1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

PRÁVO: V restauracích bude líp

Ke schválení míří návrh protikuřáckého zákona, za který by se nemusel stydět ani „pravicový“ ministr zdravotnictví Leoš Heger.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Balzám 5.6.2015 10:54

Re: Tak mne napadá

Zase a znovu ty stejné blbosti. Zatímco výpary ze sousedova frťana mi neškodí, kouř jeho cigarety mě zabíjí. Stejně tak jídlo. To je celé.

J. Jurax 5.6.2015 10:54

Re: Musím po delší době souhlasit s prezidentem Zemanem,

Jak z diskuze patrno, je v tomto národě mnoho neočkovaných :-) ...

H. Balzám 5.6.2015 10:52

Re: Koho prvního napadne

Po lopatě se nepíše, lopatou se pracuje. Já vám chtěl jenom naznačit, že některé zákazy, ačkoliv zákaz je vždy buzerace, jsou tu, protože to prostě nejde jinak. Věřit na zdravý lidský rozum? Na to, že lidi sami poznají, co jim škodí, a nebudou to dělat? To jsou utopie. A ten zákaz kouření je taky z takového soudku. Uvědomte si, že vy, jako kuřáci, jste narkomani, a narkoman bude vždy tu svoji drogu hájit, všemi prostředky a způsoby. Tam, kde člověka ovládá iracionalita, zdravý rozum bohužel chybí.

J. Jurax 5.6.2015 10:51

Tak mne napadá

že by se zamýšlený zákon o plošném zákazu kouření v osvěžovnách z důvodu zdraví lidu neměl zastavit na půli cesty.

Zákonodárci, jimž zjevně a dnem i nocí leží na mysli blaho lidu by měli dotáhnout záměr až do konce a v nekuřáckých restauracích též zakázat podávat lihové nápoje včetně piva. Neboť tyto zdraví lidu rovněž neprospívají, jsou příčnou děsivých silničních tragédii a rozvrací rodiny, zvláště ty s dětmi. Požívání alkoholu rovněž působí zblbnutí ... asi proto mají v bufetech obou sněmoven levný alkohol ...

Postačí shlédnout klasický film Limonádový Joe, v němž je názorně ukázáno, jakým doupětem neřesti je Trigger Whisky Saloon, v němž se čepuje alkohol, a v jakém kontrastu je tato nevábná putyka s restaurantem, v němž se podává nealkoholická Kolalokova limonáda.

A příště bychom si mohli posvítit na obezitu a zakázat podávat v osvěžovnách vepřoknedlozelo, pečený bůček, vepřové výpečky, husu a vysoce kalorické kynuté knedlíky, jakož i veškeré zákusky se šlehačkou. A vídeňskou kávu taky.

Když páchat dobro, tak důsledně! Padni komu padni.

S. Donát 5.6.2015 10:51

Re: Tahle bitva o zadýmené restaurace je sice prohraná,

Myslím, že se mýlíte.

Z. Rychlý 5.6.2015 10:50

Re: Tahle bitva o zadýmené restaurace je sice prohraná,

Bingo, včera jsem udělal jsem výjimku a přešel na víno, ženy a zpěv. Výtečná zábava !!

Bohužel do hospody jsem je nedostal, jsou to všechno nekuřáci. Proto to víno. Ale doba se blíží, smradit se bude jen venku, máte smůlu :-)

S. Donát 5.6.2015 10:46

Re: Koho prvního napadne

Sranda? Tak to máme asi dosti rozdílné představy o humoru :).

Z. Rychlý 5.6.2015 10:45

Re: Tahle bitva o zadýmené restaurace je sice prohraná,

Pravil pařez.

S. Donát 5.6.2015 10:45

Musím po delší době souhlasit s prezidentem Zemanem,

řekl, že vidí jako nejlepší řešení, když je jedna místnost (hospoda) kde se kouří a druhá místnost (hospoda), kde se nekouří. Každý svéprávný očkovaný běloch by měl být schopen si vybrat, které prostředí mu vyhovuje lépe (to už neřekl Zeman, to dodávám já).

J. Růžička 5.6.2015 10:43

Re: Koho prvního napadne

Jako vtip dobrý, pane Balzáme. Potřebujete asi po lopatě napsat proti jakým zákazům, kvótám a regulacím...s váma musí být doma sranda...

S. Donát 5.6.2015 10:41

Re: není to jednoduché

Ve Vás musí být to rudé svinstvo pěkně zažrané, když i 25 let po plyšáku titulujete jiné lidi soudruhy. Ale podle toho co píšete, je Vám to velmi blízké, takže se asi není čemu divit.

J. Jurax 5.6.2015 10:36

Re: Furt dokolatralala

No jo, a proto militantní nekuřáci hodlají změnit nynější vcelku rozumný a vyvážený zákon k obrazu svému. A pak vyžadovat dodržování svého blbého zákona, jenž by okleštil právo vlastníka.

