5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
gadd 10.5.2008 21:15

Re: Re: Na co je nám radar? Asi na nic, protože informace z něho se naší armádě...

Vy jste točil s bolševikem? Můžete nám to nějak blíže popsat?

ps 10.5.2008 21:14

Re: Re: Re: Re: Re: jiříku, ani v Japonsku je nechtějí

Odmítly? Já měl dojem, že souhlasily.

V dvacátých letech levicoví poslanci tvrdili, že Československo nikdo neohrožuje, že můžeme zrušit armádu. O deset let později ....

Když náš nikdo neohrožuje, tak proč vlastně máme armádu. Zrušíme ji a ušetří se spousta peněz.

ps 10.5.2008 21:10

Re: Re: Re: Re: Re: jiříku, ani v Japonsku je nechtějí

Celý jsem to nečet , jen konec.Ale je jasné, že je to  výlev typického komunisty. PRo příště se to dá  podstatně zkrátit: Američané jsou zlotřilí imperialisti a SSSR je ušlechtilost sama a všechny nás zachránil. Ale jen pro doplnění několik maličkostí. SSSR (nikoli soukromníci a nikoli přes třetí země) zásoboval Německo obrovským množstvím surovin prakticky až do jeho přepadení Německem. Němci nasadili na útok proti SSSR prakticky ty samé síly co na útok proti Francii. Američané měli malé stráty protože své vojáky šetřili. Neposílali je zbytečně na smrt. Všichni vědí kdo tak činil. Kdo střílel do zad svým vlastním vojákům, kteří šli do útoku beze zbraní.  Podle místního bolševického spolku máme být navěky vděčni SSSR (i když tvrdí opak), protože se jeho armáda zhroutila po útoku několikanásobně slabšího soupeře. Máme být podle nich vděčni za to, že stalin ve snaze okupovat co největší kus evropy obětoval milióny vlastních vojáků.

....... 10.5.2008 21:07

Re: Re: Jak souvisí zločiny kommunistů...

Jak souvisí zločiny kommunistů...:

Autor: Vodník IP: 82.156.48.xxx Datum: 10.05.2008 18:47

...spáchané před víc jak padesáti lety s umístěním nebo neumístěním amerického radaru v ČR v následujících letech?

taky by mne zajímala odpověď a ne tapetovat fráze :-D

....... 10.5.2008 21:04

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jiříku, ani v Japonsku je nechtějí

chcete se zastřelit?  8-o;-)

....... 10.5.2008 21:03

Re: Na co je nám radar? Asi na nic, protože informace z něho se naší armádě...

jestli máš v sobě bolševika , je to tvůj problém. Obrať se na odborníky, sám si asi nepomůžeš, je to vážné... 8-o  Pouze to vysvětluje, že se chováš jako bolševici v 68mém. :-D

s bolševikem v 89tém jsme zatočili sami.  Kromě takových, jako ty , kteří už zase zvou, už tu žádní nejsou ;-D

slušně požádali, pro jistotu vyplnili odpověď sami ;-)

....... 10.5.2008 20:59

kolik vlastizrádcům kápne

Bylo by dobré vědět, odkud peníze proudí kolaborantům ve vládě. Respektive, je to jasné, jen nevíme, kolik. Jestli kápne i Neffovi za tento pokleslý článek na Psu, který se už ani nesnaží být na úrovni.

Kdo kolaboroval jednou, kolaboruje podruhé. Kolaboranti z přesvědčení jsou tak nervózní , protože přes 70% českého národa  jim to nebaští VV>-

Ada 10.5.2008 20:57

Na co je nám radar? Asi na nic, protože informace z něho se naší armádě...

doufejme do rukou nedostanou, to by je taky mohli vyvěsit na nástěnku na Václaváku. Američané ho chtějí a protože přišli a slušně požádali, mají ho mít, protože jsou to spojenci. Je nutné mít na mysli, že pokud jim nedlužíme jako celá republika osvobození v '45, pak jim dlužíme vděk za konec bolševika v '89, zatím možná jen formální. Pro mne je ten barák s elektronikou a anténou do jisté míry zárukou, že se toho bolševika zbavíme úplně, a to i sami v sobě... R^>-

ps 10.5.2008 20:54

Re: Re: Re: Re: Re: jiříku, ani v Japonsku je nechtějí

Máš pravdu. Nejlepší medicína na komouše je prášeček. Střelný prášeček.

