29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Bude se vyhazovat za výroky o dvou pohlavích?

K tomu, abyste měli obavy o budoucnost svého studia, může i ve svobodné zemi, jako jsou USA, stačit málo. Myslíte si, že když plníte studijní povinnosti a chováte se v souladu s platnými zákony, nemusíte se obávat žádného postihu?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Dvořák 31.3.2018 12:32

Re: Jaké jsou třetí a další pohlaví?

Neberu jim jejich přání.

Nicméně místo snění přejděme k realitě a tedy bych se znovu vrátil k druhému odstavci mého předchozího příspěvku.

J. Fridrich 31.3.2018 14:15

Re: Jaké jsou třetí a další pohlaví?

V první řadě je třeba vyřešit pro budoucí stavaře toalet-WC otázku počtu typů záchodů pro počet typů pohlaví na naší planetě - a hlavně to, jak a kudy to třetí a další pohlaví vylučují své tekutiny a hmoty..

P. Burda 31.3.2018 17:54

Re: Jaké jsou třetí a další pohlaví?

Řešení je snadné. Kluci na pány, dívky na dámy, a ti ostatní do budky u hnoje.

M. Drašner 3.4.2018 14:18

Re: Jaké jsou třetí a další pohlaví?

jednodušší je jeden pro všechny a budou sedět!

J. Lepka 31.3.2018 11:27

Re: Jaké jsou třetí a další pohlaví?

No jasně! Již Stanislaw Lem je naznačil ve vzpomínkách na cesty Iona Tichého. Už nevím na jaké planetě popisuje krom dvou hlavních i dvě podpůrná pohlaví (myslím, že to byli plouž a krouťas), ovšem detailně se o jejich zapojení do reprodukčního cyklu nerozepisuje. Ale i tak, vizionář!

V. Student 31.3.2018 9:04

Muži ať mlčí?

Jestliže vyučující dovolila hovořit pouze dívkám, ačkoli téma se rozhodně pouze dívek netýká, pak, je to předevšim ona, kdo by měl být vyhozen.

Ostatně -mohlo by to fungovat jako vtip: "Zahajuji diskusi na téma genderové nevyrovnanosti a znevýhodňování kvůli pohlaví. Diskutují pouze ženy!"

Docela mě mrzí, že jedním z důsledků otevřeného diskusního prostoru je to, že musíme dát prostor i lidem, jako je tato "učitelka"

J. Schwarz 31.3.2018 10:50

Re: Muži ať mlčí?

Proč tedy nemusíme dát "prostor" polpotovcům nebo nacistům? Když už musíme "otevírat diskusní prostor" každému šílenci, který tento prostor podle své libovůle zase zužuje na své příznivce? A proč takovým šílencům někde dokonce při prosazování jejich vizí asistuje policie a justice, o "nezávislém tisku" ani nemluvě?

P. Portwyn 31.3.2018 20:24

Re: Muži ať mlčí?

Protože někteří šílenci jsou aktuálně u moci a jiní ne. Za komančů směli diskutovat jen komančové - a pouze souhlasně. Stejný případ.

J. Zaorálek 31.3.2018 8:34

Jak napsal Chesterton:

Představa, ze když lidé přestanou věřit v Boha, nebudou věřit v nic, je zcela mylna. Budou věřit v cokoli.

P. Burda 31.3.2018 18:17

Re: Jak napsal Chesterton:

Proto je u nás živnost "kartářka", mají tu kanceláře věštkyně a astrologové, věříme na snížení CO2 o 160 % (to, že připnutím očarované 6 kulatiny není nutné řešit)...

J. Jurax 1.4.2018 13:08

Bohové - jacíkoli - jsou jedním z těch cokoli ...

P. Portwyn 31.3.2018 7:58

Ad změna pohlaví

Kdysi jsem na toto téma četl pár článků, ty první ještě za komančů.

Kdo se např. narodil jako muž v těle ženy, bolestně toužil stát se mužem. Absolutně ti lidé nehovořili tak, že by chtěli "zůstat tak trochu ženou", nevymýšleli si třetí pohlaví. To by šlo naprosto proti logice věci, proti jejich nejniternějšímu přání.

