29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Bude se vyhazovat za výroky o dvou pohlavích?

K tomu, abyste měli obavy o budoucnost svého studia, může i ve svobodné zemi, jako jsou USA, stačit málo. Myslíte si, že když plníte studijní povinnosti a chováte se v souladu s platnými zákony, nemusíte se obávat žádného postihu?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Drašner 3.4.2018 14:18

Re: Jaké jsou třetí a další pohlaví?

jednodušší je jeden pro všechny a budou sedět!

M. Jandáková 1.4.2018 23:40

Re:

! )

M. Jandáková 1.4.2018 23:30

Re: Něco z Katolického týdeníku

Pan Zdechovský tu právě na jednu stupiditu poukazuje.

A Vy ho odkazujete na článek o genderu. )

M. Prokop 1.4.2018 21:17

Re: Něco z Katolického týdeníku

Nemám, nemusíte se obávat.

Z. Frys 1.4.2018 17:08

S těmi pohlavími bych byl opatrný.

Viz - William Tenn: Venuše a sedmero pohlaví.

Jinak ovšem existuje nálevník, který má sedmero pohlaví: https://zoommagazin.iprima.cz/priroda/tvor-se-sedmi-pohlavimi-jak-vypada-jeho-pareni

K. Janyška 1.4.2018 16:02

Re: kde to pak končí?

To nebude boj. To je neosobní civilizace, tedy vyšší a vyšší individualizace, tedy i osobní zodpovědnost za sebe, obchodem, tedy ziskem a příjmem... Dzp.

V. Braun 1.4.2018 15:01

Re: kde to pak končí?

Odkud to opisujete? Taková slátanina se snad ani nedá vymyslet.

V. Braun 1.4.2018 15:00

Re: Něco z Katolického týdeníku

Nejlepší by bylo oprostit se od všech blbců, máte nějaký zaručený recept?

M. Prokop 1.4.2018 14:34

Re: Mnozí lidé, kteří nevěří v Boha

Jo, v Bruseli věří v boha i jiné ptákoviny.

M. Prokop 1.4.2018 14:32

Re: Něco z Katolického týdeníku

A ještě lepší je oprostit se od genderu i gendernán.

M. Prokop 1.4.2018 14:31

Re: kde to pak končí?

Levicoví jsou, ovšem zaručeně nejsou liberálové.

J. Jurax 1.4.2018 13:08

Bohové - jacíkoli - jsou jedním z těch cokoli ...

P. Grigar 1.4.2018 12:03

Re: V jedné sci-fi povídce jsem kdysi četl

..když potká Pluch Plucha...William Tenn; Venuše a sedmero pohlaví(1949)..bóže, ten Tenn nám ale zavařil!

P. Grigar 1.4.2018 11:53

J.A.Komenský..Škola hrou & dvě pohlaví

.. v tak citlivé situaci bych na místě studenta použil názorný způsob dokazování, obzvláště pokud byla přítomna i profesorka a tudíž bylo možno provést demonstraci tvrzení mimo vší pochybnost.

P. Smatlak 1.4.2018 9:09

Re: Z abnormality nejde dělat něco normálního

Jen bych reagoval na to co píšeš.Je to stejní zhovadilost jako když gay souloží se ženou a naopak lesbička s mužem.Potom už to nejsou gayové a lesby ale abnormalita,nebo by bylo normální když muž hetero souloží s mužem a naopak žena se ženou?Já kdybych měl souložit s mužem tak bych se asi pzvracel,takže to ,že gay souloží se ženou je stejně hnusné a není to gay a lesba v tom pravém slova smyslu a ani od přírody geneticky dáno , ale spíše člověk bez sebeurčení a zvrhlík,podobně jako je to i u incestu,a ještě jsou in,což je přímo tragédie lidského myšlení ,degenerace tvora zvaného homosapiens, morálky a popření přírodních zákonů,což z lidstva dělá něco jako hlupáky apitomce.Uznávám to jen když je to dané geneticky a od přírody,jinak je to obscese vymykající se všemu co souvisí s rozumem,morálkoou ,slušností a inteligencí.

J. Kanioková 31.3.2018 23:19

Ano, souhlas..

J. Kanioková 31.3.2018 23:11

kde to pak končí?