....... 10.5.2008 20:50

Re: Re: Re: Re: Re: Re: paní Dostálová stále kvoká, stále kvoká

zkus se vyjádřit k tomu, co napsal.  Věřím, že to zvládneš, důvěřuj si taky ;-D

Nový 10.5.2008 20:49

Že mají antiradaráci dost času, to chápu, ale peníze?

Hlavně  "se nepřetrhnout" se  stalo pro  mnoho krajanů  životním heslem, takže  chápu jejich dostatek  volného  času. Ale  financování  bilboardů, cesťáky a diety to je  jiná.

Určitě  by bylo dobré vědět odkud  ty peníze proudí!

....... 10.5.2008 20:48

Re: Re: Re: Re: jiříku, ani v Japonsku je nechtějí

Dosud nikdo nevysvětlil, JAK a před ČÍM NÁS  to ochrání.  KDO nás ohrožuje. Ani proč ostatní evropské země tuto iniciativu, jdoucí mimo NATO, odmítly.  Odhalené lži se nepočítají.

Zapoměl jste odpovědět :-)

Kostelecký 10.5.2008 20:48

bižuterie je úsměvná,

a leccos zarážející. Chlapci a dívky ve větvích jsou úsměvní, méně úsměvná je však role velitele vojenské policie. Nevím, kde se v něm v tomto případě bere takové množství liberálního pochopení, když u přestupků zásadně  a zásadně menších je velmi rozhodný,tvrdý a puntičkářský.Jedná na rozkaz či na objednávku ? V každém případě neplní svou povinnmost a při tom je plně placen z veřejných prostředků.Asi by stálo za úvahu personální šetření a následná "kádrová" obnova.

....... 10.5.2008 20:44

Re: Re: Re: Re: jiříku, ani v Japonsku je nechtějí

klinické příznaky strašení komunismem 20 let po jeho pádu. To chce prášeček :-) 

....... 10.5.2008 20:42

Re: Re: Re: Re: jiříku, ani v Japonsku je nechtějí

.///Po vypuknutí konfliktu USA opět lavírují a dodávají zboží a peněžní půjčky oběma stranám, Německu hlavně přes Švýcarsko. Množství diplomatů, zejména irského původu a podnikatelů, sympatizuje s fašismem. Teprve po přepadení Pearl Harboru se US přístup mění, podobně jako v případě I světové války potopení Lusitanie.....

jen bodově, abyste pochopil že Usáci jako jazýček na vahách měli evropské mocnosti  u nohou, měli podíl na Mnichovu protože byl pro ně výhodný , do poslední chvíle prodávali oběma stranám a  pomoc spojencům nebyla nezjištná. NApř. Británie  dodávky z II světové splácela do konce 90tých let.

Co se týče vojáků, ve II světové válce padli na straně spojenců, a tedy za naši svobodu, desetitisíce občanů národů SSSR, Poláci, Norové,  Srbové, Holanďané, Indové, čínané, Austrálci, Belgičané, Britové Francouzi, atd.... Nejvíc padlo občanů SSSR, protože Německo mělo na Východě přes 80% své vojenské kapacity. To jen pro vaši informaci, abyste věděl, že v II světové nebojovali jen Usáci. 

