19.5.2024 | Svátek má Ivo


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Jančár 20.7.2006 9:00

Re: Dovedete si to predstavit

A co je tak problematického na 100 km/h na silnici 1.třídy a s omezením rychlosti  značkami v nebezpečných úsecích? V Rakousku je to naprosto normální.

jirka.s. 20.7.2006 9:42

Re: Dovedete si to predstavit

Zato když soudruh Husák jede 190km/hod., tak určitě nespěchá na pivo.On spěchá do "práce".

L 20.7.2006 9:53

Dovedete si to predstavit

Fizlaci skutecne rikaji, ze chodi do prace. Taky jsem jednou slysel, ze ti studenti studuji za jejich penize a jeste demonstruji.

gbd 20.7.2006 9:51

Re: Dovedete si to predstavit

Jde o to, že by bylo "povoleno jet až 100 km/h", ale to neznamená, že je to za všech podmínek na takové silnici bezpečné. Postě: když se v té stovce udržíš bezpečně na silnici, jeď. Když vyletíš ze silnice, je to "nepřízpůsobení rychlosti jízdy stavu a povaze vozovky". Žádné značky nejsou třeba.

jonáš 20.7.2006 9:55

Re: Re: Dovedete si to predstavit

Jenže ty limity nejsou proto, abyste nevyletěl ze silnice, ale abyste nepotkal za zatáčkou moc brzo auto, který právě vyjelo z vedlejší .. rozhledový poměry jsou leckde tristní a to musí limity taky brát v ohled.

gbd 20.7.2006 10:03

Re: Re: Re: Dovedete si to predstavit

Nešlo mi jen o ten "výlet ze silnice", ale pochopitelně o všechny takové situace. Prostě si myslím, že zákony a všelijaké "místní úpravy" nás až příliš vodí za ručičku, takže už snad ani nejsme schopni samostatně uvažovat a chovat se podle toho. Čili: "když tam nevidím, tak se tam neřítím".

jonáš 20.7.2006 10:07

Re: Re: Re: Re: Dovedete si to predstavit

No to by pak snad nebyly žádný limity potřeba, jak do roku 1979 .. ale jak to chcete lidem nadekretovat?