26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jk 2.10.2007 14:54

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přečetl jsem si názor pana premiéra na případ bratrů Mašínů a přečetl jsem si také článek pana Jiřího Ashera na Neviditelném psu, včetně velmi zajímavé diskuze.

Hvízdaly ti kuličky nad hlavou, až ses z toho posral a to přece nemůžeš nikomu do smrti odpustit. Tyhle zážitky z mládí dovedou pocuchat psychiku na celej život, proto se tady musíš relaxovat. Je to horší jak zklamaná první láska. Tak rád by ses pomstil, ale na to si nikdy neměl, tak alespoň schvaluješ, o čem se ti zdává.

jk 2.10.2007 14:37

Re: Re: Dost šíření nenávisti

800 stran je třeba k tomu, aby se odpovědnost za vraždy přeměnila na hrdinství?

Zralá osobnost staršího z bratrů, zblbla svého 16-ti letého bráchu a vydaly s na cestu dobrodružství bez zábran. Jejich otec jim toho asi moc nevštípil.

Trochu mi to připomíná dětské vojáky ať už ádovy hitlerjgend, rudých kmérů, či nějakého afrického divošského diktátora. Je to již dlouho a trestnost je promlčena, ale za nějaké ocenění to tedy nestojí. K oběma těmto postupům chybí po létech důvod spočívající buď v pokračujících zločinech, nebo činech hodných chvály. "Dobyli" si svobodu a užili ji po svém nám lhostejném způsobu. Je to jako se souzením té prokurátorky. To už patří bohu a dějinám. Účelu trestu nemůže být dosaženo. Jaká náprava člověka, který žádný trestný čin za posledních 30 či kolik let nespáchal, jaká ochrana společnosti před někým, kdo choulostivou funkci již dávno nevykonává a sotva vychází z domu. Lidé nepotřebují nějaký rozsudek, literatury je o věci napsáno dost.

Budeme-li stále řešit stará témata, zavrhněme třeba kvůli Boleslavovi všechny Přemyslovce, nikdy nasjednotíme národ, aby táhl za jeden provaz jako za Masaryka. Právo obsahuje některé zásady, které vedou i k rozumnému nahlížení na zločin. Proto je tu institut promlčení.

hlava 25.9.2007 23:17

Nikdo by se neměl dopouštět

v rámci třídního boje proti komunistům věcí, kterých se komunisté nedopouštěli.

jirka.s. 25.9.2007 22:11

Re: Tak mám dojem,

No jasný! On to tady byl v těch padesátých létech jeden velký mejdan! Tvé myšlenkové zkraty jsou skutečně obdivuhodné!

pp 25.9.2007 22:04

Tak mám dojem,

že by dost lidí prohlásilo za hrdinu i kluka, který zabije tátu, protože mu nedovolil jít na mejdan.

jirka.s. 25.9.2007 21:58

Re: Re: Re: Hrdinové? ano

Napsal bych to sice trochu jinak, ale v zásadě souhlas!! R^R^R^

jirka.s. 25.9.2007 20:57

Re: lajdácky napsaný článek

Dovedete si představit, tome, jak gerontosaurus, poklop či luboš přečtou osmisetstránkovou knihu ? Tolik knižních stránek nepřečetli  za celý svůj dosavadní zbytečný život!

jirka.s. 25.9.2007 20:48

Re: pro jirku

Ano, hezké, lubošku! Po takových "demokratických" výlevech se mi už alespoň 30 let stýská! Naposledy to na mne takhle zkoušel major Bříza v suterénu za dveřmi bez kliky zevnitř! Ale konec konců, vzpomínky na mládí mají také něco do sebe! Děkuji mockrát, lubošku! ;-D;-D;-D

P.S.: Jenom místo bolševických manýrů mne tehdy bříza  obviňoval  z kontrarevolučních! Ale to nevadí, lubošku, chybička se vloudí, já si to přeberu! Podobnost čistě náhodná, viď? 

jirka.s. 25.9.2007 20:40

Re: pro toho debilního jirku

Moc, hezké, inteligentní, takové od srdce, ale dej si majzla, aby se ti, lubošku, nezkratoval kardiostimulátor, byla by ho na rozdíl od tebe škoda, prý se už nedá z imunologických důvodů více použít! ;-D;-D;-D

Mimochodem, místo schánění mé adresy si zkus sehnat Pravidla českého pravopisu!

luboš 25.9.2007 20:11

pro toho debilního jirku

doopravdy snad začnu schánět tvou adresu,abych ti rozbil hubu.Vím,že jsi debil a tvoji rodiče jsou debilové a na moje kamarády se vykašli,ty hajzle.Seš stejný jao tvůj táta

tom 25.9.2007 19:51

Re: lajdácky napsaný článek

Myslím knihu Jana Nováka: Zatím dobrý. Taky po sobě nečtu.

