17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
oculist 7.6.2007 11:21

Re: Re: Pane okulisto

Děkuji za vytříbený rozbor, konečně vím, co jsem zač. Váš příklad hořícího letadla jsem nepochopil, tam je snad každému jeho kvalifikace naprd.

BTW, připadáte mi jako pravý mormonský kněz.

Pro pana hpintu - nejezdím za peníze farmaceutických firem nikam, ani nechodím na jimi pořádané rauty. Okolo těchto akcí je mezi nezdravotníky mnoho přehnaných informací - semtam nějakou propisku nebo kalendář na objednávání pacientů za úplatek nepovažuji.

baci 7.6.2007 11:05

k levicovosti a pravicovosti

babička mně učila že kdo není v 18 ti levicový nemá srdce a kdo je ve 30ti levicový nemá srdce,je v tom háček většina intelektuálů má kdes v zadu levicovost,ony ty klevicové myšlenky jsou nejlépe patrné v evangeliích zejména pka v Kázání na hoře

JH 7.6.2007 10:54

Těc h fabrik je poskrovnu.

Pan doktor má naprostou pravdu- pohled ze silnice nebo z letadla na okolí Prahy je nyní tragický- sklady, sklady, sklady a tu a tam fabrika dle jména kde se jako něco zatím vyrábí.Paneláky- ano bývalý mamrd z Hradu si za prachy dizidentské a za restitiuce mohl koupit vilu v podhradí, dnešní paneláková sídliště jsou utopena v bohaté a místy i udržované zeleni. Ceny bytů v nich neustále rostou tak, že dnes už jsou pro většinu lidí nedostupné. A ta sebranka zlodějů, kteří mohou zaplatit "novou výstavbu" odporných skládaček a nesmyslných škatulek mne nezajímá-ti stejně vychcípají tím jak se budou vraždit mezi sebou!

čtenář 7.6.2007 10:36

Tan dojem, jak má vypadat

správná fabrika je nepochybně vštípený vjem ze zadní strany staré bolševické zelené stokoruny (té předposlední, nemyslím tím tu poslední "vrahovku" s Gottwaldem). Tam přece, kromě Karlova mostu se zapomenutým "nářadím" na přední straně, byl les továrních komínů s hustě se valícím dýmem na zadní. Prostě ekologický i všemožně jiný ráj. U kapitalistů nic nekouřilo, což dokazovalo, že kapitalizmus je v pr... a nebude daleko doba, kdy ho socializmus výrobně strčí do kapsy. Již tenkrát znělo "dohonit a předhonit".

F.A.Kekule 7.6.2007 10:27

Sloupek v LN jsem nečetl.

Tohleto jo. Škoda.

TBB - falešný mormonský kněz 7.6.2007 10:27

Re: Pane okulisto

Zapomněl jsem dodat to podstatné - pokud nejsem génius našeho (nebo jejich) lidu, jako V.K. nebo J.V Stalin,  tak pokud možno nekecám do toho, čemu vůbec nerozumím, bez ohledu na to, kolika tituly z jiné branže jsem ozdoben. V hořícím letadle je Vám kvalifikace špičkového chirurga dost na houby, stejěn jako soudce Ústvního soud možná neumí prošťouchnout ucpaný záchod (ale třeba mu křivdím, soudci se hrabou v kdečem a než se do ÚS dostal, musel projít leččíms).

TBB - falešný mormonský kněz 7.6.2007 10:13

Pane okulisto

moc jste mě potěšil, že jste v posledním odstavci Vašeho příspěvku napsal "mám v našem ústavu..." a nepoužil plurální majestát "mám ve svém ústavu". Takže schizofrenie je pouze částečná a dá se třeba léčit - jistě za pomoci spřízněných farmaceutických firem a kolegů MUdr. všeho druhu, s přídavnými tituly před i za.

Nemám nic proti lékařům a oceňuji je jako užitečný druh "homo sapiens". Podmínkou je, že se nevyvyšují nad zbytek lidstva. Stejně jako soudci, číšníci, zedníci, či policajti  a další příslušníci druhu, ženské nevyjímaje. 

Příspěvek, do kterého jste se vehementně navezl. je především o tom, že  v každém by měla být jistá dávka pokory. Ta zcela jistě chybí největšímu z největších, co mává standartou na Pražském hradu, ale ostatním, kteří nemají tak nabubřelá ega, by neměla být cizí.

