2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Gaston 17.1.2010 23:45

Co se Vlk diví?

Klaus jen tím podepisuje své vrcholné dílo! Copak někdy vyslal národu jiný vzkaz? Připadá mi to docela komické, když se tak v poslední době mluví o potírání korupce. Bravo Klausi!!!

Map 17.1.2010 23:33

"Ostravak" alias "a."

Až s Vámi přestane lomcovat "uhlířská" víra, začněte se, coby rádoby korektor českého pravopisu, vzdělávat v gramatice. Začněte už 3. obecnou třídou v nějakém rychlokurzu. Zdravím, bohužel ještě pořád, rudou Ostravu, kde jsem kdysi před půl stoletím "študýroval" a poznal, zač je komunistický loket.

Map 17.1.2010 23:05

Re: Jsou chyby a CHYBY

A zase chybí mezery za větnými diakritickými znaménky. Ty také patří do pravopisu. Kdo to má pořád po Vás, gramatický experte, opravovat?

Map 17.1.2010 22:58

Re: Panu Budarovi-dom.ukol

Osobo "a.", svůj příspěvek zašlete nejlépe V. Havlovi, ať ví jaké má oddané vykonavatele svých zákulisních her. Před tím si opravte následující chyby: "Doplnene spravne" (snad (doplnte") *** "Slinecn-" (Slunecn-) *** "Hlidal- ja" (má být "je") *** "3 dest.mista" (3 deset. mista).

Za rozdělujícími čárkami ve větách patří mezery.

Za tečkami na konci vět patří také mezery. Klávesnici s českou diakritikou (např. Genius) lze pořídit i za 90 Kč. Jan Werich Vás dobře ocenil, když tvrdil, že Vás nelze porazit, avšak že je nutno s Vámi bojovat. Zkuste s tím pravopisem také něco udělat.

w4c 17.1.2010 22:40

Re: w4c

konečně vím, že jsi trouba. Klaus tě štve hlavně proto, že je chytrej a někam to dotáhl. Ty jsi moula z Vidlákova a dotáhl jsi to akorát tak do prdele

badaxe 17.1.2010 20:51

Re: pane autore,

Obávám se že podléháte oblíbenému bludu, o hodném a ctnostném pronásledovaním ubožákovi který si svou pílí ke prospěchu přišel. Bohužel Havel nikdy nebyl nic z výše zmíněního. přes svůj buržoázní původ, řečeno tehdejšími termíny, studoval vysokou školu, to že ji nedokončil je vinou jeho lenosti, nikoli režimu, následně to byl "spisovatel" divadelních her, opět s jeho "původem" věc dost zvláštní, následně ve vnitrostranickém puči kdy se jedna banda komoušů pokusila získat moc na úkor druhé bandy stejných komoušů, se přidal ke straně prohravší. Takže vaše pocity o "bojovníkovi" jsou dost mylné. To že by to byl nějaký morální gigant je nesmysl, stačí se podívat na jeho kamarády které pomocí milostí tahal z průšvihů a dostával na vysoká místa. O počtu jeho amnestií ani nemluvě. To že uděloval amnestii na věci neodsouzené je už jen třešnička na dortu. A pokud jde o Sládka, nějak si tak vzpomínám jak dotyčný "morální gigant" kandidoval naposled na prezidenta )je to to kdy jeho poněkud v rozkroku veselejší partnerka hvízdala b parlamentu) byl zvolen až napotřetí jen díky jedinému hlasu, zajímavé je že na dobu volby bylo nutno zavřít Sládka do báně (přesně na dobu volby), jak by to asi dopadlo kdyby dotyčný Havlův odpůrce byl na svém místě v parlamentu je asi jasné, mohli jsme se toho napoleonského šašoura zbavit dřív.

badaxe 17.1.2010 20:37

Re: !

A nebylo to náhodou tak že jeden nazrzlý uchrchlaný trpaslík se dohodl s komouši že bude prezidentem výměnou za Čalfu jako předsedu vlády? A že právě tenhle trpaslík ducha i těla ječel že komoši se nemají trestat? Ž razil že máme udělat čáru za minulostí? O dalších blábolech, jako humanitární bombardování, zrušené zbrojního průmyslu a podobných ani nemluvě?

Jakub S. 17.1.2010 18:43

Re: Autor je Čech - typické

Očividně. K upřesnění dg. do Bohnic, prosím. Nebezpečný pouze verbálně.

Jakub S. 17.1.2010 18:37

Re: pane autore,

Ano. Rovněž. Cítil jsem se za něj před kamarády trapně...

Jakub S. 17.1.2010 18:36

Re: Panu Budarovi-dom.ukol

K u k  Budaříčku - ! Ty jsi ale usilovný pitomec... neuvěřitelné. A jak zábavný, skutečně.

Jakub S. 17.1.2010 18:33

Re: !

