16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Bude se vyhazovat za výroky o dvou pohlavích?

K tomu, abyste měli obavy o budoucnost svého studia, může i ve svobodné zemi, jako jsou USA, stačit málo. Myslíte si, že když plníte studijní povinnosti a chováte se v souladu s platnými zákony, nemusíte se obávat žádného postihu?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Dvořák 31.3.2018 12:32

Re: Jaké jsou třetí a další pohlaví?

Neberu jim jejich přání.

Nicméně místo snění přejděme k realitě a tedy bych se znovu vrátil k druhému odstavci mého předchozího příspěvku.

V. Student 31.3.2018 12:28

Re: Jaké jsou třetí a další pohlaví?

Ale ony si PŘEJÍ být třetí pohlaví. Jakým právem jim v tom zabraňujete! Přání menšin je přece dneska kánon, před kterým si všechni sedneme na zadek!

J. Lepka 31.3.2018 11:32

Kdysi dávno, za mlada, jsem jednou řešil problematiku

pohlavní diference. V hospodě, samozřejmě a nalezl dokonalé řešení. Klid nastane, až v sobě najdou zalíbení homosexuál a lesbička a uzavřou sňatek, bio funkce zůstanou zachovány a jejich libido nebude potlačeno.

Ovšem to bylo ještě v době dávno před masovým rozšířením intersexuální chirurgie.

T. Kočí 31.3.2018 11:28

V jedné sci-fi povídce jsem kdysi četl

Ke vzniku nového jedince bylo zapotřebí zapojit 7 pohlaví! Krásné. Bohužel si nepamatuji, kde to bylo.

J. Lepka 31.3.2018 11:27

Re: Jaké jsou třetí a další pohlaví?

No jasně! Již Stanislaw Lem je naznačil ve vzpomínkách na cesty Iona Tichého. Už nevím na jaké planetě popisuje krom dvou hlavních i dvě podpůrná pohlaví (myslím, že to byli plouž a krouťas), ovšem detailně se o jejich zapojení do reprodukčního cyklu nerozepisuje. Ale i tak, vizionář!

J. Schwarz 31.3.2018 11:08

Re: Ano, je třeba malé chlapečky konečně odnaučit čurat

V logice věci by bylo v první řadě zrušit "sexistické" rozdělení sportovců a sportovat dohromady. Nanejvýš zavést "ženské kvóty" na účast na OH. Jenže oni by zástupiči "sociální spravedlnosti" a "genderu" nepochybně žádali i kvóty na stupně vítězů a to by bylo zase v (_._).

J. Schwarz 31.3.2018 11:03

Re: Z abnormality nejde dělat něco normálního

Nepřibývá nápadně případů toho "netrefení do genderu" ausgerechnet v době, kdy se začíná propagovat "antiautoritářská", nestressující a permisivní výchova včetně vedení dětí k "volbě pohlaví"? Když klukovi strčíte do ruky panenku, oblečete ho do sukýnky a hučíte do něho aby si "vybral" jestli se cítí líp v tepláčkách nebo sukýnce a s panenkou nebo medvídkem a holky oblečete stejně jen jim strkáte vláček s podtextem, že si mají vybrat jestli jsou holka, kluk nebo medvídek Pú?

P. Lenc 31.3.2018 10:56

Problém

je, že nejen na amerických univerzitách takových "profesorek" přibývá, takových "profesorek a profesorů"začíná být plná Evropa, včetně těch našich.Dovolím si napsat, že tato gender zvrácenost má ve svých důsledcích stejný dopad jako je islámská invaze.Jediný rozdíl je, že gender skupina je relativně malá, ovšem má neuvěřitelnou publicitu, ta islámská je masová.

D. Polanský 31.3.2018 10:55

V tom máte pravdu

odhlasovali nám i kvóty, Dublin IV. Jsou to howada.

D. Polanský 31.3.2018 10:53

Mnozí lidé, kteří nevěří v Boha

věří na různé ptákoviny. Což by až tak nevadilo, ale vadí to, že se to legislativně oficializuje. Je zajímavé, že nejvíc těchto ptákovin generuje Brusel. Leč důvod je prostý: žije se tam v pohádkovém blahobytu bez nic nedělání. Ne zbytečně se říká: Neví co roupama dělat.

J. Schwarz 31.3.2018 10:50

Re: Muži ať mlčí?

Proč tedy nemusíme dát "prostor" polpotovcům nebo nacistům? Když už musíme "otevírat diskusní prostor" každému šílenci, který tento prostor podle své libovůle zase zužuje na své příznivce? A proč takovým šílencům někde dokonce při prosazování jejich vizí asistuje policie a justice, o "nezávislém tisku" ani nemluvě?

P. Dvořák 31.3.2018 10:49

Re: Jaké jsou třetí a další pohlaví?