Víte, že máte právo NEJÍT do hospody, kde se kouří? A ani nejmilitantnější kuřáci neuvažují o tom, že by tohle zákonem změnili.

S. Donát 5.6.2015 10:36

Re: Tahle bitva o zadýmené restaurace je sice prohraná,

Spíš bych to viděl na nějaký pozdnější návrat z večírku a výrazný vliv zbytkového C2H5OH.

H. Balzám 5.6.2015 10:33

Re: není to jednoduché

Soudruzi, zkuste aspoň přečíst, na co reagujete, když tomu nerozumíte, nechte si to od někoho vysvětlit...

J. Jurax 5.6.2015 10:31

Re: není to jednoduché

No, pěkně mastnou daň s podporování tabakismu platí každý kuřák. A ty prachy v řádu miliard se rozšpidlí někde ve státním soukolí. Že ty prachy nejdou do zdravotnictví je věc našich volených zastupičů, co tvoří zákony. Nechtěl byste po restauratérovi ještě daň z podporování alkoholismu, případně obezity? Obezita taky zkracuje život, o alkoholu ani nemluvě.

A pokud se chcete najíst - neznám osvěžovnu, kde by se kouřilo v době oběda. Večer to máte pravda horší - lze ale volit osvěžovnu nekuřáckou, resp. s nekuřáckou částí - je jich dostatek. Z mého pohledu kuřáka dokonce až moc :-)

Ono je to opravdu o toleranci - z obou stran. Bohužel však ti netolerantní nekuřlaví se snaží svou netoleranci vtělit do zákona.

H. Balzám 5.6.2015 10:30

Re: Koho prvního napadne

Přesně, mě třeba strašně štvou zákazy vjezdu nebo zákazy koupání ve zdrojích pitné vody. A takovej zákaz vstupu na infekční oddělení v nemocnici, to je úplně čistá buzerace.

H. Balzám 5.6.2015 10:29

Re: Furt dokolatralala

Copak, strejdo, vyschly ti argumenty, stejně jako už ti dávno vyschly koule?

H. Balzám 5.6.2015 10:26

Re: Furt dokolatralala

Práva vlastníka jsou jasná. Má právo poskytovat služby za dohodnutých a zákonem stanovených podmínek, nebo má právo to nedělat. Právo vlastníka nedodržovat zákon neexistuje.

H. Balzám 5.6.2015 10:25

Re: Furt dokolatralala

Nic takového jako veřejné prostory? Nic takového jako veřejně poskytovaná služba? Nic jako licence, vyhlášky a předpisy? Panáček je anarchista? Nebo jenom další cement?

J. Slanina 5.6.2015 10:18

Re: Mame to, co jsme si zvolili - vraci se nam ...

Nu, co jiného čekat od dementa, že?

J. Jurax 5.6.2015 10:17

Re: Kecy, kecy, kecy.

A víte co? Nechoďte do kuřáckých hospod a budeme mít klid.

R. Langer 5.6.2015 10:14

Re: Tahle bitva o zadýmené restaurace je sice prohraná,

Ano, následky by celkem odpovídaly.

J. Slanina 5.6.2015 10:12

Re: Argumentace

Raději se ani neptejte.

P. Zdenek 5.6.2015 10:11

Re: Hloupý článek.

Chybná argumentace. Stát de facto vlastní silnice, tak si na nich může nařídit pravidlo připoutej se. Ale stát nevlastní soukromou hospodu, tak v ní nemá právo cokoliv přikazovat.

Dle mého názoru má stát právo zakázat kouření na ulici, pokud tu ulici vlastní. Ale nemá žádné právo zakázat kouření v soukromém bytě nebo soukromé hospodě!

Z. Rychlý 5.6.2015 10:07

Re: Tahle bitva o zadýmené restaurace je sice prohraná,

Moc. Srazil jsem se s vámi ! Že existuje něco tak tvrdého jsem doposud netušil.

R. Langer 5.6.2015 10:05

Re: není to jednoduché

Hm, to asi budete dobrá parta. Tak hlavně nikoho nepřejeďte.

R. Langer 5.6.2015 10:04

Re: Furt dokolatralala

Kdepak, nesmysly tady plácáš jenom ty, soudruhu.

R. Langer 5.6.2015 10:03

Re: Koho prvního napadne

Nezdá se mi. Obávám se, že rádobyzakazovatelů je u nás podstatně více. Ten bolševismus má tady u nás pod kůží zažráno mnohem více lidí, než by se na první pohled zdálo.

P. Zdenek 5.6.2015 10:03

Re: Furt dokolatralala

Jaké veřejné pohostinství? Já jsem si koupil dům, prodávám v něm jídlo a pití. V mém domě si mohu stanovit pravidla, jaká chci, co je státu do toho. Nikdo nikoho nenutí můj dům navštěvovat a něco si ode mne kupovat.

Nový zákon staví právo nekuřáka nad právo majitele.

R. Langer 5.6.2015 10:02

Re: Tahle bitva o zadýmené restaurace je sice prohraná,

Vy jste se nějak víc uhodil do hlavy?