Filipovske koalice hranicici az s hysterii. Videt je to i na diskuzich o Zackove ustavu o zkoumani rudofasistickych zlocinu, viz reakce vselijakych Penicilinu Oldthinkeru  (spis mu slusi Weakthinker))atd. Rek bych, ze neni mnoho komunistu spis lidi lhostejnych.

68 7.3.2008 4:19

Re: ... debata o Masinech pokracuje a to je dobre. Tribime si ...

Vypadá to opravdu, že se naše společnost postupně prodiskutuje až do úplného vypaření, což může být celkem příjemná forma sebezničení. (Ale jinak - ano, byli to zaměstnanci. A určitě nebyli cílení předem.  A?)

Obřík 7.3.2008 4:08

Re: Vůbec se nedivím...

Blábolíš Kačko ;-D

Obřík 7.3.2008 4:02

Re: Blábolíš, Abonente

Umíte napsat i něco iného než  " Blábolíš " ??

Mě jste to napsala už asi 2x  a nikdy to přez mojí žádost nerozvědla a nezdůvodnila .

68 7.3.2008 3:04

Re: Vraždou je kupříkladu usmrcení zdravotníka ze sanitky přivolanék fingované nehodě.

Ted to začíná být jasné, tečko.

NevericiTomas 7.3.2008 2:42

Re: Re: 50 OOO likvidovaných sovětských vojáků?

Hele, vozite to z Holandska?

NevericiTomas 7.3.2008 2:39

Re: Re: Re: Re: Re: To je zajímavé, že se to období přesto nazvývá světová válka.

Nemci byli na uzemi okupovane Francie se souhlasem jejich zastupcu a zastupcu republiky Vichy. Ze to nejaky plukovnik neuznal ma stejnou vahu/nevahu jako nesouhlas Masinu. Muzete nam dohledat nejakou listinu, kterou se vyhlasila 2.sv. valka? Byly pouze valecne stavy mezi jednotlivymi ucastniky konfliktu a Francie DEFINITIVNE kapitulovala v jistem vagonu. Vsechno ostatni se odviji od stejneho prava na odpor vuci nasili, jako akce Masinu. A ano Rosicky fungoval jako zastupce okupacni moci. Znarodneni bylo jen jinou formo okupace.

clay 7.3.2008 2:34

Re: polopravdy

ty seníky měly ve své době svůj specifický význam. Už tady o tom byla párkrát řeč. Šlo o družstva

Mejla 7.3.2008 1:41

UHL= kmotr komunistického gangu Hnutí revoluční mládeže. Mladej Uhl dělá hádejte kde - na Ouřadě pro lidský práva. Holt

lidský práva jsou pro vyšší rasu celoživotní koryto.

Hubert Mašín 7.3.2008 1:27

Re: Blábolíš, Abonente

Ano, soudružko Kojzarová, to byl velmi kvalitní příspěvek. Hned vidíme, jakou má prostá žena z lidu nad prohnilými inteletuály převahu. Už mne taky napadlo, že podobně prvoplánově drze  vystupuje právě JauJau :-)

Tomas Pansky 7.3.2008 1:22

... debata o Masinech pokracuje a to je dobre. Tribime si ...

... nazory. Nekdo tu nastolil porovnani mezi komunisty a fasisty. (Sam autor se tu zminil o zabiti nemeckeho vojaka ve Francii). Domnivam se, ze okupujici vojaci mohou a musi pocitat s odporem a nasilim. Zde se mi zda hranice celkem jasna. Kom-iste v nasi zemi se zbrani v ruce uchopili moc a v podstate dali moznost vzniku obcanske valky. Ta ale nevypukla; byli jsme kom-isty zastraseni nebo jsme byli "lini" nebo jsme je podcenili? Mame posuzovat cin Masinu podle pozdejsiho vyvoje nebo jen podle cinu samotneho? Byly obeti Masinu cileni lide s nejakym vyznamem nebo to byli jen nahodni pritomni, zamestnanci? Tohle jsou otazky, na ktere bych rad dostal odpoved (od kohokoli), nez si budu moci udelat zaver pro nebo proti. Jakekoli odpovedi nesouci fakta!!! jsou vitany ...

