27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

PRÁVO: Myslet si můžete, co chcete, ale...

Pražské vrchní státní zastupitelství podalo obžalobu na člověka, který se v létě roku 2018 na internetu „nevhodně“ vyjadřoval o padlých českých vojácích v Afghánistánu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Drobný 20.1.2020 19:46

Přečti si toto historický analfabete:

https://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/asie-a-oceanie/usa-pomahaly-saddamovi-s-nasazenim-chemickych-zbrani_280991.html

P. Grigar 20.1.2020 17:15

.. nazdárek, Richt(t)er! ;-)

P. Grigar 20.1.2020 17:12

..no sláva, pane Svobodo! Pokud tedy shrnu vaše tři vyjádření, která z vás lezla jako z chlupaté deky, mohu konstatovat, že:

1. zabití vojáka cizí nebo policisty státu cizího státu Německé/Velkoněmecké říše a nebo jejich spolupracovníků(tzv.kolaborantů*) z řad domácího obyvatelstva, na území Protektorátu Čechy a Morava v období od 14.března 1939 do 9.května 1945, vykonanné příslušníky domácích civilních odbojových skupin, je skutkem chvályhodným. Souhlasím, nic proti tomu.

2. zabití vojáků cizí armády nebo jejich spolupracovníků(tzv.kolaborantů*) z řad domácího obyvatelstva na území státu Afghánistán, vykonané příslušníky domácích civilních odbojových skupin je skutkem zavrženíhodným.

Takhle nějak vypadá, podle vašich představ, nesouměřitelné přirovnání?

Láhev, osahující tekutinu o polovině svého maximálního objemu, je poloprázdná nebo poloplná? Račte prosím vybrat jednu z možností. Děkuji předem a přeji Pěkný den. :-)

* Kolaborace je spolupráce, s negativní konotací se tak označuje zpravidla spolupráce s nepřítelem proti vlastní zemi. zdroj:Wikipedie

J. Drobný 20.1.2020 9:52

Na to lze použít jen jedno, "kde blbec, tam nebezpečno". Proto s tebou končím ty hysterko generálská. Diskuzí s demagogy nehodlám ztrácet svůj drahocenný čas.

J. Sedlář 20.1.2020 0:06

Vaše bohorovnost je též nesrovnatelná s jinými zde diskutujícími. S Vámi se opravdu nelze poměřovat.

J. Sedlář 19.1.2020 23:55

Váš bratr bude asi ten Manchurianský kandidát na příští pohlavní pokrývku tohoto stádu, kde jinde berete ty špičkové informace z 1. ruky? USA nepodporovaly Saddáma, USA řešily humanitání kakastrofu v Sýrii, USA jde P&L a demokarcuji šude ve světě.

J. Sedlář 19.1.2020 23:46

Málo Velebíte vaše chlapce, málo držíte jim palce. Raději potkat "svini" Chabou, nežli svini Velebnou. Ty "demokrate".

J. Sedlář 19.1.2020 23:41

Na ja , sichr. Ordnung must sein. Kdemohkradsiju si pozvracet nedáme neboť P&L musí zvítězit nad... vším.

J. Sedlář 19.1.2020 23:37

Sím, sím, jak se tedy správně říká těm co jedou na misi a berou za to chcechtáky ? Tak aby to bylo pravdivé ale zase nebylo nepřesdržku ?

PS: Svět je tak složitý, jako ho složitý chcete vidět.

V. Kučer 19.1.2020 23:37

Riziko je v každém zaměstnání. Pracuji na dráze a kolik je tam smrťáků si může každý zjistit v černé kronice. Naposledy na mém pracovišti přimáčknul nárazník posunovače. Také úředník může dostat infarkt z nedostatku pohybu.

J. Sedlář 19.1.2020 23:30

Když už si soustruhu tykáme, tak znáš tu o tom "volání do lesa" a "kdo s čím zachází"? Já sem prvně nevyhrožoval vyrážením zubů, tak se uklidni.

K tvému názoru: Byli tam ti klucí na misi nebo na dovči ? Pokud na misi, pak to nebyla vražda. Chapala ?

To zraketování generála /teroristy/ je ve srovnání s našimi vojáky /žoldáky/ taky vražda ?

J. Sedlář 19.1.2020 23:23

Taliban, Kajdu a spol. podporoval KDO ? Jaké bylo většinové občanství těch, co shazovali věže ? Zabití žoldáka v Afgánu není vražda.

