Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
ŠKOLSTVÍ: Koho vlastně zajímá ten neutěšený stav?
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Š. Hašek 30.9.2020 10:46Školství si (díky modernistům a novolevičákům, nikoliv ale starokomunistům, což jest zajímavé) zahrává se sestupnou přímkou/křivkou úrovně populace: 1. Rozšíříme/darujeme "vzdělání" širším vrstvám (ukazatelem je počet !!!, no bezva). Dosáhnout lze snadno snížením požadavků. Obecná úroveň se sníží, ti následní už nestíhají ani tu dříve sníženou úroveň, ministerstvo ji dále sníží, protože už by neodmaturoval nikdo. 2. Přímo hmatatelná nenávist k matematice, kamuflovaná "novými vědeckými poznatky o směřování novospolečnosti". Kdo se nechlubí svojí blbostí v matematice, není in. 3. Varianta jednoho učitele a několika pomocníků, kteří v šesté cé vysvětlují kolem dokola abecedu. Takový moderní čurbes. A ministryně tomu říká týmová spolupráce a vciťování. Za Masaryka všichni byli bezcitní a zedník osaměle bloumal po stavbě. Na dráze si každý hleděl svého, výpravčí, topič a strojvůdce spolu týmově nekomunikovali. 4. Našlo by se toho víc. Třeba věkový průměr těch svazáků na referentských místech MŠ. Je známo, že byli jen velice krátce v přímém/"bojovém" styku s žáky/studenty a hodně drze a hloupě nyní do všeho kecaj (kecají, seděl jsem v lavici). Dalším problémkem jsou rodiče drzounů, sami často excelentní třídněschůzoví drzouni, většinou neznají ani toho Pythagora. A nebo naopak po večerech študují na internetu valachovské novoškolství. To jen tak něco ..... |
J. Jurax 30.9.2020 17:10Souhlasil bych. Zejména s body 1 a 2. |
Š. Hašek 30.9.2020 18:33Děkuji. To je na delší pokec. |