7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Apokalypsa dle Msgre Petra Piťhy

Katolickou církev čekají turbulentní časy. Je více než jisté. že současný papež František stále více a více vadí tzv. „konzervativním“ kruhům zvyklým na staré dobré časy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Novak 15.10.2018 22:00

Rozdíl mezi homosexuály a politickým homosexualismem

Panu Vodvářkovi jaksi unikl rozdíl mezi tím, že normální homosexuální člověk se s tím nikde nechlubí a nedělá z toho nic záslužného ani nadřazeného vůči ostatním. Nechová se tak, jako různí "Putnové", nedožaduje se "společenského uznání" pochodem Prahou s holou (_:_), státní dotace...

K. Janyška 15.10.2018 20:47

Strach je sebezáchovnou vlastností spontánního řádu

lidských myslí a je základním fenoménem možnosti adaptovat se a přežít. Obchodníci se strachem jsou sice zavrženíhodní levičáci, ale strach sám o sobě nikdy nezmizí, neboť nemůže. Takže budou mít vždy práce dost... Dzp.

O. Zuckerová 15.10.2018 20:26

Vhodný komentář k tomuto výplodu:

No fuj, že se nestydíte, vy mambofobové! Znáte nějakou mambu osobně? Proč hned házíte všechny mamby do jednoho pytle? Toto byla jenom pychicky narušená mamba, která ale byla jinak klidná, tichá a přátelská. ..zradikalizovala se až v teráriu. (@KalousMiia)

Sousedé ji měli rádi a s ostatními mambami to nijak nesouvisí. (@honajz)

Sourozenci mamby nevěří, že by byla schopna vůbec někoho uštknout. Mamby totiž vůbec nejsou nebezpečné. Horší je ta mambofobie! (@TomHeideHermann)(Chechtavej tygr 6.10.)

J. Kanioková 15.10.2018 19:24

Nesnáším argumenty stylu - prodavač strachu,

šíří strach. Proč pořád někdo argumentuje strachem ? Vždyť se jedná o ODPOR vůči Islámu ! Díky internetu dnes lidé dobře vědí, co se kdekoliv ve světě, díky Islámu, děje.

A homosexualita, myslím, že v současnosti už dávno nemají problémy. Nebo snad jen minimální. Většině jsou "ukradení". Co ale vadí, je jejich šílená zabejčilost, s jakou neustále usilují o adopci cizích dětí. A co Právo dítěte na otce a matku? Proč se u tohoto tématu neustále upřednostňují zájmy těch dospělých? Vždyť se v tomto případě jedná daleko víc o budoucnost těchto dětí než těch dospělých! ... PRÁVO DÍTĚTE na plnohodnotnou rodinu, na vzory, které NUTNĚ potřebuje k jeho solidnímu vývoji - k nápodobě. Co dítě potřebuje, je rovnováha 2 typů rodičovské lásky, mateřské, otcovské, v RODINĚ.. Vzory - mužský, ženský a jejich koexistenci.

Schválením tohoto by se zase o další krok prohloubila nivelizace RODINY! Právo dítěte na otce a matku - http://www.dijg.de/homosexualitaet/adoptionsrecht/recht-mutter-vater/ .... Není v těch ústupcích homosexualistům jistá forma perverznosti? NEVYRŮSTÁ-LI dítě v rodině, těžko jednou samo dobrou

harmonickou rodinu vytvoří. Nenaučí se disciplíně, respektu, odpovědnosti trpělivosti. Nemá od malinka vzor k nápodobě, aby si ho zafixovalo pod kůži jako naprostou samozřejmost..

JE důležité, aby děti měly heterosexuální výchovu. Jsou-li rodiče nestvůry, tak je potřebné děti dát dál do výchovy někomu solidnímu z širší rodiny, nebo když takový není, dát dítě k adopci heterosexuálnímu páru. Pořadník jejich žádostí je až dost velký a čeká se roky....Jde tu o prosazení návrhu zákona, který by umožnil osobám žijícím v registrovaném partnerství adoptovat děti svého partnera. Správně poukazuje na věc, která tomu MUSÍ předcházet. Tou věcí je fakt, že bývalá partnerka/partner se MUSÍ dobrovolnou zákonnou cestou VZDÁT rodičovských práv i povinností. Musí se skončit se současnou nivelizací RODINY!

M. Vondráček 15.10.2018 19:22

odporný článek pane Vodvářko :-)

Vyčítat někomu věk a spojovat s nechápáním skutečnosti je opravdu hnus ...

