25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

PRÁVO: Stigma znásilnění

Česká televize odvysílala dne 23.11.2021 večer dokument týkající se problému, který je starý jak lidstvo samo, o kterém se příliš nemluví a na němž lpí celá řada již dávno vyvrácených mýtů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 28.11.2021 22:23

Nechovám se k nikomu rasisticky, nevyznávám rasismus, nenapadám nikoho na základě rasy ani vyznání. Pouze jsem napsala některá fakta. Rasismus jako takový odmítám.

Vraždy ze cti jsou z velké části muslimským fenoménem, že v Izraeli žije 10% izraelských arabských žen z celkového počtu obyvatel a tvoří 60% případů zavražděných žen.

Co je na tomto faktu rasistického? Píšu snad o nějaké nadřazenosti či podřadnosti ras a náboženství? Ne, to jsem nikdy nepsala a psát ani nebudu, neb takové ideje nezastávám.

V. Braun 28.11.2021 21:28

Jr s podivem, že člověk tak bránící Židy se dokáže k jiné náboženské skupině chovat tak rasisticky jako vy, paní Lukešová.

V. Braun 28.11.2021 21:22

Ba ani zlehcovani ženami, třeba redukované nasilniku jen na některé skupiny. Věřte, že znásilnění i křesťané, Židé i bezvěrci.

H. Lukešová 28.11.2021 15:02

Paní Rybnická, nemůžu posoudit pravdivost Vašeho příspěvku, protože nejsem lékařka, natožpak pak gynekoložka. Každopádně znásilnění je odporně nelidský akt a zločin vůči ženě a jakékoliv zlehčování tohoto utrpení ze strany kohokoliv, zejména ze strany některých mužů, není na místě.

H. Rybnická 28.11.2021 14:24

Paní Lukešová nějak mi to připadá divné. Zachovaly se lékařské poznatky z konce druhé světové války, kdy němečtí občané a občanky prchali z Východního Pruska před Rudou Armádou a jejimi násilnostmi. Je to dost prudké, ale bylo zřejmě zjištěno, že žena nepřežije více než maximálně 30 znásilnění. Prostě je tak zraněna, že nepřežije. Omlouvám se za surovost tohoto diskuzního příspěvku.

P. Hák 28.11.2021 14:23

Uvědomujete si, paní Rybnická, že jste právě silně bagatelizovala újmu způsobenou znásilněním?

Čtení názorů "jiných než těch jedině správných" se DOBROVOLNĚ (zda placeně či neplaceně, nevím a je to jedno) věnujete prakticky denně, tudíž to asi nebude nijak stresující, a přesto považujete znásilnění za tak bagatelní, že oznámit jej na policii s otázkami na úrovni komentářů na PŽ je dle Vás horší.

P. Hák 28.11.2021 14:17

Ano, to máte pravdu.

Třeba u šikany je to tak, že jedna strana považuje situaci za zábavnou, zatímco druhá se snaží uniknout, a děje se to opakovaně. Podle mne je mezi fyzickou šikanou a týráním hranice velmi nezřetelná.

Ale pokud se manžel jednou za rok ožere a doma dostane facku od manželky, která nevydýchala, že jí pozvracel postel, tak to týrání fakt není :-) To samé pokud manžel nachytá ženu, jak se vášnivě líbá se sousedem a poctivě odmění oba...

M. Burešová 28.11.2021 14:11

Souhlasím.

Možná přidám, že v týrání je i určitá jednostrannost. Pokud občas dá facku žena muži a občas ten samý muž té samé ženě (ne že bych to považovala za správné), jde o "italský" vztah.

P. Hák 28.11.2021 13:16

Já jsem jej četl. Také jsem nekritizoval Vás - předpokládám, že mezi feministky a feministy se neřadíte :-)

Slovo "týrání" nemám rád, ono se pod něj schová cokoli, prý i věta "dávej ty nože obráceně" je týráním, když ji řekne manžel (stížnost jedné ubližované). Jinak když žena dá muži facku, tak to podle mne týrání NENÍ, nejde-li o systematické bití. Ani obráceně to týrání není. Pes je zakopán v té soustavnosti.

Neprohlašujme účelově každý násilný akt za šikanu nebo týrání.

P. Blecha 28.11.2021 12:10

Divné slovo, asi nějaký váš francouzský dialekt. Pokud jste ovšem nemyslel "desastre", abyste předvedl, jaký jste znalec francouzského jazyka. Chevallier (nikoliv Chevalliere) tam ovšem vkládá "sviňákům" do úst frázi "c'est ben du malheur". Nějak se vám ta exkurse do francouzštiny nevyvedla.

M. Burešová 28.11.2021 12:06

Děkuji za reakci.

Když pročtete celé vlákno, najdete můj včerejší příspěvek, který se týrání muže ženou zabývá. (Jsem rozhodně proti jakémukoliv týrání.)

H. Lukešová 28.11.2021 10:46

Příběh dívky, (Angličanky), která byla znásilněna 150 muži (muslimy).......

https://pravyprostor.cz/byla-jsem-znasilnena-150-muzi-otresna-vypoved-mlade-anglicanky-detske-obeti-muslimskych-gangu-video/

P. Hák 28.11.2021 10:03

No, vtipů o neexistující erekci existuje dost. Sám jsem jich nakreslil asi pět, a jsou jiní, plodnější a známější :-)

Jinak si teda dovolím poznámku. Vtipy či komedie, kdy je situace, v níž žena bije muže, podávána jako sranda k popukání, jsou běžné. Nevšiml jsem si, že by feministky nebo feministé nějak protestovali.