Obávám se, že to bude ještě dlouhodobější "boj". Mravní relativismus neomarxismu metastázuje velmi usilovně. Je to novodobé náboženství, neomarxisté jsou motorem, revoluční složkou levicového liberalismu. Tedy té ideologie, která prý "smířila nesmiřitelné protiklady liberalismu a socialismu". V režii levicových liberálů se stala lidská práva hadrem, jímž se čistí cesty ke "skvělým zítřkům" jejich nesmyslů, k utopiím. K "filosofii", která naneštěstí podstatně ovládla současnou kulturu, která určuje vzdělanostní osnovy, morální postoje, politické myšlení i mentalitu lidí na Západě. Hlavním nástrojem - Politickou korektností.

P. Portwyn 31.3.2018 20:24

Re: Muži ať mlčí?

Protože někteří šílenci jsou aktuálně u moci a jiní ne. Za komančů směli diskutovat jen komančové - a pouze souhlasně. Stejný případ.

J. Anděl 31.3.2018 20:04

Přijmete-li, že každý člověk je unikát, ani nemusíte řešit gender.

J. Anděl 31.3.2018 20:02

Mimochodem ten názor není překonaný. Omezení diskuze je snaha ho překonat násilím.

Všude najdete při pohledu z dálky podobnosti, při pohledu z blízka víc a víc rozdílů. Při pohledu hodně z blízka člověk de facto ani neexistuje. Natož nějaká pohlaví.

Takže je to spíš otázka úhlu pohledu a měřítka, orientace pozornosti. Než "názoru" či dokonce "pravdy".

V. Braun 31.3.2018 19:18

Něco z Katolického týdeníku

Panu Zdechovskému bych doporučil číst Katolický tisk. O genderu jsou tam daleko poučenější články, než ten jeho.

http://www.katyd.cz/clanky/gender-lze-od-radikalnich-ideologii-oprostit.html

P. Burda 31.3.2018 18:17

Re: Jak napsal Chesterton:

Proto je u nás živnost "kartářka", mají tu kanceláře věštkyně a astrologové, věříme na snížení CO2 o 160 % (to, že připnutím očarované 6 kulatiny není nutné řešit)...

P. Burda 31.3.2018 17:58

Úroveň hlouposti

Inteligentní vědí, jestli jsou kluci, nebo holky. I homosexuál ví, jestli je on, nebo ona.

Ti, co nevědí, co jsou, by se měli vzdělávat. Aby při pohledu do kalhot poznali, co jsou.

P. Burda 31.3.2018 17:54

Re: Jaké jsou třetí a další pohlaví?

Řešení je snadné. Kluci na pány, dívky na dámy, a ti ostatní do budky u hnoje.

J. Zaorálek 31.3.2018 17:00

Re: V jedné sci-fi povídce jsem kdysi četl

Bylo to taky v Samotarich.

J. Anděl 31.3.2018 16:59

Re: Z abnormality nejde dělat něco normálního

Nic se nemá přehánět mi připadalo příliš mírné. Ale jo, jinak máte pravdu.

V. Braun 31.3.2018 16:58

Re: V tom máte pravdu

Hm, a odkaz na odhlasovaný závazný dokument a výsledky hlasování by nebyl? Asi ne, co.

Pokud jsem něco četl tak to byly zatím stále návrhy.

V. Braun 31.3.2018 16:56

Re: Z abnormality nejde dělat něco normálního

Zajímavé, že nesouhlasíte zrovna s tou částí mého příspěvku, kterou jsem ve zkratce myslel zhruba to samé, co pak uvádíte. Tedy že se nemá nic přehánět a dělat z toho dogma, případně vylučovat lidi z diskuse, i když mají překonané názory.

S. Donát 31.3.2018 16:51

Re: V jedné sci-fi povídce jsem kdysi četl

Podobnou zmínku učinil o jedné vesmírné rase Douglas Adams, ve Stopařově průvodci.

J. Fridrich 31.3.2018 14:15

Re: Jaké jsou třetí a další pohlaví?

V první řadě je třeba vyřešit pro budoucí stavaře toalet-WC otázku počtu typů záchodů pro počet typů pohlaví na naší planetě - a hlavně to, jak a kudy to třetí a další pohlaví vylučují své tekutiny a hmoty..