Bože, to jsou ale fantazie... Bohnice, a hned.

a. 17.1.2010 18:18

w4c

Dobry vecer,zaujala me Vase  w4c. Rad bych vedel,mate-li k mistnosti ,ktera byva takto oznacena,nejaky blizsi vztah,zda se nejak podvedome  ztotoznujete s touto mistnustkou a jejim zakladnim  vybavenim. Misou ,deskou,pisoarem a taoaletnim papirem.(To je ta 4).  Psycholog by urcite jiste souvislosti nasel a mnohe by nam objasnil.Urcite tam jakesi zprizneni je a nejde o nahodu.   S hornickym "Zdar Buh ! " se loucim.

 P.S. Doufam,ze jsem se nedotknul timto  pana V.K.

kirast 17.1.2010 17:54

Tak to je další článek, který mě přesvědčuje, že advokáta Vlka

bych za prezidenta mít nechtěl.

a. 17.1.2010 16:45

Re: Panu Budarovi-dom.ukol

 Oscar Peterson byl vynikajici jazzovy pianista. Slavna skladba se jmenuje "Night train" (Nocni vlak). Veta:  ".... nasedam do nocniho vlaku ,kde strojvudcem je Oskar Peterson..." znamenala,ze si jdu lehnout a budu poslouchat bajecnou hudbu s bajecnym pianistou.  

 Doplnete spravne: Muzi pochodoval-  a zeny jim  maval-. Potom se spolecne smal- .

   S hornickym "Zdar Buh "  Vas a.

w4c 17.1.2010 16:34

Re: Panu Budarovi-dom.ukol

on nenávidí Klause a od toho se odvíjí všechno. Láska ke Gottwaldovi je pevná

Budař 17.1.2010 16:29

Re: Panu Budarovi-dom.ukol

Tvoje IQ = velikosti čísla mých bot = 42. Dále nemám komentář. Kalkulačku nemám, pouze jako vy kuličkové počitadlo, hňupe.

Budař 17.1.2010 16:25

Re: Panu Budarovi-dom.ukol

Chachare, potomku  Indry a Koldera, že jsi nemocen a přitom ještě chlastáš, to jsem věděl už včera večer a že tvoje diagnóza bude delirium tremens, jsem věděl také, ale nechtěl jsem tě urazit. Dnes vidím že těch diagnóz bude více a jedna z nich je idiocie. Už jak jsi říkal večer že nasedáš do nočního vláčku a strojvůdce je Oskar Peterson, tak mi to bylo jasné. Že už jsi nalitej znova, mně nepřekvapuje, patří to k chorobě. Je pozoruhodné, že píšeš že dělám hrubky ze 3. třídy. Jak to víš, když jsi do normální školy nechodil, jenom do zvláštní ? Infantilní chachare, možná že někdy hrubku udělám, jsem už ze školy 50 let, ale ty, který neumí ani pořádně česky a nedávno jste u vás ještě skákali po stromech, neumíte žrát příborem, to se pořežete, kapesník, to dodnes většina z vás nezná, mně nedávej domácí úkoly a uč se ty věci, o kterých píšu. Jinak hrubek si nejsem vědom, ani je nevylučuji. Nepíšu ale dle vašeho pravopisu, tam bych měl výhodu, všude píšete obojetné " i ". Tak se uč " Sakmarovče ".

w4c 17.1.2010 16:16

Re: Panu Budarovi-dom.ukol

nesouhlasím. Tak udělal hrubku. Třeba umí něco jiného. Když vám prezident nestojí ani za přemejšlení, tak není co řešit.  Nejlepší byl asi Husák, co?

Pamětník 2 17.1.2010 15:30

Milosti uděluje chybující prezident.

Nevím,proč zase tolik rozporuplných kritik,které směřují na Klause i Havla.Jako prezidenti mají své právo a pokud jim ho někdo neupraví,budou všichni budoucí prezidenti stejně tak,jako současný,či minulí předmětem kritiky,zda je rohodnutí o udělení milosti dobré či není.Když mám výhrady k amnestiím Klause,to neznamená,že ho nenávidím.Prostě jenom nesouhlasím s jeho rozhodnutím,ale zároveň vím,že nic nezměním.U nás se stalo bohužel zvykem,když někdo s něčím nesouhlasí,máme pro něj řadu "lichotivých" názvů.

Andrea 17.1.2010 15:25

Re: Pokud si dobre pamatuju,

Stejně jako osvobození synka Věry Čáslavské, který zabil svého otce. Matinka zřejmě synovi po celý jeho živoz vštěpovala svoji verzi, že jeho otec je veskrze špatný člověk, ale když se syn podle toho zachoval, tak se zhroutila. Ještě že byl nablízku Havel, podle kterého se asi o žádný zločin nejednalo. Jinak by tomu bylo, kdyby se jednalo o normálního člověka a ne kumpána ze stejného ranku.

Honza 17.1.2010 14:42

Re: Být hrdý na Klause.To je jako..

