21.6.2024 | Svátek má Alois


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Lucka 16.10.2009 10:00

Re: Soudruh Zaorálek to pěkně napsal!

No, s tím lze jedině souhlasit, v této rétorice jsme už tak bohužel zběhlí, že už není nutno psát tak obšírně - stačilo napsat :"Věrni myšlence...potřebujeme hlavně klid na práci.." , a byli bychom dome, že.

Lucka 16.10.2009 10:01

Re: Soudruh Zaorálek to pěkně napsal!

.. doma...

astor 16.10.2009 11:28

Re: Soudruh Zaorálek to pěkně napsal!

Bacha.Správně se říká,že starého psa novým kouskům nenaučíš.Ať tě za to nepokouše...A přitom nejhorší ze všeho je srážka dvou bolševiků,kteří jsou každý naprogramovaní jinak.Chovají se a řvou stejně hloupě,ale každý v jiné tónině.Čest!

Emča 16.10.2009 9:35

Komunistycký manifest :

Soudruhu Zaorálku tvá blbost nezná mezí, jako fejeton do Dikobrazu skvělé ! Zalez do (Y) tam patříš !

vytyk 16.10.2009 9:33

spolehlivý Zaorálek

Pan Zaorálek mě vždy spolehlivě vyprovokuje k příspěvku, je od něj hezké (to myslím doopravdy) že apeluje k dialogu a jednání s jinými stranami, připadá mi ale pro něho typické, že zase mluví o odpovědnosti a rozvaze a přitom jeho strana rozházela miliardy za naprosto neperspektivní projekty, chce přidat důchodcům, protože nejvíc strádají krizí (ceny klesají a důchody dostávají pořád a ještě s valorizací). Prostě káže vodu a pije víno.

Hašek 16.10.2009 9:03

Tak pan Zaorálek

nás poučuje, že by naše republika měla být nesena větším étosem než třicetikorunovým poplatkem. Hezké.

Na všech připomenutích historie (myslím hlavně dobu fašismu a bolševismu), kterou je třeba mladé generaci  stále připomínat, nějak ale bolševici a ČSSD chybí. Těmto dvěma stranám jde hlavně o ty jistoty pro obyčejně lidi, že?

Paroubek také přináší skutečně vysoký étos.

Bokonon 16.10.2009 9:06

Re: Tak SOUDRUH Zaorálek

Chce si mi zvracet, když se profesor politické ekonomie - komunista 80. let - tváří jako obhájce ideí 1968. To je CHARAKTER!

dulcibelka 16.10.2009 8:58

Ano! Pryč s nihilismem! Zásadového postoje nám třeba!!

„Pro nás mladé, kteří jsme únor 1948 neprožili jako osobní zkušenost, je toto datum především historická událost, kdy byla s konečnou platností rozhodnuta otázka politické moci, došlo k likvidaci pozic exponentů buržoazie v politickém životě republiky. Nyní, 30 let po únoru 1948, jsou pro nás mladé ideje Února živou výzvou. Nutí nás především k zamyšlení, kolik toho pro stranu a společnost děláme a kolik jsme schopni udělat. V naší stranické práci je stále co zlepšovat. Stojíme před výročními členskými schůzemi a okresními konferencemi strany, bude třeba se zamýšlet nejen nad výběrem členů do výborů místních organizací, ale i nad celkovou koncepcí práce těchto organizací. Vždyť ruku na srdce, kolik z těchto orgánů a organizací má důkladně rozpracovaný dvou až tříletý plán činnosti? Kolik z těchto místních organizací provádí například důkladnou přípravu kádrů? Stále nevyužívámě všech organizačních forem, které organizační řád předpokládá. Mám především na mysli možnost vytváření odborných komisí a to při okresních a krajských výborech strany. Vždyť tak bychom daleko lépe a kvalifikovaněji a tedy i s větší vahou vystupovali v zastupitelských sborech, členských organizacích Národní fronty i na svých pracovištích.“

Pavel41 16.10.2009 9:25

Re: Ano! Pryč s nihilismem! Zásadového postoje nám třeba!!

No vida, já to neměl po ruce - zasadit do správného kontextu...!!R^

ignorant 16.10.2009 8:55

Neviděl jsem...

  ..."Anglické jahody."  A nečetl tento článek.

Pochybuji, že se objeví okolnosti, které to změní.:-/

ignorant 16.10.2009 9:41

Re: Neviděl jsem...