čtenář 25.9.2007 19:38

Re: Re: Re: Pane Litoš a jak mám podle vás říkat mladému vrahovi ,který úmyslně zabil?

O jaké loupežné vraždě tu blábolíš ?!

jirka.s. 25.9.2007 19:33

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč by ti kluci utíkali na západ ?

No, já spíš vím, proč neutíkali!!! Protože to byli ve velké vetšině všechno synáčkové z dobře prověřených rodinek, navíc napadení tulení nemocí!

jirka.s. 25.9.2007 19:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přečetl jsem si názor pana premiéra na případ bratrů Mašínů a přečetl jsem si také článek pana Jiřího Ashera na Neviditelném psu, včetně velmi zajímavé diskuze.

Stala se pro tebe nepředstavitelná věc! Já to pochopil! ;-D;-D;-D

P.S.: No, je pravda, že ve dvaceti letech mne též pojímal stesk po domově, ale to bylo právě z té lampasácko-komoušské pakárny a kdybych měl býval jenom tu nejmenší možnost vzít roha za kopečky, určitě bych to udělal! Z Brna to bylo ale, bohužel, trochu z ruky! A tobě docela věřím, že bys v emigraci asi steskem natáhl brka! Steskem po PŠM, steskem třeba po takovém kapitánu Gregušovi a po donášení na kamarády, steskem po "zadostiučinění", když šel kamrád po tvém udání na deset ostrých! Vždyť ty bys musel být asi opravdu za čárou strašně nešťastný, když bys nevěděl každou minutu, co že to máš vlastně dělat, viď?

jirka.s. 25.9.2007 19:19

Re: Re: A někteří toho využili

Psalo Rudé právo, že ? To Pavlu Wonkovi chtěla soudružka Horváthová také původně přišít rozkrádání majetku v socialistickém vlastnictví !!!  To je ale na tebe asi moc, viď?

P.S.: Tvé kámoše ti vůbec nezávidím!

tom 25.9.2007 18:50

lajdácky napsaný článek

Autor čte, ale nedbale. Jako mnozí přede mnou, doporučuju Benešovu i Rambouskovu knihu. 

Naprosto mi uniká srovnání Mašínů s Peiperem. Peiper souzen, odsouzen k trestu smrti a omilostněn, mj. proto, že v celém procesu byla řada nejasností a některá svědectví vynucena násilím. Nikoho nezastřelil, ale byl odpovědný za chování hrdlořezů, kterým velel. Rozkaz k vraždění civilistů a zajatců nevydal. Více např. v anglické verzi wikipedie.

Atmosféru v Protektorátu taky vidím jinak.

Mašínové jsou hrdinové.

Yesir 25.9.2007 18:48

Pohled místních

Moji prarodiče pocházeli z Lošan stejně jako Mašínovi. Když babička vzpomínala na Mašínovi. Kladně hodnotila pana generála. O mladých Mašínech říkala, že byli jako mladí kluci dost ztřeštění a stále si hráli na vojáky. O on starý Mašín podle toho co a jak vedl legie musel být také pořádný "střelec", ale později se přeci jen trochu zklidnil a určitě je vzorem pro naši armádu. Prostě bych řekl, že dospěl a zmoudřel, což jeho synové v ČR už nestihli, že však bojovali za svobodu svou, ale i sousedů považuji za NEPOCHYBNÉ. Jaké v tom TŘÍDNÏM boji (jejich vynález) používali zbraně komunisté např. při kolektivizaci venkova = prostředí v kterém se Mašínové také pohybovali, mohu přispět zkušeností naší rodiny.

Pradědeček (majitel gruntu) odsouzen za zanedbání výživy národa (nedokázal splnit 3x vyšší odvody než produkovalo družstvo na hektar, požadavek 3 roky po sobě zvýšen až na to prostě nestačil, 2x vyšší než požadovali němci za války) - zemřel v komunistickém vězení. Zabaven statek. Prababička zemřela těsně před nástupem vězení. Zbytek rodiny vyhnán z Lošan se zákazem pobytu v obci. Majetek rodiny zabaven a vystavován v Kolíně ve výkladní skříni jako ukázka majetku zlých kulaků.

A teď suďte Mašíny ona doba vážně nebyla moc srovnatelná s dnešní optikou morálky a spravedlnosti a oni si tu dobu nevymysleli. Kdo nechtěl ohnout hřbet tak přes něj dostal. Kdo chtěl bojovat stejnými zbraněmi jako komunisti tak byl vrah a já říkám, že komunisti byli vrazi víc než pánové Mašínové, které tímto zdravím do USA a přeji jim příjemné a sluné dny. Zdravím také další emigranty z Lošan do SRN a Austrálie. P.S. podotýkám, že naše rodina zůstala v ČR a užívala si vymožeností socialismu, byť některé jí pochopitelně byly odepřeny - vyšší vzdělání, výjezdy do zahraničí....