Je mi líto, že máte jen vděčnost. Přesně takto "argumentovali" komunisté taky, když neměli nic jiného, jako vy.  Nehledě na to, že ani z vděčnosti nemůžete po někom požadovat, aby vám dělal živý štít a z "vděčnosti zaplatil v jeho konfliktech, které vyvolává po celém světě  svým bytím a nebytím. Rv 

 

....... 10.5.2008 20:36

Re: Re: Re: jiříku, ani v Japonsku je nechtějí

V diplomatickém žargonu pak důvodem bylo připravit v Praze půdu pro mnichovskou kapitulaci. Jmenovaný navštívil i prezidenta E. Beneše.Angličané a Francouzi, kteří v posledních okamžicích přece jen zaváhali, naléhavě žádali vládu USA, aby se i ona přihlásila k svému mírotvornému dílu . Potvrzují to mj. i Hullovy memoáry (Hull:  str. 589), kde se uvádí: "Britské ministerstvo zahraničí by uvítalo jakýkoliv komentář, který by si snad přál prezident USA učinit k vývoji situace."///25. 9. 1938 uveřejnil americký Washington Post: " ...není ani slušné, když se v nynější chvíli útočí na Anglii a Francii. Nůž, kterým Hitler dnes mává, pomáhali jsme mu strčiti do ruky my ".

Chamberlainova poznámku v jeho deníku z 16. ledna 1938: " bude nutno dosáhnout rozumné dohody s Německem a Itálií ... na zprostředkování můžeme očekávat pomoc od USA, která jistě ani tentokráte nezklame " (K. Fieling: N. Chamberlain, str. 53). ///26. září 1938 zaslal prezident USA F. D. Roosevelt poselství Hitlerovi, Daladierovi, Chamberlainovi a Benešovi s naléháním, aby spor mezi Československem a Německem byl vyřešen. Jaké "řešení" bylo jedině možné, pokud se neměl uchavat stav současný, je jasné.

POté US vláda rozhodla o urychleném zaslání důvěrného telegramu vůdci fašistické Itálie B. Mussolinimu, ve kterém je zmíněný žádán, aby zprostředkoval dohodu. Rooseveltův sekretář oznámil novinářům, že poselství Mussolinimu nebude zveřejněno (H. V. Kaltenborn, I broadcast the crisis ). Mussolini pak po přijetí zmíněného telegramu požádal, dle informace Neue Zürcher Zeitung 29. září 1938, amerického velvyslance v Římě, aby tlumočil vládě USA, že vysoce oceňuje tento krok. 27. září 1938 večer byl rovněž z Bílého domu odeslán telegram Hitlerovi, ve kterém je požadováno vhodné a konstruktivní řešení

ps 10.5.2008 20:35

Re: Re: Re: jiříku, ani v Japonsku je nechtějí

Zájmy koncernů? 8-oTakže s toho máte strach bolšáni. Plánujete převrat a máte strach z toho, že když tu bude americká základna tak vám to znárodňování zahraničních investorů neprojde.

....... 10.5.2008 20:35

Re: Re: jiříku, ani v Japonsku je nechtějí

V předvečer Mnichova jednaly západní mocnosti Francie a Anglie také pod nezanedbatelným tlakem svého spojence USA, který po první světové válce politicky pronikl do Evropy a který politiku západoevropanů ovlivňoval ze zákulisí. ....... Není to moc známo...Hitlerovo prohlášení uveřejněné v New York Times dne 8. 2. 1923, týkající se předního amerického průmyslníka H. Forda, o kterém říká: "Pohlížíme na Henry Forda jako na vůdce vzrůstajícího fašistického hnutí v Americe." /// William C. Bullit, americký velvyslanec v Paříži, šéf americké diplomacie v Evropě a osobní poradce amerického prezidenta pro zahraniční politiku odvolal US velvyslance Dodda v Berlíně v roce 37 pro jeho veřejný nesouhlas s politikou fašismu (Dodd/s Diary, str. 437). Byl nahrazen H Wilsonem, jehož postoj k fašismu byl kladný. ///Představitel US diplomacie Vandenberg prohlásil v lednu 1938, že Američané nechávají Hitlerovi volnou ruku pro jeho agresi. Uvedl: Dojde-Ii k válce, USA se jí v jednotné frontě proti útočníkovi nezúčastní. Američtí politici v té době prohlašovali, že nemají zájem na událostech ve stř. Evropě. Odporují tomu informace našeho velvyslance v Budapešti z 10. 11.1937, kde se píše o zvýšeném zájmu USA na uspořádání střední Evropy. Do Evropy přijíždí Charles Lindberg, vyhvaluje sílu německého letectva a v USA ovlivňuje veřejné mínění ve prospěch fašismu. Zváštní US pozorovatel Montgomery přijel do Evropy, aby se od klegů informoval o otázkách střední Evropy. ///Velvyslanci WILSON v Berlíně a Kenedy v Londýně, obdivovatelé Hitlera a fašismu, šli Německu na ruku. Ve svých Pamětech o Kenedym E. Beneš napsal: "Otevřeně a důsledně hájil linii Chamberlaina a nejednou se opíral o jeho podporu." ///Začátkem září 1938 navštívil Prahu H. Wilson, přímý představitel americké vlády a velvyslanec USA v Berlíně. Oficiálně kvůli mírovému urovnání sporu mezi Prahou a Berlínem, týkajícího se sudetoněmeckého problému .