Ignorant jsem já, aby bylo jasno, pokud jde o nick. Do článku jsem se začetl a nezhroutil jsem se. Na pana Zaorálka pozoruhodný výkon, v teoretické rovině nepůsobí zdaleka tak odpudivě jako v reálu. Jen nechápu, jak může stavět jím proklamovaný koncept svobody (zodpovědnost a solidarita)do opozice k politice ODS (já vím ...).

ignorant ignoranta 16.10.2009 11:39

Re: Neviděl jsem...

Promiňte mi tu hanebnost, že jsem ve své ignoranci(nevědomosti) použil Váš nick, nevěděl jsem o Vás. Pokud nezapomenu už se to nestane.

Článek jsem nečetl, (považuji to za strátu času) , stačí mě diskuze pod ním.

ignorant 16.10.2009 19:19

Re: Neviděl jsem...

Tak se uprdel někde jinde a neser se mi do nicku troubo, na Tvý ironie fakt nejsem zvědavej, tupoune.

luboš 16.10.2009 8:55

Zaorálku,

člověče, že ty jsi v Plzni vystudoval  v místním režimu zvláštní školu:-P

cb 16.10.2009 8:53

Zaoralku

Tebe uz nectu, protoze mi z tvych textu stoupa tlak. 140/100. Tve TV kecy neposloucham, protoze mi z nich taky stoupa tlak. Nevim co jsi tu napsal, nezajima me to. Vykat ti nebudu, nezaslouzis si to. Tot vse.

projektant 16.10.2009 8:57

Re: Zaoralku

Nikdo Vás ke čtení nenutí, ale proč o své omezenosti informujete na internetu?

Vlah 16.10.2009 8:51

Zaoralek

potřebuje jenom tupce závislé na všelijakých podporách. Oni mu finančně a intelektuálně nezávislí občané velmi nesedí, protože oni ho a jeho podpory nepotřebují. A to je ten největší problém. On stále plká o solidaritě ve společnosti a nevidí, že ta solidarita je jenom jednosměrná. Od schopných občanů k flákačům a nemakům.

jsk 16.10.2009 8:48

Pro toho, kdo tento článek nepochopil

již není žádná naděje. Následkům své hlouposti se však nevyhne.

milan007 16.10.2009 9:10

Re: Pro toho, kdo tento článek nepochopil

zdá se , že ho hlavně nepochopil autor :-D

Kresinka 16.10.2009 8:45

kecy, kecy

kecy

harris 16.10.2009 8:42

Kdy vám dojde...

Zaorálku, Váš článek jsem přestal číst ve chvíli, kdy jste začal nasazovat psí hlavu Topolánkovi. Účelovost z toho trčí jako sláma z bot. Na Topolánka to sedí jen částečně - a upřímně: O kolika jiných politicích by se dalo napsat to samé...? Kdy už se vy politici vzpamatujete... Tímhle trapným poštěkáváním jenom zhoršujete ten politický marasmus, do něhož jste nás vedli a zavedli. Je to trapné a hloupé. Přitom Topolánka nemusím, jeho stranu nevolím. Nikdy bych ale nevolil ani ČSSD. Jste jedna za 18 a druhá bez dvou za 20. Už vás mají všichni dost - a vy se tu budete vzájemně očerňovat!? Panebože - jste jak malí nevychovaní fracci v mateřské škole, co si myslí, že všichni se budou točit kolem nich. Kdy Vám to dojde?

toogood 16.10.2009 8:39

Definice chucpe:

kdykoli Zaorálek mluví  o morálce, vyšších hodnotách nebo svobodě.

JK 16.10.2009 8:24

článek jsem dočetl

souhlasím s většinou příspěvků, že je to blábol na hodně nízké úrovni, a jak je možné, že Zao se dostal tak vysoko.¨

Jenom mi vrtá hlavou, jak se to dá spojit s marťany????

milor 16.10.2009 8:21

Stačil už začátek,

kde si soudruh Zaorálek plete rok 1968 s rokem 1969. Mimochodem - ten film byl naprosto příšernej, jako by ho točil někdo, kdo tady tou dobou vůbec nebyl.