Dělat stále stejnou věc dokola a očekávat jiné výsledky, jekže se tomu říká ?

P. Pavel 19.1.2020 21:23

Chápu, hysterie, ti brání vyndat hlavu z puťkova zadku a vnímat realitu, kterou by si každý jiný snadno dohledal a ověřil, lidový rusáku. Mimochodem už sis vzpomněl na to kde jsem na tvou adresu použil nějakou nadávku, nebo jsi skutečně lhář, který díky vlastní hysterii není schopen přiznat, že byl nachytán na švestkách.

V. Petr 19.1.2020 20:37

Tady vidíte, kam evropští otrokáři vozili koupené otroky (1519–1867)

https://en.wikipedia.org/wiki/Slavery_in_the_United_States

Destination Percentage British mainland North America 3.7% British Leeward Islands 3.2% British Windward Islands and Trinidad (British 1797–1867) 3.8% Jamaica (Spanish 1519–1655, British 1655–1867) 11.2% Barbados (British) 5.1% The Guianas (British, Dutch, French) 4.2% French Windward Islands 3.1% Saint-Domingue (French) 8.2% Spanish mainland North and South America 4.4% Spanish Caribbean islands 8.2% Dutch Caribbean islands 1.3% Northeast Brazil (Portuguese) 9.3% Bahia, Brazil (Portuguese) 10.7% Southeast Brazil (Portuguese) 21.1% Elsewhere in the Americas 1.1% Africa 1.4%

V. Petr 19.1.2020 17:53

Taliban vedl proti proamerickým mudžáhidům válku! Existovaly ovšem jiné skupiny, které podporoval např. Irán!

J. Svoboda 19.1.2020 17:30

Odbojová činnost za protektorátu proti okupantům je nesrovnatelná s jasným terorem tálibů klidně proti vlastnímu obyvatelstvu v Iráku. To je přímá odpověď na váš pokus o nesouměřitelné přirovnání.

Pěkný den.

J. Svoboda 19.1.2020 17:24

Oba čelí žalobě, ale registrační podvodník Prokop volá po žalobě ;-D;-D;-D

Pěkný den.

V. Církva 19.1.2020 17:15

Pardon troufnul zbaběle na pana Rehulku, to zbabělci běžně dělají.

V. Církva 19.1.2020 17:12

No myslím, že už dávno nemáme v Afghánistánu být, jenže Saudové by pravděpodobně bin Ládina zatknuli, Afghánistán ne a byl podhoubím takových lotrů, takže s kým by jste si to jako USA šel vyřídit?!

V. Církva 19.1.2020 17:06

Lidi, kteří schvalují vraždu krajanů jsou zbabělci! Takže věřím Ti, že by sis ty, nebo ten s letáky troufl s deseti kamarády nebo ze zálohy troufnul třeba na pana Reháka, to zababělci přeci dělají.

Ale kdyby jsi neozbrojený potkal skutečné vojáky třeba z Vyškova, ani bys o tom že si smrt zasloužili nežbleptnul a prokadil by sis kalhoty ;-€.

J. Drobný 19.1.2020 16:55

No jestli tu někdo propadá hysterii, tak leda ty, když máš neustále plnou hubu "rusáků". I kdybych byl ochoten připustit, že na těch tvých propagandistických blábolech je něco pravdy( nějaký odkaz bych prosil na ty snadno dohledatelné informace), tak mi pořád nevychází, proč to tam všechno rovná amík, který je rozlezlý po celém světě, jak ten pověstný ruský šváb a neustále strká svůj rypák do věcí, po kterých jim nic není.

V. Církva 19.1.2020 16:53

Naprosto souhlas pane Jurax. Jakkoliv, pro mladého muže taková válka v Afghánistánu může být i zajímavé dobrodružství, milion se dá vydělat jinak a bez nebezpečí. Z mladých vojáků co dnes znám jsou to slušní lidi, vlastenci. Vůbec jim ten meloun nezávidím. V tom je pan Cháb skutečně blb.

Co se týká našeho angažmá v Afghánistánu, to je trochu jiná věc. Zdá se, že svět pojal kolonialismus jako přežitek a nikdo zatím nezrušil státy. Pak je skutečně otázka, jestli je správné vojenské angažmá na BV a v Afghánistánu. Jakkoliv kromě ochrány zdrojů ropy, jde i o ideál boje proti tyranů. Jen mám pocit, že je mrtvých víc, než bylo za vlád těch tyranů.