S. Kalužík 15.10.2018 18:14

Zajímalo by mne,

proč jste si jist svým výrokem - geneticky založený stav, což samozřejmě evangelisté nemohli vědět, neboť jde o informaci známou jen několik desítek let.....

bávám se, že mimo časté opakování moc důkazů není. :)

J. Hajský 15.10.2018 18:13

Katolická církev lže.

Katolická církev má ve svém štítě přikázání Ježíše: "miluj svého bližního jako sebe samého". Tak proč dala upálit Jana Husa?

V. Čermák 15.10.2018 23:02

Re: Katolická církev lže.

No považovala ho za Kacíře, samozřejmě nesprávně, ale katolická církev jsou nedokonalí Lidé...

P. Portwyn 15.10.2018 17:46

Klasická podpásovka

Vložím oponentovi do úst nesmysl, který neřekl, a ten pak slavně vyvrátím... Proč mne to ani trochu nepřekvapuje?

J. Václavíková 15.10.2018 16:54

Brožura Úřadu vlády,

vysvětlující aspekty IU:

https://www.vlada.cz/assets/ppov/rovne-prilezitosti-zen-a-muzu/Projekt_OPZ/Vystupy_projektu/brozura_IU.pdf

J. Václavíková 15.10.2018 16:55

Re: Brožura Úřadu vlády,

Tato brožura obsahuje přehled těch nejčastějších mýtů a dezinterpretací spojených s úmluvou proti násilí na ženách, uvádí je na pravou míru, případně je vyvrací. Brožura vznikla na základě doporučení vládního Výboru pro prevenci domácího násilí a násilí

na ženách. Její zpracování výbor inicioval jako reakci na stále častější mediální dezinformace a kampaň některých politiků a platforem proti ratifikaci Istanbulské úmluvy Českou republikou.

J. Václavíková 15.10.2018 17:10

Re: Brožura Úřadu vlády,

 každoročně je u nás policii oznámeno přibližně 600 případů znásilnění (přičemž se odhaduje, že to tvoří jen 10 % skutečných případů),

 policie řeší v průměru dva případy týrání osoby žijící ve společné domácnosti denně,

 orgány sociálně-právní ochrany dětí každoročně registrují přibližně 2500 případů domácího násilí v rodinách, kde vyrůstají děti,

 každý rok je z důvodu domácího násilí ze svého domu vykázáno přes 1300 násilných osob.

Tato data však představují jen špičku ledovce. Jde o případy osob, které se rozhodnou svou situaci řešit a případy násilí nahlásit. Větší část těchto forem násilí však zůstává skryta. Například průzkum Akademie věd zjistil, že nějakou formu násilí ze strany svého partnera zažilo 38 % žen. Studie organizace proFem z roku 2015 zjistila, že lékařskou pomoc kvůli domácímu násilí každoročně vyhledá přes 150 tisíc žen.

J. Kombercová 15.10.2018 20:19

Re: Brožura Úřadu vlády,

Ano. To píšu níž, kde není žalobce, tam není soudce.

Nějaká úmluva prošpikovaná gender ideologií na tom nic nezmění. Jenom další opruz.

Nepsala jste nedávno, že AI odhaduje počet znásilnění v ČR na 12 tisíc ročně? Před dvěma lety jsem četla odhadované číslo AI 7 tisíc. Odůvodněno tím, že ne všechna znásilnění ženy nahlásí, tak si to AI dopočítala a koukám, že po dvou letech přitvrdila o 5 000 ročně víc.

J. Jurax 15.10.2018 22:56

Re: Brožura Úřadu vlády,

Ano.

A tohle vše náš právní stát neumí řešit bez diskutované úmluvy?

Nenahlášené násilí žádná úmluva nevyřeší.

Ś. Svobodová 15.10.2018 14:26

Vedle jak ta jedle.

Profesor Piťha hovořil o Istanbulské dohodě a její Důvodové zprávě (dostupná v pouze AJ). V důvodové zprávě se totiž m.j. píše, že Stát je zodpovědný za výchovu děti a za to, aby byly vychovávány v rámci genderové rovnoprávnosti (rovnost všech existujících pohlaví, co jich kdo bude schopen vymyslet). A to od neútlejšího věku. A profesor ve zkratce vylíčil důsledky, které podpis takového požadavku může přinést.

J. Kombercová 15.10.2018 16:31

Re: Vedle jak ta jedle.

Je tam toho víc tímto směrem, takový ideologický manuál. Nebrat.

J. Václavíková 15.10.2018 16:52

Re: Vedle jak ta jedle.

Uvažuju, jak moc zpitomělý může být jedinec, který je ochoten uvěřit, že při podpisu nějaké mezinárodní úmluvy je vlastně důležitější než samotný podepisovaný dokument jakási chimérická důvodová zpráva, samozřejmě cizojazyčná a příliš nesrozumitelná, v níž teprve jsou ty nejzávažnější opatření.