Luboš 25.9.2007 18:42

omluva

Omlouvám se všem ostatním pisatelům,ale ten jirka by potřeboval dostat pár na hubu.

Luboš 25.9.2007 18:24

pro jirku

Seš normální parchant,který má ty bolševické manýry tvrdě zažraný .Seš připosranec,který jenom uráží na anonymní internetu.Do oči by jsi ty srabe asi žádnemu chlapovi neřekl.Jenom se divím,že ti tvůj otec nešlap na krk,když zjistil jakého spratka zplodil.

Luboš 25.9.2007 18:14

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přečetl jsem si názor pana premiéra na případ bratrů Mašínů a přečetl jsem si také článek pana Jiřího Ashera na Neviditelném psu, včetně velmi zajímavé diskuze.

Toto je adresováno pro magora jirku

Luboš 25.9.2007 18:12

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přečetl jsem si názor pana premiéra na případ bratrů Mašínů a přečetl jsem si také článek pana Jiřího Ashera na Neviditelném psu, včetně velmi zajímavé diskuze.

Už ti dost lidí napsalo,že jsi magor a věř tomu,že jsi.Proč by ti kluci utíkali na Západ?Copak je tak jednuduché sebrat se a emigrovat?Zeptej se lidi,kteří to prožili co je to.Strašný stesk po domově.

Luboš 25.9.2007 18:08

Re: A někteří toho využili

Píšete blbost.A ten co utekl se jmenoval Dobřichovský a kvůli němu byla zavřená desítka záklaďáku.A jak vyprávěl kámoš Honza/který to také odnesl/ Dobřichovský byl pěkný hajzl,který se zapletl do šmeliny a kvůli tomu ,aby ho nezavřeli,tak utekl.

Milrena 25.9.2007 17:44

Přesné

Přesné, výstižné, nelze než souhlasit. !R^

Kubeš 25.9.2007 17:44

Re: Jinak úplně obecně, míra násilí, která je oprávněná v boji proti jakémukoliv

Naprostý souhlas R^

jirka.s. 25.9.2007 17:27

Re: Re: Re: Re: Re: Re: celý život být věrný svým ideálům.

No což! Vraž si prst do krku, půjde ti do rychleji! Litovat tě coby exota, který i po přečtení citace listiny lidských práv nickem "čtenář" napíše takovouhle zhovadilost, určitě nebudu!

jirka.s. 25.9.2007 17:21

Re: A lsyšel jsi snad slovo lítosti nebo snad dokonce omluvy od těch, co způsobili dole popisovaný masakr?

http://www.radio.cz/cz/clanek/61274

Historik 25.9.2007 17:16

A někteří toho využili

Proto komunisté dávali dohromady na hlídky vojáky, kteří se neznali. Mimochodem, někdy kolem roku 1965 jeden chtěl utéci, ten druhý se s ním pral, bylo to na strážní věži, a ten co chtěl utéci, ho nakonec shodil dolů a utekl. Ten co spadl se zabil. Jeho chyba. Moc se o tom tenkrát psalo a noviny se rozhořčovaly, že toho uprchlíka odmítli Němci vydat (bylo by to proti jejich zákonům, což se pochopitelně nepsalo).

jirka.s. 25.9.2007 17:10

Re: Kdyby to udělali někde jinde, tak by viseli.

A kdeže by to tak asi mělo být, gerontosaure?

Historik 25.9.2007 17:10

A kdyby ten svázaný policajt byl Němec v Protektorátu a bylo by

jasné, že pokud ho nechají žít, může je prozradit???

Ale mám pro Vás jiný špek. Skupina tří kluků a jedné holky se pokusila ukrást roku 1949 letadlo a přeletět s ním na západ. Svázali strážného a předtím ho v boji poranili. Té holce ho pak bylo líto a trochu mu povolila pouta. Jenže on měl pistoli, které si oni nepřišli a když se dostal z pout tu holku zezadu zastřelil. Možná, že Mašínové o tomto případu věděli.

jirka.s. 25.9.2007 17:06

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přečetl jsem si názor pana premiéra na případ bratrů Mašínů a přečetl jsem si také článek pana Jiřího Ashera na Neviditelném psu, včetně velmi zajímavé diskuze.

Jó, to víš, že byl, mladej! A rusácký kuličky mi v 68 lítaly metr nad hlavou! Podle mne právě ti "hrdinní" zabijáci na hranicích se mohli nejsnáze vyhnout tomu vraždění! Měli to totiž na ten západ nejblíž!