Lékaři (tedy - s odpuštění - pouze někteří, spousta vás jsou pouzí udržbáři a lépe by to zvládly stroje) jistě mají kvalifikaci jinou, než my další smrtelníci. Ale teď si představte, že nebýt elektroniků, matematiků, nanotechnologů, nukléárních fyziků a nevím koho ještě kolem, ani byste si neuprdl a setrvával byste v dobách Ambrože Parré (piokud Vám to jméno něco říká). Kdyby Vám někdo nepostavil nemocnici a zcela jistě drahý barák, který vlastníte, auto, na které jste tak pyšný, kdyby zkrátka nebylo jiných lidí, kteří holt zase umějí něco jiného, než Vy, nem+ěl byste se na co vytahovat a žil byste v jeskyni. Werich zpíval "TEN UMÍ TO A TEN ZAS TOHLE". Nemohu posoudit, jelikož Vás neznám, co umíte Vy - ale máte na to jistě papír a razítko.

Jo - a poslední poznámka. Agresivita pacientů a příbuzných možná narůstá spolu s agresivitou lékařů. Nevím, zda je to závislost lineární, nebo geometrická. Ale agresivních nedouků v bílých pláštích v nemocnicích jsem již potkal dosti jak mezi lékaři, tak i dalším personálem.. Jejich pracovitým a slušným kolegům se předem omlouvám, množina těch neschopných je zatím menší a doufám, že nebude docházet k průniku s těmi lepšími.

petrski 7.6.2007 10:07

Re: některé pravdy jsou věčné...

Ano, levicový a pravicový fanatik si v mnohém mohou podat ruce. Přinejmenším v ideologické zaslepenosti, která se projevuje v lehčí formě žlučovitými až nenávistnými slovními výpady proti "nepříteli", v horší formě pak snahou zvítězit jakýmkoliv způsobem. Obyčejná slušnost se pak stává nežádoucí, jak nám dokazuje pan Vlk (starší). To, že nezmiňuje jmenovitě, po kom plive, ani neuvádí odkaz na článek LN, který ho "inspiroval" k tak nevšednímu projevu sprostoty, má zřejmě důvod v možné žalovatelnosti ze strany nejmenovaného lékaře. Tedy nejen sprostota, ale i zbabělost. A zřejmě slabší historické povědomí při používání slova bolševik - toto slovo se dnes stává oblíbenou nálepkou, kterou ideologičtí zaslepenci dávají komukoliv byť jen podezřelému z čehokoliv "levicového". A "levicový" může být zřejmě i pohled z letadla.

huhu 7.6.2007 10:05

Re: Re: Re: Žatecké letiště

prosím vás vysvětlete jak to platí zákazník ? tedy pokud je tržní konkurenční prostředí. Zákazník by to platil ve státním monopolu, v tržním prostředí to platí vlastník ze zisku. Prostě musí dosáhnout větší zisk nežli konkurence, aby i po zaplacení těchto nákladů byl konkurence schopný. V žádném případě mu ale konkurence nedovolí prodávat zákazníkovi dráže, než by prodával kdekoliv jinde. Zákazník by totiž nekoupil, náklady prodávajícího jsou mu totiž jedno.

pozorovatel 7.6.2007 10:02

Re: Re: Žatecké letiště

pokud to koupí z altruismu, máte pravdu. Pokud to koupí pro podnikatelský zájem, pak ZÁKAZNÍK!

vladimír bernard 7.6.2007 9:40

některé pravdy jsou věčné...

Slova José Ortegy y Gasseta, intelektuála, který velmi osaměle v socializačním meziválečném třeštění varoval před „vzpourou davů“: „Být levicový stejně jako pravicový je jeden z nesčetných způsobů, jež si člověk může vybrat, chce-li se stát imbecilem.“

huhu 7.6.2007 9:38

Re: Žatecké letiště

kdo to zaplatí ? tahle otázka je jasná. Za bolševika obvykle platíte, ač se vás to netýká. V kapitalismu zájemce o koupi/vlastník....

vládík 7.6.2007 9:22

Kdo blábolí???

Zdá se, že nejvíc autor tohoto článku.

Pozorovatel 7.6.2007 9:20

Žatecké letiště

staré žatecké letiště. Které je kompletně zbouráno. Obrovská mnoha kilometrová plocha několik metrů silné betonové přistávací plochy byla pečlivě vytrhána. Ptám se - za čí peníze, kdo to v konečném účtu zaplatí? Nemusí nikdo odpovídat nahlas - stačí sobě v duchu. A ještě něco k těm "opovrhovaným" lékařům. Ono vidět zrod například automobilu je něco povznášejícího. Jistě podobné pocity má i porodník - ale ten vidí dál jak se tvořivý život proměňuje, někdy velice bolestně, v NIC.! S přáním pěkného dne prosím vzít rozum do rukou ale pozor Země má gravitaci!

huhu 7.6.2007 9:19

Re: Re: Ano, pane Vlku . . .

no jo, proč se tedy bolševici brání školnému ? 8-o

Arab 7.6.2007 9:19

Re: Volovina

Toho si nosáči nevšímej,to ty nepochopíš.

Arab 7.6.2007 9:16

Pravda.

Po dlouhý době opět dobrý článek.Bolševiky sice rozbouří ale díky za něj.