P. Hák 28.11.2021 9:58

Dobrá připomínka. Vlastně dvě.

J. David 28.11.2021 8:15

Zvonokosy Chevalliere. Když postřelili Jarmilu Macarátovou, hejno Fionských sviňáků jí muchlalo stehna se slovy "desartre, desartre". Byla znásilněna muchláním stehen?

R. Langer 28.11.2021 6:56

Nesmysl.

R. Langer 28.11.2021 6:52

Hm, ani ne...

Ale jestli to berete jako "osud horší než smrt...". ;-)

L. Kuča 27.11.2021 23:35

V tomto případě ovšem pravděpodobně skutečně k takzvané solidaritě pachatele a vyšetřovatele na základě pohlaví docházet nebude. K tomu není zdaleka taková tendence. Potíž bude spíše například s profesní solidaritou. Typicky problém vyšetřování nějakého příslušníka silových složek běžnými policisty. Ti spíše budou mít tendenci kolegu ”podržet”.

M. Drašner 27.11.2021 23:01

Tentýž muslimský svět ovšem také produkoval eunochy, hezkým starým označením kleštěnce (to od způsobu "sterilizace", i když se také používaly dvě cihly/kameny). Proto také kolem v muslimských státech kolem Středozemního a Rudého moře nenajdete černošské menšiny, ač jich tam Arabové navezli milióny. Holt vymřeli v první generaci.

P. Kotraba 27.11.2021 21:40

Já se za odborníka nepovažuji a ani jsem se v tomto smyslu nevyjádřil.

Dokonce jsem vlastně ani nevyjádřil žádný názor - jen jsem položil několik otázek, protože mne skutečně zajímá jak je sexuální násilí v Česku rozšířené.

Vůbec mi není jasné čím jsem si od Vás vysloužil tuto reakci, paní Rybnická.

J. Jurax 27.11.2021 20:54

Ne každý film se vysílá před 22. hodinou. Ani to nemusí být krimi, detektivka či horor. Stačí film i vysoce umělecký a cenami ověnčený vyznívající jako poloporno nebo horor, případně kombinace.

K. Křivan 27.11.2021 19:51

Znásilnění je zločin, který se snadno dá zneužít. Žena, která obviní ze znásilnění bez důkazu by méla dostat alespoň pět let na tvrdo. Co z toho plyne ? Okamžitě po znásilnění ke gynekologovi (nebo policii) a zajistit důkazy. DNA násilníka. Jinak platí, ... bez důkazu žádné odsouzení.

K. Křivan 27.11.2021 19:42

Být zabit, to se ti stane jen jednou v životě. Znásilnění můžeš mít i víckrát denně. Třeba se ti to zalíbí ?

K. Křivan 27.11.2021 19:39

Takže muslimské násilí proti ženám, i našim, je podle zločinců z EU-vrchností arabské právo. Smrt fašistickým vrchnostem !

Z. Lapil 27.11.2021 17:45

Jako jo, nicméně přesto bych podobný pořad vysloveně dětem nepředkládal. Začne to tím, že tak úplně nevědí, co je znásilnění.

Kromě toho se před 22. hodinou nevysílají ani pořady "brutální", pod což, aspoň podle mě, znásilnění bohatě patří.

H. Lukešová 27.11.2021 17:21

Pravděpodobně ano, ale to víte, to by bylo v rozporu s lidskými právy. Když Arabové týrají své vlastní ženy, co cítí teprve k nám nemuslimkám, nás vidí jen jako bezcenné prostitutky a tak se k nám i chovají. Tolik zavražděných a znásilněných Evropanek rukou muslimů tuto pravdu potvrzují.

H. Lukešová 27.11.2021 17:19

Jenže ono jde o to, že izraelské arabské ženy tvoří v rámci izraelské společnosti jen 10% obyvatel a 60% všech ženských obětí vražd. U islámu je neúcta k ženám už v rámci výchovy. Není nic horšího než vražda ze cti.

Jistěže své ženy někdy usmrtí i Evropané, Američané a Židé, jenže jde o to, že vraždy a neúcta k ženám není součástí židovské, americké ani evropské kultury a alespoň se vraždy žen i mužů trestá stejně, to je, v České republice je za vraždu, pokud není "brutální" a "obzvláště zavrženíhodná" mezi 10 až 15 roky, poté výjimečný trest se sazbou 15 let nahoru až doživotí.

V muslimské společnosti jsou "vraždy ze cti" polehčující okolností. Zde by měly feministy zakročit, bojovat za práva arabských, íránských, afghánských, pákistánských žen, všech mučených, týraných, a skutečně pronásledovaných.

K. Křivan 27.11.2021 17:14

Nepomhla by kastrace arabů hned po narození ? My nechali kastrovat kocoura po jednom roce a pomohlo to. Neochává vše v domě.

H. Rybnická 27.11.2021 16:47

Statistiky EU sdělují, že nejvyšší procentuální podíl vražd žen (na celkovém počtu vražd) je v Lotyšsku. Celkem 63 %, v CZ 40 % SRN 44 %, Rakousko 52 %.

H. Rybnická 27.11.2021 16:39

Ježišmaria prosím úpěnlivě, chraňte svět před takovými odborníky jako pan Kotraba. Vůbec se nedivím, že ženská v Česku spíše skousne všechnu tu potupu než by šla věc oznámit na policii a setkala se tam s takovým filosofem jako jste Vy. Hrůza.