Takto pojato, nepochybně jsou bezpohlavní. Ovšem např. při menstruaci, na gynekologickém křesle nebo při zánětu vaječníků by se skutečnost jevila poněkud jinak.

To už vůbec nemluvím o tom, jak by se tyto genderistky jevily coby malá děvčata, nachystaná k (třetipohlavní? bezpohlavní?) obřízce.

J. Schwarz 31.3.2018 10:46

A nemáte dojem,

velevážený pane europoslanče, že většinou svých postojů i hlasování ve vašem poslaneckém klubu tyto nesmysly / možná nevědomky / podporujete tím, že hlasujete v souladu s politickým proudem který tyto šílené postupy krok za krokem legitimizuje, protlačujedo praxe a pokouší se trestat odpůrce? Konečně, ať si blázni učí co jim libo, ale za svoje, bez veřejných podpor. A nechť je umožněna existence zařízení, kde se naopak podobné "postmoderní" nesmysly vyučovat nebudou.

S. Rehulka 31.3.2018 10:31

Těžko říci, co, kdo, jak a kým.....

....bylo tohle blbství umožněno, jak dostalo punc pravdy a kdo si v tom libuje ! Oficielní název ( v Austrálii ) je LGBTQ plus ještě možná víc písmen, já tomu říkám "BFLMPSVZ" !

Jak k tomu mohlo dojít ? Libertální pseudohumanisté naší společnosti, aby nahradili neexistující sebedůvěru mentálně nemocným tvorům, vymysleli tento galimatyáš a prosadili to oficielně do škol, do úřadů a pokračují v nátlaku mezi normálními lidmi. Všelijaká oportunistická svoloč se toho chytá, protože jí to dává MOC nad obyčejnými NORMÁLNÍMI lidmi ! Jak tomu zamezit ? Ignorovat nátlak a při nuceném hovoru s takovým tvorem je nutné se zeptat : Čůráš ve stoje, anebo na bobku ! Podle toho, co odpoví, poznáte "co" to je !

J. Fridrich 31.3.2018 10:17

Re: Jaké jsou třetí a další pohlaví?

" Jaké jsou třetí a další pohlaví?" - na tuto vaši otázku je lehká odpověd' - no přece ty bojovné genderistky-feministky... To jsou ty bezpohlavní bytosti, ale andělé to nebudou..

K. Janyška 31.3.2018 10:08

Já také znám třetí pohlaví.

Ty ko ko to pi če, kteří takto uvažují... Dzp.

P. Dvořák 31.3.2018 10:05

Jaké jsou třetí a další pohlaví?

Nechci vyjmenovat duševní nemoci nebo alespoň záchvaty, při kterých se jedinec cítí být třetím nebo jánevímkolikátým pohlavím.

V. Student 31.3.2018 9:04

Muži ať mlčí?

Jestliže vyučující dovolila hovořit pouze dívkám, ačkoli téma se rozhodně pouze dívek netýká, pak, je to předevšim ona, kdo by měl být vyhozen.

Ostatně -mohlo by to fungovat jako vtip: "Zahajuji diskusi na téma genderové nevyrovnanosti a znevýhodňování kvůli pohlaví. Diskutují pouze ženy!"

Docela mě mrzí, že jedním z důsledků otevřeného diskusního prostoru je to, že musíme dát prostor i lidem, jako je tato "učitelka"

J. Zaorálek 31.3.2018 8:34

Jak napsal Chesterton:

Představa, ze když lidé přestanou věřit v Boha, nebudou věřit v nic, je zcela mylna. Budou věřit v cokoli.

J. Zaorálek 31.3.2018 8:31

Ja na závěru článku nevidím nic hloupeho ani ignorantskeho. A to jsem si ho raději přečetl dvakrát. :) Myslíte názor, že jsou jen 2 pohlaví? Ja zatím žádné další neviděl. Ale vymyslet si můžeme cokoli.

P. Portwyn 31.3.2018 7:59

Re: Ad změna pohlaví

Oprava: ...pokud někdo nenávidí své tělo za to, že je ženské...

Pardon.

P. Portwyn 31.3.2018 7:58

Ad změna pohlaví

Kdysi jsem na toto téma četl pár článků, ty první ještě za komančů.

Kdo se např. narodil jako muž v těle ženy, bolestně toužil stát se mužem. Absolutně ti lidé nehovořili tak, že by chtěli "zůstat tak trochu ženou", nevymýšleli si třetí pohlaví. To by šlo naprosto proti logice věci, proti jejich nejniternějšímu přání.