Mediálně byl propírán případ "těhotného muže". Troufám si tvrdit, že pokud někdo nenávidí své tělo za to, že není ženské, udělá všechno možné, jen ne to, že otěhotní. Když se ta zoufale potřeboval zbavit ženství, udělá nejženštější věc na světě? To by vůbec nedávalo smysl; nejsem psychiatr, ale nevěřím, že je dotyčný duševně zdráv (pokud nejde o vrcholně cynický pokus se proslavit a zbohatnout).

Tvrzení, že změna pohlaví je nutně vytvořením DALŠÍHO pohlaví, je lživé.

P. Portwyn 31.3.2018 7:59

Re: Ad změna pohlaví

Oprava: ...pokud někdo nenávidí své tělo za to, že je ženské...

Pardon.

V. Němec 31.3.2018 7:01

Nic nového,

o jednom Babylonu nám nějaká zpráva zůstala.

Kolik jich bylo asi před ním?

J. Hruška 31.3.2018 6:55

Slon

Pane Braune, já se cítím být slonem. Požádal jsem doktora, aby mi prodloužil nos, (a přeoperoval pohlaví) on mě však poslal do blázince, abych se léčil tam. Správně!!! Nazdar.

J. Fridrich 31.3.2018 6:52

Ano, je třeba malé chlapečky konečně odnaučit čurat

Ano, je třeba malé chlapečky konečně odnaučit čurat ve stoje a holčičky připravit na zajímavou kariéru popelářek, hornic a ocelářek..

Ze světa odchází ZDRAVÝ LIDSKÝ ROZUM, smysl pro vnímání REALITY, znalost a poučení z Historie - a přichází IRACIONALITA. Velký podíl na tom má nadprodukce levicových " intelektuálů " z universit a vysokých škol Západních zemí..

Přibývá lidí kteří věří zcela přihlouplým konspirativním teoriím, čtenářů Blesku, sledovačů primitivních seriálů a stupidních reklam v televizi, odmítačů očkování svých dětí a naopak příznivců rodit děti v obýváku a pod..

Hodně lidí věří všemu co " objeví " na NETU např. že Američané nebyli v r. 1969 na Měsíci ( ten radarový odražeč a vozítko Lunar Rover tam asi poslali Američané poštou a více než jeden milion lidí přímo sledujících start Apolla 11 na Mys Canaveral tam přičaroval David Copperfield..), WTC-dvojčata si odpálili atomovou pumou sami - jak napsal jeden ruský akademik a mnoha dalším hloupostem..

Pokud od tohoto bláznění " odstřihneme " reálná znásilnění a skutečně nevhodné obtěžování, tak nám, troufám si napsat zůstane velká většina úplných nesmyslů hysterických-nyní již většinou stařen blábolících o 50 roků starém " sahání na kolínko " a pod.. Rozsah tohoto bláznění mě připomíná lehce poválečnou dobu v USA - dobu tak zvaného Mccartismu. Tam ale byl alespoň reálný základ boje proti komunismu v Americe - i když se to lehce " zvrtlo ".. V tomto případě řešení a recyklování dávného sexuálního harašení nynějších většinou staříků - viz. Bush senior - je spíše trapné pro ty dámy a celou dnešní Západní společnost..

J. Schwarz 31.3.2018 11:08

Re: Ano, je třeba malé chlapečky konečně odnaučit čurat

V logice věci by bylo v první řadě zrušit "sexistické" rozdělení sportovců a sportovat dohromady. Nanejvýš zavést "ženské kvóty" na účast na OH. Jenže oni by zástupiči "sociální spravedlnosti" a "genderu" nepochybně žádali i kvóty na stupně vítězů a to by bylo zase v (_._).

V. Braun 31.3.2018 2:57

Z abnormality nejde dělat něco normálního

Pane Zdechovský, možná byste si mohl přečíst články rodičů těch dětí, kde se zrovna jejich tělo netrefilo do jejich genderu, tedy toho kým se cítí být. Možná by vám pak, jako křesťanovi, trochu svitlo o čem gender vlastně je. Souhlasím s vámi, že nic se nemá přehánět, ale při vší úctě, závěr článku je když ne hloupý tak přinejmenším ignorantský.

J. Hruška 31.3.2018 7:07

Re: Z abnormality nejde dělat něco normálního

Napadlo mě třeba být upírem. Už mi dokonce vyrostly špičáky. Kde se mám nechat přeoperovat nebo vyléčit?? Ahoj v blázinci.

