Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SOCIÁLNÍ SÍTĚ: Velmi drahé „zadarmo“
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
R. Langer 25.9.2023 12:44Nesouhlas. A že si lidi pod úvodník píšou, co je napadne je jejich problém. |
![]() |
R. Langer 25.9.2023 12:43Není to podobné ani vzdáleně... |
![]() |
R. Langer 25.9.2023 12:42NP NENÍ žádná sociální síť, a nikdy nebyla. |
![]() |
M. Valenta 25.9.2023 12:41Já jsem pro. Snad si síť uleví od hloupostí a hlavně cílených lží. |
![]() |
J. Jurax 25.9.2023 12:30No, v reálném životě by často i po čuni dostal ... :-) |
![]() |
J. Jurax 25.9.2023 12:24Souhlas. Nicméně na Psu je cenzor jen na vybraná vulgární slova. A jelikož jsem pamětník, pravím, že během let poněkud povolil - kupříkladu již toleruje slovo prdel, což dřív nebylo. Ale není tu - zatím, a doufám že to vydrží - cenzura názorů. |
![]() |
J. Anděl 25.9.2023 12:24Ano, slyšel jsem, že chatboti jsou na X opravdu velký problém, a je pravda, že to nemůžu soudit, to nevím. Ale spousta věcí, o kterých píše pan Kechlibar, je podle mě daná lidmi a jejich chováním, ne boty. |
![]() |
J. Anděl 25.9.2023 12:22Ano, Píšu, že to je podobné, nikoliv totéž. Hlavně v emocionální zpětné vazbě reakcí na vaše příspěvky. Ona je každá reakce svým způsobem "lajk" nebo "dislajk". Dokonce i ten obrázek k tomu můžete použít: |
![]() |
P. Diviš 25.9.2023 12:20Eliminovat (částečně) chatboty a pochopitelně ty peníze. |
![]() |
J. Anděl 25.9.2023 12:20Kdo ví. Že se máme k sobě chovat hezky, na to nemá křesťanství patent. Dokonce i klíčové obrazy - početí z Ducha svatého, ukřižování a vzkříšení - naplňují archetypy starší. Nejsem si jistý, jak lze vystoupit z cesty naplnění proroctví. Zabýval se tím film (a nepletu-li se, ten byl podle knihy) Poslední pokušení Krista. Na to já ale neaspiruji |
![]() |
J. Jurax 25.9.2023 12:16No, patrně by nevzniklo křesťanství; přinejmenším v té formě, jakou známe a Evropa by se vyvíjela jinak ... |
![]() |
J. Jurax 25.9.2023 12:09No, ubude uživatelů ... ono dost záleží na tom, jak konkrétně bude zpoplatněno ... |
![]() |
J. Hajský 25.9.2023 12:03Může se to tak jevit, nevím Twitter nemám.. Ale reklamy na PSunejsou (ty okolo jsou i třeba na webu iDnes nebo LN) a lajky tam ode mne taky nikdo nechce ani mi nedává. |
![]() |
M. Kocián 25.9.2023 11:54A kdyby jej neukřižovali? |
![]() |
J. Anděl 25.9.2023 11:51NP je jako sociální síť X a lidé sem navíc (minimálně pod úvodník) pasují mj. i to, co koluje po sociálních sítích. Už se sem vrhli. |
![]() |
J. Anděl 25.9.2023 11:47Ježíšovo království není z tohoto světa. Bohužel to nepochopili ti, co Ježíše žádali ukřižovat, ani jeho následovníci. |
![]() |
J. Anděl 25.9.2023 11:43Diskutujete se založeným účtem na NP. Diskuze na NP je do nějaké míry podobná Twitteru. |
![]() |
J. Anděl 25.9.2023 11:42Peníze. |
![]() |
P. Adámek 25.9.2023 10:58Není mi jasné, co to zpoplatnění má přinést? Placené lidské cenzory? |
![]() |
R. Langer 25.9.2023 10:36Mám to úplně stejně... |
![]() |
J. Hajský 25.9.2023 10:22I když mám intrnet cca 25 let, na žádnou sociálni síť jsem se dosud nepřipojil. A nepřipojím, i když někde něco čtu a nebo objednávám a vysločí na mne: "Najdete nás na Facebooku". Jediné co používám je WhatsApp (je to vůbec sociální siť?) a to jen pro spojení s rodinou a nejbližšími přáteli. A tam nikdo s reklamou nebo jinými nepřístojnostmi, které nechci nevstupuje. A mám email. Ale to je pro mne v elektronické podobě, co dříve byly dopisy. Jako ve schránce na dopisy občas nacházím reklamní letáky. které většinou ihnad vyhodím, tak i v emailu aniž bych je otevřel nevyžádané (nebo na první pohled nezajímavé) zprávy mažu. |
![]() |
J. Hajský 25.9.2023 10:06Já autora chápu tak, že je-li něco dosud zadarmo a náhle by se za to mělo platit, že dotyčný o tu službu (v tomto případě sociální síť) přestane mít zájem a přestane ji používat. Já to tak provedl s placenými články (premium) v LN a iDnes. I když bych si je také někdy rád přečetl, obejdu se bez toho. I bez těchto článků je toho na netu tolik k výběru na různých stránkách, že by den musel mít 48 hodni, abych vše, co mě zajímá přečetl a viděl. |
![]() |
R. Tesařík 25.9.2023 9:57Zmírní se tok naprostých pitomostí. Myslím, že o hodně. |
![]() |
C. Berka 25.9.2023 9:54
|
![]() |
F. Kusák 25.9.2023 9:42Ano, o to se snažím a křesťanských hodnot si vážím a snažím se je dodržovat. A vyhýbám se tomu, abych si chodil zaplavat do stoky se splašky. Potěšením mně jsou exaktní vědy a zcela konkrétní práce. Urážet druhé je nechutné. |
![]() |
P. Diviš 25.9.2023 9:23Jenže křesťanství se rozšířilo až potom, co ten mravní a láskplný přístup odsunulo do oblasti mýtů a začalo se chovat utilitárně. Míra nenávisti v současnosti je hrozivá, ale co s tím, to nevím. Leda snad začít každý u sebe. |
![]() |
L. Sýkora 25.9.2023 9:22Ano. Nejsem schopný to blokovat, ale jsem schopný to nečíst. |
![]() |
F. Kusák 25.9.2023 9:20Skvělý postřeh. Váš otec pochopil (a Vy s ním), v čem je podstata férového kapitalizmu. |
![]() |
P. Diviš 25.9.2023 9:19Ano, popis je přesný. Ale, změní se to zpoplatněním? Nějak podstatně změní? |
![]() |
F. Kusák 25.9.2023 9:17Přenesme se o cca dva tisíce let zpět, kamsi do oblasti Judeje a Samaří. I tam vzrůstá napětí a nenávist, patolízalství vůči Římu i k místním vládcům. Pak přišel jakýsi Ježíš a všemu dal mravní a láskyplný smysl. Ano, jistěže v praxi ne zcela uskutečnitelné a lehce zneužitelné, ale také jako morální vize moderní civilizace. Něco podobného bychom potřebovali i dnes. Ta míra nenávisti ve společnosti je hrozivá. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB31.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=44n0c4A0X9X40Rp&p=MNhMm022%7cRfG76w1i46%7cr9m47Ol1g4%7c1hKkPL2W1m96KgIpUL%7cr1eT48yDg%7cLNm9nTP7zO&x=kjAZQj)