Mediálně byl propírán případ "těhotného muže". Troufám si tvrdit, že pokud někdo nenávidí své tělo za to, že není ženské, udělá všechno možné, jen ne to, že otěhotní. Když se ta zoufale potřeboval zbavit ženství, udělá nejženštější věc na světě? To by vůbec nedávalo smysl; nejsem psychiatr, ale nevěřím, že je dotyčný duševně zdráv (pokud nejde o vrcholně cynický pokus se proslavit a zbohatnout).

Tvrzení, že změna pohlaví je nutně vytvořením DALŠÍHO pohlaví, je lživé.

P. Portwyn 31.3.2018 7:49

Re: Z abnormality nejde dělat něco normálního

Hm. Takže dejme tomu žena mentálně není ženou a touží stát se mužem. To se občas stane.

Kde vidíte ale nutnost TŘETÍHO pohlaví?

J. Anděl 31.3.2018 7:44

Re: Z abnormality nejde dělat něco normálního

Ano, závěr je trochu, řekněme, příliš sebejistý. Ale nesouhlasím s formulací, že "nic se nemá přehánět". Diskuze pouze pro děvčata a vyhazov za názor jsou nepřijatelné.

Jako obvykle z krátké mediální zprávy těžko můžeme posoudit, jak přesně se incident odehrál, jak moc byl student drzý a neuctivý a co já vím. Vyhazov je ovšem extrémní a to vidím jednoznačně na nezvládnutí ze strany instituce.

Ona diskuze pouze pro děvčata - tam mi to celé zcela uniká a předpokládám, že se něco muselo ztratit v překladu. Jeví se mi to neuctivé ke zbývajícím dvěma pohlavím ;-).

J. Hruška 31.3.2018 7:07

Re: Z abnormality nejde dělat něco normálního

Napadlo mě třeba být upírem. Už mi dokonce vyrostly špičáky. Kde se mám nechat přeoperovat nebo vyléčit?? Ahoj v blázinci.

V. Němec 31.3.2018 7:01

Nic nového,

o jednom Babylonu nám nějaká zpráva zůstala.

Kolik jich bylo asi před ním?

J. Hruška 31.3.2018 6:55

Slon

Pane Braune, já se cítím být slonem. Požádal jsem doktora, aby mi prodloužil nos, (a přeoperoval pohlaví) on mě však poslal do blázince, abych se léčil tam. Správně!!! Nazdar.

J. Fridrich 31.3.2018 6:52

Ano, je třeba malé chlapečky konečně odnaučit čurat

Ano, je třeba malé chlapečky konečně odnaučit čurat ve stoje a holčičky připravit na zajímavou kariéru popelářek, hornic a ocelářek..

Ze světa odchází ZDRAVÝ LIDSKÝ ROZUM, smysl pro vnímání REALITY, znalost a poučení z Historie - a přichází IRACIONALITA. Velký podíl na tom má nadprodukce levicových " intelektuálů " z universit a vysokých škol Západních zemí..

Přibývá lidí kteří věří zcela přihlouplým konspirativním teoriím, čtenářů Blesku, sledovačů primitivních seriálů a stupidních reklam v televizi, odmítačů očkování svých dětí a naopak příznivců rodit děti v obýváku a pod..

Hodně lidí věří všemu co " objeví " na NETU např. že Američané nebyli v r. 1969 na Měsíci ( ten radarový odražeč a vozítko Lunar Rover tam asi poslali Američané poštou a více než jeden milion lidí přímo sledujících start Apolla 11 na Mys Canaveral tam přičaroval David Copperfield..), WTC-dvojčata si odpálili atomovou pumou sami - jak napsal jeden ruský akademik a mnoha dalším hloupostem..

Pokud od tohoto bláznění " odstřihneme " reálná znásilnění a skutečně nevhodné obtěžování, tak nám, troufám si napsat zůstane velká většina úplných nesmyslů hysterických-nyní již většinou stařen blábolících o 50 roků starém " sahání na kolínko " a pod.. Rozsah tohoto bláznění mě připomíná lehce poválečnou dobu v USA - dobu tak zvaného Mccartismu. Tam ale byl alespoň reálný základ boje proti komunismu v Americe - i když se to lehce " zvrtlo ".. V tomto případě řešení a recyklování dávného sexuálního harašení nynějších většinou staříků - viz. Bush senior - je spíše trapné pro ty dámy a celou dnešní Západní společnost..

V. Braun 31.3.2018 2:57

Z abnormality nejde dělat něco normálního

Pane Zdechovský, možná byste si mohl přečíst články rodičů těch dětí, kde se zrovna jejich tělo netrefilo do jejich genderu, tedy toho kým se cítí být. Možná by vám pak, jako křesťanovi, trochu svitlo o čem gender vlastně je. Souhlasím s vámi, že nic se nemá přehánět, ale při vší úctě, závěr článku je když ne hloupý tak přinejmenším ignorantský.