...to si nech na nedělní mši,tam věří všemu.....

a. 17.1.2010 14:13

Re: Panu Budarovi-dom.ukol

Dobry den,neslucujte jablka s  hruskami,zde nejde o to,zda mam ,ci nemam rad pana V.K.,t.c. presidenta z v.v.(z vlastni vule).Abych rekl pravdu,namam! Nemohu mit rad nafoukaneho,jesitneho,do sebe zahledenaho narcise.S takovym clovekem bych se asi pokud mozno nestykal,ale vadi mi,ze clovek takovych povahovych vlastnosti je nejvyssim urednikem statu.O nenavist ale nejde.Nenavist,stejne jako zavist ,je vlastnost,ktera nici toho kdo nenavidi ci zavidi a za to mi pan V.K. ani jako osoba,ani jako president nestoji.Ale zpet k pravopisu pana Budare! Pomozme panu Budarovi vylepsit aspon ten zakladni pravopis.Nebo si opravdu myslite,ze vypada dobre,kdyz pise o panu V.K. a ma tam hrubky ze 3.tridy.? Urcite si prejete,jako dobry pritel pana Budare  a ctitel pana V.K.,aby nikdo nemohl rici,ze jej obdivuji jenom lide s hrubymi chybami v pravopise. Co by tomu rekla cizina? Opravdu Vas prosim, pomozte Vojinu Budarovi. Omlouvam se za chybu ,"slinecni" paprsek neni opravdu nic. Spravne melo byt   slunecni   Dekuji

R.J. 17.1.2010 13:58

Re: Autor je Čech - typické

Ale ne "áčko", jen trošku popíchnutí.  Nemyslím to ve zlém s tou Moravou. Mám to tam na severu Moravy proježděné na kole.Mnohokrát jsem to tu příležitostně psal, jak se nám tam líbilo, lidé dobří, na ty, co jsme narazili a pokecali, vesnice upravené, né jako ve středočeském kraji, kde to je někde jak v 45cátém. Opava, Nový Jičín, Hradec nad Moravicí, nádhera. Opraveno a upraveno. V Suchdole nad Odrou pro nás v neděli brzo ráno otevřeli muzeum a provedli nás. Jeden člen  "Pony expresu"  to večer zařídil .  Jak říkám, bylo to tam na severu bezva, chystáme se, že si to po letech zase projedeme. Až na ty kopce, to je záhul, třeba ten ze Smolkova nahoru na opevnění a dál na Hrabyni. S kolem na "těžko" jsme větší část tlačili. No , Nízký Jeseník, není co dodat.  Ale stálo to za to. Byli jsme překvapeni, očekávali jsme "kongo"  a ono se to vyjevilo v kráse , fakt jsme koukali . Tak zdravím tam k Vám na Moravu "Áčko".

w4c 17.1.2010 12:46

Re: Panu Budarovi-dom.ukol

co je to slinečný paprsek?  Ty musíš ale toho Klause nenávidět, blbečku

w4c 17.1.2010 12:44

Re: Mýlíte se, autore

teď si vyslovil krutou pravdu. Taky mám dojem, že jde jde pouze o Klause

gnomon 17.1.2010 11:49

Re: Vzdycky kdyz ctu neco od advokáta,

Advokát je určitě z Prahy. Znám taky jeden vtip na Pražáky. Jde Bůh a nese pytel s debilama. Zakopne a debily rozsype. Bůh se naštve a říká: "No nic sbírat je nebudu, Praha prostě bude tady".

a. 17.1.2010 11:46

Panu Budarovi-dom.ukol

 Doplnene spravne :Slinecn-  paprsk-  pribiral-  pomalu  na s-le.  Snehove vrstv- ubyval- a m-zel-.Nejdriv  v-s-chal- travnate meze. Na na mez-  se pasl-  koz-. Hlidal-   ja pasacci a byl-  ta i divk- . Vsichn-  se smal- .I pan  BUDAR se smal.

  Vydelte na 3 dest.mista a urcete zbytek:  4765:23=          7658:12=        564: 12= 

    3:6=       2:3=      34x56=      A ted pozor: 5:1=      1:1=    0:1=    1:0=

Bez kalkulacky,prosim.  Vysledky poslete panu V.K.,t.c.presidentu,at vi jakeho ma obhajce!

Vlad 17.1.2010 11:26

Re: Hrubka v páté třídě

Prozraďte mi, kde je ta základní škola, kde absolvenit píší nás intelektuáli? Mám synovce taky blbce, tu by dokončil i s maturitou.

Vlad 17.1.2010 11:21

Re: Pokud si dobre pamatuju,

To máte z PŠM? Proberte se, už je to třicet let za námi.

Budař 17.1.2010 10:53

Re: Autor je Čech - typické

Než morální profil, budeš lépe znát jeho zadek, božíčku. Dnes se připrav na orál, R.J. musel jednou v životě taky něco dělat / hrabat sníh /, tak má zánět žil. To není jako chodit s transparentama, nebo něco plácat z pastelíny. Tož checheche.