ps 10.5.2008 20:31

Re: Re: Re: usmevne

Nad podobným výlevem se není co divit.

ps 10.5.2008 20:29

Re: Re: Re: jiříku, ani v Japonsku je nechtějí

Narozdíl od rusáků, ti nikdy žádné dohody nerespektovali. A nerespektovali ani lidské životy. Tedy další argument pro radar.

gadd 10.5.2008 20:28

Re: Re: usmevne

To jsme se pěkně shodli, co?

ps 10.5.2008 20:26

Re: usmevne

především je úsměvné jak náckové neustále vymýšlejí nové termíny. Nejdřív to byl židobolševismus teď siofašismus. Co to bude příště? Vrcholem všeho je fakt, že se zřejmě považují za slušné lidi.

gadd 10.5.2008 20:26

Re: usmevne

Siofašistická klika! Tak to tady ještě nebylo. Takže vedle židobolševiků, klerofašistů, židozednářů atd. tu máme další species.

hulwat 10.5.2008 20:24

Re: Re: Re: Re: Re: paní Dostálová stále kvoká, stále kvoká

Tebe, hovne, nezachrání před blbostí nic. :-P

Sid 10.5.2008 20:19

Re: Jak souvisí zločiny kommunistů...

S Vami se neda diskutovat. Historie, pokud je proti Vasim argumentum je najednou "stara" a "nesouvisejici".

Pokud by Vam historie vyhovovala, pak byste se s ni ohaneli.

Ale - Kdo zapome vlastni historii je nucen delat stejne chyby znovu.

A do toho ja nejdu! Ja si na ty Rusaky dobre pamatuju. Uz nikdy! A proto at tu stoji radar!!

....... 10.5.2008 20:17

taktak

pravdu díš. když argumenty nejsou, je každej článek drahej

Sid 10.5.2008 20:14

Re: Radar

Pokud si vzpominam, prijeli sem Rusaci, suvereni sta, nesuvereni stat. Proste nas obsadili a bylo.

Americane pozadali suvereni stat a bylo by vhodne vyjit vstric spojenci, ktery, mimo jine, ztracel svoje zivoty pro nasi svobodu. Krome toho je nositelem nasich kulturnich hodnot.

Chapu, ze odpurci radaru se chodi radit do Syrie a Libanonu, ale tam doufan nechceme dojit.

Proto: At je tu radar a kdyz budou americani chtit tak i raketova zakladna!>-

Dan 10.5.2008 20:12

Re: Re: jiříku, ani v Japonsku je nechtějí

To neni pravda. Oni se zastavili u Plzně sami. Jó mohli nás osvobodit, ale rozhodli se resperktovat spojenecké dohody......

gadd 10.5.2008 20:10

Re: Re: Re: jiříku, ani v Japonsku je nechtějí

Před jakým řáděním budeme bezmocni?

Dan 10.5.2008 20:10

Ježkovy voči

Teda tohle je tak propagandisticky lacině zpracovanej článek, žwe si ten autor snad ani nezaslouží honorář. A to patřim k těm co souhlasí s výstavbou radaru. Horší byla snad už jenom Parkanová.