Tady je text podepisovaného dokumentu. Můžete hledat, kde je tam odkaz na tu tajnosnubnou důvodovou zprávu:

https://rm.coe.int/1680462471

J. Václavíková 15.10.2018 17:01

Re: Vedle jak ta jedle.

Oprava: ta opatření

Ś. Svobodová 16.10.2018 20:00

Re: Vedle jak ta jedle.

lekce z legislativy: důvodová zpráva je vždy nedílnou součástí návrhu, dohody nebo smlouvy. Je to cosi jako prováděcí předpis.

P. Lenc 15.10.2018 14:14

Pane Vodvářko,

otec Piťha oproti vám vidí realitu.A tuto realitu vidí i větší část české společnosti, zatím co vy nejen že v realitě zřejmně nejen nežijete, ale začínáte připomínat mimozemšťana.

Š. Hašek 15.10.2018 15:36

Re: Pane Vodvářko,

Čím dál tím víc.

J. Kanioková 15.10.2018 19:39

Ano, je to salámová metoda,

teď nařídíme toto, za dva roky k tomu přidáme tamto, atd.

Většina politicky "správných" nebo dalece levicových nebo kulturně marxistických hodnot oslavovaných SJW jsou odsouzena většinou obyvateli našich V4 zemí. To zahrnuje multikulturalismus, migrační kvóty, sjednocení EU do superstátu, všeobecné přijetí eura v Evropě, islám jako náboženství, afirmativní akce, feminismus, gender, environmentalismus, alarmismus globálního oteplování, silný vliv nevládních organizací ve společnosti, a další a další.

"SJW jsou" pošahaní bojovníci sociální spravedlnosti". SJW - https://www.urbandictionary.com/define.php?term=SJW

https://en.wikipedia.org/wiki/Social_justice_warrior

J. Novotny 15.10.2018 14:00

Bohužel má pravdu pan Piťha

Civilizačně vymíráme a přitom bouráme základy, které nám umožnily přežít a uspět v celosvětové konkurenci.

Š. Hašek 15.10.2018 15:37

Re: Bohužel má pravdu pan Piťha

Tak nějak se to rýsuje.

J. Václavíková 15.10.2018 16:53

Re: Bohužel má pravdu pan Piťha

Násilí na ženách je základ přežití?

Š. Hašek 15.10.2018 17:48

Re: Bohužel má pravdu pan Piťha

To řekl pan Piťha???

Vyšla jste devátou třídu??? Nebo si budete stěžovat, že jste si hrála s drzými chlapci v osmi letech na pana doktora? Měl jsem o Vás lepší mínění, jsem totiž jaksi optimista. Zkráceno.

Skoro mě taky napadá, jestli svého manžela "nehodláte dát do Haagu". Budete jednička u Nory168. Moderní! štrasbruselhodnotová!

Halík nesahá Piťhovi ani po kolena. Skoro bych se bál někoho, koho adoruje jen moderní mládež kol dvaceti, z humanštudií, Vy ne? Zkráceno.

J. Pospíšil 15.10.2018 13:14

Prodavačem strachu je přece každý kněz.

Všech církví, které mají posmrtný život a peklo jako alternativu tohoto pokračování. Dokonce i ty církve, které mají reinkarnaci s možností poklesu nového životního cyklu na nižší úroveň.

Na rozdíl od nich mluvil otec Piťha o věcech, které se bohužel už projevují v zemích, kde islám vládne a dokonce i v zemích, kde už desítky let muslimů přibývá a mění kulturu na svou. Je to viditelné v centrech velkých měst Západu a zejména ve čtvrtích, kde je muslimů více. Když je člověk starší muž a má plnovous, může si tyto čtvrti, když se chová nenápadně, je oblečen nenákladně, nenese si drahý fotoaparát viditelně, uhýbá skupinám mladíků, klidně projít a vidět, jak moc se mění. Ta změna je dramatická a čím dál rychlejší.

S. Netzer 15.10.2018 13:18

Re: Prodavačem strachu je přece každý kněz.

Kolik takových čtvrtí jste už virtuálně prošel?

J. Jurax 15.10.2018 22:58

Re: Prodavačem strachu je přece každý kněz.

A Vy?

A prošla jste nějakou i fyzicky?

M. Novák 15.10.2018 15:40

Re: Prodavačem strachu je přece každý kněz.

Prodavačem strachu je i každý pojišťovací agent, šmejdi s hrnci, dokonce i prodavač v autosalonu, jelikož se obávám že se svým vrakem brzy nedojedu do práce :-)))