IS 7.3.2008 1:17

Re: Nezná-li Abonent kolegu na lince U, je to mozek vymydlený.

IS 7.3.2008 1:15

Re: Střílení ve firmách nebo i školách jsou v USA běžné, je to stát Mašínů,

Medaili jim zatím nikdo nedal, neplést si pojmy.

IS 7.3.2008 1:13

Re: 50 OOO likvidovaných sovětských vojáků?

Omyl hodně Francouzů emigrovalo do Anglie, kde vytvořili vládu, která neuznala kolaborantskou vládu ve Vichy a pokračovala v boji.  Uniformovaný Němec byl cizí okupant a cízí voják v okupované zemi můsí počítat vždy s nenávistí. Však se tak stalo i po roce 1968,. že sovětští vojáci náhle mizeli pravděpodobně následkem aktivit odboje. Bohužel topolánek tyto skutečnsot odbojáře opomíjí. Na počet zkikvidovaných sověstských vojáků lze soudit z nesrovnalosti počtů při příchodu a odchodu sovětských vojsk, která v průběhu 20 let činá cca 50 000 můžů.

pavlik 7.3.2008 1:07

polopravdy

Ten princip, že vás nasral šéf, tak ze vzteku zabijete sekretářku protože na šéfa nemáte není moc dobrý. Zabíjet cizí okupanty je v jistém smyslu záslužná činnost. Pokud zabijete nějakou svini na vysokém místě, abyste těm hajzlům trochu nahnali strach, tak to má smysl. Ale jaký smysl má zapálit seník, nebo zabít pokladníka? To mohli rovnou začít střílet lidi na ulici, protože všichni nějak přisluhovali režimu, někteří s nadšením, většina z donucení.  Mašínovi si tu medaili  zaslouží, protože projevili v daných podmínkách mimořádnou odvahu, ale stejně to byl zkrat. >-

IS 7.3.2008 1:04

Re: Re: Re: Re: To je zajímavé, že se to období přesto nazvývá světová válka.

Příměří  jistý de Gaulle v Londýně neuznal a vytvořil exilovou vládu.  Němci byli navíc cizí okupanti. Není známo, že by pokladník Rošický někoho okupoval, jedině sedadlo v autě. Není ovšem vyloučeno, že Rošický byl speciální agent - krtek vyslaný kdysi osobně Stalinem, Na jeho počet pak komunisté pořádali Rošického memoriál. maskovaný za osobnsot jakéhosi sportovce.  

zalozak 7.3.2008 0:59

Nevim zda chtene ale vystihl jste presne o co zde jde..

Ano, je to smutne, stejne jako Francouzi frustrovani faktem ze skutecny odboj (zejmena v pocatcich) byl minimalni a vetsina se prizpusobila .... stejne tak nekteri zamindrakovani cesi si toho sveho Janosika musi nekde nalezt.

Francouzi si holt (pro nedostatek jinych) musel vybrat za hrdinu cloveka ktery skutecne odpraskl kolemjdouciho vojaka .... tak i nekteri cesi si vybiraji sve "hrdiny" z rad lidi mirne receno problematickych.    

Ano, mate pravdu - je to o mindraku (myslim ze se tomu rika transformace - potreba svou neaktivitu promitnout do sveho "aktivniho" hrdiny)

IS 7.3.2008 0:58

Právo neotisklo zdravici Svazu řezníků.

Řezníci prý udělí Mašínům  čestnou plaketu spolu s ostrým nožem ze speciální oceli  jako uznání za  perfektně provedené podříznutí a odkrvení. Právo o tom nic nezveřejnilo.

NevericiTomas 7.3.2008 0:54

Re: Re: Re: Článek zapomenutého čerta z Dalskabát !

Nebyla tehdy studena valka? BTW. Kdyz vrazdil Fabien, bylo mezi Francii  a Treti Risi primeri, tedy zadna valka.

IS 7.3.2008 0:53

Re: Přehnaná odvaha rovná se blbosti !

Minulost exsistuje nezávisle na tom, jestli se jí někdo zřekne nebo ne. Jen politruci ji vídí pokaždé jinak