Jam 7.6.2007 9:16

Článek o ničem

Příště, prosím, napište: "Pan doktor se mýlí, nejsou to sklady, ale výrobní provozy." Takto to působí jako veřejná masturbace vlka na třináct (staršího).

J.Mach 7.6.2007 9:00

Re: Volovina

A jste si Alfe jist, že umíte číst? Podle vašeho stručného komentáře, to tak nevypadá.

nosál 7.6.2007 8:59

Re: Modrý bolševismus

autor nemohl psát do Práva, tím méně Rudého, neb byl Stranou označen za plíživého kontrarevolucionáře. Takže , pro jistotu, nepíše ani do dnešního Práva. Páč mnoho stranických funkcionářů, redaktorů a čtenářů je stejných

ZW 7.6.2007 8:58

Re: Ano, pane Vlku . . .

A ještě k tomu vystudovali za vaše dělnické peníze! Fuj!

J.Mach 7.6.2007 8:57

Re: Modrý bolševismus

Člověče taky jeden, když už chcete kritizovat, tak zkuste použít pár faktů, to že někoho nařknete z dopisování do Rudého práva je trochu málo, zvlášť když uvážíme, že podle slohu a neznalosti pravopisu jste sám jistě pilně dopisoval do podobných obskurních tiskovin, ne li na odbor boje s vnitřním nepřítelem.

huhu 7.6.2007 8:37

Re: Článek je bolševický

jak autor generalizuje ? A jinak opravdu skutečnost nikdy není nikdo nebo všichni. Ale demokracie dala možnost každému jednotlivci se svobodně předvést. To, že určitě měl a možná má Rath stále většinovou podporů doktorů svědčí o této každém z jeho příznivců jednotlivě a je jich většina mezi doktory, co je to morálně zač. Prostě tihle nejsou ti "doktoři z hor"...a věhlasný profesor je jedním z výrazných Rathových příznivců. A tím se nijak nechci dotknout té slušné menšiny mezi lékaři. Naopak obdivuji je, že se té většině svých kolegů doktorskénu póvlu, postaví.

Ota First 7.6.2007 8:31

Re: nejde jen o blábol, jde i o charakter

Ale, huhu, proč tak přísně? Pan profesor si jenuvědomil. že je mu skoro 65 a že by také pna Rath mohl panu řediteli Ludvíkovi ukázat prstem a pan profesor by mašíroval do penze. A že toho je Rath schopen, to je jasné snad každému. Takže pouze pud sebezáchovy. A chtít po člověku vychovaném avystoupivším po společenském žebříčku za komančů charakter, to už by snad bylo moc. ;-P

selidka 7.6.2007 8:27

Re: Článek je bolševický

mohl byste mi prosím vysvětlit, jaký je rozdíl mezi levicově odborovým a bolševickým? já žádný nevidím. děkuji

BigGeorge 7.6.2007 8:26

lékaři...

Je čas si uvědomit, že lékaři jsou lidé, jako Vy nebo já. Jsou mezi nimi dobráci i blbci, komunisti i konzervativci, ba i ortodoxně věřící lidé. Konají stejné dobro a dopouštějí se stejných hovadin. Píšou chytře, píšou hloupě, většinou bez ohledu na odbornou erudici, bohudík. Navzdory tomu si myslím, že právě po odborné stránce jsou naši lékaři na tom srovnatelně s vyspělým světem. Hroutící se zdravotní systém jim však na sebedůvěře a sebeúctě nepřidá. Tak to mnohdy kompenzují. Mohu, prosím, srovnávat.

Vladimír Beneš 7.6.2007 8:20

Článek je bolševický

Vážený pane, co míníte svojí nepochopitelnou generalizaci - našich lékařů. Opravdu si myslíte, že takto uvažují všichni lékaři-zaměstnanci? To je mnohem víc bolševická úvaha nežli Vaše argumenty. Stejně tak bolševické je nejmenovat autora příspěvku, který kritizujete.  Původní článek jsem nečetl, ale tuším o kom píšete.  Jeho názory jsou levicově odborové, nikoli bolševické. Takže Váš příspěvek je střetem bolševického myšlení ve vašem podání s postřehem člověka, kterému se něco nelíbí a měl touhu o tom napsat. Co naplat, že souhlasím s Vámi, že mnohem strašnější je hradba paneláků. S fabrikami souhlasím. Doporučil bych Vám raději nepsat než napsat pitomost.     

huhu 7.6.2007 8:09

Re: Re: Volovina

R^

Ota First 7.6.2007 8:06

Re: Volovina

Milý Alfe, je to o omezencích kteří si myslí, že mají patent na rozum.

Alf 7.6.2007 8:02

Volovina

Takovou volovinu jako tohle jsem už dlouho nečetl. To snad napsal úplnej magor. O čem to je?