Na straně druhé Afghánistán byl vyhlášen napadnutím mrakodrapů, nezapomenme, že šlo o úmyslnou vraždu tisíců nevinných civilistů a nevydání Bin Ládina. Reakce USA mohlo být zabití pohlavárů v afghánistánu a Bin Ládina. Dlouhé a drahé angažmá moc pozitivna nepřineslo.

A nejen pro to má pán právo verbálně protestovat proti angažmá Západu v Afghánistánu. Tím že souhlasí s vraždami našich vojáků shazuje především sám sebe, s takovým člověkem bych se nebavil.

V. Církva 19.1.2020 16:32

Víceméně bych s Vámi souhlasil.

P. Staronový 19.1.2020 16:05

1. Trestat verbální "zločiny" je špatně. Pokud už se blbé kecy někomu nelíbí, nechť podá civilní žalobu.

2. Pan Cháb je blb.

To je asi tak vše, co se k tomu dá říci.

M. Hoblík 19.1.2020 15:41

Ještěže jsem četl tento článek! Pořád jsem si myslel, že vím, kdo je to žoldák, a konečně nevím nic. To jsem si vždycky přál!!!

P. Pavel 19.1.2020 14:11

Je mi jasné, že nic jiného než propagandistické výplachy mozku neznáš, ovšem takovou míru sebekritiky bych od tebe nečekal, lidový rusáku. Mimochodem než začneš někoho obviňovat z urážek, tak se nejdřív zkus uklidnit. Ten hysterický záchvat, který teď prožíváš po mé dávce nepohodlných FAKT, zřejmě omezil už tak tvé nedostatečné čtenářské schopnosti. Jinými slovy, kde konkrétně jsem na tvou adresu použil nějakou nadávku? Prosím, odpověz jinak budeš za lháře. Jediná nadávka, která tady zazněla byla z tvé strany vůči mně. Ovšem já chápu, že jsi teď hysterický, takže se neovládáš.

Pro info, iránský generál se mohl nedávno přesvědčit leda o tom, jak dopadají ti, kteří organizují vraždění v Jemenu a Sýrii, terorizují Libanon, unášejí a ničí cizí tankery a ropné plošiny v mezinárodních vodách a bombardují strategická výrobní zařízení na cizích územích. Irán vedl válku proti okolním zemím i proti světové ekonomice, takže iránský generál, jako voják musel počítat s tím, že ho jeho dobrovolná účast na této válce bude stát život.

P. Pavel 19.1.2020 13:57

Tak proč si ty "mrtvé" cucáš z prstu, lidový rusáku. Já jsem ti předložil snadno ověřitelná fakta (jako historickou chronologii konfliktu v Sýrii nebo afghánistánu, talibanem zorganizovanou vraždu hlavního bojovníka proti rusácké okupaci Afghánistáu, masivní dodávky československé a rusácké výzbroje do Iráku, atd. atp.) která ti jen a pouze nejdou pod čumák. Což je ovšem tvůj problém s vysokou mírou jistoty způsobený tím, že máš svůj čumák zaražený mezi puťkovýma půlkama.

P. Grigar 19.1.2020 12:48

..počůvajte Braun, a čo vy si predstavujetě pod takýmto pojmom nepretžitá služba v bojových podmienkach?!

P. Grigar 19.1.2020 12:45

..pane Svobodo, jak už je vaším zvykem, na přímou otázku nedokážete dát přímou odpověď. Takže váš pokus o odklon je zcela mimo mísu.

Odbojáři v Protektorátu bojovali také proti některým výhonkům vlastního lidu, spolupracujícím se složkami cizí moci na našem území, označovaným jako "kolaboranti".

Přeji vám takový den, jaký si zasloužíte.

P. Grigar 19.1.2020 12:30

.. dnes je to "práce" jako každá jiná, ovšem pro mnoho mladých mužů má nepřekonatelná úskalí. Jakási ta disiplína?!, plnění rozkazů, rozpisy služeb i o víkendech nebo dokonce v noci!!!, kontroly na návykové látky..

Podobná situace je například v dopravě, když zájemci zjistí " vo co go", prchají.