Kolumbo 16.10.2009 8:17

Jistý "beda"

dopoučuje v odpovědi "Ladislavovi N", že by si pravičáci měli udělat svou společnost. Ale po tom volám už spoustu let, bohužel to není možné kvůli zuřivému odporu "bedů a jejich klonů".  S radostí bych zaplatil určité výpalné za to, že budu navždy vyloučen z vaší "společnosti", ne tedy zabit, ale že se mnou budete v budoucnu jednat na tržním základě, jako rovný s rovným, jako se  Zulukafrem jen s tím rozdílem, že jsem se narodil tady a mám právo tu žít. Bez povinných "sociálních pojištění" u society které nevěřím, se zdravotním pojištěním kryjícím jen první pomoc a protiepidemická opatření. Zbytek nechat na trhu, t.j. dobrovolných vzájemných dohodách. Socanů mám plné zuby - po revoluci mohl být kuponově zprivatizován veškeren státní majetek a levičáci si mohli vzít svůj spravedlivý podíl. Dnes mohli být za vodou, nikdo by jim nic nevytuneloval, naopak mohli předvést výhody kolektivní akce a proklamované sounáležitosti. Udělali však typický levičácký "úkrok stranou", nechali fabriky sametově rozkrást původními komunistickými kádry,  nalepili se na pravici, nechali se zaměstnat , začali nadávat na vykořisťovatele, proti nim bojovat pod vedením osvědčených šíbrů. Proč se namísto boje nedali do práce, proč jejich vůdcové neřídili jejich fabriky podle socialistických zásad, neposkytli "pracujícímu lidu" všechny ty výdobytky, které slibují a o které je kapitalisté údajně okrádají? Přiznávám,  že jsem byl v r. 1989 tak blbý, že jsem si představoval jak komunisti budou dál pokračovat v "budování vyspělé socialistické společnosti" , jenom že se na mně vykašlou, vyloučí mne ze svého "středu", nechají mne napospas mému osudu. Nestalo se tak, socan je horší než veš, soudruh si vždycky najde někoho, komu by přičetl vlastní frustraci. Pravičák, pane,  se neliší od levičáka množstvím peněz, ale schopností být spokojen s tím, co má. Levičák , pokud vidí u druhých něco, očem si jen myslí že je lepší, pak nemůže spát, užírá se, závidí, protože svým vlastním hodnotám nevěří. Howgh.

Sid 16.10.2009 8:28

Re: Jistý "beda"

Souhlas!

Dokud maji socialisti koho dojit tak jsou u vesla. Jakmile penize dojdou, musi znovu nastoupit kapitalizmus, aby ekonomiku povzbudil...

Rybák 16.10.2009 9:55

Re: Jistý "beda"

Perfektní komentář!

Ladislav N 17.10.2009 0:30

Re: Jistý "beda"

 ;-)R^ !!

kamkam 16.10.2009 7:55

Tedy autore

Ty zase máš slovní průjem. Spolkni prášek.

V 16.10.2009 7:52

Martani jsou tady

aspon tedy jeden Martan, musi byt velice dezorientovany protoze blekota neco o kapitalismu, ja tu zadny nevidim, ani neco co by zdalky jako kapitalismus vypadalo

pravice je v principu to same co levice, jen je umirnenejsi, tot vse

a i ty nesmele pokusy o nejake uvolneni zustavaji jen u pokusu, anebo jsou pomylene a jako uvolneni jen vypadaji

napriklad Julinkova zdravotni reforma byla jen pokusem vnest nekolika procentni trh do socialistickeho molochu, coz by dlouho stejne nefungovalo, anebo fungovalo, ale vysledky toho fungovani by stejne pak sezrala ta 'socialisticka' vetsi cast zdravotnictvi a byli bysme zase v dire a pristi 'Julinek' by nam naordinoval jeste vetsi bic a tak porad dokola

dalsim pravicovym usilim mela byt rovna dan, i z toho mala puvodniho navrhu nic neproslo a i kdyby nakrasne byvalo proslo vse podle puvodniho receptu Dlouheho, tak i to by nebyla jeste zadna svoboda ani kapitalismus, kdyz uz tak jen proto, ze moc velka cast dani jde na socialni blahobyt obcanu

at se divam kam se divam, vsude vidim podnikani svazane ve svech ohledech, kde to prijde spolecnosti nejak vyhodne, nebo se reguluje jen tak aby si ti schopnejsi nemohli nejak vyskakovat a vsechny ty regulace jen zpusobuji, ze v podnikani bohatnou nejvice vselijaci zmetkove a podvodnicci, kteri si na obchazeni tech vselijakych kontrol podnikani zalozili svuj podnikatelsky model a tyji z jejich programoveho obchazeni za pomoci lobismu a podplaceni a korupce a tomuhle polo-socialistickemu marastu rika tenhle Martan kapitalismus, dela se me z nej na bliti