J. Anděl 31.3.2018 7:44

Re: Z abnormality nejde dělat něco normálního

Ano, závěr je trochu, řekněme, příliš sebejistý. Ale nesouhlasím s formulací, že "nic se nemá přehánět". Diskuze pouze pro děvčata a vyhazov za názor jsou nepřijatelné.

Jako obvykle z krátké mediální zprávy těžko můžeme posoudit, jak přesně se incident odehrál, jak moc byl student drzý a neuctivý a co já vím. Vyhazov je ovšem extrémní a to vidím jednoznačně na nezvládnutí ze strany instituce.

Ona diskuze pouze pro děvčata - tam mi to celé zcela uniká a předpokládám, že se něco muselo ztratit v překladu. Jeví se mi to neuctivé ke zbývajícím dvěma pohlavím ;-).

V. Braun 31.3.2018 16:56

Re: Z abnormality nejde dělat něco normálního

Zajímavé, že nesouhlasíte zrovna s tou částí mého příspěvku, kterou jsem ve zkratce myslel zhruba to samé, co pak uvádíte. Tedy že se nemá nic přehánět a dělat z toho dogma, případně vylučovat lidi z diskuse, i když mají překonané názory.

J. Anděl 31.3.2018 16:59

Re: Z abnormality nejde dělat něco normálního

Nic se nemá přehánět mi připadalo příliš mírné. Ale jo, jinak máte pravdu.

J. Anděl 31.3.2018 20:02

Mimochodem ten názor není překonaný. Omezení diskuze je snaha ho překonat násilím.

Všude najdete při pohledu z dálky podobnosti, při pohledu z blízka víc a víc rozdílů. Při pohledu hodně z blízka člověk de facto ani neexistuje. Natož nějaká pohlaví.

Takže je to spíš otázka úhlu pohledu a měřítka, orientace pozornosti. Než "názoru" či dokonce "pravdy".

J. Anděl 31.3.2018 20:04

Přijmete-li, že každý člověk je unikát, ani nemusíte řešit gender.

M. Jandáková 1.4.2018 23:40

Re:

! )

P. Portwyn 31.3.2018 7:49

Re: Z abnormality nejde dělat něco normálního

Hm. Takže dejme tomu žena mentálně není ženou a touží stát se mužem. To se občas stane.

Kde vidíte ale nutnost TŘETÍHO pohlaví?

J. Zaorálek 31.3.2018 8:31

Ja na závěru článku nevidím nic hloupeho ani ignorantskeho. A to jsem si ho raději přečetl dvakrát. :) Myslíte názor, že jsou jen 2 pohlaví? Ja zatím žádné další neviděl. Ale vymyslet si můžeme cokoli.

J. Schwarz 31.3.2018 11:03

Re: Z abnormality nejde dělat něco normálního

Nepřibývá nápadně případů toho "netrefení do genderu" ausgerechnet v době, kdy se začíná propagovat "antiautoritářská", nestressující a permisivní výchova včetně vedení dětí k "volbě pohlaví"? Když klukovi strčíte do ruky panenku, oblečete ho do sukýnky a hučíte do něho aby si "vybral" jestli se cítí líp v tepláčkách nebo sukýnce a s panenkou nebo medvídkem a holky oblečete stejně jen jim strkáte vláček s podtextem, že si mají vybrat jestli jsou holka, kluk nebo medvídek Pú?

P. Smatlak 1.4.2018 9:09

Re: Z abnormality nejde dělat něco normálního

Jen bych reagoval na to co píšeš.Je to stejní zhovadilost jako když gay souloží se ženou a naopak lesbička s mužem.Potom už to nejsou gayové a lesby ale abnormalita,nebo by bylo normální když muž hetero souloží s mužem a naopak žena se ženou?Já kdybych měl souložit s mužem tak bych se asi pzvracel,takže to ,že gay souloží se ženou je stejně hnusné a není to gay a lesba v tom pravém slova smyslu a ani od přírody geneticky dáno , ale spíše člověk bez sebeurčení a zvrhlík,podobně jako je to i u incestu,a ještě jsou in,což je přímo tragédie lidského myšlení ,degenerace tvora zvaného homosapiens, morálky a popření přírodních zákonů,což z lidstva dělá něco jako hlupáky apitomce.Uznávám to jen když je to dané geneticky a od přírody,jinak je to obscese vymykající se všemu co souvisí s rozumem,morálkoou ,slušností a inteligencí.